Swatches : W7 In the Buff Palette & In the Night Palette (pic heavy)

/ 47 comments



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά. Σήμερα σας έχω swatches από δύο αρκετά δημοφιλείς παλέτες της αγγλικής εταιρείας W7, την In the Buff και την In the NightΗ πρώτη είναι με γήινες αποχρώσεις, ιδανική για χρήση από το πρωϊ μέχρι το βράδυ και η δεύτερη με ροζ/μοβ κάπως πιο σκούρες αποχρώσεις. Όπως πάντα τα swatches έχουν γίνει χωρίς κάποιο primer/βάση από κάτω και οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί σε φυσικό φως της ημέρας.

-----------

Hola chicas! I hope you are all well. Today I have for you swatches of 2 quite popular eyeshadow palettes of the UK brand W7 called In the Buff and In the Night. The first one contains earthy tones, which makes it perfect for day and nighttime use, and the second one contains pink/purple tones that are a bit darker. As always the swatches have been made without a primer/base underneath and the pictures have been taken in natural daylight.





Η πάνω φωτογραφία και στα δύο κολάζ είναι τραβηγμένη στο φως του ήλιου, ενώ η κάτω όχι.

The top picture in both collages is taken in direct sunlight and the bottom one is not.



Πώς σας φαίνονται τα χρώματα; Θα δοκιμάζατε κάποια από τις δύο παλέτες;



What do you think of the colours? Would you buy any of these 2 palettes?





47 comments:

  1. θα δοκίμαζα σίγουρα και τις δύο παλέτες. τέλεια χρώματα!!!!! πιο πολύ w7 in the night

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ όμορφα τα χρώματα, εγώ έχω ερωτευτεί την In the Buff ! :) x

      Delete
  2. Θα τις δοκιμζα και τις δυο!εχουνε και ματ σκιες?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, η In the Buff έχει 3 ματ χρώματα μέσα και η In the Night ένα (το μαύρο τέρμα δεξιά) ! Έχουν διάφορες σκιές μέσα αυτές οι παλέτες.. ματ, σατινέ, μεταλλικές και η In the Night έχει και 2-3 με γκλίτερ! :) x

      Delete
  3. Τώρα δηλαδή πρέπει να "χτυπήσω" και την in the night? πφφφφ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν φοράς τέτοια χρώματα ναι! Εγώ θέλω την In the Nude και την Lightly Toasted, άντε κάνε ποστ για τη δεύτερη! x

      Delete
  4. Πολύ ωραίες! Θα δοκίμαζα και τις δύο παρότι η πρώτη μοιάζει πολύ με την Iconic 1 απο Makeup Revolution που έχω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα κάνω πολύ σύντομα swatch και την Iconic 1, την έχω! :) Οι γήινες παλέτες πάντα είναι χρήσιμες! x

      Delete
  5. Πωπω...είναι φοβερές! Τέλεια απόδοση χρώματος! Αν και έχω πολλές παρόμοιες αποχρώσεις.. Ίσως δοκίμαζα κάποια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι τα περισσότερα χρώματα έχουν καλή απόδοση, με κάποιο primer/βάση από κάτω είναι ακόμα καλύτερα! :) x

      Delete
  6. Ok την In the Buff την αγαπώ ήδη, αλλά τωρα θέλω και την in the night......καλα τα nude αλλα τα εντονα τα αγαπωωωωω..
    φιλια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τα αγαπώ όλα! Χαχαχα! Αλλά όταν βιάζομαι τα nude είναι τέλεια γιατί δε χρειάζονται χρόνο και κόπο! Φιλιά πολλά Μαίρη μου :) x

      Delete
  7. Τελειο review και φωτογραφιες!!! Εχω την in the buff και μου αρεσει αρκετα ενω η in the nude δεν τρελενομαι και τοσο δεν εχει τοσο καλη αποδοση οσο η in the buff ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! :) Ναι ε;; Τις χρησιμοποιείς σκέτες ή με primer;

      Delete
  8. Ωραίες παλέτες! Και η απόδοσή τους φαίνεται πολύ καλή! Πραγματικά αν είχα να διαλέξω μια από τις 2 δεν θα ήξερα ποια! Πολύ ωραία swatch Σταυρούλα! :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ωραίες οι άτιμες! Ναι σε γενικές γραμμές έχουν πολύ καλή απόδοση! Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου! :) x

      Delete
  9. είναι πολύ ωραία και τα δύο αλλά θα ρίξω μια ματιά στην πρώτη! Απο που τις πήρες και πόσο κοστίζουν?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τη γήινη ε; Και εγώ αυτή έχω αγαπήσει περισσότερο :) Τις βρίσκεις στο bebeauty.gr στα 8Ευρώ :

      http://bebeauty.gr/24-eyeshadow?filter=39&sort=name

      Φιλιά :) x

      Delete
    2. Να 'σαι καλά κορίτσι! :) x

      Delete
    3. Είναι διαθέσιμη και στο www.hallofcosmetics.gr με 8 ευρώ οπως επίσης και πολλά άλλα προιοντα!

