Τι πήρα μαζί μου στις διακοπές : Πρόσωπο || Vacation products : Face

/ 20 comments


Γειά σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά και να περνάτε τέλεια όπου και να είστε. Εγώ ταξίδεψα πολύ τον τελευταίο 1,5 μήνα περίπου (Κομοτηνή, Πεταλίδι Μεσσηνίας και Νεάπολη Λακωνίας), γι’αυτό και δυστυχώς χάθηκα από το blog. Επανήλθα όμως και ήθελα να σας δείξω τι πήρα μαζί μου στις διακοπές. Πριν αρχίσω όμως να αναφέρω ότι ταξίδεψα με αυτοκίνητο, γι’αυτό και κουβάλησα μαζί μου όλο το μπάνιο, αν ταξίδευα με άλλο μέσο φυσικά θα έπαιρνα μαζί μου τα άκρως απαραίτητα μόνο. Ας αρχίσουμε λοιπόν με τα προϊόντα προσώπου και θα ακολουθήσουν 2 ακόμα άρθρα, για τα μαλλιά και το σώμα!
Avene Cleanance Cleansing Water : αυτό ήταν το καθαριστικό μου μαζί με το νεράκι LOreal Ideal Soft, το οποίο ξέχασα να συμπεριλάβω στη φωτογραφία.

Apivita Face Scrub with Olive : απίστευτο απολεπιστικό προσώπου, αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό!

The Body Shop Aloe Soothing Gel : το χρησιμοποίησα μερικές φορές το βράδυ σαν ενυδατική, ειδικά αν είχα καθήσει πολλές ώρες στον ήλιο εκείνη την ημέρα.

Now Solutions European Clay Powder : μία φορά το χρησιμοποίησα σα μάσκα σε όλο το πρόσωπο και μέχρι στιγμής μου φάνηκε καλό.

Castalia Chronoderm Active 5 Serum : το χρησιμοποίησα σαν ενυδατική νυκτός.

BeautyWithout Cruelty Vitamin C Vitality Serum : Άλλη μία ενυδατική νυκτός. Μου αρέσει η ποικιλία!

Apivita Suncare Antispot Face Cream SPF50 : το χρησιμοποιούσα όταν πήγαινα για περπάτημα το μεσημέρι.

Castalia Dermopur Mattifying Cream : Άλλη μία ενυδατική νυκτός, την οποία χρησιμοποίησα τα 2 τελευταία βράδια που με επισκέφθηκαν 2-3 εκνευριστικά σπυράκια.

Avene Thermal Spring Water : Τέλειο για να ψεκάζετε το πρόσωπό μετά την παραλία ή όποτε ζεσταίνεστε πάρα πολύ.

Frezyderm Anticort Alternative Steroid Effect Cream : το βάζω γύρω από το στόμα, στα πλαϊνά της μύτης, ανάμεσα στα μάτια και κάτω από τα φρύδια όπου υποφέρω από σμηγματορροϊκή δερματίτιδα, αλλά και στις μασχάλες για να κρατάει μακρυά τους ερεθισμούς. 

Frezyderm Second Skin Sun Screen Face Care SPF30 : Το αγαπημένο μου αντηλιακό, δεν είναι λιπαρό ή κολλώδες και δεν αφήνει το δέρμα μου άσπρο γιατί είναι διάφανο!


Εσείς τι πήρατε μαζί σας για την περιποίηση του προσώπου σας;

-----------------------------

Hola chicas! I hope you’re doing well and that you’re having a great time no matter where you are. I had been travelling a lot for the last 1,5 month, that’s why I disappeared from the blog. I visited 3 beautiful places in Greece : Komotini, Petalidi and Neapoli in Laconia (Peloponnesse). I’m back now though and I wanted to show you what I took with me for my vacation. Before I start I’d like to mention that I travelled by car, that’s why I took so many products with me, if I travelled any other way I would take only the necessary things with me. So, let’s start with the face products and there will be 2 more posts, for the hair products and the body products.

Avene Cleanance Cleansing Water : this was my cleanser along with L’Oreal Ideal Soft, which I forgot to include in the picture.

Apivita Face Scrub with Olive : amazing face scrub, it leaves my skin really soft!

The Body Shop Aloe Soothing Gel : I used this sometimes as my moisturizer at night, especially if I had spent a lot of time under the sun that day.

NowSolutions European Clay Powder : this was used only once all over my face as a mask and so far so good.

Castalia Chronoderm Active 5 Serum : I used this as my nighttime moisturizer.

BeautyWithout Cruelty Vitamin C Vitality Serum : Another nighttime moisturizer. I like variety!

Apivita Suncare Antispot Face Cream SPF50 : I used this when I went for walks in the early afternoon.

Castalia Dermopur Mattifying Cream : Another nighttime moisturizer, which I used during the last couple of nights when I got 2-3 annoying pimples.

AveneThermal Spring Water : Great for spraying your face after the beach or whenever you feel too hot!

Frezyderm Anticort Alternative Steroid Effect Cream : I use this around my mouth, on the sides of my nose, between my eyes and under my eyebrows where I suffer from seborrhoeic dermatitis, and also on my armpits to prevent any irritations. 

