Weekly faves #3 (Fresh Line, Castalia, Erre Due, TBS, Desert Essence)

/ 16 comments


Hola chicas! How are you? This week I’ve been obsessed with my pedicure, medium blue with white dots on the big toe. So cute and playful! In this post I’ll show you the medium blue nail polish I used and for the white dots you can use any white nail polish and dotting tools or simply the edge of a bobby pin! Let’s see which products I loved this week. If I’ve swatched/reviewed any of them, used them in a FOTD or if you can buy them online, I will be posting the corresponding links.


Desert Essence Lemon Tea Tree Shampoo : I’m almost out of it as well! It cleans my hair well without leaving it dry and frizzy, in fact in hydrates my hair leaving it soft and manageable. Plus it smells like lemons (I love anything lemon-y) and it doesn’t contain sulfates.

Fresh Line Pomegranate Shower Gel : this was part of the Tutti Frutti collection that came out around spring and I love how it smells, it’s fruity and a little sour just like real pomegranate! It contains no sulfates and it’s from a Greek brand, so how can I not love it?

Castalia Dermopur Mattifying Cream : I’m almost out of it and I will definitely buy it soon. I like how it feels on my skin and the fact that it doesn’t irritate it or make it break out. Another Greek brand product!

Erre Due Exclusive Nail Polish in 250 Monkey Cool : this is the nail polish I used for my pedicure. Such a gorgeous medium blue with a cream finish. Just try it with white dots on your big toe, it looks super cute! (wow Greek brands are having a party on my blog this week!)

The Body Shop Cranberry Joy Body Butter : I know that this is from a Christmas collection, but I don’t care lol! It goes well with the shower gel from Fresh Line, because both products are fruity and a little bit sour, which I love. I apply it on my legs and feet and it leaves my skin nice and soft.


Do we have any products in common? What were your faves for this week?

-----------

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Αυτή την εβδομάδα είμαι ερωτευμένη με το πεντικιούρ μου, μεσαίο μπλε με άσπρες βούλες στο μεγάλο δάχτυλο. Πολύ γλυκούλι και παιχνιδιάρικο! Σ’αυτό το ποστ θα σας δείξω το μεσαίο μπλε βερνίκι που χρησιμοποίησα και για τις βούλες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο άσπρο βερνίκι θέλετε και εργαλεία για βούλες ή απλά την άκρη από ένα τσιμπιδάκι για τα μαλλιά. Πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου για αυτή την εβδομάδα! Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα, αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ ή αν μπορείτε να το αγοράσετε online, θα σας βάλω τα αντίστοιχα links!


Desert Essence Lemon Tea Tree Shampoo : και αυτό σχεδόν μου τελειώνει! Καθαρίζει τα μαλλιά μου καλά χωρίς να τα αφήνει ξηρά και φριζαρισμένα (κοινώς άχυρο), για την ακρίβεια τα ενυδατώνει αφήνοντάς τα απαλά και εύκολα να τα διαχειριστείς. Συν του ότι μυρίζει λεμόνι (λατρεύω ο,τιδήποτε λεμονάτο) και δεν περιέχει sulfates.

Fresh Line Pomegranate Shower Gel : ήταν μέρος της συλλογής Tutti Frutti η οποία βγήκε γύρω στην άνοιξη και λατρεύω το πως μυρίζει, είναι φρουτώδες αλλά και λίγο ξινό όπως το αληθινό ρόδι. Δεν περιέχει sulfates και είναι από ελληνική εταιρεία, οπότε πώς γίνεται να μην το αγαπώ;

Castalia Dermopur Mattifying Cream : κοντεύει να μου τελειώσει και σίγουρα θα το αγοράσω σύντομα. Μου αρέσει η αίσθησή του στο δέρμα μου και το γεγονός ότι δεν μου το ερεθίζει και δεν με κάνει να βγάζω σπυράκια. Άλλο ένα προϊόν ελληνικής εταιρείας!

Erre Due Exclusive Nail Polish in 250 Monkey Cool : αυτό είναι το βερνίκι που χρησιμοποίησα για το πεντικιούρ μου. Ένα υπέροχο μεσαίο μπλε με κρεμώδες τελείωμα. Απλά δοκιμάστε το με άσπρες βούλες στο μεγάλο δάχτυλο, δείχνει τόσο γλυκούλι! (οι ελληνικές εταιρείες κάνουν πάρτι αυτή την εβδομάδα στο blog μου!)

