Weekly faves #4 (Annie Paris, Solene, Dove, Garnier, Apivita)

/ 18 comments
  


Hola chicas! How are you? I know I’ve only been posting weekly favorites lately, but I was away for a few days. I promise I will do different posts! This week I’ve been obsessed with my pedicure again, for which I used a gorgeous neon coral that you can see in the picture above! I recently bought this nail polish in Komotini and I love the color! Let’s see which products I loved this week. If I’ve swatched/reviewed any of them or used them in a FOTD, I will be posting the corresponding link to them.

Annie Paris Nail Polish in Nr. 240 : gorgeous neon coral, I simply love it! And it was only 1,50Euro! It looks great on tanned skin, just try it!

Solene 48hours Moisture After Sun Cream : I have the bad habit of staying in the water for too long and not coming out in order to renew my sunscreen, so sometimes I get a sunburn :( This after sun works great at soothing my skin and taking the redness away!

Dove Repair Therapy Silk & Sleek Conditioner : I have no idea if this is still available, as it’s an old bottle that I recently opened, but I hope it is, because it makes my hair silky soft! Anybody know if it’s still available?

GarnierFructis Miraculous Oil : If your hair looks more like a rat’s nest than actual human hair after the beach, then try this hair oil! You can’t even comb through my hair after coming home from the beach, so I apply some of this oil to it and it instantly gets detangled and soft!

Apivita Suncare Antispot Face Cream SPF50 : This is a bit thick and oily for my oily skin, I will not lie. But if you get sunburned easily you should definitely try it! It kept my face sunburn-free and sunspot-free whereas I got sunburned on my body and no I wasn’t wearing a hat to protect my face from the sun. I will definitely keep going for it when I’m at the beach and choose a non-oily and less thick sunscreen for the city. It contains no alcohol, which is a huge plus!


Do we have any products in common? What were your faves for this week?

-----------

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Το ξέρω ότι τώρα τελευταία δημοσιεύω μόνο αγαπημένα της εβδομάδας, αλλά έλειπα για μερικές ημέρες. Υπόσχομαι ότι θα ανεβάσω διάφορα ποστ! Αυτή την εβδομάδα είμαι ερωτευμένη με το πεντικιούρ μου πάλι, για το οποίο χρησιμοποίησα ένα υπέροχο φωσφοριζέ κοραλί βερνίκι που μπορείτε να το δείτε στη φωτογραφία πάνω-πάνω. Το αγόρασα πρόσφατα από την Κομοτηνή και λατρεύω το χρώμα! Πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου για αυτή την εβδομάδα! Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω το αντίστοιχο link!


Annie Paris Nail Polish in Nr. 240 : πανέμορφο φωσφοριζέ κοραλί, απλά το λατρεύω! Και έκανε μόλις 1,50Eυρώ! Φαίνεται τέλειο σε μαυρισμένο δέρμα, απλά δοκιμάστε το!

Solene 48hours Moisture After Sun Cream : Έχω την κακιά συνήθεια να κάθομαι μέσα στη θάλασσα για περισσότερη ώρα απ’όση πρέπει και να μην βγαίνω για να ανανεώσω το αντηλιακό μου με αποτέλεσμα να καίγομαι μερικές φορές :( Αυτή η κρέμα για μετά τον ήλιο κάνει πολύ καλή δουλειά στο να καταπραϋνει το δέρμα μου και να διώχνει την κοκκινίλα.

Dove Repair Therapy Silk & Sleek Conditioner : Δεν έχω ιδέα αν αυτό είναι ακόμα διαθέσιμο, μιας και είναι παλιό μπουκάλι που άνοιξα πρόσφατα, αλλά ελπίζω να πωλείται ακόμα, μιας και κάνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά. Ξέρει καμία αν είναι ακόμα διαθέσιμο;

Garnier Fructis Miraculous Oil : Αν τα μαλλιά σας μετά τη θάλασσα μοιάζουν πιο πολύ με κουβάρι παρά με ανθρώπινα μαλλιά, τότε πρέπει να δοκιμάσετε αυτό το λαδάκι μαλλιών. Δε μπορείς καν να χτενίσεις τα μαλλιά μου μετά την παραλία, οπότε τους βάζω αρκετό απ’αυτό το λαδάκι και αμέσως ξεμπλέκονται και γίνονται απαλά!

