Αρώματα για την άνοιξη & το καλοκαίρι || Fragrances for spring & summer

/ 81 comments



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά. Ημερολογιακά υποτίθεται πως έχουμε μπει στην άνοιξη, αλλά μόλις σήμερα ο καιρός άρχισε να θυμίζει άνοιξη, καθώς μέχρι τώρα είχαμε κρύο και βροχές που δε μου αρέσει καθόλου. Για αυτό είπα να σας δείξω σήμερα ένα άρθρο γεμάτο μυρωδιές. Όμορφες, δροσερές, φρέσκιες μυρωδιές που θα είναι ιδανικές για την άνοιξη και το καλοκαίρι!


The Body Shop Fuji Green Tea Eau de Cologne 100ml/3.3 fl.oz
Είναι ένα υπέροχο, δροσερό μίγμα από πράσινο τσάι, περγαμόντο, λεμόνι και μανταρίνι στις υψηλές νότες και νότες καρδιάς από καμέλια, γιασεμί και βιολέτα. Κοστίζει €19 και κυκλοφορεί από χθες, 30 Μαρτίου, σε όλα τα καταστήματα The Body Shop.


BU Free Spirit Eau de Toilette 50ml/1.69 fl.oz
Ένας δροσερός συνδυασμός από λουλούδια και φρούτα. Περιέχει νότες από άνθος πορτοκαλιού και αχλαδιού, ροζ γιασεμί, τριαντάφυλλο, λουλούδι του λώτου, βανίλια, μόσχο και κεχριμπάρι. Kοστίζει €9-10 και το βρίσκετε στα περισσότερα σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών.


The Body Shop Fijian Water Lotus Eau de Toilette 50ml/1.69 fl.oz
Πολύ ανάλαφρο άρωμα που σε μεταφέρει κατευθείαν στο τροπικό νησί Fiji. Περιέχει μανταρίνι, λιτσέα, άνθη Fijian Water Lotus κατευθείαν από το Νότιο Ειρηνικό Ωκεανό και ρόδο. Κοστίζει €20.50 και το βρίσκετε σε όλα τα καταστήματα The Body Shop. Κυκλοφορεί και σε μορφή αρωματικού λαδιού στα 15ml και κοστίζει €10.


Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water 100ml/3.3 fl.oz
Ένα δροσερό άρωμα που συνδυάζει φρούτα και λουλούδια. Περιέχει νότες από τον καρπό του σύκου, κύμινο, γκρέιπφρουτ, φύλλα συκιάς, άνθη μανταρινιάς, musk και του ξύλου της συκιάς. Κοστίζει περίπου €19 η συσκευασία των 30ml και περίπου €39 η συσκευασία των 100ml και το βρίσκετε στα φαρμακεία. Σε online φαρμακεία φυσικά μπορείτε να το βρείτε σε χαμηλότερες τιμές.


The Body Shop Indian Night Jasmine Perfume Oil 15ml/0.5 fl.oz
Το άρωμα αυτό είναι για όσες αγαπούν τα λουλούδια, αλλά δε θέλουν κάτι έντονο. Περιέχει γιασεμί, άνθη πορτοκαλιάς, φύλλο βιολέτας και σανδαλόξυλο και λόγω του ότι δεν είναι σε μορφή σπρέι μπορείτε να το τοποθετήσετε με ακρίβεια όπου εσείς θέλετε. Κοστίζει 10Ευρώ και το βρίσκετε σε όλα τα καταστήματα The Body Shop.


Elode So Lovely Eau de Parfum 100ml/3.3 fl.oz
Ένα φρέσκο και κοριτσίστικο άρωμα που είναι ιδανικό για κάθε μέρα. Περιέχει περγαμόντο, μήλο, αχλάδι, μανόλια, αγιόκλημα, ξύλα και μόσχο. Κοστίζει μόλις €5 και το βρίσκετε σε σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών.


