Haul : iHerb (Elf, Ecotools, Real Techniques)

/ 51 comments



     Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω τις πιο πρόσφατες αγορές μου από το iherb και ενημερωτικά να σας πω ότι με την αλλαγή στα μεταφορικά που έγινε μέσα στο Δεκέμβριο αν παραγγείλετε προϊόντα βάρους μέχρι 1lb (μισό κιλό) τότε πληρώνετε μόνο $2 μεταφορικά, άρα σας συμφέρει περισσότερο σε σχέση με πριν αν θέλετε να αγοράσετε ελαφριά προϊόντα (πινέλα, προϊόντα μακιγιάζ κτλ.). Επιπλέον αν είναι η πρώτη σας παραγγελία μπορείτε να έχετε έκπτωση $5 ή $10 ανάλογα με το ύψος των αγορών σας με τον κωδικό TQP309. Πάμε να δούμε τι αγόρασα αυτή τη φορά!

    Πρώτα αγόρασα ένα δεύτερο
Elf Eyebrow Kit, γιατί θυμόμουν ότι είχα ήδη δεύτερο, αλλά δεν το βρίσκω πουθενά και δε θέλω να ξεμείνω, καθώς το χρησιμοποιώ στα φρύδια μου κάθε φορά που βάφομαι και βλέπω τον πάτο της συσκευασίας εδώ και πάρα πολύ καιρό.
    Σειρά είχαν τα πινέλα
Ecotools και βασικά αγόρασα ξανά πινέλα που ήδη έχω και αγαπώ, ώστε όταν είναι βρώμικα τα πρώτα να χρησιμοποιώ τα εφεδρικά. Συγκεκριμένα πήρα το Tapered Blush Brush που είναι το αγαπημένο μου για ρουζ όπως μπορείτε να δείτε εδώ, το Eye Enhancing Duo Set που χρησιμοποιώ πολύ τώρα τελευταία και με έχει βολέψει, και το Airbrush Concealer Brush που είναι πολύ ωραίο για το concealer κάτω από τα μάτια, αλλά και στο πρόσωπο.
    Τέλος αγόρασα ένα ακόμα
Miracle Complexion Sponge από Real Techniques, το οποίο μου αρέσει πάρα πολύ για την εφαρμογή του foundation.

Εσείς τι αγορές κάνατε τώρα πρόσφατα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα;


-----------------



    Hola chicas! Today I have my latest iherb haul to show you and in case you live outside of the USA I just wanted to let you know that after they changed the shipping costs back in December if you order products weighing up to 1lb (0.5kg) then you pay only $2 for shipping, which is even cheaper than before for lightweight products (brushes, makeup items etc.). On top of that you can save $5 or $10 on your first order depending on the value of your order with the code TQP309. Let’s take a look at what I got this time!
    First I got a backup of my Elf Eyebrow Kit, because I remember having a backup already, but I can’t find it anywhere and I don’t want to run out, as I use it for my brows everytime I do my makeup and I’ve been seeing the pan in my current one for a very long time.
    Then I got some Ecotools brushes and basically I bought backups of some brushes I already own and love, so when my initial ones are dirty I can use my backups. So, I got the Tapered Blush Brush which is my favorite blush brush as you can see here, the Eye Enhancing Duo Set that I’ve been using a lot lately and I find really convenient, and the Airbrush ConcealerBrush which is great for under eye concealer, but also for blending out concealer on the face.
    My last item was another Miracle Complexion Sponge by Real Techniques that I love to use for foundation application.

What were your latest purchases? Have you tried any of the items I showed you?


