Haul : Pharmacydiscount.gr (Bioderma, Frezyderm,Apivita)

/ 50 comments


     Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω τις πιο πρόσφατες αγορές μου από το ηλεκτρονικό φαρμακείο Pharmacydiscount και αυτή είναι η 5η μου παραγγελία από το συγκεκριμένο φαρμακείο! Δεν έχει τεράστια ποικιλία σε προϊόντα, αλλά έχει εξαιρετικές τιμές και η παραγγελία μου έρχεται κάθε φορά γρήγορα, χωρίς λάθη και πάντα είναι όλα πολύ καλά συσκευασμένα.

    Πρώτα αγόρασα κλασσικά το νεράκι
Sensibio της Bioderma στα 500ml, γιατί το μπουκάλι που έχω ήδη έχει αρχίσει να κατεβαίνει επικίνδυνα και δεν ήθελα με τίποτα να ξεμείνω, αφού το χρησιμοποιώ και για να καθαρίσω το πρόσωπό μου, αλλά και για ντεμακιγιάζ. Σταθερή αξία λοιπόν στο ντουλάπι μου με τα προϊόντα περιποίησης προσώπου!
    Σειρά είχαν κάποια προϊόντα για τα μαλλιά. Αρχικά αγόρασα ξανά το σαμπουάν για συχνό λούσιμο με χαμομήλι και μέλι από τη σειρά
Propoline της Apivita, το οποίο είναι αρκετά ήπιο και επειδή λούζομαι συχνά μου αρέσει να το χρησιμοποιώ. Επίσης αγόρασα και κάποια προϊόντα για τη σμηγματορροϊκή δερματίτιδα, η οποία με ταλαιπωρεί, και συγκεκριμένα το σαμπουάν Nodé DS+ της Bioderma, καθώς και το σαμπουάν και τη λοσιόν Sebum Control από τη Frezyderm. Εννοείται ότι ανυπομονώ να τα δοκιμάσω και να σας κάνω review, γιατί όσες και όσοι από εσάς υποφέρετε από σμηγματορροϊκή δερματίτιδα ξέρετε πόσο ενοχλητική είναι, ειδικά αν έχετε λιπαρό τριχωτό της κεφαλής που κάνει τα πράματα χειρότερα.
    Τέλος αγόρασα το καθαριστικό τζελ για την ευαίσθητη περιοχή
Intimate Daily Gel της Apivita με χαμομήλι και πρόπολη (review εδώ), γιατί έχει αρχίσει να μου τελειώνει αυτό που έχω ήδη και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.


Εσείς τι αγορές κάνατε τώρα πρόσφατα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα που σας έδειξα;




    Hola chicas! Today I have my latest Pharmacydiscount haul and this is my 5th time ordering from this specific online pharmacy! They don’t have a huge variety of products, but their prices are amazing and I always get my orders fast, with no mistakes and everything is very well packaged.
    First I got a backup of my Sensibio H2o micellar water by Bioderma, because the bottle I already have is almost gone and I did not want to run out, since I use it to cleanse my face and to remove my makeup. So, it’s a staple in my skincare routine cabinet! .
    Then some hair care products were next. I got the shampoo for frequent use with chamomile & honey from the line Propoline by Apivita, which is pretty mild and since I wash my hair often I like using it. I also got some products for the seborrheic dermatitis, which makes my life difficult, and in particular the shampoo Nodé DS+ by Bioderma as well as the shampoo and the lotion Sebum Control by Frezyderm. Of course I cannot wait to use them and review them for you, because those of you who suffer from seborrheic dermatitis know how annoying it is, especially if you have an oily scalp, which makes things worse.
      My last item was another Intimate Daily Gel by Apivita (review here) for the sensitive area with chamomile and propolis, because the one I already have is running low and I’ve been very pleased with it.


What were your latest purchases? Have you tried any of the items I showed you?



Follow me on :



50 comments:

  1. Πολύ όμορφες αγορες να τα χαρείς ολα .. Φιλακια :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  2. έβαλες αυτό το ποστ πάνω στην ώρα που έψαχνα ένα οικονομικό online φαρμακείο! Δεν έχω αγοράσει τίποτα απο αυτά αλλά ίσως τσιμπήσω το νεράκι μαζί με την υπόλοιπη παραγγελία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το τσιμπήσεις το νεράκι, γιατί άλλαξαν συσκευασία τώρα και ανέβασαν την τιμή (ακόμα κυκλοφορεί η παλιά στο συγκεκριμένο online φαρμακείο) ! x

      Delete
  3. Εξαιρετικά προϊόντα κούκλα μου!
    Το νεράκι της Bioderma το χρησιμοποιώ μόλις λίγες μέρες και το έχω λατρέψει ήδη!
    Τώρα καταλαβαίνω πόσο δίκιο είχες και εσύ που έλεγες ότι είναι εξαιρετικό!
    Να τα χαρείς όλα γλυκιά μου! :)

    Φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! :) Όπως είπα και στην Ντέμυ από κάτω δύσκολα πιστεύω πως θα το αλλάξω το Bioderma, γιατί έχω λιπαρό, ευαίσθητο, αφυδατωμένο δέρμα με τάσεις ακμής και το νεράκι αυτό είναι ιδανικό για εμένα και για καθαρισμό και για ντεμακιγιάζ! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  4. Να τα χαρείς όλα κοριτσάκι μου!!! Είναι πολύ όμορφα..Αχ αυτό το bioderma κάνει τόσο καλό στην επιδερμίδα.. Το φαρμακείο θα το κοιτάξω για τις επόμενες αγορές μου!! Φιλάκιααα...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλι! :) Δύσκολα πιστεύω θα το αλλάξω το Bioderma, είναι ιδανικό για το δέρμα μου! Ναι τσέκαρέ το, έχει πολύ καλές τιμές σε ό,τι έχει! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  5. Πολύ καλό το νεράκι, μου το είχαν δώσει σε δείγμα & το λάτρεψα, υπέροχη ελαφριά μυρωδιά & πολύ καλό καθαριστικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Απλά το λατρεύω το νεράκι και μετά από αυτό το haul παρήγγειλα άλλα 2 μπουκάλια πριν 2-3 ημέρες, γιατί άλλαξαν τη συσκευασία και είναι περίπου 2ευρώ πιο ακριβό τώρα, οπότε πήρα 2 από τις παλιές συσκευασίες! Φιλιά :)

      Delete
  6. Propoline! Σταθερή αξία! Mε γεια! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι! ;) Το έχω πάρει το συγκεκριμένο σαμπουάν περίπου 5 φορές μέχρι τώρα! Σ'ευχαριστώ μανάρι! Φιλιά! :) x

      Delete
  7. Stavroula those products are all lovely but I haven't tried them yet. I have heard good things about Bioderma but haven't got the chance to try it yet. My last drugstore purchase is a 2 for 5 euro promo from NYC.

    Jo | Say Cheesy Cake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should definitely try the Bioderma micellar water Jo, it's really good! I only own 1 thing from NYC, their Sunny bronzer which I got from Ebay, as we don't have NYC in Greece! x

      Delete
  8. You got yourself some nice items, enjoy doll!

    http://www.distinguisheddiva.com/

    ReplyDelete
  9. I super love the Sensibio H2o micellar water by Bioderma. I never let it run out my bag for it really cleanses my skin well.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too!! :D After this haul I bought 2 more bottles of Sensibio micellar water! x

      Delete
  10. Το νεράκι της Bioderma,καθώς και το τζελ για την ευαίσθητη περιοχή από apivita (άλλες φορές για καθημερινή χρήση,άλλες εκείνο για έξτρα προστασία) τα χρησιμοποιώ ευλαβικά,οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα! Έχω χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή στο παρελθόν το σαμπουάν που πήρες,όπως και άλλα και έμεινα ευχαριστημένη,αλλά η τιμή τους είναι απαγορευτική για συστηματική χρήση. Για μια στο τόσο,αγοράζω. Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το τζελ για την έξτρα προστασία δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά θέλω! Προς το παρόν έχω κολλήσει μ'αυτό για την καθημερινή χρήση! :) Δυστυχώς έχω σμηγματορροϊκή δερματίτιδα, όπως έγραψα και στο άρθρο, οπότε δε μπορώ να χρησιμοποιώ φθηνά σαμπουάν του σούπερ μάρκετ, μου προκαλούν τρελή φαγούρα και ξηροδερμία! Οπότε παίρνω φαρμακευτικά και φροντίζω να τα αγοράζω online που είναι φθηνότερα :) Φιλιά κούκλα μου!! x

      Delete
  11. Πολυ ομορφες αγορες!
    Να τις χαρεις!

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Άσε, σήμερα μου ήρθε παραγγελία με ακόμα 2 μπουκάλια Bioderma, γιατί άλλαξαν τη συσκευασία και η καινούρια είναι γύρω στα 2Ευρώ πιο ακριβή, οπότε τσίμπησα 2 μπουκάλια της παλιάς συσκευασίας από το ίδιο φαρμακείο! ;) x

      Delete
  13. I have that Bioderma micellar water as a sample somewhere, but I haven't tried it yet. After reading you, I will have to try it, to see if it really is that good for me too ;) Thanks for reminding me about it!
    xoxo, Nyx
    Nyx's beauty blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love it and hopefully you will too! :) It's a great makeup remover and cleanser that doesn't irritate the skin! Definitely try it out Nyx ;) x

      Delete
  14. με γεια σου! να τα χαρείς όλα!

    δεν το ήξερα το φαρμακείο θα το έχω υπόψη μου...

    φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φαίη! Ναι τσέκαρέ τους, αξίζουν κατά τη γνώμη μου! Φιλιά :) x

      Delete
  15. Το νεράκι micellaire της Bioderma και το καθαριστικό τζελ για την ευαίσθητη περιοχή της Apivita (ειδικά αυτό με χαμομήλι και πρόπολη!) είναι και δικά μου αγαπημένα & φροντίζω να έχω πάντα στοκ. :) Με γεια σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι το στοκ είναι απαραίτητο σε αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποιείς καθημερινά! ;) Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά!! x

      Delete
  16. Με γεια σου τελειες αγορες +_+

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου!! :) x

      Delete
  17. Wow, those products are all lovely but I haven't tried them because I'm not sure they are available here in India! Happy Monday doll <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Even if you can't find these brands at stores, you can find them online! I just checked for apivita and there are online shops that carry Apivita and ship to India, so if you need any recommendations feel free to contact me! ;) Happy Monday girl! x

      Delete
  18. Ωραίες επιλογές, η Apivita είναι αγαπημένη εταιρία αλλά κ το Bioderma! Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μάιρα μου! Ειδικά το τζελ για την ευαίσθητη περιοχή της Apivita και το νεράκι της Bioderma είναι σταθερά μέσα στην καθημερινή μου ρουτίνα :) Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  19. Με γεια σου! Αγαπημένο εννοείται το νεράκι Bioderma. Περιμένουμε γρήγορα αναλυτικά reviews για τα σαμπουάν γιατί έρχεται και καλοκαιράκι και το μαλλί θα εκτροχιαστεί πάλι! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! :) Εννοείται ότι θα κάνω reviews για τα σαμπουάν και τη lotion, ελπίζω να κάνουν δουλειά, γιατί ναι η κατάσταση με το μαλλί είναι απελπιστική! Φιλιά :) x

      Delete
  20. το σαμπουαν με χαμομήλι και μέλι το εχω δοκιμασει κ εγω και εμεινα ευχαριστημενη! το bioderma αξιζει να το αγορασω; Μου φαινεται πως και με το γαλακτωμα μια χαρα αφαιρω το μακιγιαζ :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι καλό σαμπουάν! :) Εξαρτάται τι δέρμα έχεις! Εγώ ας πούμε δε μπορώ να χρησιμοποιήσω τζελ που κάνουν αφρό γιατί μου ερεθίζουν/αφυδατώνουν το δέρμα ούτε γαλακτώματα γιατί έχω λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής, άρα το Bioderma είναι ιδανικό για εμένα και για καθαρισμό και για ντεμακιγιάζ! Πάρε αν θες το μικρούλι μπουκάλι για να σου φύγει η περιέργεια! Εγώ πάντως το λατρεύω και στο προτείνω :) Φιλιά!! x

      Delete
  21. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  22. Αγαπάμε bioderma <3 Έχω δοκιμάσει σαμπουάν και μαλλακτικό της apivita την κοκκινη σειρα για βαμενα μαλλιά νομίζω ,αφήνει πολύ απαλά τα μαλλιά!!! Φιλακιααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λατρεύουμε Bioderma! :) Δεν την έχω δοκιμάσει την κόκκινη σειρά της Apivita, αλλά έχω ακούσει και από άλλη κοπέλα ότι της άρεσε το μαλακτικό! :) Φιλιά! x

      Delete
  23. Σταθερή αξία το Bioderma!!
    Έχω αγοράσει και εγώ από το συγκεκριμένο φαρμακείο και θα το ξαναπροτιμήσω μου φαίνεται :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πήρα άλλα 2 μπουκάλια Bioderma μετά από αυτή την παραγγελία γιατί έχουν αλλάξει τη συσκευασία και είναι 2Ευρώ πιο ακριβό πλέον! Αν το πετύχεις με την παλιά πάρε κανένα ;) Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο φαρμακείο και πάντα εκεί κοιτάω πρώτα αν έχει όλα αυτά που θέλω και αν δεν τα έχει τότε μόνο θα στραφώ αλλού! ;) x

      Delete
  24. I've heard great things about Bioderma. I'm so excited they brought it here to the US! :)

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Το νεράκι από Βioderma το έχω δοκιμάσει και εγώ, αλλά με χαλούσε λίγο η τιμή του και το γεγονός ότι γενικά τέτοια νεράκια μου τελειώνουν γρήγορα, οπότε τώρα που έχει περάσει ο καιρός και έχουν βγει πολλά τέτοια νεράκια, προτιμώ τα πιο οικονομικά! Πολύ ωραίο άρθρο !Είχα που είχα την όρεξη για αγορές , τώρα μου την άνοιξες περισσότερο! :)
    Τάνια

    ReplyDelete
  26. Το νεράκι τις Bioderma το αγοράζω και εγώ είναι μοναδικό ! Το σαμπουάν τις apivita με χαμομήλι είναι ωραίο και ήπιο !όντως έχει πολύ καλές τιμές το συγκεκριμένο φαρμακείο μακάρι να εμπλουτίσουν τα προϊόντα τους .

    ReplyDelete

.