The Body Shop Coconut Eau de Toilette 30ml/1.0 fl.oz
Άκρως καλοκαιρινό, τροπικό άρωμα που θυμίζει διακοπές με νότες από καρύδα, κόλιανδρο, γάλα καρύδας, βανίλια και σανδαλόξυλο. Κοστίζει €12 και το βρίσκετε σε όλα τα καταστήματα The Body Shop. Αν σας αρέσει το αντίστοιχο body butter (εγώ το λατρεύω) τότε να το δοκιμάσετε οπωσδήποτε!


Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά; Ποια είναι τα αγαπημένα σας αρώματα για την άνοιξη και το καλοκαίρι;







Hola chicas! I hope you are doing well. According to the calendar we are already in spring, but the weather in Greece just today started reminding me of spring, all this time it had been cold and rainy, which I do not like. That is why I thought I would show you today an article full of scents. Nice, light, fresh scents that will be perfect for spring and summer!


The Body Shop Fuji Green Tea Eau de Cologne 100ml/3.3 fl.oz
It’s a wonderful, refreshing mixture of green tea, bergamot, lemon and mandarin in the high notes and base notes of camellia, jasmine and violet. It costs €19 and it is already out since yesterday, March 30th, in all The Body Shop Greece stores.


BU Free Spirit Eau de Toilette 50ml/1.69 fl.oz
A refreshing combination of flowers and fruit. It contains notes of orange and pear blossom, pink jasmine, rose, lotus flower, vanilla, musk and amber. It costs around €9-10 in Greece and you can find it at most supermarkets and cosmetics/beauty stores.


The Body Shop Fijian Water Lotus Eau de Toilette 50ml/1.69 fl.oz
Very light fragrance that takes you away straight to the tropical island of Fiji. It contains notes of mandarin, lychee, Fijian Water Lotus blossom straight from the South Pacific Ocean and rose. It costs €20.50 in Greece and you can find it at all The Body Shop stores. It also comes in a perfume oil version at 15ml and it costs €10.


Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water 100ml/3.3 fl.oz
A very fresh fragrance that combines fruit and flowers. It contains notes of fig, cumin, grapefruit, fig leaves, mandarin blossom, musk and fig wood. In Greece it costs around €19 for the 30ml bottle and around €39 for the 100ml bottle and you can find it at pharmacies. At online pharmacies you can definitely find it at a lower price.


The Body Shop Indian Night Jasmine Perfume Oil 15ml/0.5 fl.oz
This fragrance is ideal for those of you who love floral scents, but do not want something intense. It contains jasmine, orange blossom, violet leaves and sandalwood and because it is not in a spray form you can apply it precisely wherever you want. It costs €10 in Greece and you can find it at all The Body Shop stores.


Elode So Lovely Eau de Parfum 100ml/3.3 fl.oz
A fresh and girly fragrance that is ideal for everyday use. It contains bergamot, apple, pear, magnolia, honeysuckle, wood and musk. It costs only €5 in Greece and you can find it at supermarkets and cosmetics/beauty stores.


The Body Shop Coconut Eau de Toilette 30ml/1.0 fl.oz
The ultimate summery, tropical fragrance that reminds you of vacation with notes of coconut, coliander, coconut milk, vanilla and sandalwood. It costs €12 in Greece you can find it at all The Body Shop stores. If you like the corresponding body butter (I love it) then you must try it!


Have you tried any of these? What are your favorite fragrances for spring and summer?



Follow me on :




81 comments:

  1. Απο τα φωτεινα χρωματα και τις ευωδιαστες περιγραφες σου, σα να μου μυρισε λιγο καλοκαιρι! Φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ελπίζω να μην αργήσει το καλοκαιράκι, δε μπορώ άλλο κρύο! Χαίρομαι που σου έδωσα μια μικρή γεύση από καλοκαίρι, φιλιά πολλά Εύα μου! :) x

