14 αγαπημένα προϊόντα για το 2014 || 14 fave products for 2014

/ 57 comments

click on the picture for larger view

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε, γιατί κάποια προβλήματα υγείας με κράτησαν μακριά από το blog. Πλέον επανήλθα όμως και έχω να σας πω και να σας δείξω πολλά. Ας ξεκινήσουμε με τα 14 αγαπημένα προϊόντα για το 2014! Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω τα αντίστοιχα links!

Για καθαρισμό και ντεμακιγιάζ προσώπου λάτρεψα το Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution που είναι ήπιο αλλά αποτελεσματικό, ενώ το λαδάκι L’Oreal Elvive Extraordinary Oil άφηνε τα μαλλιά απαλά και λιγότερο φριζαρισμένα. Η Pharmasept Tol Velvet Intensive Hand Cream άφηνε τα χέρια απαλά χωρίς να είναι λιπαρή και το Avon Viva by Fergie Eau De Parfum το ξεχώρισα για το αισθησιακό του άρωμα. Τέλος το γαλάκτωμα Papoutsanis Olivia Fusion Kumquat Body Lotion είχε την ιδανική σύνθεση, ούτε πηχτή, ούτε και σα νερό, απλωνόταν εύκολα χωρίς να αφήνει ασπρίλα και το απορροφούσε γρήγορα το δέρμα.

Η Korres Twist Eyeshadow Golden Bronze και η Maybelline Color Tattoo Eyeshadow On and On Bronze ήταν ιδανικές για γρήγορο μακιγιάζ σε μπρονζέ χρώμα με καλή διάρκεια (χρησιμοποιώντας primer), ενώ για μάσκαρα λάτρεψα την Maybelline The Colossal Go Extreme! VolumBlack και την Erre Due Volumizing Waterproof Mascara 01 Black για τεράστιες, εντυπωσιακές βλεφαρίδες.
Για τη βάση του προσώπου η L’Oreal Skin Perfection BB Cream Fair ήταν ιδανική για κάθε μέρα, ενώ για περισσότερη κάλυψη διάλεγα το Catrice Photofinish 18h Liquid Foundation 020 Rosy Beige. Φυσικά το λατρεμένο Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige για κοκκινίλες και σπυράκια δε θα μπορούσε να λείπει από τα αγαπημένα μου. Στα μαγουλάκια έκανε πολλές εμφανίσεις το ρουζ Seventeen Natural Matte Silky Blusher 11 Natural Rose, γιατί είχε πολύ ωραία υφή και το χρώμα ήταν φυσικό, οπότε ταίριαζε με τα πάντα, και το άπλωνα με το Ecotools Blush Brush που έχει γίνει το αγαπημένο μου πινέλο για ρουζ.

Έχουμε μήπως κάποια κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα για τη χρονιά που μας πέρασε;



click on the picture for larger view

Hola chicas! How are you? It’s been a long time since I updated the blog, but unfortunately some health problems kept me away from you. I’m back now though and I have a lot to tell you and to show you, starting with my 14 favorite products for 2014! If I’ve swatched/reviewed any of them or used them in a FOTD, I will be posting the corresponding links.

As a cleanser and makeup remover I loved the Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution which is mild but efficient, while the L’Oreal Elvive Extraordinary Oil left my hair soft and less frizzy. The Pharmasept Tol Velvet Intensive Hand Cream left my hands soft but not greasy and the Avon Viva by Fergie Eau De Parfum stood out to me for its sensual scent. Finally the Papoutsanis Olivia Fusion Kumquat Body Lotion had the ideal texture, neither thick nor runny, it was easy to spread without leaving white marks and it got absorbed quickly.

