Αγαπημένα προϊόντα της εβδομάδας #7 || Weekly faves #7

/ 56 comments



    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Έχω καιρό να κάνω αγαπημένα της εβδομάδας, οπότε για πάμε να τα δούμε, γιατί έχω να σας δείξω πολύ ωραία προϊόντα! Προϊόντα μακιγιάζ δεν έχω να σας δείξω, γιατί λόγω θεραπείας για την ακμή βάφομαι ελάχιστα δυστυχώς, αλλά ελπίζω αυτό να αλλάξει πολύ σύντομα (σκεφτόμαστε θετικά!).

    Μέσα στο μπάνιο, λοιπόν, λάτρεψα και χρησιμοποίησα πολύ το σαμπουάν από τη σειρά Colageno της Kativa, γιατί μου κρατάει τα μαλλιά καθαρά για λίγο περισσότερο και τα κάνει να μυρίζουν υπέροχα (δείτε review εδώ) και το αφρόλουτρο Coconut Natural Shower Gel από τη σειρά Aromacare της Valley, το οποίο έχει μέσα εκχυλίσματα καρύδας και ανανά και μυρίζει σαν piña colada, σα να είσαστε διακοπές!
    Μετά το μπάνιο έβαζα ανελλιπώς στα πόδια μου το
Body Butter Caramel πάλι από την εταιρεία Valley που μοσχομυρίζει καραμέλα και έχει τέλεια υφή σα μους και από πάνω το Renewal Dry Oil από τη σειρά Cleria της Pharmasept που είναι ξηρό λάδι με φανταστική ελαφριά μυρωδιά λουλουδιών και πολύ ωραία υφή, ενυδατώνει καλά χωρίς να είναι βαρύ ή λιπαρό. Και επειδή αυτός ο τρελός καιρός ταλαιπωρεί ιδιαίτερα τα χέρια μου κάνοντας τα ξηρά, κόκκινα και σκασμένα δεν ξεχνούσα να τους βάλω την κρέμα χεριών Nourishing Hand Cream with Nordic Berry της Neutrogena, η οποία ενυδατώνει καλά χωρίς να είναι λιπαρή/να κολλάει και χωρίς να μου τσούζει τα χέρια, ενώ έχει μια ευχάριστη φρουτώδη μυρωδιά μούρων.


Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα για αυτή την εβδομάδα;






    Hola chicas! How are you? It’s been a long time since I last did a weekly favorites post, so let’s take a look at them, because I have some really nice products to show you! I don’t have any makeup bits to show you, because I’ve been on an acne treatment, so I barely put any makeup on, but hopefully this will change very soon (fingers crossed).
    So, in the shower I loved and used a lot the shampoo from the line Colageno by the brand Kativa, because it keeps my hair clean for a bit longer and it makes it smell amazing (I’ve reviewed it here)  and the shower gel Coconut Natural Shower Gel from the line Aromacare by the brand Valley, which has coconut and pineapple extracts and it smells like piña colada, like you’re on vacation at the beach!
    After the shower I put on religiously the Body Butter Caramel again by the brand Valley, which smells divine like caramel and it has a perfect texture like mousse, and on top of that the Renewal Dry Oil from the line Cleria by the brand Pharmasept, which is a dry oil with an amazing, light floral scent and a lovely texture, it hydrates without being heavy or greasy. And since this crazy weather has been taking its toll on my hands making them dry,red and cracked, I didn’t forget to put on them some Nourishing Hand Cream with Nordic Berry by the brand Neutrogena, which hydrates well without being greasy/sticky and without making my hands sting, while it has a  pleasant fruity berry scent.  
 


What were your favorite products for this week?