      Delete
  2. Είμαι η πρώτη που σχολιάζω ;;;; yeaaaah!!! <3 Με κέρδισε ο τίτλος παιδί μου!!! Τέλειος τίτλος, ιδανικός για αυτή την εποχή!! Πολύ ωραίες επιλογές σε αρώματα έκανες !!. Σε όσα έδειξες έχω και εγώ κάποιες κοινές αδυναμίες!!. Όπως το Indian Night Jasmine Body Shop και το Figuier Fresh Roger et Gallet και θέλω να ψάξω και για το Elode, που το περιγράφεις τόσο όμορφα, που απορώ γιατί εγώ δεν το έχω βρει μέχρι σήμερα, θα το αναζητήσω σίγουρα! Αν περιέχει και αχλάδι όπως λες θα το τσεκάρω!. Από Roger et Gallet να μυρίσεις αν βρεθείς σε κάποιο φαρμακείο και το Sublime Huile Orange (πως το μιλάω το γαλλικό η άτιμη! :p) είναι σαν έλαιο περισσότερο με γυαλίζει πολύ κολακευτικά στο δέρμα, ιδανικό για καλοκαίρι. Όταν το αγόρασα ήμουν επιφυλακτική στην αρχή, όμως τελικά πείστηκα με την επιλογή. Πολλά φιλιά guapa !! ;) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είσαι η δεύτερη, σε πρόλαβε η Εύα από πάνω σου για 4 λεπτά! Χαχαχα! :) Σ'ευχαριστώ πολύ! Χαρήκαμε τώρα λίγο που έφτιαξε ο καιρός και το Πάσχα άκουσα θα θυμίζει Χριστούγεννα με τσουχτερό κρύο και χιόνια/βροχές :/ Τα elode είναι πολύ καλά για την τιμή τους και τα βρίσκεις αρκετά εύκολα, οπότε στα προτείνω! Πωπω πρέπει να μυρίζει πολύ ωραία αυτό το λαδάκι από Roger & Gallet που μου λες, θα το τσεκάρω κάποια στιγμή που θα τελειώσω κανένα λάδι σώματος απ'αυτά που έχω! Φιλιά chica! ;) x

      Delete
  3. Τι ωραίο post!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά γενικά αγαπώ τα αρώματα από the body shop!! Αυτό με την καρύδα το έχω μυρίσει και είναι φανταστικό..Ότι πρέπει για άνοιξη- καλοκαίρι!! Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντέμυ μου! :) Ναι έχουν ωραία αρώματα! Την καρύδα από body shop μερικές φορές τη φοράω και χειμώνα, σσσσσς μην το πεις παραέξω όμως! Χαχαχα! Είναι τόσο τέλεια η μυρωδιά! Φιλιά πολλά γλυκούλι :) χ

      Delete
  4. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά αλλά μόλις πάω στα The Body Shop σίγουρα θα μυρίσω το Indian Night Jasmin και το Coconut γιατί περιέχουν ακριβώς τις μυρωδιές που μου αρέσουν!!!

    Φιλάκια :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία και τα 2 και όπως έγραψα και στη Ντέμυ από πάνω την καρύδα τη φοράω μερικές φορές και χειμώνα γιατί μου αρέσει πάρα πολύ! Να φανταστείς το coconut body butter είναι το μόνο που έχω καταφέρει να τελειώσω μέχρι στιγμής ;) Φιλιά πολλά κορίτσι μου! x

      Delete
  5. I have the Indian Night Jasmine body mist and freaking love it! Smells gorgeous! x

    Jasmine || blogsallbeautyy.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. I haven't tried their body mists yet, but I definitely want to with spring and summer coming up! ;) x

      Delete
  6. πολύ μυρωδάτο post, από τα πιο πάνω έχω δοκιμάσει μόνο το Bu Free Spirit..
    φιλάκια πολλά <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι είπα να σας βάλω λίγο σε ανοιξιάτικη διάθεση! :) BU έπαιρνα πριν πολλά χρόνια που πήγαινα σχολείο, είχα καιρό να δοκιμάσω, αλλά αυτό μου άρεσε και μη σου πω ότι θέλω να δοκιμάσω κι άλλα αρώματά τους! :) Φιλιά πολλά κούκλα μου! x

