Αγαπημένα προϊόντα της εβδομάδας #6 || Weekly faves #6

/ 27 comments



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Εγώ προσπαθώ να βρω τους ρυθμούς μου, γιατί πάντα αποδιοργανώνομαι μετά το καλοκαίρι, δεν ξέρω αν είμαι η μόνη που το παθαίνει αυτό. Όπως και να έχει όμως είναι ώρα για τα αγαπημένα της εβδομάδας, γιατί έχω καιρό να κάνω τέτοιο ποστ και μου αρέσουν πολύ αυτά που έχω να σας δείξω, οπότε πάμε να τα δούμε. Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω τα αντίστοιχα links!


Bioderma Sensibio Light Soothing Cream for Normal to Combination Skin: χωρίς άρωμα, χωρίς οινόπνευμα, ελαφριά σύνθεση που όντως καταπραϋνει το δέρμα. Απλά την αγαπώ και τη χρησιμοποιώ συνέχεια από τότε που την αγόρασα!


Apivita Express Beauty with Propolis : νομίζω πως αυτή είναι η αγαπημένη μου μάσκα από Apivita. Τη χρησιμοποίησα εντατικά αυτή την εβδομάδα σε κάτι μεγάλα, κόκκινα, «θυμωμένα» σπυριά στο πηγούνι και με βοήθησε να τα ξεφορτωθώ πιο γρήγορα, αλλά το κυριότερο ήταν ότι μείωνε κατά πολύ την κοκκινίλα με κάθε χρήση. Μακάρι να βγει και σε σωληνάριο αυτή η μάσκα!


Erre Due Exclusive Nail Polish 254 Purple Rain : πολύ όμορφο μελιτζανί βερνίκι που έχει πλήρη χρωματική απόδοση με 2 στρώσεις. Γενικά λατρεύω τα σκούρα βερνίκια!

Now Solutions Avocado Oil : το χρησιμοποιώ για να κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου, η αίσθηση είναι απίστευτη καθώς πρόκειται για ένα πλούσιο λαδάκι που κάνει τα χέρια σας να γλιστράνε.

The Body Shop Wild Argan Oil The Radiant Oil for Body & Hair : το βάζω στα πόδια από τα γόνατα και κάτω, αφού πρώτα έχω χρησιμοποιήσει κάποιο γαλάκτωμα σώματος ή body butter. Ενυδατώνει καλά και μυρίζει όμορφα χωρίς να είναι έντονη και ενοχλητική η μυρωδιά του.


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για αυτή την εβδομάδα;


------------


Hola chicas! How are you? I’ve been trying to get myself together, because I always get disorganized after the summer, I don’t know if I’m the only one with this issue. Anyway it’s time for weekly favorites now, because I haven’t done a post like this for quite some time and I love the things I'm about to show you, so let’s check them out. If I’ve swatched/reviewed any of them or used them in a FOTD, I will be posting the corresponding links.


Bioderma Sensibio Light Soothing Cream for Normal to Combination Skin: no fragrance, no alcohol, light texture that’s soothing indeed for the skin. I just love this moisturizer and I’ve been using it constantly ever since I bought it!


Apivita Express Beauty with Propolis : I think this is my favorite face mask by Apivita. I used it on a regular basis this past week on some big, red, angry pimples on my chin and it helped me get rid of them faster, but most of all it reduced the redness a lot with each use. Hopefully this face mask will come out in a tube soon.!


Erre Due Exclusive Nail Polish 254 Purple Rain : very pretty eggplant-purple nail polish that’s fully opaque with 2 coats. I generally love dark nail polishes!

Now SolutionsAvocado Oil : I’ve been using this to massage my face with, the feeling on the skin is amazing, since it’s a rich oil that makes your hands slippery.

The Body Shop Wild Argan Oil The Radiant Oil for Body & Hair : I’ve been using it on my legs from my knees down after I’ve applied some body lotion or body butter. It hydrates the skin well and it smells nice without being too strong and overwhelming.


Do we have any products in common? What were your faves for this week?




27 comments:

  1. Πολύ ωραίο το βερνίκι!!!Κι εγώ τρελαίνομαι για σκούρα χρώματα!!
    Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει...ακόμα!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα σκούρα βερνίκια τα φοράω στα πόδια ακόμα και το καλοκαίρι πολλές φορές, νομίζω πως δείχνουν απίστευτα πάνω στο μαυρισμένο δέρμα! Να τα δοκιμάσεις, πιστεύω πως θα σου αρέσουν! :)

      Delete
  2. Το Now Solutions Avocado Oil φαίνεται πολύ ωραίο, θα ήθελα να το δοκιμάσω! Μου άρεσε επίσης το βερνίκι και η μάσκα με την πρόπολη! Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραίο το έλαιο αβοκάντο, το έβαζα και στα μαλλιά μου όταν ήταν μακριά σα μάσκα πριν το λούσιμο! ;) Όσο για το βερνίκι και τη μάσκα απλά τα λατρεύω!