The Korres Twist Eyeshadow Golden Bronze and the MaybellineColor Tattoo Eyeshadow On and On Bronze (Bad to the Bronze) were ideal for a quick bronzy look that would last (using a primer), while for mascara I loved the Maybelline The Colossal Go Extreme! Volum’ Black and the Erre Due Volumizing Waterproof Mascara 01 Black for big, awesome lashes.
For foundation the L’Oreal Skin Perfection BB Cream Fair was ideal for everyday, while for more coverage I chose the Catrice Photofinish 18h Liquid Foundation 020 Rosy Beige. Of course the beloved Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige for redness and pimples could not be left out of my faves. On my cheeks the Seventeen Natural Matte Silky Blusher 11 Natural Rose made many appearances, because it has a lovely texture and a natural color which goes with everything, and I applied it with the Ecotools Blush Brush which has become my favorite blush brush.



Do we have any products in common? What were your faves for 2014?




57 comments:

  1. Συμφωνώ για bioderma ,mascara maybelline,skia maybelline !!!τα υπόλοιπα δεν τα εχω δοκιμάσει δυστυχως!!!Γενικα λατρεύω τα EcoTools αλλα δεν εχω το συγκεκριμένο!! 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τα δοκιμάσεις όταν μπορέσεις, πιστεύω ότι θα σου αρέσουν! :) Καλά το πινέλο από ecotools είναι απλά θεϊκό, επιτέλους βρήκα ένα πινέλο για ρουζ που να είναι απαλό, στο κατάλληλο μέγεθος και να μην έχει ούτε πολύ χαλαρά δεμένες τρίχες αλλά ούτε και πολύ σφιχτά!

      Delete
  2. Θα συνφωνήσω για τη μάσκαρα!! Είναι τοπ! Ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ Σεπτέμβρη και όταν μου τελειώσει σίγουρα θα την ξανα-αγοράσω! Έχω δοκιμάσει επίσης το micellar water της Bioderma και είναι όντως πολύ καλό! Σαν πιο budget friendly επιλογή μου άρεσε και το αντίστοιχο της Garnier.
    Άννα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Άννα μου! :) Ποιά από τις 2 mascaras εννοείς; Μάλλον τη Maybelline ε; Ναι της Garnier είναι καλή επιλογή αν δε θες να ξοδέψεις πολλά χρήματα, το τελείωσα σχετικά πρόσφατα! x

      Delete
  3. Πως και πως το περίμενα αυτό ! Συμφωνώ για το ντεμακιγιάζ, τη μάσκαρα, για το λάδι μαλλιών, για την κρέμα χεριών, το αφρόλουτρο και για τη σκιά ματιών!! Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά με βάζεις σε πειρασμό!

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να υποκύψεις στον πειρασμό και να τα δοκιμάσεις, θα σ'αρέσουν!! :) Σμουτς!!

      Delete
  4. το λαδάκι μαλλιών υπέροχο. Και το bioderma, αν σ αρέσει αυτός ο τρόπος ντεμακιγιάζ :Ρ (εγώ είμαι απ αυτές που βαριούνται και χρησιμοποιούν μαντηλάκια. Όταν μ τελειώσουν θα πάρω bioderma. Υπόσχομαι :Ρ) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δεν είναι λατρεία; Δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο! Αααααχ ααααααχ κακό κορίτσι!! Τα μαντηλάκια να τα έχεις μόνο για έκτακτες περιπτώσεις! Εγώ τα έχω σταματήσει τελείως εδώ και 2 χρονάκια περίπου! Το Bioderma για το δέρμα είναι ό,τι καλύτερο και αν δε θες να δώσεις τόσα χρήματα τσέκαρε της Garnier ή της Nivea! x

      Delete
  5. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!
    Συμφωνω για το λαδακι για τα μαλλια απο loreal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Ειδικά για λεπτή τρίχα είναι φανταστικό, δεν τα βαραίνει καθόλου! :) x

      Delete
  6. Την twist eyeshadow του Κorre και την μπρονζέ απόχρωση των color tattoo πόσο καιρό τα ζαχαρώνω δεν ξέρεις... Τη camouflage cream της Catrice την έχω αγαπήσει κι εγώ και για το Sensibio ξέρεις... μπορώ να μιλάω για ώρα!
    Τέλεια αγαπημένα! <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να πάρεις έστω μία από τις 2, είναι τόσο βολικές για το πρωϊ που βιάζεσαι! Γενικά θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα και από Catrice και από Bioderma! Σ'ευχαριστώ μικρή μου, ξέρεις εσύ! <3 x