      Delete
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από όλα αυτα και τα θέλω όλα!
    Σαφέστατα και έχω ιδιαίτερη αγάπη στη Roger & Gallet που υπερλατρεύω!!!
    Το ποστ τέλειο και τόσο ανοιξιάτικο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ιιιιιιιιι ντροπή!!!! Το roger & gallet να το πάρεις, μυρίζει τέλεια και το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά! Και στο λέω εγώ αυτό που συνήθως ξεχνάω να βάλω άρωμα χαχαχαχα! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ, φιλάκια Ηρώ μου!! x

      Delete
  8. Γεμάτο χρώματα και αρώματα το post σου,από τα αρώματα που αναφέρεις έχω δοκιμάσει από την νέα σειρά της The Body Shop το Fuji Green Tea Eau de Cologne και απλά το λάτρεψα! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, ήθελα να σας μεταφέρω όμορφες μυρωδιές και να σας βάλω σε ανοιξιάτικη διάθεση, φτάνει πια με το κρύο!! Μυρίζει τέλεια η καινούρια σειρά των body shop και θέλω να βγάλουν και αποσμητικό χώρου μ'αυτό το άρωμα, δεν το χορταίνω! Φιλιά :) x

      Delete
  9. Σταυρούλα μου μύρισε Άνοιξη!!! Δεν ξέρω πως έγινε αυτό αλλά δεν έχω μυρίσει κανένα!!! Με την πρώτη ευκαιρία όμως θα δοκιμάσω από Body Shop το Indian Night Jasmine και το Coconut που θα είναι τέλειο και για καλοκαίρι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααααα Μαράκι μου χαίρομαι πολύ μ'αυτό που μου λες!! :) Καλά και εγώ δεν έχω μυρίσει ποτέ το white musk από body shop για παράδειγμα που είναι κλασσικό άρωμα, θα το μυρίσω όμως! Και τα δύο αρώματα που ανέφερες είναι πολύ ωραίες επιλογές, ειδικά την καρύδα τη λατρεύω! Αν μυρίσεις καμια τρελή να φοράει καρύδα μες το χειμώνα εγώ θα είμαι χαχαχα! Φιλιά!! x

      Delete
  10. Αχ τι ωραια που ανοιγει ο καιρος , τελειες επιλογες αγαπαμε tbs και εγω πριν μερικες μερες πηγα και πηρα το moringa αρωματακι το λατρεψααα οτι πρεπει για ανοιξη!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ανοίγει, αλλά άκουσα χθες ότι το Πάσχα θα θυμίζει Χριστούγεννα με τσουχτερό κρύο και χιόνια/βροχές :( Ναι έχουν ωραία αρώματα στα body shop! Είχα το moringa το αφρόλουτρο που μύριζε πολύ ωραία πάνω μου και το body butter που δε μύριζε ωραία πάνω μου, οπότε θα πρέπει να πάω σ'ένα κατάστημα και να ψεκαστώ με το moringa να δω πώς μυρίζει πάνω μου! Φιλάκια κοπελάρα μου :) x

      Delete
  11. Πωπω! Ήρθε το καλοκαίρι! Αγαπώ κι εγώ πολύ τα αρώματα του the body shop! Έχω το άρωμα με την καρύδα και περιμένω να ανέβει λίγο η θερμοκρασία να το βγάλω από το ντουλάπι του!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χεχεχεχε γλυκιά μου Εβελίνα, καλό μήνα! :) Άντε καλέ, βάλτο από τώρα αφού σ'αρέσει, εγώ την καρύδα μερικές φορές τη βάζω και μέσα στο χειμώνα για να μου θυμίζει το καλοκαίρι! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  12. Αγαπω τα αρωματα , ειμαι εθισμενη!
    Ζηλεψα την καρυδα απο The body Shop , πολυ θα ηθελα να το δοκιμασω!
    Ωραιο,πολυχρωμο ποστ! Φιλακια ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα μου αρέσουν πολύ τα αρώματα, αν και συνήθως ξεχνάω να τα φορέσω λόγω του ότι τα έχω μέσα σε συρτάρι και όχι έξω εκτεθειμένα! Η καρύδα είναι όνειρο, αν σου αρέσει το αντίστοιχο body butter για παράδειγμα, τότε να τσεκάρεις και το άρωμα! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! x

      Delete
  13. I would like to try The Body Shop Fijian Water Lotus, I like these scent notes!