      Delete
  10. Πολύ ωραίο το review σου Σταυρούλα! :)
    Έχω την In the nude & είμαι αρκετά ευχαριστημένη, Το μόνο ελάττωμα είναι η πολύ μέτρια χρωματική απόδοση των ανοιχτόχρωμων σκιών.

    Καλό βραδάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι! :) Βέβαια swatches έκανα μόνο, το review θα γίνει όταν τις έχω χρησιμοποιήσει αρκετά τις σκιές! Μόνες τους οι ανοιχτόχρωμες ναι είναι μέτριες, με κάποιο primer ή βάση όμως από κάτω είναι αρκετά καλές :) Φιλιά και καλό βράδυ! :) x

      Delete
  11. Both have really nice colours! I love the earthy tones of the "In the Buff" palette and the dark bold colours of "In the Night." Lovely post! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep I agree, they suit everybody's taste and needs! :) Thank you Molly! x

      Delete
  12. Θέλω από καιρό να δοκιμάσω την in the night! Από την ώρα που είδα το post σου, ακόμα περισσότερο.
    Πολύ ωραία swatches!
    Πολλά φιλιά! :)

    Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν φοράς τέτοια χρώματα τότε πιστεύω πως θα σου αρέσει! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου γλυκό, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  13. It looks really nice, I want to try this palette!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should try their palettes, they're good for the price! :) x

      Delete
  14. μεγεια κοριτσακι,τελικα δεν αντεξες πηγε και τις πηρες..καλα εκανες..ειδες μαγαζαρα!τα παντα!!μακια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάσω μου! Δεν πήγα ακόμα στο κατάστημα, αλλά όταν κατέβω κέντρο σίγουρα θα περάσω μια βόλτα! Φιλιά :) x

      Delete
  15. These shades are very pigmented :O nice swatches ! :)
    http://cindysabolcecblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes most of the shades are quite pigmented! Thank you very much Cindy! :) x

      Delete
  16. I 've never heard W7 brand before, may be because they are not exist in my country. They're so lovely colors. But may be I'll buy electric colors. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a UK brand and we recently got some of their products in Greece! Check them out online, ebay for example! ;) x

      Delete
  17. Ειναι ηδη στη wishlist μου η inthenight φοβερες και οι δυο!!! Φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εμένα τώρα στη wishlist μου είναι η in the nude και η lightly toasted, η οποία είναι σχετικά καινούρια αν δεν κάνω λάθος! Φιλιά πολλά! :)

      Delete
  18. Beautiful shades <3 <3 Never tried anything from this brand but these palettes look great!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's a UK brand! Definitely check them out online (ebay for example), they're nice and affordable! ;) x

      Delete
  19. Πολύ όμορφες και οι 2, αν και τείνω λίγο περισσότερο προς την "In the night". Τι ωραία χρώματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι και οι 2 πολύ ωραίες! Εγώ έχω αγαπήσει την In the buff περισσότερο, είναι τέλεια για κάθε μέρα! ;) x

      Delete
  20. Η παλετα που σίγουρα θα δοκιμάσω ειναι με τις γήινες αποχρώσεις η in the night ειναι λίγο υπερβολική για μένα.. Φιλακια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η in the buff είναι τέλεια για κάθε μέρα, να την τσεκάρεις! Η in the night ναι είναι αρκετά σκούρα, δε νομίζω ότι θα την χρησιμοποιούσα πρωϊ! Φιλιά πολλά :)

      Delete
  21. geia s omorfhh <3 gia pes m einai idia me thn naked 2 , h "in the buff"? an xereis , gt thelw poli na parw k apo oti vlepw miazoun kiolas!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου Νικόλ! :) Δεν την έχω τη naked 2, αλλά απ'ότι έχω δει online μοιάζουν πολύ! Αν ψάξεις στο google τις 2 παλέτες μαζί θα βρεις πολλά άρθρα και βίντεο με σύγκριση μεταξύ των 2! Φιλιά :) x

      Delete
  22. Τι ωραία και καθαρά swatches! Η in the buff είναι πολυαγαπημένη! Και η in the nude έχει πολύ ωραία χρώματα! Αν έβαζα σκούρα σίγουρα θα την έπαιρνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου :) Την in the buff την έχω λατρέψει και εγώ! x

      Delete

.