Follow me on :



56 comments:

  1. Πολύ ωραία προϊόντα!! Τα προϊόντα valley τα λατρεύω!! Φιλάκιαα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι :) Μα δεν είναι καταπληκτικά; Θέλω να δοκιμάσω κι άλλα προϊόντα τους, κι άλλες μυρωδιές τους! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  2. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου! Λατρευω τα ξηρα λαδια για μετα το μπανιο και αυτο το λαδακι της Pharmasept φαινεται πολυ ενδιαφερον! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύα! :) Και εγώ λατρεύω γενικά τα λάδια σώματος μετά το μπάνιο! Θα κάνω review πολύ σύντομα για το συγκεκριμένο ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  3. Very nice post dear and I need to get my hand on some of these items!
    Thanks for sharing!!!

    http://www.distinguisheddiva.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Adeola! :) If you get any of these let me know how you like them! x

      Delete
  4. Αυτη ητν εδομαδα εχω κολλήσει με το Please Me (MAC) κραγιον!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά το τσέκαρα τώρα online και είναι πολύ όμορφο χρώμα! :) x

      Delete
  5. Τα προιοντα Valley τελικα ειναι πολυ αξιολογα και ειδικα η σειρα με την καραμελα δεν παιζεται, θα κοιταξω και αυτο που δειχνεις με ανανα γιατι φαινεται πολυ ενδιαφερον!
    Φιλιαα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ καλά, ελληνικά και οικονομικά! :) Είναι τέλειο το αφρόλουτρο, σα να πίνεις cocktail στην παραλία φορώντας αντηλιακό! (λατρεύω το καλοκαίρι, φαίνεται;;; χαχαχαχα!) Φιλιά :)

      Delete
  6. Τι όμορφα όλα !! <3 Για το λάδι θα συμφωνήσω απόλυτα... και για την κρέμα χεριών επίσης! Τα προϊόντα Kativa & Valley δεν έχει τύχει να τα δοκιμάσω μέχρι σήμερα. Αυτή τη βδομάδα έχω κολλήσει με ένα λάδι προσώπου από Caudalie.
    Φιλιά πολλά πολλά !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία και τα Kativa και τα Valley! Περιμένω το review σου για το λάδι της Caudalie!! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  7. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου, αγαπητή Σταυρούλα, και ομολογώ ότι ζήλεψα το αφρόλουτρο με την καρύδα! Ειδικά όσο ανοίγει ο καιρός η καρύδα είναι μία από τις πολύ αγαπημένες μου επιλογές! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τίποτα από valley, το πιστεύεις?! Νομίζω θα το κάνω σύντομα όμως! Σε φιλώ! Να έχεις ένα όμορφο ξεκίνημα αύριο στην εβδομάδα σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου Μαρτίνα! :) Η καρύδα είναι τέλεια για όλο το χρόνο, εγώ τη χρησιμοποιώ και το χειμώνα για να μου θυμίζει το καλοκαίρι που το αγαπάω! Να δοκιμάσεις, έχουν πολύ καλά προϊόντα σε χαμηλές τιμές! Να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  8. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Valley αλλά αυτό το Body Butter με την καραμέλα φαίνεται εκπληκτικό και πρέπει να μυρίζει και φανταστικά!!! Θα πάω να το πάρω οπωσδήποτε!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και έχουν και αντίστοιχο αφρόλουτρο καραμέλα, έχω ήδη τελειώσει 2 μπουκάλια! Να τσεκάρεις γενικά την εταιρεία, είναι ελληνική, έχουν καλά προϊόντα σε χαμηλές τιμές και βάζουν αρκετά συχνά προσφορές! ;) x

      Delete
  9. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!!! Από valley είχα πάρει στο παρελθόν κρέμα σώματος και θυμάμαι μ'αρεσε αρκετά!! Δεν είχα προσέξει ότι έχουν και αφρόλουτρα...Σίγουρα θα ρίξω μια ματιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρουλιτάκι μου :) Έχουν πολύ ωραία προϊόντα, τσέκαρε και τα αφρόλουτρά τους και τα body butters τους! Φιλιά :) x

      Delete
  10. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, δεν έχω δοκιμασει κατι από πιο πάνω .. Φιλακια πολλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω να τα δοκιμάσεις κάποια στιγμή, εμένα μου αρέσουν πολύ και τα 5 προϊόντα! Φιλιά πολλά κοπελάρα μου :) x