    ReplyDelete
  14. Μμμ ελπίζω να μας την κάνει την χάρη ο καιρός και να μην ξαναχαλάσει..Η αλήθεια ειναι ότι δεν έχω δοκιμάσει ποτέ αρώματα από body shop και πιστεύω ότι το τελευταίο θα μ'αρέσει πολύ καθώς λατεύω την καρύδα. Έχουν διάρκεια τα αρώματα αυτά ; Φιλακιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λυπάμαι που θα στο πω, αλλά άκουσα χθες ότι το Πάσχα θα θυμίζει Χριστούγεννα με τσουχτερό κρύο και χιόνια/βροχές :( Μυρίζει τέλεια η καρύδα, πολύ καλή επιλογή! Όσα δείχνω σ'αυτό το άρθρο, με εξαίρεση το Elode που είναι eau de parfum, είναι ή eau de toilette ή eau de cologne, άρα όχι δεν έχουν τρελή διάρκεια, εκτός και αν τα συνδυάσεις με αντίστοιχο γαλάκτωμα σώματος! Βέβαια εμένα προσωπικά μου αρέσει το άρωμά μου την άνοιξη και το καλοκαίρι να είναι ελαφρύ και να μην έχει τρελή διάρκεια για να μην πνίγει τους γύρω μου όταν έχει ζέστη! :) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  15. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Σταυρούλα μου!! Από όσα έδειξες έχω το Fleur de Figuier και το Coconut! Μα τι ωραίες μυρωδιές! Το πιστεύεις ότι το Coconut το έχω ήδη φορέσει συνδυαστικά με μία κρέμα σώματος βανίλια, ώστε να μην είναι έντονη η καρύδα?!! Θέλω να μυρίσω οπωσδήποτε το τελευταίο λανσάρισμα της The Body Shop!! Ελπίζω να βγω σύντομα για ψώνια, γιατί η συγκεκριμένη σειρά που έχει κεντρίσει ιδιαίτερα το ενδιαφέρον!! Φιλιά πολλά και καλό ανοιξιάτικο μήνα!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρτινάκι μου! :) Είναι όντως πολύ ωραία αυτά τα 2! Ναι η καρύδα μέσα στις νότες της έχει παντού καρύδα, οπότε είναι γι'αυτούς που λατρεύουν τέρμα την καρύδα όπως εγώ χαχαχα! Ωραία θα μυρίζει σε συνδυασμό με βανίλια πάντως! Καλά το καινούριο λανσάρισμα από The Body Shop μυρίζει τέλεια, πρέπει να το τσεκάρεις! Προβλέπεται να το λιώσω όταν αποφασίσει ο καιρός ότι μπήκε όντως η άνοιξη και μέχρι το φθινόπωρο! Φιλάκια πολλά και καλό μήνα γλυκούλι :) x

      Delete
  16. The Body Shop Indian Night Jasmine Perfume sounds lovely, I will have to go in to the shop and see if they have it so I can have a smell of it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is lovely! I'm not a huge floral fan, I only like light floral scents and this one is just like that, not overwhelming at all :) I'm sure you will find it, it's in the permanent line! Have a great month Misha! x

