Αγαπημένα προϊόντα της εβδομάδας #5 || Weekly faves #5

/ 13 comments


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Έχει τόση ζέστη που δεν ανοίγω και πολύ το λάπτοπ, αλλά τώρα είναι ώρα για τα αγαπημένα της εβδομάδας γιατί μου αρέσουν πολύ αυτά που έχω να σας δείξω, οπότε πάμε να τα δούμε. Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω τα αντίστοιχα links!
Beauty Line Cosmetics Ultra Volume Blue Mascara : την είχα σε μαύρο αυτή τη μάσκαρα και τη λάτρευα, οπότε την πήρα τώρα σε μπλε. Παρόλο που το χρώμα στο βουρτσάκι φαίνεται αρκετά έντονο, βγαίνει αρκετά διακριτικό πάνω στις βλεφαρίδες. Την έβαλα πάνω από μαύρη μάσκαρα και έδωσε αυτό το κάτι παραπάνω στο μακιγιάζ μου χωρίς να με κάνει να φαίνομαι τρελά βαμμένη. Το μπλε κάνει τα μάτια μας να δείχνουν πιο φωτεινά!

Earth Science A/B Hydroxy Acid Night Rejuvenator : αυτή είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω χημική απολέπιση και πρέπει να σας πω ότι ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΥΩ! (ναι με κεφαλαία γράμματα) Αυτός ο ορός κάνει το δέρμα μου απαλό και σιγά-σιγά απαλύνει τις δισχρωμίες που έχω από τον ήλιο ή από παλιά ακμή. Επίσης κρατάει τα σπυράκια μακριά!

Miss Carolyn Intensive Wear Lipstick in M111 : τελείως άκυρη μάρκα το ξέρω χαχα! Το πήρα αυτό το κραγιόν στην Κομοτηνή γιατί πολύ απλά λάτρεψα το χρώμα και μπορώ να πω ότι μου άρεσε και το ίδιο το κραγιόν. Έχει αρκετά έντονη χρωματική απόδοση και όντως κρατάει στα χείλη ακόμα και αν φάτε, πιείτε κτλ.

Bioderma Sensibio H2O Micelle Soution : όσο περισσότερο το χρησιμοποιώ τόσο περισσότερο το λατρεύω! Αφαιρεί το μακιγιάζ από το πρόσωπό μου χωρίς να ερεθίζει το δέρμα μου και το χρησιμοποιώ και σαν καθαριστικό, γιατί είναι ήπιο και δεν περιέχει άρωμα ή οινόπνευμα.

Erre Due Lasting Contour Eye 25 : δεν είχα δοκιμάσει ποτέ αυτή τη συγκεκριμένη σειρά μολυβιών της Erre Due γιατί πολύ απλά ήμουν κολλημένη με τα Silky Eye Pencils πάλι της Erre Due, τα οποία είναι φανταστικά όπως και να έχει. Έβαλα αυτό το μολυβάκι στην υγρή γραμμή του ματιού και κράτησε για ώρες συν του ότι το χρώμα είναι πανέμορφο, ειδικά αν έχετε καστανά μάτια σαν εμένα. Πρέπει να δοκιμάσω κι άλλα!


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για αυτή την εβδομάδα;


------------


Hola chicas! How are you? It’s been so hot lately in Greece that I barely turn my laptop on, but now it’s time for weekly favorites because I love the things I'm about to show you, so let’s check them out. If I’ve swatched/reviewed any of them or used them in a FOTD, I will be posting the corresponding links.

Beauty Line Cosmetics Ultra Volume Blue Mascara : I had this mascara in black and I loved it, so I got it in blue as well. Although it looks quite intense on the wand, it’s quite subtle on the lashes. I applied it on top of a black mascara and it added a bit of something to my makeup without making me look crazy. Blue makes the eyes appear brighter!

EarthScience A/B Hydroxy Acid Night Rejuvenator : this is the first time I’m trying chemical exfoliation and I have to say I LOVE IT! (yes with capital letters) This serum makes my skin smooth and it slowly fades any discoloration I have from the sun or from old acne. It also keeps the pimples away!

Miss Carolyn Intensive Wear Lipstick in M111 : very random brand I know lol! I got this lipstick in Komotini simply because I loved the color and I must say I liked the lipstick itself. It’s pretty pigmented and it does last on the lips though eating, drinking etc.

Bioderma Sensibio H2O Micelle Soution : the more I use it the more I love it! It removes my face makeup really well without irritating my skin and I also use it as a cleanser, because it’s mild and it doesn’t contain fragrance or alcohol.

Erre Due Lasting Contour Eye 25 : I had never tried this particular line of eye pencils by Erre Due simply because I had been obsessed with their Silky Eye Pencils, which are awesome nonetheless. I applied this on my waterline and it lasted really well plus the color is gorgeous, especially if you have brown eyes like me! I need to try more!


Do we have any products in common? What were your faves for this week?




13 comments:

  1. Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου φιλιά !!!

    ReplyDelete
  2. πολύ ωραία αγαπημένα!
    τα μολύβια της erre due θέλω κ εγώ να τα δοκιμάσω και ειδικά το μπλε!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φαίη :) Αυτό το μπλε σε συνδυασμό με γήινες σκιές είναι απλά υπέροχο!!

      Delete
  3. Τι όμορφη η απόχρωση του κραγιόν!
    Τα μολύβια από Erre Due είναι και δικά μου αγαπημένα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τρελαίνομαι για τέτοια χρώματα σε κραγιόν και βερνίκια! Αντικειμενικά η Erre Due έχει πολύ καλά μολύβια, έχω αγοράσει μπόλικα! x

      Delete
  4. Akoma den exo dokimasei to Bioderma!!!! :/ Prepei na to brw!

    Filakia apo Londino!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πρέπει να το δοκιμάσεις, το αγαπώ!! Φιλιά πολλά από Αθήνα :) x

      Delete

.