Apivita Suncare Antispot Face Cream SPF50 : Είναι λίγο πηχτό και λιπαρό για το λιπαρό μου δέρμα, δε θα σας πω ψέμματα. Αν όμως καίγεστε εύκολα σας προτείνω να το δοκιμάσε. Ούτε κάηκα στο πρόσωπο ούτε απέκτησα πανάδες, ενώ στο σώμα κάηκα και όχι δε φορούσα καπέλο για να προστατέψω το πρόσωπό μου απ’τον ήλιο. Σίγουρα θα συνεχίσω να το προτιμώ για την παραλία και για την πόλη θα διαλέξω κάτι μη λιπαρό και λιγότερο πηχτό. Ένα ακόμα μεγάλο συν του είναι ότι δεν περιέχει οινόπνευμα!


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για αυτή την εβδομάδα;


 
 

18 comments:

  1. αυτή η σειρά της dove είναι πραγματικά πολύ καλή αλλά εμένα μου έβγαζε ξηροδερμία δυστυχώς...και γι αυτό δεν έχω κοιτάξει τώρα τελευταία στα μαγαζιά αν πωλείται!
    Το λαδάκι από garnier πολύ αγαπημένο και δικό μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ μόνο για μάσκα και conditioner ενδιαφέρομαι, τα περισσότερα σαμπουάν του σούπερ μάρκετ μου φέρνουν και εμένα ξηροδερμία δυστυχώς :/ Αγαπημένο λαδάκι λέμε!! :) x

      Delete
  2. το λαδάκι της garnier δεν μου γλυτώνει στο τέλος θα το πάρω... ακούω τόσο καλά λόγια γι αυτό!

    ReplyDelete
  3. TA GARNIER & APIVITA ΤΑ ΑΓΑΠΏ Κ ΓΩ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειδικά το λαδάκι νομίζω είναι πολύ δημοφιλές και όχι άδικα! :)

      Delete
  4. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!! Το μανό φανταστικό και πολύ πολύ οικονομικό!! Και η αντηλιακή από apivita πολύ καλή κι αγαπημένη!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Το μανουδάκι το έχω ερωτευτεί απλά!!

      Delete
  5. Wonderful post and products! Great blog! :)
    Mind to follow each other via GFC? Let me know.

    http://tasiawijayanti.blogspot.com/
    xx

    ReplyDelete
  6. Καλέ δεν έχω δοκιμάσει τίποτα, εκτός από το λαδάκι που το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για θάλασσα και είναι θεικό!! πολλά φιλιά κορίτσι!
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα θα σε μαλώσω!! Το λαδάκι και εγώ μετά τη θάλασσα το χρησιμοποιώ τώρα που έχω κοντό μαλλί, το ξεμπερδεύει αμέσως! ;)

      Delete
  7. το σαμπουαν οντως ειναι ακομα διαθεσιμο? ας μας πει καποια..γενικα δεν τα βρισκω ευκολα αυτα..μηπως πανε να τα καταργησουν?? η αντιηλιακη ειναι φανταστικη της apivita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conditioner είναι αυτό που δείχνω και νομίζω πως δεν υπάρχει πλέον! Παρόλα αυτά αγόρασα στις διακοπές μου άλλο conditioner της Dove και μου αρέσει εξίσου :)

      Delete
  8. όλα ένα κι ένα!!!! http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/2014/07/tag-top-to-toe.html σας έχω κάνει tag!!!

    ReplyDelete
  9. μόλις διάβασα το ποστ σου συνειδητοποίησα ότι δεν έχει τύχει ποτέ να δοκιμάσω σαμπουάν ή conditioner dove!! το λαδάκι το χρησιμοποιούσα όλο το χειμώνα... ήταν καλό αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας!! προτιμώ τα λαδάκια της pantene και της elvive!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σαμπουάν δεν ξέρω τι λένε, έχω να αγοράσω σαμπουάν από σούπερ μάρκετ γύρω στα 2 χρόνια, τα conditioners τους όμως μου αρέσουν! Πήρα στις διακοπές μαζί μου 3 λαδάκια για να τα βάζω μετά τη θάλασσα, miraculous oil, extraordinary oil και mythic oil. Σε πληροφορώ πως το miraculous oil μου ξεμπέρδευε τα μαλλιά αμέσως, ενώ τα άλλα 2 λαδάκια μετά από κάμποση ώρα! ;)

      Delete

.