Τι πήρα μαζί μου στις διακοπές : Μαλλιά || Vacation products : Hair

/ 28 comments


Γειά σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω επιτέλους το 2ο μέρος του «Τι πήρα μαζί μου στις διακοπές» και αφορά την περιποίηση των μαλλιών μου. Να αναφέρω πάλι ότι ταξίδεψα με αυτοκίνητο, γι’αυτό και κουβάλησα μαζί μου τόσα πολλά πράματα. Πάμε λοιπόν να τα δούμε!
Real Aloe Spray : το ψεκάζω στα ελαφρώς νωπά μαλλιά μου μετά το λούσιμο και τα κάνει πιο απαλά συν του ότι δρα καταπραϋντικά στο τριχωτό της κεφαλής.

Desert Essence Lemon Tea Tree Shampoo : το αγαπώ!! Μυρίζει λεμόνι και καθαρίζει καλά τα μαλλιά μου, ενώ παράλληλα τα αφήνει απαλά και σε γενικές γραμμές χωρίς κόμπους.

Garnier Fructis Miraculous Oil : αν θυμάμαι καλά σας το είχα δείξει και πέρυσι στα αγαπημένα μου για τις διακοπές. Το χρησιμοποιώ μετά τη θάλασσα που το μαλλί μου είναι κουβάρι και δεν ξεμπερδεύεται με τίποτα και ως δια μαγείας μου το ξεμπερδεύει αμέσως! Το αφήνω όσες περισσότερες ώρες μπορώ μέχρι να κάνω μπάνιο που θα λουστώ κανονικά και μετά θα βάλω conditioner. Λόγω του ότι έχω κοντό μαλλί το χρησιμοποιώ φέτος μόνο μετά τη θάλασσα, πέρυσι που είχα μακρύ μαλλί το χρησιμοποιούσα και μετά το λούσιμο και το αγαπούσα εξίσου.

LOreal Professionnel Mythic Oil : αρκετά καλό λάδι, μυρίζει ωραία, μου ξεμπερδεύει τα μαλλιά μετά τη θάλασσα, αλλά όχι αμέσως όπως το Garnier.

Jason Kids Only Daily Clean Shampoo :  ναι είναι παιδικό σαμπουάν και έχει τέλεια φρουτώδη μυρωδιά, ενώ έχει αρκετά απαλή σύνθεση που το κάνει ιδανικό για συχνή χρήση.

LOreal Professionnel Mythic Oil Hair Mask : πολύ ωραία μάσκα με φανταστική μυρωδιά. Αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και χωρίς κόμπους, βέβαια αν έχετε λεπτή τρίχα και λιπαρά μαλλιά όπως εγώ μην τη χρησιμοποιείτε και πολύ συχνά, γιατί μπορεί να σας τα βαρύνει.

LOreal Elvive Extraordinary Oil : το αγόρασα πρόσφατα από περιέργεια και ισχύει γι’αυτό ότι και για το Mythic Oil.

Dove Hair Therapy Daily Moisture Conditioner : το βρήκα 1+1 δώρο στις διακοπές μου στη Νεάπολη και μπορώ να πω ότι μου αρέσει πολύ. Μυρίζει κλασσικά Dove (αγαπημένη μυρωδιά) και αφήνει τα μαλλιά μου απαλά, χωρίς κόμπους και χωρίς να τα βαραίνει ιδιαίτερα παρόλο που το χρησιμοποιούσα σχεδόν καθημερινά.

Shikai Color Reflect Deep Shampoo : υποτίθεται φέρνει στην επιφάνεια τους πλούσιους σκούρους τόνους σε κόκκινα και καστανά μαλλιά. Πρέπει να έκανε δουλειά, γιατί ακόμα και 1 μήνα μετά τη βαφή και με θάλασσα, ήλιο και καθημερινό λούσιμο το χρώμα των μαλλιών μου δεν ξεθώριασε παρά ελάχιστα.

Natures Gate Tea Tree Shampoo : πολύ ωραίο σαμπουάν που καταπραϋνει το τριχωτό της κεφαλής!

Desert Essence Italian Red Grape Shampoo : δεν ξέρω αν βοηθάει στη διατήρηση του χρώματος στα βαμμένα μαλλιά, πάντως μυρίζει ωραία και αφήνει τα μαλλιά απαλά και αρκετά ξεμπερδεμένα.



Εσείς τι πήρατε μαζί σας για την περιποίηση των μαλλιών σας;


-----------------------------


Hola chicas! Today is part 2 of my “Vacation products” and it’s all about my hair care. Let me mention again that I travelled by car, that’s why I took so many products with me. Let’s check them out!

Real Aloe Spray : I spray it on my slightly damp hair after washing and it makes it softer plus it soothes my scalp.