      Delete
  17. Επιτέλους έφτιαξε ο καιρός και καταλάβαμε ότι έχουμε άνοιξη!!!Πολύ ωραίο μυρωδάτο ποστ!!!Μου αρέσουν τα λουλουδάτα αρώματα!!! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, αλλά άκουσα ότι το Πάσχα θα θυμίζει Χριστούγεννα με τσουχτερό κρύο και χιόνια/βροχές :( Αλλά δε με νοιάζει, εγώ θα συνεχίσω να ψεκάζομαι με τα ανοιξιάτικα αρώματά μου χαχαχα! Σ'ευχαριστώ πολύ Λυδία μου! Και εμένα μου αρέσουν τα αρώματα λουλουδιών αρκεί να είναι ελαφριά και δροσερά! :) Άσχετο, σου έχουν πει ποτέ ότι στη φωτογραφία μοιάζεις με τη Shakira;;;; Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
    2. Δυστυχώς ο καιρός δεν λέει να στρώσει αλλά εμείς θα του πάμε κόντρα με ανοιξιάτικα αρώματα και χρώματα!!!Χιχιχιχιχ με την Shakira...Ευχαριστώ!!!Όχι δεν μου το έχουν πει μπορεί να σου θυμίζει η φώτο αυτή αλλά στην πραγματικότητα δεν νομίζω να μοιάζω...Φιλάκια :-)

      Delete
    3. Από αύριο πέφτει κατακόρυφα η θερμοκρασία, θέλω να αλλάξω χώρα παρακαλώ!! Σε αυτή τη φωτογραφία της μοιάζεις πάντως! Φιλιά :) x

      Delete
  18. Πολυ ομορφη αναρτηση!
    Δεν εχω δοκιμασει κανενα απο οσα προτεινεις ομως τωρα θελω να παω να τα μυρισω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! :) Αν σου αρέσουν οι πολύ χαλαρωτικές και δροσερές μυρωδιές να πας να μυρίσεις οπωσδήποτε την καινούρια σειρά των The Body Shop με πράσινο τσάι, η μυρωδιά απλά δεν υπάρχει!! Φιλιά :) x

      Delete
  19. Αχ μου μύρισε καλοκαίρι!!
    Θέλω πολύ το άρωμα με Καρύδα! Δεν το έχω μυρίσει, αλλά αγαπάω το άρωμα της καρύδας και θα μου αρέσει σίγουρα!
    Πολύ μυρωδάτο και ανοιξιάτικο-καλοκαιρινό post Σταυρούλα μου! ♥
    Πολλά φιλιά,

    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ανυπομονώ να έρθει το καλοκαίρι, δε μπορώ άλλο κρύο, φτάνει!!! Αν σου αρέσει το αντίστοιχο body butter με καρύδα τότε να το τσεκάρεις, αυτό το body butter είναι το μοναδικό που έχω καταφέρει να τελειώσω, οπότε πήγα και αγόρασα το άρωμα! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλάκια πολλά γλυκούλι :) x

      Delete
  20. Μου αρεσει που εβαλες και πιο οικονομικα αρωματα!!!Μακαρι να τα μυριζα ολα μεσω του blog σου!!!!Θα ταν ονειρο!!!!!!1χαχαχα!!!!!!!1Εμενα μαρεσει το love απο moschino και γενικα ολα τα ανοιξιατικα του zara ειδικα ενα νεο που χει φερει σε απαλο ροζ μακρυ μπουκαλακι ειναι σουπερ!!!Φιλια πολλα!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στη συλλογή μου έχω μόνο ένα ακριβό άρωμα και δεν το έβαλα μέσα, γιατί νομίζω δεν κυκλοφορεί πια! Είναι το Amor Amor Eau Fraiche από Cacharel! Εννοείται ότι θα έβαζα μέσα και οικονομικά άρωματα, αλλιώς τι Drugstore and Bargain Lover θα ήμουν;; Λοιπόν πρέπει να πάω ZARA να μυρίσω τα αρώματά τους, έχω κολλήσει με ένα που είχε δείξει η Ηρώ στο blog της ( http://missbellabamba.blogspot.gr/2014/02/zara.html ) , έχουν πει κι άλλες κοπέλες ότι τους αρέσουν τα αρώματα από ZARA, τώρα μου το λες και εσύ... Ε τι να κάνω;;; Να μην πάω;;; Χαχαχα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  21. Εσύ την έφερες την Άνοιξη και νομίζουμε ότι μύρισε το σπίτι μας! Με βάση τις περιγραφές σου The Body Shop Fuji Green Tea και Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water μπήκαν στη wish list αυτόματα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια κορίτσια μου, αυτό ακριβώς ήθελα να πετύχω!! :) Πολύ ωραίες επιλογές και οι 2, θα τις ευχαριστηθείτε! Φιλιά πολλά :)

