Review : Apivita Intimate Daily Gel with chamomile & propolis

/ 32 comments



       Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω review για το απαλό τζελ καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή Intimate Daily Gel της Apivita, το οποίο είναι για καθημερινή χρήση. Περιέχει χαμομήλι που είναι καταπραϋντικό και πρόπολη που έχει αντιφλεγμονώδη δράση.
    Η συσκευασία του είναι σκούρα καφέ πλαστική με καπάκι και χωράει 200ml. Το άρωμά του είναι ευχάριστο, θυμίζει βότανα και μπορείτε να καταλάβετε το χαμομήλι και την πρόπολη μέσα, καθώς και το αιθέριο έλαιο λεβάντας. Η λεβάντα γενικά δε μου αρέσει, στο συγκεκριμένο προϊόν όμως έχει ταιριάξει πολύ ωραία και δε με ενοχλεί καθόλου. Είναι διαφανές και η υφή του δεν είναι ούτε πηχτή ούτε νερουλή.
    Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε καθημερινά είτε όποτε νομίζετε εσείς ότι το χρειάζεστε και χρειάζεστε ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά. Το έχω χρησιμοποιήσει καθημερινά για κάποιο διάστημα και δε μου προξένησε απολύτως κανένα πρόβλημα, όπως ούτε και με πιο αραιή χρήση. Κρατάει την περιοχή φρέσκια και καθαρή για αρκετές ώρες σε σχέση με κάποιο κλασσικό αφρόλουτρο για το σώμα και για εξτρά φρεσκάδα απλώστε τη σαπουνάδα που δημιουργεί το προϊόν και γύρω-γύρω από την ευαίσθητη περιοχή, στο εσωτερικό των μηρών. Μην ξεχνάτε να το χρησιμοποιείτε με τα χέρια σας και ποτέ με σφουγγάρι, καθώς στο σφουγγάρι μπορούν πολύ εύκολα να αναπτυχθούν μύκητες.
    Η τιμή του είναι στα €8.90 αν το αγοράσετε από κανονικό φαρμακείο, αλλά σε ηλεκτρονικά φαρμακεία μπορείτε να το βρείτε φθηνότερα, για παράδειγμα στο pharm16 είναι στα €6.68 που είναι μία καλή τιμή σε σχέση με την αρχική.

Συστατικά : Aqua** (Water**), Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Lauryl Glucoside, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Polysorbate 20, Coco-Glucoside, Capryloyl Glycine, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower* Extract, Glyceryl Oleate, Lactic Acid, Propolis Extract, Panthenol, Allantoin, Bisabolol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower*, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Parfum (Fragrance), Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Sodium Hydroxide, Benzoic Acid, Linalool, Limonene
** Chamomile* Leaf Aqueous Infusion = Chamomile water 
* Από πιστοποιημένες βιολογικές καλλιέργειες


*PR sample από το Pharm16


--------------
        

    Hola chicas! Today I’m reviewing for you the gentle cleansing gel for the intimate area Intimate Daily Gel by Apivita, which is for daily use. It contains soothing chamomile and propolis, which has anti-inflammatory properties.
    It comes in a dark brown plastic bottle with a cap, which holds 200ml. The scent is pleasant, herbal-y and you can definitely smell the chamomile and the propolis in it, as well as the lavender essential oil. I generally don’t like lavender, but in this specific product it fits really nicely and it doesn’t bother me at all. It has no color and the texture is neither watery nor thick.
    You can use it daily or whenever you think you need it and you need a tiny bit of product each time. I’ve used it daily for a while and it didn’t cause me any problems, like with less frequent use as well. It keeps the area fresh and clean for several hours compared to a typical body wash and for extra freshness spread the foam that the products creates around the intimate area as well, on the inside part of your thighs. Don’t forget to use it with your hands, never with a bath sponge, because fungi can easily grow in there.
    It costs around $10 in Greece, if you live outside of Greece please check Apivita’s website for more information.

Ingredients : Aqua** (Water**), Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Lauryl Glucoside, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Polysorbate 20, Coco-Glucoside, Capryloyl Glycine, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower* Extract, Glyceryl Oleate, Lactic Acid, Propolis Extract, Panthenol, Allantoin, Bisabolol, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower*, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Parfum (Fragrance), Disodium EDTA, Dehydroacetic Acid, Sodium Hydroxide, Benzoic Acid, Linalool, Limonene
** Chamomile* Leaf Aqueous Infusion = Chamomile water
* Certified organic cultivation
.

*PR sample from
Pharm16




32 comments:

  1. Τα αγαπώ τα τζελ καθαρισμού της apivita για την ευαίσθητη περιοχή. Δεν τα αλλάζω με κανένα! Τα χρησιμοποιώ ίσως πάνω και από 1 χρόνο!
    Πολύ ωραίο review! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει, αλλά μου άρεσε πολύ! Το έχω ήδη στο καλάθι μου για την επόμενη παραγγελία μου, γιατί αυτό που έχω έχει ήδη κατέβει επικίνδυνα! Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου :) x

      Delete
  2. To έχω δοκιμάσει και είναι καλό, απαλό και δεν ερεθίζει την περιοχή!