Desert Essence Lemon Tea Tree Shampoo : I simply love it!! It smells like lemons and it cleans my hair well, while leaving it soft and quite detangled.

Garnier Fructis Miraculous Oil : if I remember correctly I had shown you this hair oil in last year’s favorite vacation products. I use it after the beach when my hair is a hot mess and you simply can’t detangle it and it magically detangles my hair immediately! I leave it on for as long as possible until I’ll have a shower when I will wash and condition my hair as usually. This year I use it only after the beach, because I have short hair, but last year when I had long hair I used it after washing as well and I loved it equally.

L’Oreal Professionnel Mythic Oil : pretty good hair oil, it smells nice, it detangles my hair after the beach, but not immediately like the Garnier one.

Jason Kids Only Daily Clean Shampoo :  yep, it’s a shampoo for kids and it has a lovely fruity scent, while its ingredients are pretty mild making it perfect for regular use.

L’Oreal Professionnel Mythic Oil Hair Mask : very nice hair mask with amazing scent. It leaves my hair really soft and detangled, but keep in mind that if you have thin and oily hair like me you probably shouldn’t use it very often, as it might weigh your hair down.

L’Oreal Elvive Extraordinary Oil : I bought it recently out of curiosity and what goes for the Mythic Oil goes for this one as well.

Dove Hair Therapy Daily Moisture Conditioner : I found it BOGOF during my vacation in Neapoli and I have to say I like it a lot. It has the typical Dove scent, which I love, and it leaves my hair soft and detangled without really weighing it down although I used it almost daily.

Shikai Color Reflect Deep Shampoo : it’s supposed to bring out dark rich tones in brunette and red hair. I think it did work, because it’s been 1 month since I last dyed it and with daily washing and exposure to sea salt water and sun my haircolor has barely faded.

Nature’s Gate Tea Tree Shampoo : a really good shampoo for soothing the scalp!

Desert Essence Italian Red Grape Shampoo : I don’t know if it helps with keeping the haircolor nice and vibrant, but it smells great and it leaves my hair soft and pretty detangled.


  
Which hair care products did you take with you on your vacation?




28 comments:

  1. Wow!!τόσα πολλά!!Και όλα τέλεια!
    Εγώ βαριέμαιιιιι...πήρα σαμπουάν και το έβαλα σε μικρό μπουκαλάκι και την μάσκα μου!χαχαχ!αυτα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι πολύ πράμα και τα περισσότερα απ'τα σαμπουάν έχουν ήδη τελειώσει! :) Μωρέ εμένα το κεφάλι μου συνηθίζει πολύ εύκολα σε σαμπουάν και πρέπει να τα εναλλάσσω! Είδες όμως, μία μάσκα και ένα conditioner πήρα μόνο, εκεί συγκρατήθηκα! Χαχαχα!

      Delete
  2. Και πάνω που θα ελεγα πως τα κουβάλησες ολα αυτα χα χα!
    Ωραιες προτάσεις :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το αυτοκίνητο τα κουβάλησε, σιγά μην τα κουβαλούσα εγώ όλα αυτά! Χαχαχαχα! Σ'ευχαριστώ πολύ :) x

      Delete
  3. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου :) Φιλάκια!! x

      Delete
  4. Καλέ, πόσα πήρες;;; Χαμός! Πολύ iHerb βλέπω και σε αγαπώ, θα τα πάρω όλα! Χαχα! Το conditioner Dove το θεωρώ απο τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Απο Shikai πήρα κι εγώ ένα σαμπουάν και είναι πάρα πολύ καλό, θα το ξαναπάρω σίγουρα αλλά μου κίνησες το ενδιαφέρον και με αυτό που έδειξες. Όταν καταλήξω στο χρώμα των μαλλιών μου θα δω. Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει οπότε τελειώνει εδώ η λογοδιάρροια μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ πράμα σου λέω χαχαχαχα! Μας τα χάλασε πλέον το iherb με τα μεταφορικά του και δε μπορούμε να ψωνίζουμε ό,τι θέλουμε πφφφφφ... !! Τα conditioner της dove μου αρέσουν και εμένα πολύ, ειδικά μετά τη θάλασσα που το μαλλί μου έχει γίνει πατσαβούρι! Χαχαχα! Φιλάκια :) x

      Delete
  5. Έχω δοκιμάσει το L’Oreal Professionnel Mythic Oil και έμεινα πολύ ευχαριστημενη!
    Καλή μας εβδομάδα
    Φιλια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι το λαδάκι είναι πολύ ωραίο και έχει απίθανη μυρωδιά! Να είσαι καλά, φιλάκια :) x