      Delete
  7. Δεν έχουμε δοκιμάσει το foundation και τη BB, αλλά σε όλα τα άλλα συμφωνούμε απόλυτα. Υπέροχες επιλογές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα να τα δοκιμάσετε, τα λατρεύω και τα 2 και είναι οικονομικά! :) Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια, φιλάκια πολλά!! x

      Delete
  8. bioderma & catrice foundation είναι κοινά αγαπημένα. Οπότε μάλλον τώρα πρέπει να δοκιμάσω το camouflage!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι τέλειο το camouflage, το λατρεύω και το βλέπω και σε αγαπημένα άλλων κοριτσιών! :) x

      Delete
  9. Το bioderma είναι πολύ αγαπημένο! Δεν έχω δοκιμάσει foundation της catrice αλλά μόλις μου τελειώσει κάποιο απο αυτά που έχω τώρα θα το δοκιμάσω. Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι το άτιμο!! Δεν το περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ! Έχει βγάλει και ένα καινούριο foundation η Catrice, το Nude Illusion, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα! Φιλιά :)

      Delete
  10. Τα αγαπώ σχεδόν όλα, με εξαίρεση τα catrice που δεν τα εχω δοκιμασει και θελω πολυ!!!! Ξεχωρίζω Olivia, bioderma και την κρεμα χεριων pharmasept!!
    πολλα φιλιά κορίτσι
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ακόμα;;;; Χάνεις!!! Έχουν μερικά φοβερά προϊόντα σε πολύ καλές τιμές και μπορείς να τα βρεις και online στο http://www.beautyaz.gr/el/3_catrice-cosmetics αν δεν έχεις κοντά σου! Φιλιά Μαίρη μου :)

      Delete
    2. τέλεια ευχαριστω για το tip, παω αμεσως να τσεκαρω...μυρίζομαι μπελάδες...

      Delete
    3. Χεχεχεχε! Πάντα στη διάθεσή σας κυρία μου! ;) x

      Delete
  11. Είναι πολλά από αυτά που θέλω να δοκιμάσω! Τα ecotools δεν συζητούνται πολύ αλλά τα θεωρώ κι εγώ εξαιρετικά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εξαιρετικά δε λες τίποτα, τα αγαπώ και μακάρι να βγάλουν κι άλλα! x

      Delete
  12. Η μάσκαρα της Erre Due απλά λατρεία δεν μπορώ καλοκαίρι χωρίς να είμαι μαζί της...
    Bioderma σταθερή αξία!
    Το λαδάκι της Loreal το συγκεκριμένο δεν με έχει ενθουσιάσει καθόλου νιώθω ότι μου λαδώνει τα μαλλιά σε αντίθεση με της ίδιας σειράς Elvive ExtraOrdinary Oil το ξηρό λαδάκι όμως (μωβ) που μου έχει ταιριάξει τέλεια!
    Έχεις και κάποια μέσα στα αγαπημένα σου όπως οι σκιές του κορρέ και της maybelline που ελπίζω να τα καταφέρω να δοκιμάσω μέσα στο 2015.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δε βρίσκω ότι μου τα λαδώνει και ξέρεις ότι έχω λιπαρά μαλλιά και λεπτή τρίχα! Μήπως βάζεις πολύ;; Επίσης εγώ το βάζω σε νωπά μαλλιά, ποτέ σε στεγνά! Το ψάχνω το μοβ εδώ και καιρό και δεν το βρίσκω εδώ κοντά μου!!! Να τις δοκιμάσεις τις κρεμώδεις σκιές από Κορρέ και Maybelline, είναι τέλειες για γρήγορο μακιγιάζ! :) x