    ReplyDelete
  3. δεν έχει τύχει να το δοκιμάζω αλά ομολογώ πως με έβαλες σε πειρασμό!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλό Χαρά μου, να το δοκιμάσεις! :) x

      Delete
  4. i have a face mask, lip balm and something for hair, but i didn't try it yet, i need first make a photo but all this time is cloudy

    ReplyDelete
  5. πολύ καλό αλλά νομίζω ότι προτιμώ το πιο εξειδικευμένο που ενδείκνυται για τις ημέρες τις περιόδου! πιστεύω ότι κάνει καλύτερη δουλειά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει Έφη μου, θα το τσεκάρω όμως κάποια στιγμή για να δω ποιο μου αρέσει περισσότερο! ;) x

      Delete
  6. Τι όμορφο! Εγώ τελευταία χρησιμοποιώ της Lactacyd και κάνει εξαιρετική δουλειά...Θα τσεκάρω σίγουρα κι αυτό όμως κάποια στιγμή, ειδικά στα ηλ. φαρμακεία που έχει τόσες απίστευτες προσφορές.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Λίλα μου! :) Έχω δοκιμάσει ένα της lactacyd σε πράσινο κοντό μπουκάλι και μου άρεσε πολύ, αλλά της Apivita μου αρέσει περισσότερο η μυρωδιά και εμένα με κρατάει φρέσκια για περισσότερη ώρα απ'ότι το lactacyd! :) Να 'ναι καλά τα ηλεκτρονικά φαρμακεία!! x

      Delete
  7. Great post, I'll look out for this product in the UK. I usually use Femfresh but it would be nice to try something different.

    Laura from whatlauralovesuk.com xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Laura! :) Yep definitely try it out, it's a good product! x

      Delete
  8. Hi girlie! :)

    Just found you, do I see correct that you are from Greece? Uau!

    Maybe following each other? Let me know!

    ReplyDelete
  9. Το έχω δοκιμάσει και είναι πάρα πολύ καλό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε και εσένα Αθηνά, είναι όντως πολύ καλό! :) x

      Delete
  10. Νομίζω το είχα δοκιμάσει κάποτε σε δείγμα και μου άρεσε! Όλο λέω να δοκιμάσω κάποιο προϊόν της apivita με πρόπολη αλλά ακόμα τίποτα :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αυτό και η μάσκα προσώπου με την πρόπολη είναι αγαπημένα μου προϊόντα, οπότε στα προτείνω! Τσέκαρέ τα ;) x

      Delete
  11. Καλησπέρα! Χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο προϊόν από apivita αρκετά χρόνια και μπορώ να πω ότι με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη! Μάλιστα κάποια στιγμή μια φαρμακοποιός μου είχε προτείνει να χρησιμοποιώ το daily όταν μου τελειώνει το plus και αντίστροφα. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημέρα Γεωργία! Δεν το έχω δοκιμάσει το plus, αλλά σίγουρα θέλω μιας και το daily με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη! :) x

      Delete
  12. Πρώτη φορά το βλέπω και ομολογώ πως μου άρεσε, θα το βάλω στην επόμενη παραγγελία! Μου αρέσει που έβαλες και τα συστατικά του. Πολλά φιλιά girl!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλό, εγώ πριν λίγες ημέρες αγόρασα 2ο να έχω! ;) Εδώ και αρκετό καιρό βάζω τα συστατικά των προϊόντων γιατί πλέον πολύς κόσμος το ψάχνει το θέμα (και καλά κάνει)! Πολλά φιλιά :) x

      Delete
  13. I never knew this product existed, it sounds much more natural and gentle than the feminine products that I have previously seen in stores. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It has 91% natural ingredients and it works great, so definitely give it a shot! ;) x

      Delete
  14. Τελειο review και πολυ σωστο αυτο που ειπες με το σφουγγαρι ^^ θελω καιρο να το δοκιμασω, που θα μου παει :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου! :) Έτσι, πρέπει να προσέχουμε πολύ με τη συγκεκριμένη περιοχή! Να το δοκιμάσεις, εγώ πριν λίγες ημέρες πήρα 2ο να έχω χεχε! x

      Delete
  15. Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν, και σίγουρα θα το έχω στα υπόψιν μου σε μελλοντική αγορά από κάποιο ηλεκτρονικό φαρμακείο! Φαίνεται πολύ καλό! :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το δοκιμάσεις Αναστασία μου, πιστεύω πως θα σου αρέσει :) x

      Delete
  16. this sounds very interesting, can be sent abroad

    ReplyDelete
  17. Εξαιρετικό προϊόν και αγαπημένο!! :)

    ReplyDelete

.