      Delete
  6. Ε ρε πράγμα! Όλα πολύ ωραία πάντως, πολύ ενδιαφέρουσες μυρωδιές (ειδικά αυτό το σαμπουάν με σταφύλι). Εγώ θα πω ότι χρησιμοποιώ το Miraculous Oil της Garnier από πέρσυ και δε λέει να τελειώσει. Ευτυχώς γιατί μυρίζει τέ-λει-α!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μπόλικο πράμα!! Χαχαχα! Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαριαννάκι μου! Ναιιιιι μυρίζει τέλεια το Miraculous, αλλά πλέον που δεν έχω μακρύ μαλλί μου κάθεται καλύτερα το extraordinary oil της elvive, το οποίο μυρίζει εξίσου τέλεια! ;) Φιλάκια πολλά! x

      Delete
  7. Θέλω να δοκιμάσω το Real Aloe Spray και το Garnier Fructis Miraculous Oil, στις διακοπές μόνο το σαμπουάν, τη μάσκα και ένα λαδάκι παίρνω μαζί μου φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία τα σπρέι με αλόη και πολυχρηστικά, να δοκιμάσεις! :) Το miraculous oil είναι πολύ καλό αν έχεις μακριά ή ξηρά/άγρια μαλλιά, για μεσαία ή κοντά μαλλιά με λεπτή τρίχα λατρεύω το extraordinary oil της elvive! Καλά και εγώ αν δεν ταξίδευα με αυτοκίνητο μόνο αυτά που είπες θα έπαιρνα, δε μπορώ να κουβαλάω βαριά πράματα χαχαχα! Φιλιά :) x

      Delete
  8. Ουαου!!! τόσα πολλά!!! πήρα να δοκιμάσω στις διακοπές το σαμπουάν Elvive της L’Oreal και μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Έχω το ίδιο σαμπουάν της Desert Essence για τα λιπαρά μαλλιά μου αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη.
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πήρα πολύ πράμα μαζί μου, δε μπορείς να πεις χαχαχα! Να δοκιμάσεις και το λαδάκι το extraordinary oil της elvive που το λατρεύω! Κρίμα για το σαμπουάν της desert essence, εμένα ευτυχώς μου έκατσε καλά! Φιλάκια πολλά Νατάσα μου :) x

      Delete
  9. Αγάπη αυτό που με συγκινεί σε εσένα είναι που παίρνεις λίγα πράγματα στις διακοπές σαν κι εμένα... Εύγε !
    Από Desert Essence θα δοκιμάσω κάτι σύντομα, δε μπορείιιιιι.... ξέρεις εσύ !
    Φιλιά πολλά πολλά !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δε βλέπεις;;;; Τίποτα δεν πήρα, ίσα-ίσα τα απαραίτητα! Χαχαχαχα! Φιλάκια πολλά Νίκη μου! :) x

      Delete
  10. Πολλα λαδακια εχεις κ εσυ οπως κ εγω...
    Αλλα τωρα που φθινοπωριασε, εχω μειώσει τη χρηση τους, ενω νομίζω πως δε θα πρεπε?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχω τρέλα γενικά με τα λάδια, για τα μαλλιά, για το σώμα! Πάντα χρειάζεται λαδάκι το μαλλί, ειδικά αν είναι μακρύ ή αν το ταλαιπωρείς! Φιλιά :) x

      Delete
  11. Σταυρούλα για δουλειά πήγες ή διακοπές;πολύ ωραίες επιλογές όμως!!!μία και μία!!!δεν πήγα διακοπές βέβαια οπότε δεν ξέρω τι θα πακετάριζα κι εγώ στο φορτηγό!!!πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχα και για τα δύο! Είχα σκοπό να αδειάσω προϊόντα και να τα δοκιμάσω για να έχω γνώμη και για διακοπές! ;) Σ'ευχαριστώ πολύ Τζαζάκι μου! Μωρέ έτσι και έχεις τη δυνατότητα κουβαλάς ΟΛΟ το σπίτι μαζί χαχαχα! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  12. Για το λαδάκι της Garnier θα συμφωνήσω απόλυτα! Το contitioner της Dove εμένα δεν μου ταίριαξε, ενώ το αντίστοιχο σαμπουάν και η μάσκα μου ταίριαξαν πολύ καλά αυτό όχι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλό, ειδικά μετά τη θάλασσα! Αλήθεια;; Σου ταίριαξαν το σαμπουάν και η μάσκα, αλλά το conditioner όχι; Περίεργο! Μάσκα dove πάντως τώρα που το είπες έχω χρόνια να δοκιμάσω, αλλά θυμάμαι τότε ότι ήταν καλές! Πολλά φιλιά Μαράκι μου :) x

      Delete
  13. Είναι ωραία Κωνσταντίνα μου και μυρίζουν απίθανα, να τα δοκιμάσεις! :) Φιλάκια! x

    ReplyDelete

.