Follow me on :
Facebook || Twitter || Instagram || Bloglovin’



51 comments:

  1. πολύ ωραία όλα! Να σου πω την αλήθεια δεν ήξερα οτι μέχρι μισό κιλό είναι δύο δολλάρια και είχα σταματήσει να ασχολόύμαι με Iherb γιατι είχα νευριάσει τότε που άλλαξαν τα μεταφορικά. Μπορεί να κάνω καμιά παραγγελία τώρα που το έμαθα αν και δεν νοείται παραγγελία iherb χωρίς λάδι καρύδας. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έτσι πάει και όσο αυξάνεται το βάρος τόσο αυξάνονται σταδιακά και τα έξοδα αποστολής, οπότε τσέκαρέ το! ;) Καλά και εγώ είχα νευριάσει για ένα διάστημα, αλλά είδα τα πινέλα και μου πέρασε χαχαχαχα! Ναι ρε γαμώτο, λαδάκι καρύδας!!!! Δες το γενικά πόσο σου βγαίνει με τα μεταφορικά, βάλε διάφορα προϊόντα μέσα και τσέκαρε τα μεταφορικά πως μεταβάλλονται με το βάρος! x

      Delete
  2. Με γεια σου!!! Πολύ όμορφα!! Το παρατήρησα και εγώ αυτό με το βάρος στο checkout όντως συμφέρει καλύτερα ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό! Αν θες να πάρεις πολύ ελαφριά πράματα πληρώνεις μόνο 1,70Ευρώ για τα μεταφορικά, τίποτα! Και λίγο παραπάνω να είναι το βάρος νομίζω πάει αρχικά στα $4 και όσο αυξάνεται το βάρος τόσο αυξάνονται και τα έξοδα αποστολής! ;) x

      Delete
  3. Πολύ όμορφες οι αγορές σου, τα πινέλα φαινονται καταπληκτικά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! :) Τα πινέλα είναι λατρεμένα και πολύ οικονομικά, να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε! x

      Delete
  4. Thanks for sharing I didn't know that about there shipping. Is that the dark ELF eyebrow kit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome honey! Yeah they raised the shipping prices back in December for international customers, but if you want to buy lightweight products it's still worth it for sure! Yes it's the dark eyebrow kit, I bought a backup! ;) x

      Delete
  5. Αχ πινελομανια εχω κ εγω....ατελειωτη.... Με γεια σου Σταυρουλάκι μου... Φιλια πολλα..
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι τα μωρά μου, όσοι δεν έχουν πινελομανία δε μπορούν να μας καταλάβουν!! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, φιλάκια πολλά!! :) Και σταμάτα να ανεβάζεις φαγητά συνέχεια ή στείλε κανένα τάπερ με κούριερ, δεν αντέχω, τα θέλω όλα!! Χαχαχαχα!

      Delete
  6. Great haul! The real techniques miracle sponge is my favourite purchase so far and have been using it daily... You have a great blog, following you. Do drop by my blog fromothersideofmirror.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sherry! :) Before that I was using the Cosmopolitan one and, while I liked it, it just doesn't perform as well as the Real Techniques! Awww thank you so much honey, I just followed your blog and now I'll check it out more! x

      Delete
  7. Replies
    1. Μας τα χάλασε με τα μεταφορικά, αλλά εντάξει για πινέλα ακόμα συμφέρει! Χαχαχα! ;) x

      Delete
  8. Ομορφες αγορες Σταυρουλα,καλοδουλευτα.Δεν εχω δοκιμασει πινελα της συγκεκριμενη εταιρειας αν και εχω διαβασει πολυ καλες κριτικες.Σημερα μακαριζα τα τα χρηματα που εχω δωσει σε καποια επαγγελματικα πινελα οπως το 187 απο την mac που απο την πρωτη του πλυση εγινε σαν ξεπουπουλιασμενη κοτα και χειροτερα ...πολλα φιλλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου! Αν σου δοθεί η ευκαιρία να τα δοκιμάσεις, είναι πολύ καλά και οικονομικά! Δεν έχω κανένα πινέλο από MAC (ούτε και προϊόντα αυτή τη στιγμή), αλλά γι'αυτό το 187 όλο ότι μαδάει σαν τρελό ακούω! Φιλιά πολλά! :) x