      Delete
  11. Wow, you have picked some great product honey, the dry oil is quite interesting. Nice post <3 Kisses <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rakhshanda! :) I love oils in general, they feel so nice on the skin and they're really moisturizing! x

      Delete
  12. Καλημέρα & καλή εβδομάδα! Το αφρόλουτρο το θέλω οπωσδήποτε, λατρεύω την καρύδα σε κάθε μορφή & θα μπει οπωσδήποτε στα must buy!!! Το λαδάκι της Pharmasept το είχα δει κι εγώ αλλά έχω κολλήσει με αυτό της Nuxe, το έχεις δοκιμάσει & αν ναι ποιο πιστεύεις ότι είναι καλύτερο? PS. Θα χαρώ να δεις το νεο μου post για το νέο άρωμα Κορρέ & να μου πεις γνώμη:
    http://amoderngreekwoman.blogspot.gr/2015/03/korres-pure-cotton-eau-de-cologne.html

    Kisses!!! Kelly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή εβδομάδα Κέλλυ μου! :) Θα το λατρέψεις το αφρόλουτρο και φαντάζομαι θα υπάρχει και αντίστοιχο body butter και body lotion, στο Σκλαβενίτη που πάω εγώ έχω πετύχει μόνο τα αφρόλουτρα και το body butter με την καραμέλα! Θα τα αναζητήσω αλλού όμως! Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα της Nuxe και θέλω πολύ! Πάντως της Pharmasept είναι πολύ ωραίο και είναι ελληνική η εταιρεία! Έρχομαι και από το blog σου τώρα! ;) x

      Delete
    2. Και μονο το ότι είναι ελληνική εταιρεία της δίνει προβάδισμα! Το Valley θα το ψάξω, Σκλαβενίτη δεν έχω κοντά αλλά κάπου θα το βρω... :-) Πιστεύω ότι σύντομα θα γράψω κι εγώ review γι αυτά!!!

      Delete
    3. Και online σε φαρμακεία μπορείς να βρεις και την Pharmasept και τη Nuxe πολύ φθηνότερα ε! Και η valley είναι ελληνική εταιρεία, έχουν σελίδα στο facebook, οπότε αν θες ρώτησέ τους εκεί πού μπορείς να βρεις τα προϊόντα τους! Είδα τώρα ότι στον Σκλαβενίτη έχουν 1+1 στα valley!!

      https://www.facebook.com/ValleyGreece

      Delete
  13. ποσο υπέροχα πραγματάκια <3 δεν ήξερα κανένα απο αυτά αλλά θα τα ψάξω <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να σου αρέσουν! :) Φιλιά!! x

      Delete
  14. I love dry oils! Especially since I have an oilier scalp, it's so perfect for me to moisturize the body of my hair without making my entire head gross!

    cominguprosestheblog.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exactly!! ;) I have an oily scalp as well and I tend to use either lightweight or dry oils at the ends of my hair, they work great! x

      Delete
  15. Καλημέραααααααα!!
    Αχχ αυτό το αφρόλουτρο μυρίζει καταπληκτικά!!!
    Τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει!!Θέλω πολύ να δοκιμάσω το λαδάκι!!!
    Φιλάκιααααα κούκλα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα γλυκό μου κορίτσι :) Το αφρόλουτρο απλά με ταξιδεύει σε ηλιόλουστες παραλίες! Να το δοκιμάσεις το λαδάκι, online το βρίσκεις πολύ φθηνότερα! Θα το κάνω σύντομα review! :) Φιλιά πολλά Βίκυ μου :) x

      Delete
  16. Φαίνονται υπέροχα ολα!! Αυτό το αφρόλουτρο θα το δοκιμάσω σίγουρα γιατί λατρεύω το μιξ ανανά-καρύδα =) φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύα μου! :) Και εμένα είναι πολύ αγαπημένος μου συνδυασμός, μιας και θυμίζει διακοπές και εγώ λατρεύω το καλοκαίρι! Φιλιά πολλά! x