      Delete
  3. Το κοινό ειναι η μάσκα της Απιβίτα!
    Καλή συνέχεια στη μέρα μας :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι τέλεια αυτή η μάσκα!! :) Καλό μεσημέρι! x

      Delete
  4. Πολύ όμορφα όλα!! Όντως αυτή τη μάσκα η Apivita πρέπει να την βγάλει σε σωληνάριο επειγόντως!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ γλειφιτζουράκι! :) Ναιιιιιι μακάρι, γιατί αν τη χρησιμοποιείς συχνά τα φακελάκια δε βολεύουν!

      Delete
  5. πολύ ωραιες οι επιλογες σου!!! φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου, φιλιά! :)

      Delete
  6. κοινα εχουμε το βερνικι και την apivita! επειδη και μενα μ'αρεσουν τα σκουρα βερνικια, τσεκαρε απο sixteen no 499 (μωβ σκουρο) & no 548(γκρι ) (μονο 1,50ε απο μαγαζι eurostore, αλλα τα εχει και ο hondos πιο ακριβα). το λαδακι απο tbs μπηκε στην wishlist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μεγάλη αγάπη τα σκούρα βερνίκια! Αν βρεθώ σε μαγαζί eurostore θα τα τσεκάρω αυτά που μου πρότεινες! Το λαδάκι συνεχίζω και το χρησιμοποιώ πολύ, οπότε ναι τσέκαρέ το ;) Φιλιά! x

      Delete
  7. Κι εγώ τα ίδια παθαίνω μετά το καλοκαίρι!! :P Υπέροχα τα αγαπημένα προϊόντα της εβδομάδας!! Αγαπώ τη συγκεκριμένη μάσκα από Apivita και το βερνίκι άψογο χρώμα για φθινόπωρο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! :) Γενικά οι μάσκες της Apivita είναι πολύ καλές, αλλά η συγκεκριμένη νομίζω πως έχει γίνει η αγαπημένη μου! Ναιιιιι είναι τέλειο το χρωματάκι! Φιλιά :) x

      Delete
  8. κοινό αγαπημένό η μάσκα της apivita με πρόπολη.. γενικά αυτή η σειρά της είναι φανταστική.. μόλις παρήγγειλα και την κρέμα με πρόπολη για την οποία έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια.. επίσης αγαπώ και γω τα σκούρα μανό αυτήν την εποχή... σε φιλώ! καλή συνέχεια.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ καλή! Εγώ έχω και το spray για το λαιμό :) Τα σκούρα μανό τα αγαπώ όλο το χρόνο για τα πόδια, δείχνουν τέλεια! Φιλιά και σε εσένα :)

      Delete
  9. Να τη και η Sensibio light! Δεν πρόσεχα Κυρία, συγγνώμη!
    Το χρώμα του purple rain είναι ένα από τα αγαπημένα μου (χειμώνα-καλοκαίρι)
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμ εμ, 0 στο τρίμηνο! :P Είναι πολύ καλή αυτή η σειρά της Bioderma, καθώς δεν έχει ούτε οινόπνευμα ούτε άρωμα! Ναι και εμένα, πολύ όμορφη απόχρωση του μοβ-μελιτζανί! :)

      Delete
  10. Σταυρούλα!
    Ευχαριστώ για την εγγραφή σου στο ολοκαινουριο blog μου :*
    Οι επιλογές σου είναι εξαιρετικές, την κρεμα απο bioderma και την μασκα απο απιβιτα θελω να τις δοκιμασω!
    Σε γλυκοφιλω :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να 'σαι καλά Έλενά μου! :) Να τα δοκιμάσεις και τα 2, είναι πολύ καλά προϊόντα! Φιλιά πολλά! x

      Delete
  11. Είναι πολύ καλή η μασκούλα, ειδικά αν έχεις κανένα σπυράκι τη βάζεις τοπικά και μειώνει κατά πολύ την κοκκινίλα! Και εγώ χαίρομαι που σε ανακάλυψα, φιλιά πολλά! :) x

    ReplyDelete
  12. Absolutely love those packagings!

    Have a nice week :)
    Aimie von Channel Of Creation

    ReplyDelete
  13. Το βερνίκι υπεραγαπημένο. Το αργανέλαιο το πήραμε πρόσφατα και τώρα ξεκινάμε δοκιμές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όμορφο το άτιμο το χρωματάκι! Ελπίζω να σας αρέσει το αργανέλαιο όπως και σε εμένα! :) x

      Delete
  14. Περιμένουμε τα best του 2014! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι τώρα θα τα γράψω και λογικά αύριο θα ανέβουν!! :) <3

      Delete

.