      Delete
  22. Μ'αρέσει οτιδήποτε μυρίζει γιασεμί, γι'αυτό και ένα από τα αγαπημένα μου είναι το Beyond Paradise της Estee Lauder που μυρίζει γιασεμί!!!
    Γενικά δεν αλλάζω αρώματα το χειμώνα και το καλοκαίρι, αλλά έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα λουλουδάτα! Τώρα φοράω το Daisy Dream του Marc Jacobs!
    Σίγουρα θα τσεκάρω το Fuiji Green Tea του Body Shop, το είδα στη βιτρίνα προχθές και φάνηκε ενδιαφέρον!
    Αννα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα μου αρέσει συνήθως το γιασεμί :) Εγώ γενικά αλλάζω αρώματα, γιατί το χειμώνα φοράω κάτι ανατολίτικα που το καλοκαίρι με τη ζέστη δεν τα αντέχω, θέλω δροσιά και φρεσκάδα το καλοκαίρι! Είναι πολύ ωραία η καινούρια σειρά των body shop, σίγουρα να την τσεκάρεις! Φιλιά Άννα! :) x

      Delete
  23. Αχ μύρισε άνοιξη! Υπέροχα αρώματα, λέω ναι σε όλα!! αυτό το Roger & Gallet επειγόντως θα το δοκιμάσω, πρέπει να είναι καταπληκτικό! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ Βίλλυ μου! :) Να το πάρεις οπωσδήποτε, κυκλοφορεί και σε 30ml αν θες πρώτα να το δοκιμάσεις! Είναι πολύ φρέσκο και δροσερό, το αγαπώ! Φιλάκια :) x

      Delete
  24. Θελω πολυ να δοκιμασω το νεο αρωμα του The Body Shop Fuji Green Tea!!!
    Οταν βρεθω σ'ενα καταστημα θα το δοκιμασω δυστυχως στην πολη μου δεν εχουμε!!
    Πολυ ωραιο το ποστ σου!!!
    Φιλακια πολλα!!!
    χχχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μυρίζει πάρα, μα πάρα πολύ ωραία όλη η καινούρια σειρά βασικά!! Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Άντε ανέβασε και εσύ καινούριο άρθρο, έχεις καιρό! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  25. Muchas gracias por tu comentario Maria! Besitos! :) x

    ReplyDelete
  26. Πρέπει να ειναι όλα φανταστικα! θα ήθελα να δοκιμάσω τα δυο απο body shop!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία! :) Ποιά 2 βρε συ από body shop εννοείς; 4 έχει μέσα το άρθρο από body shop :) x

      Delete
  27. έχεις βάλει πολύ ωραία αρώματα...

    εγώ για φέτος ήμουν ανάμεσα στην white musk libertine και την καρύδα των body shop! η καρύδα είναι φανταστική και μυρίζει καλοκαίρι όντως!

    φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φαίη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! Δεν το έχω μυρίσει ούτε το αρχικό white musk ούτε το libertine, πρέπει όμως! Δηλώνω ερωτευμένη με ο,τιδήποτε μυρίζει καρύδα :) Φιλιά!

      Delete
  28. Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά, όμως απόλαυσα πολύ τις περιγραφές σου!! Για την άνοιξη και ειδικά το καλοκαίρι τρελαίνομαι για λουλουδένιες, φρουτένιες μυρωδιές :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν δοκιμάσεις κάτι από αυτά εννοείται ότι περιμένω τη γνώμη σου :) Οι μυρωδιές φρούτων και οι ελαφριές μυρωδιές λουλουδιών είναι και δικές μου αγαπημένες για την άνοιξη και το καλοκαίρι! x

      Delete
  29. Πολυ ενδιαφερουσες προτασεις!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινα, χαίρομαι που σου άρεσαν! Φιλιά :) x