      Delete
  9. The brushes look really good! I am a fan of the Zoeva-Brushes, but I'll have a look at these ones too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have a few Zoeva brushes and I like them, so I definitely want to get more! Ecotools is another great option for makeup brushes, you should check them out! Liebe Grüße aus Griechenland! :) x

      Delete
  10. Πολύ ωραία όλα Σταυρούλα μου!! Με γεια με γεια... Τα πινελάκια θέλω να τα πάρω!! Φαίνονται τέλεια!! φιλάκιααα..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντέμη μου! Να τα πάρεις, είναι πολύ καλά και οικονομικά, σκέψου ότι εγώ τα πήρα δεύτερη φορά τα συγκεκριμένα, τέτοια αγάπη τους έχω! :) x

      Delete
  11. Πινέλα, ποτέ δεν είναι αρκετά! Και ειδικά τα Ecotools είναι και τόσο απαλά! Με γεια όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μου θύμησες το τραγούδι που λέει "γυναίκες τριγύρω πολλές, πάρα πολλές, αλλά ποτέ ποτέ δεν είναι αρκετές" ή κάτι τέτοιο χαχαχα! Αχ ναι τα άτιμα τα Ecotools, είναι τόσο απαλά! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριαννάκι μου :) x

      Delete
  12. Τι ωραίο ποστ, τι όμορφες, κομψές φωτογραφίες!!!
    Τα πινέλα της ecotools είναι πολύ καιρό στη wishlist. Μετά από αυτό το ποστ όμως, θα αγοραστούν σύντομα!
    ps: Την ερώτηση στο τέλος του ποστ δεν την καταλαβαίνω γι΄' αυτό και δεν θα την απαντήσω!
    xoxo
    Ηρώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ τρελοκομείο μου!! :) Με σκλαβώνεις! Να τα πάρεις επειγόντως, τα λατρεύω και είναι τόσο οικονομικά! Χαχαχαχαχαχα! Φιλιάαααα! :) x

      Delete
  13. με γεια!!
    τα πινέλα της ecotools μου αρέσουν πολύ και θέλω να τα αγοράσω κ εγώ!!

    φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Φαίη μου! :) Να τα πάρεις, είναι πολύ απαλά, οικονομικά και δε μαδάνε! :) Φιλιά!! x

      Delete
  14. Μεγειάααααααα!Τα διπλά πινέλα τα αγόρασα κι εγώ στην τελευταία μου παραγγελία!!Τώρα ετοιμάζω άλλη!
    Μεγειάααααααα σου κούκλα!!!!!!! :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βικάκι μου, με γεια και σε εσένα!! :) Τα έχω βολευτεί πολύ αυτά τα διπλά πινέλα τώρα τελευταία, οπότε τσίμπησα και 2ο σετ! ;) x

      Delete
  15. Μμμ όλα αυτά τα έχω στα πόδια μου (δηλαδη σε καταστήματα γιατί δεν είμαι φαν του online) και ψάχνω για πινέλο για ρουζ γιατί αυτό που έχω είναι μούφα!! Όσο για σφουγγαράκι είχα πάρει ένα Cosmopolitan από το Hondos Center και ομολογώ ότι είναι βολικό. Της Real Techniques έχω το expert face brush, αλλά δε βολεύει καθόλου για foundation...μου αφήνει γραμμές, οπότε το έχω αφήσει στην άκρη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τυχερή! Εγώ πάλι λατρεύω το online γιατί βρίσκω πράματα που εδώ είτε δεν υπάρχουν είτε είναι πανάκριβα! Τσέκαρέ το το πινέλο για ρουζ, εγώ το λατρεύω και επιτέλους βρήκα ένα πινέλο για ρουζ που μου αρέσει! Το έχω το σφουγγαράκι Cosmopolitan και είναι καλό, αλλά το Real Techniques μου αρέσει περισσότερο! ;) Αλήθεια;; Τι κρίμα! x