      Delete
  17. να ξέρεις όταν βλέπω λάδι,είναι το πρώτο που θα ζηλέψω πλέον...έχω πάθει λαδομανία!!!ωραία αγαπημένα φίλη Σταυρούλα!!!πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ το ίδιο Τζαζάκι μου, βλέπω λάδι και τρελαίνομαι!! Και το συγκεκριμένο είναι καλό, μυρίζει πολύ ωραία και είναι από ελληνική εταιρεία! Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκούλι μου, φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  18. ΘΑ συμφωνήσω με την λαδομανία της φίλης Jazzy! Το συγκεκριμένο λάδι στάθηκε επάξια δίπλα σε αλλα αγαπημένα μου λάδια.... Και η μυρωδιά του είναι απίθανη!! Πολύ ωραία αγαπημένα Σταυρουλάκι!
    φιλια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ θα συμφωνήσω μαζί σας Μαίρη μου μη νομίζεις!! Χαχαχαχα! Ναι είναι όντως πολύ ωραίο λάδι και η μυρωδιά του είναι απλά καταπληκτική! Και να μην ξεχνάμε ότι είναι ελληνικής εταιρείας ;) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ, φιλάκια! :) x

      Delete
  19. Ωραία τα αγαπημένα σου baby!!! τα Valley δυστυχώς δεν τα φέρνει κανείς στην περιοχή μου και μου αρέσει τόσο πολύ το αποσμητικό τους!!! πολλά φιλιά ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κουκλάρα μου! :) Σίγουρα;; Έχεις ρωτήσει στη σελίδα τους στο facebook μήπως τα φέρνουν κάπου; Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  20. Nice!!! Teleutaia exw faei kollima me hand creams, twra prepei na dokimasw kai autin tis Neutrogena ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ celaki μου! Είναι ελαφριά, δεν κολλάει και δεν τσούζει τα σκασμένα χέρια συν του ότι μυρίζει ωραία! Να την τσεκάρεις! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  21. Πολυ ομορφα προιοντα!
    Τα προιοντα Valley εχουν ωραιες μυρωδιες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! Έχουν όντως απίστευτες μυρωδιές τα προϊόντα τους και είναι σε καλή τιμή! Φιλιά :) x

      Delete
  22. All of these products sound great. I need to find that body butter and smell it :))

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Kalina! :) Well Valley is a Greek brand, if you ever visit Greece definitely check them out! x

      Delete
  23. Coconut shower gel and caramel body butter would be my favorites! Love these fragrances in cosmetics!
    Have a nice day:)

    jointyicroissanty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too, I can't get enough of them! Have a nice day and a great month too beautiful girl :) x

      Delete
  24. Replies
    1. Thank you honey, you too! :) Have a great month! Kisses! x

      Delete
  25. Πολύ ωραίο post και πραγματικά ενδιαφέροντα προϊόντα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! (δε βρήκα και το όνομά σου πουθενά στο blog σου) Χαίρομαι που σου άρεσαν! Καλό μήνα, φιλιά :) x

      Delete
  26. Lovely post, I would love to try a dry oil. Never had one before.

    Jo | Say Cheesy Cake
    Join me on Instagram: saycheesycake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear! :) You should definitely get one if you love the hydration from a regular oil, but hate its greasy feeling! x

      Delete
  27. Με έχεις εμπνεύσει ίσως κάνω και εγώ αγαπημένα εβδομάδας !!!Ήθελα να σε ρωτήσω τι θεραπεία ακμής κανείς γιατί έχω θέμα και εγώ.Αμα μπορείς στείλε μου μήνυμα στο Facebook 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ χαίρομαι να εμπνέω τους άλλους! Να κάνεις αγαπημένα της εβδομάδας, εγώ λατρεύω οποιοδήποτε άρθρο με αγαπημένα! :) Θα σου στείλω σε λίγο στο facebook για τη θεραπεία! Καλό μήνα, φιλιά :) x

      Delete

.