The Body Shop Cranberry Joy Body Butter : το ξέρω ότι είναι από Χριστουγεννιάτικη συλλογή, αλλά δε με νοιάζει χαχαχα! Ταιριάζει πολύ ωραία με το αφρόλουτρο της Fresh Line, γιατί και τα 2 προϊόντα έχουν φρουτώδη και λίγο ξινή μυρωδιά, πράμα το οποίο λατρεύω. Το απλώνω σε πόδια και πατούσες και αφήνει το δέρμα μου ωραίο και απαλό.


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για αυτή την εβδομάδα;





16 comments:

  1. Τα αγαπώ τα αφρόλουτρα της Fresh Line! Το χρώμα του μανό πολύ όμορφο! Απο Castalia δεν την έχω δοκιμάσει την κρέμα και έψαχνα τώρα πρόσφατα να πάρω ματ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει και γενικώς δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα από Fresh Line, θέλω πολύ όμως! Η κρέμα είναι καλή, αλλά δεν σε αφήνει τελείως ματ! Αν θες τελείως ματ κοίτα σε la roche posay πχ.!

      Delete
  2. Αυτό το Desert Essence είναι καλό;;;
    Γιατί τώρα που έκανα παραγγελία από iherb το γλυκοκοίταζα αλλά δίστασα γιατί μου φάνηκαν λίγα τα ml με βάση την τιμή του.....
    Ίσως σε επόμενη παραγγελία!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για να το έβαλα σε αγαπημένα εσύ τι λες βρε; Μου αρέσει πολύ! Ναι δεν έχει πολύ προϊόν μέσα, αλλά δε χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα! Επιπλέον αν και πάλι σου φαίνεται ακριβό μπορείς να το χρησιμοποιείς εναλλάξ με άλλα σαμπουάν; ;)

      Delete
  3. Μου άρεσε που χρησιμοποίησες ελληνικές εταιρίες. Έχουμε το ίδιο μανό. Είναι τέλειο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όταν βγάζουν καλά προϊόντα εννοείται πως τις στηρίζω τις ελληνικές εταιρείες και μάλιστα πολύ! :) Μα δεν είναι πανέμορφο; Ανυπομονώ να το ξαναβάλω, φαντάσου!

      Delete
  4. Οι κρέμες και γενικά τα προϊόντα περιποίησης με λεμόνι μου αρέσουν πάρα πολύ για τώρα το καλοκαίρι! Είναι αυτό που λές σου δίνουν την αίσθηση του ξινού και της φρεσκάδας!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιιιιι!!! Καλά εγώ τρελαίνομαι γενικά για ο,τιδήποτε λεμονάτο όλο το χρόνο! Από καλλυντικά μέχρι άπειρο χυμό λεμονιού στα φαγητά και λεμονόπιτα! ;)

      Delete
  5. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Dessert Essence αλλά θέλω πολύ!!
    Το συγκεκριμένο body butter είναι το μόνο που δεν μου αρέσει!!χαχαχ...μου μυρίζει σαν κρασί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να δοκιμάσεις, να δοκιμάσεις! Εγώ πέρα από αυτό έχω άλλα 2 σαμπουάν από desert essence και μου αρέσουν εξίσου! Θέλω να δοκιμάσω και τα conditioner τους! Χαχαχα νομίζω μου το έχεις ξαναγράψει σε άλλο ποστ αυτό, σε εμένα ευτυχώς δε μυρίζει άσχημα, αλλά υπάρχουν άλλα προϊόντα σώματος που πάνω μου δε μυρίζουν ωραία δυστυχώς!

      Delete
  6. Το αφρόλουτρο θελω και γω να το δοκιμασω!
    Καλη μας εβδομαδα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μυρίζει πολύ πολύ ωραία το αφρόλουτρο!! Καλή εβδομάδα Αριάδνη μου :)

      Delete
  7. το βερνίκι φαίνεται τέλειο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το χρώμα είναι πανέμορφο, να το δοκιμάσεις αν σου αρέσουν τα μπλε! Εγώ τα λατρεύω, ειδικά το καλοκαίρι! :)

      Delete
  8. το χρώμα του βερνικιού φαίνεται απίθανο!!! πολύ ωραία όλα!!!

    beautydoctor24.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφο, τσέκαρέ το και από κοντά! Σ'ευχαριστώ πολύ :) x

      Delete

.