      Delete
  16. Με γεια και από εδώ λοιπόν! χιχι Το eyebrow kit της elf σκέφτομαι κι εγώ να το πάρω... Αλλά μάλλον θα περιμένω να μου τελειώσει το μολύβι της Catrice και μετά. Το Airbrush concealer brush μου αρέσει πάρα πολύ, αν και τώρα τελευταία το έχω βολευτεί πιο πολύ για blending στις σκιές. Κάνει πολύ καλή δουλειά, δοκίμασε το. Τα διπλά πινέλα τα ζαχαρώνω πολύ επίσης, γιατί είναι και πολύ οικονομικά αλλά εγώ τα βάζω όρθια τα πινέλα μου οπότε αυτά θα χαλάσουν και γι'αυτό δεν τα παίρνω. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! :) Εγώ το έχω βολευτεί πολύ το eyebrow kit! Το μολύβι της catrice ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει να φανταστείς χαχαχα! Θα το δοκιμάσω για blending το airbrush concealer brush τώρα που πήρα δεύτερο, βέβαια είναι αρκετά μεγάλο και δεν ξέρω κατά πόσο θα με βολέψει! Και εγώ όρθια τα βάζω τα πινέλα μου, αλλά αυτά τα πήρα και τα ξαναπήρα γιατί με βολεύουν! Βάλτα κάπου οριζόντια βρε συ, δεν είναι τίποτα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  17. I love the angle brush for filling in my brows! Works perfectly! :D
    Ellie,xx
    Elephant stories and more

    ReplyDelete
    Replies
    1. I usually use the little angled brush included in the eyebrow kit, but I'm sure that the Ecotools one will work great too! ;) It's a really nice set! x

      Delete
  18. Very nice and informative article about make up and fashion.Follow me on GFC and I will follow you back.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/02/usa-shopping-websites-list.html

    ReplyDelete
  19. Με γεια! Δεν ξέρω αν είδες τη σειρά bold collection αλλά τη θέλω!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκούλι! :) Εννοείται ότι την έχω δει και ότι τη θέλω, αλλά είναι ακριβούτσικα! Αν βγάλουν κάποιο σετ ίσως το σκεφτώ να το πάρω! x

      Delete
  20. Thanks for following me on GFC.I have now followed you.Nice blog.

    ReplyDelete
  21. Great haul! The real techniques miracle sponge is in my wishlist for this year. Nice picks honey <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear :) You shoud definitely check it out if you like makeup sponges, I love the finish it gives! ;) x

      Delete
  22. Love elf cosmetics and I noticed eco tools in my local supermarket the other day x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too Jenny, they have some really nice products at great prices! You should definitely try ecotools, they're amazing! ;) x

      Delete
  23. I think I'm sold on the ecotools brushes, I am sure I saw them in the supermarket and was trying to decide if I was going to get them. I tried Sephora's beauty blenders when I was in America and for some reason I couldn't get a smooth finish, tried them both damp and dry. Think I need to try this sponge out, perhaps this will be a game changer for me! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should definitely check them out, they're super soft and affordable! :) You mean you tried the original Beauty Blender? I've not tried it, but I really like the Real Techniques one! These sponges are meant to be used wet though, I don't think there's any point in using them dry! x

      Delete
  24. Το Eyebrow Kit από Elf είναι πραγματικά υπέροχο, το έχω καταευχαριστηθεί, και δυστυχώς μου τελειώνει... Υπέροχα τα πινέλα! Με γειά σου!
    https://beautyornothing.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ βλέπω τον πάτο της συσκευασίας εδώ και πολύ καιρό, οπότε είπα να πάρω ένα δεύτερο για να μην ξεμείνω! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Θεοδώρα μου :) x

      Delete
  25. αχ ,τα εχω βάλει στο μάτι τα πινελάκιααα!!! Με υγειά σου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και όχι άδικα, είναι πολύ ωραία πινέλα και οικονομικά! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριέλλα μου, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  26. Πολύ ωραίες αγορές!!
    Η αλήθεια είναι πως τα Eco tools τα γλυκοκοιτάω καιρό που θα μου πάει κάποια στιγμή θα γίνουν δικά μου! :)

    ReplyDelete

.