      Delete
  13. Πινέλο, μάσκαρα και λαδάκι μαλλιών είναι κοινά!
    Σταυρούλα μου Περαστικά σου κούκλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! Η υγεία μας πάνω από όλα! :) x

      Delete
  14. μόνο το Bioderma έχουμε κοινό αλλά βλέπω πολλά προϊοντα που θα ηθελα να δοκιμάσω...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να σου αρέσουν όσο και σε εμένα! ;) x

      Delete
  15. Καλό μήνα γλυκιά μου!
    Αγαπάω τις μάσκαρες απο Maybelline και ειδικά η Colossal Go Extreme Volum’ Black είναι από τις καλύτερες για μένα!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω το νεράκι από Bioderma γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα!
    Πολλά φιλιά!

    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό μήνα Μαράκι μου! Και εγώ τις αγαπώ τις μάσκαρες της Maybelline και ειδικά αυτή στο άρθρο μου έκανε μεγάλη εντύπωση! Κυκλοφορεί και σε συσκευασία 100ml το Bioderma που είναι τέλειο για δοκιμή, για δες το και αν σου αρέσει παίρνεις μετά τη μεγάλη συσκευασία! Εγώ το λατρεύω πάντως! Φιλιά :)

      Delete
  16. Το Bioderma,korre twist eye shadow & τα blush απο seventeen είναι και δικα μου πολύ αγαπημενα αν και για το bioderma εχω παρατηρησει οτι με ορισμένα προιοντα ματιων μου ξηραίνει παρα πολυ τα βλεφαρα, Πολυ ωραια αναρτηση!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια;;; Περίεργο! Εγώ πιο πολύ στο δέρμα το χρησιμοποιώ για να είμαι ειλικρινής, στα μάτια βάζω κάποιο διφασικό που αφαιρεί και το πιο δύσκολο μακιγιάζ εύκολα και γρήγορα και μετά περνάω τα βλέφαρα με το Bioderma για να αφαιρέσω την όποια λιπαρότητα έχει αφήσει πίσω το διφασικό ντεμακιγιάζ! Σ'ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου :)

      Delete
  17. Αγαπημένο bioderma, το τέλειο νεράκι καθαρισμού...θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω τα caprice φαίνονται υπέροχα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλειο όπως το λες! Πλέον έχει αντικαταστήσει εδώ και καιρό το όποιο καθαριστικό προσώπου έπαιρνα, γιατί καθαρίζει το δέρμα χωρίς να το αφυδατώνει/ερεθίζει! Να τα δοκιμάσεις τα Catrice, αξίζουν! Έχω λίγα προϊόντα τους μέχρι στιγμής, αλλά ό,τι έχω δοκιμάσει μου αρέσει πολύ! :) x

      Delete
  18. Nice picks dear, Would love to try the Catrice Photofinish 18h Liquid Foundation if I find it here. Kisses <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rakhshanda! :) Even if it's not available there, you can probably find it online on ebay, amazon etc.!

      Delete
  19. Hi Stavroula,
    great post about your favourite products! The Maybelline color tattoos are good eyeshadows indeed; especially on and on bronze is a great colour.
    Have an amazing Thursday; xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Britta, vielen Dank für deinen Kommentar! :) Thank you very much dear! Yes they're very nice and quite affordable, perfect for everyday! Have an amazing Thursday as well :) x

      Delete
  20. Εντάξει,έχουμε πολλά κοινά αγαπημένα! Την μάσκαρα της erre due,το colo tattoo,bioderma,λαδάκι elvive και φυσικά το καμουφλάζ από catrice! Φοβερά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα είναι πολύ ωραία προϊόντα! Να δοκιμάσεις και τα υπόλοιπα, θα σου αρέσουν πιστεύω! ;) x