      Delete
  30. Δεν εχω δοκιμάσει καποιο... αλλά θα θελα να μυρισω το Rogert & Gallet!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μυρίζει πάρα πολύ ωραία το Roger & Gallet και κυκλοφορεί και σε μικρότερο μπουκάλι των 30ml αν θες να το δοκιμάσεις πρώτα! :) Φιλιά! x

      Delete
  31. Τα αρώματα από τα the body shop είναι όλα ένα κι ένα.Εκτός της καρύδας.Δεν ξέρω μου φαίνεται πολύ γλυκιά.Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι με το πρασινο τσαι.Ενώ στην ιδέα δεν μου άρεσε όταν το μύρισα στο μαγαζί έπαθα πλάκα.Τόσο δροσερό.Το BU θεωρώ ότι είναι πολύ αποτυχία.Μυρωδιά αδιάφορη και διάρκεια μηδενική.Το roger&gallet φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου.Φιλάκια και καλό Πάσχα:*
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα μη μου βρίζεις την καρύδα!! Πλάκα σου κάνω φυσικά! :) Είναι έντονη η παρουσία της καρύδας σε αυτό το άρωμα και συνδυάζεται με βανίλια, οπότε ναι είναι αρκετά γλυκό άρωμα, αλλά και καλοκαιρινό! Το πράσινο τσάι σαν ιδέα μου άρεσε, αλλά το φοβόμουν πώς θα μυρίζει, τελικά μυρίζει θεϊκά! Το BU εμένα προσωπικά μου κάθεται καλά, έχει να κάνει καθαρά με το δέρμα του καθενός. Το roger & gallet είναι πολύ φρέσκο, τσέκαρέ το! Κυκλοφορεί και σε μικρότερο μπουκάλι των 30ml αν θέλεις να το δοκιμάσεις! Εννοείται ότι θα περάσω μια βόλτα! Καλό Πάσχα! Φιλιά :) x

      Delete
  32. Πολύ ωραίες προτάσεις.. Το roger & gallet μου αρέσει τόσο πολύ!! Ίσως είναι η επόμενη αγορά μου χιχιχ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κλεονίκη, χαίρομαι που σου άρεσαν! Είναι πολύ ωραίο το Roger & Gallet και εννοείται ότι στο προτείνω! ;) x

      Delete
  33. The fragrances are so colorful. It's reminds me of spring/summer. Love it!

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Ahleessa, that was my goal! :) I'm glad you love it! x

      Delete
  34. Thanks for follow, I'm following you too right now (google+ and bloglovin'!!!)

    lb-lc fashion blog| bloglovin'

    ReplyDelete
  35. Fleur de Figuier. Μυρωδιά αγαπημένη, από τα λίγα αρώματα που αγοράζω ξανά και ξανά. Έχω όλη τη σειρά περιποίησης του, έχω τα σαπούνια του στο συρτάρι με τα εσώρουχα μου, απλά το λατρεύω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως μυρίζει φανταστικά!! Θέλω κάποια στιγμή να πάρω και το γαλάκτωμα σώματος και τα σαπούνια! Ωραία ιδέα αυτό με το συρτάρι! :) x

      Delete
  36. I can't stray away from my beloved perfume but you did paint a nice picture with your description. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  37. Ωραία αρώματα προτείνεις !! Τα bu πόσο όμορφα εφηβικά χρόνια μου θυμίζουν θέλω να το ξαναπάρω ! The Body Shop Coconut τι να πει κανείς για αυτό ?? Υπέροχο μοναδικό πόσο κρίμα που δεν έχει body shop εδώ !

    ReplyDelete
  38. Έχω το Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water και το αγαπώ!
    Είναι τελείως η μυρωδιά του καλοκαιριού για μένα... Μπορεί να σου φανεί παράξενο αλλά μου θυμίζει το νησάκι μου (Κέρκυρα Love <3)

    ReplyDelete
  39. I never was into fragrance, but lately I am. This is a great post for myself... hehe~ Thank you!

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete

.