FrezydermSecond Skin Sun Screen Face Care SPF30 : My favorite sunscreen, it’s not oily or sticky and it doesn’t leave my face looking white because it’s clear!


Which face products did you take with you on your vacation?



20 comments:

  1. Από αυτή τη σειρά αντιηλιακών της Frezyderm χρησιμοποίησα αυτή με δείκτη 50. Το scrub ελιάς της Apivita το έχω χρόνια, αλλά διαπίστωσα ότι πλέον δεν πωλούν τη συσκευασία 75 ml, είναι εξαιρετικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το 50αρι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα! Ναιιιιι και εγώ τη θυμάμαι τη συσκευασία των 75ml! Μακάρι να την ξαναβγάλουν!

      Delete
  2. Το αντηλιακό της Frezyderm το πήρα σήμερα..Αυτό με το χρώμα όμως! Το προιόν με αλόη από Body Shop το είχα σε δειγματάκι και μου άρεσε πολύ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι το είδα, με γεια! ;) Ελπίζω να το ευχαριστηθείς! Εγώ το σκέτο το λατρεύω! Είναι πολύ καλό το τζελ αλόης, ειδικά όταν θες κάτι ήπιο και ελαφρύ!

      Delete
  3. Αγαπημένα όλα! Το καθαριστικό νεράκι της Avene μόνο δεν έχουμε δοκιμάσει ακόμα. Λες ε;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ εδώ και μήνες έχω κόψει τελείως τα καθαριστικά που κάνουν αφρό, γιατί μου αφυδατώνουν και μου ερεθίζουν το δέρμα! Με το νεράκι της Avene την έχω καταβρεί! Όταν θέλω κάτι πιο ήπιο χρησιμοποιώ νεράκι από bioderma ή garnier! ;)

      Delete
  4. Ωω βλεπω κ εσυ τιποτα δεν κουβαλας.. Ετσι κ εγω.. Μια κρεμα για καθε περιπτωση.. Ωραιες επιλογες.. Ηρθες ως εδω πανω κ δεν μας ενημερωσες να πιναμε ενα καφε βρε κοριτσι...
    Xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι καλέ τελείως μίνιμαλ ταξίδεψα! Χαχαχαχα! Εντάξει πήρα τόσα πολλά για 3 λόγους : μου αρέσει η ποικιλία, ήθελα να δοκιμάσω προϊόντα για reviews και ήθελα να τελειώσω και τίποτα! Κομοτηνή μένεις;;;; Το έγραψα στο facebook ότι ήταν να έρθω Κομοτηνή και μάλιστα ρωτούσα ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να έρθω! Δεν είπες τίποτα :(

      Delete
    2. Ρε Γ@#$%^%%% δε το είδα! Βασικά μένω αλεξανδρούπολη και δουλεύω Κομοτηνή!! Την επόμενη φορά να το ξέρεις!! χαχαχαχ
      xoxoxoxxo

      Delete
    3. Κρίμα ρε συ!! Καλά όχι ότι είχα και τον άπειρο χρόνο, γιατί ανέβηκα να δω το αμόρε που ήταν φαντάρος εκεί, αλλά έναν καφέ θα τον πίναμε! Φιλάκια :) x

      Delete
  5. Αχ αυτή η Frezyderm... Πόσο υπέροχη αντηλιακή ! Και το νεράκι της Avene, είναι MusT!!!
    <3 Υπέροχα όλα όσα πήρες μαζί σου!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι απλά η αγαπημένη μου! Την αγοράζω για 2η φορά :) Γενικά τα νεράκια είναι απαραίτητα όταν έχει τέτοια ζέστη! Εγώ φυσικά τα κρατάω στο ψυγείο για να είναι ακόμα πιο δροσερά όταν τα χρησιμοποιώ ;) xxx

      Delete
  6. Το αντηλιακό είναι πραγματικά υπέροχο,μου το είχες συστήσει από πέρσι αλλά δε σε άκουσα τότε, φέτος το έχω καταευχαριστηθεί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ το καταευχαριστήθηκα φέτος, είναι πολύ ωραίο αντηλιακό και γενικώς το συνιστώ παντού! :)

      Delete
  7. I love my Simple skincare! I really want to visit Greece too!
    xoMadiha

    ReplyDelete
    Replies
    1. You mean the brand Simple? I've never tried anything from them, it's not available in Greece :/ You should come to Greece, you will love it here! :)

      Delete
  8. η dermopur κανει για βραδυ?επειδη βλεπω οτι ειναι για ματ αποτελεσμα..ολο λεω να παρω κατι απο castalia και ολο το ξεχναω..μαλλον ηρθε η ωρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Νωρίς-νωρίς σου απαντάω, ντροπή μου! Δεν αφήνει ακριβώς ματ αποτέλεσμα, δηλαδή δεν κάνει το δέρμα να τραβάει κτλ., απλά δεν είναι η πλούσια κρέμα νυκτός που θα ξυπνήσεις και θα είναι το μαγουλάκι σου φράπα. Εγώ συνήθως το βράδυ βάζω κάποιον ορό, εκτός και αν έχω πολλά ή έντονα σπυράκια, οπότε βάζω την dermopur! Τώρα που δεν είμαι διακοπές τη βάζω και το απόγευμα/βράδυ κάτω από μακιγιάζ :)

      Delete

.