      Delete
  21. Απ' όλα έχω δοκιμάσει μόνο το καμουφλάζ της catrice, που στην αρχή με ξετρέλανε! Τώρα όχι & τόσο.
    Αγαπημένα του 2014 είναι σίγουρα η κρέμα κατά της ψαλίδας από Pantene Expert & τα velvet matte lipstick από Golden Rose! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ πάλι συνεχίζω να το λατρεύω! :) Έχω 2 velvet matte, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα! Είναι έντονα χρώματα! Παρόλα αυτά θέλω να πάρω κι άλλα, σε πιο ουδέτερες αποχρώσεις αυτή τη φορά! x

      Delete
  22. Πρέπει να το δοκιμάσω επιτέλους το bioderma! Μάλλον έμεινα τελευταία... Πολύ ωραία όλα πάντως! Κ το ρουζ κ οι σκιές όλα είναι ένα κι ένα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πρέπει Μαράκι μου, πρέπει! Αν δεν είσαι σίγουρη πάρε τη μικρή συσκευασία των 100ml για να το δοκιμάσεις! Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό! :) x

      Delete
  23. Το Bioderma θεικό, το χρησιμοποίησα πρώτη φορά πριν λίγο καιρό και έμεινα άναυδη σχετικά με το πόσο γρήγορα αφαιρεί το μακιγιάζ των ματιών! Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά τώρα που είναι σε προσφορά! Από τα υπόλοιπα δεν έχω δοκιμάσει κάτι :)
    Πολλά Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως καταπληκτικό και δεν το αλλάζω! Αφού το χρησιμοποιώ και για να καθαρίσω το πρόσωπό μου! :) Φιλιά!!

      Delete
  24. To bioderma είναι μόνιμη αγάπη!! Οι σκιές Color Tattoo της Maybelline πόσο φοβερές είναι!! Έχω 4, και την on and on bronze!! Αλλά η αγαπημένη μου είναι η pomegrande, ένα τέλειο μπορντοκαφεκόκκινο χρώμα! χαχα να την τσεκάρεις! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι, είναι λατρεία! Την έχω την pomegranate, αλλά τώρα που την ανέφερες πρέπει να αρχίσω να τη χρησιμοποιώ ξανά! ;) Συνολικά έχω 5! x

      Delete
  25. Το νερακι της bioderma το θεωρω πλεον τοσο απαραιτητο οσο το ποσιμο νερο. Ειχα δοκιμασει την BB της Loreal αλλα δε ξετρελαθηκα, ισως γιατι το δερμα μου ειναι αρκετα λιπαρο. Την Tol Velvet την αγαπησα και εγω, πολυ ενυδατικη και με βελουδινο τελειωμα. Τα υπολοιπα δεν τα εχω δοκιμασει αλλα φαινονται αρκετα ενδιαφερουσες προτασεις, ειδικα το camouflage cream της Catrice θα το εχω στα υποψη μου στις επομενες αγορες μου.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε μου έχει φτάσει στη μέση τώρα και αγχώθηκα, θέλω μέσα στην εβδομάδα να πάρω καινούριο να έχω! Αν σου αρέσει το τελείως ματ αποτέλεσμα τότε ναι η BB της L'Oreal δεν είναι για εσένα! Όσον αφορά τη λιπαρότητα εξαρτάται και από το τι βάζεις από κάτω, εγώ συνήθως έβαζα έναν πολύ ελαφρύ ορό (και εγώ έχω αρκετά λιπαρό δέρμα). Το foundation και το concealer από Catrice πραγματικά τα έχω λατρέψει! x

      Delete
  26. Έχουμε τόσα κοινά αγαπημένα.. το foundation της catrice, το bioderma και το twist eyeshadow! Επομένως πρέπει να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα οπωσδήποτε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επιβάλλεται κυρία μου! Χεχεχε! Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να σου αρέσουν! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  27. Do you find the color tattoo creases if you don't use a primer? Mine crease if I don't but they seem to not crease on anyone else.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have super oily eyelids, so I always use a primer, otherwise evetything creases on me! lol x

      Delete
    2. Good to know it isn't just me they crease on! :)

      Delete

.