Ρουτίνα περιποίησης στο μπάνιο || Pampering routine in the shower

/ 57 comments

πατήστε πάνω στην εικόνα για μεγαλύτερη ανάλυση


    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω τη ρουτίνα που ακολουθώ μέσα στο μπάνιο, καθώς και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό όταν θέλω να περιποιηθώ τον εαυτό μου, συνήθως μία φορά την εβδομάδα! Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό να περιποιούμαστε τον εαυτό μας όσο πιο συχνά μπορούμε, γιατί μας κάνει να νιώθουμε όμορφα και μας χαλαρώνει, αφήστε που μετά δείχνουν καλύτερα το δέρμα και τα μαλλιά μας. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!
    Αρχίζω με το λούσιμο και τον τελευταίο καιρό έχω ενθουσιαστεί με το σαμπουάν της σειράς Colageno από την εταιρεία Kativa, αφήνει τα μαλλιά απαλά, τα ξεμπερδεύει και τα κάνει να μοσχοβολάνε! Κάνω 2 χέρια και το δεύτερο χέρι το αφήνω να δράσει μερικά λεπτά (δεν είναι απαραίτητο, εμένα μου αρέσει να το κάνω).
    Όσο περιμένω να δράσει το σαμπουάν προχωράω στο αφρόλουτρο και αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ το
Olivia Shower Gel της εταιρείας Papoutsanis, γιατί αφήνει το δέρμα μου αρκετά απαλό και μυρίζει ευχάριστα και χαλαρωτικά. Βέβαια το αφρόλουτρο αλλάζει συνέχεια, γιατί είμαι κλασσική Δίδυμος και θέλω ποικιλία, οπότε έχω 2-3 και τα εναλλάσσω.
    Ξεπλένω μαλλιά και σώμα και αφού στραγγίξω ελαφρώς τα μαλλιά, ώστε να μη στάζουν, τους βάζω από τη μέση και κάτω τη μάσκα Deep Treatment πάλι από τη σειρά
Colageno της Kativa, γιατί μυρίζει εξίσου υπέροχα με το σαμπουάν και αφήνει τα μαλλιά απαλά και τα ξεμπερδεύει χωρίς να τα βαραίνει (έχω λεπτή τρίχα και λιπαρά μαλλιά).
    Η μάσκα πρέπει να δράσει 5-10 λεπτά (εγώ την αφήνω 10), οπότε έχω χρόνο να περιποιηθώ κι άλλο τον εαυτό μου. Επόμενο βήμα, λοιπόν, είναι να κάνω απολέπιση στο σώμα. Δοκίμασα πρόσφατα το
Wild Argan Oil Rough Scrub από τα The Body Shop (δεν ξέρω γιατί δεν το είχα δοκιμάσει τόσο καιρό, ενώ λατρεύω το λάδι σώματος) και μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί μυρίζει πολύ ωραία όπως όλη η σειρά, κάνει αρκετά έντονη απολέπιση και αφήνει το δέρμα απίστευτα απαλό! 
    Μετά την απολέπιση είναι ώρα για ξύρισμα και τα τελευταία 2-3 χρόνια αντί για αφρό/τζελ ξυρίσματος χρησιμοποιώ όποιο
conditioner μαλλιών έχω διαθέσιμο με εξαιρετικά αποτελέσματα, οπότε δεν το αλλάζω.
    Αφού τελειώσω και με το ξύρισμα ξεπλένω μαλλιά και σώμα, όμως όσο νερό και να ρίξετε οι μάσκες/
conditioners αφήνουν υπολείμματα στο δέρμα, οπότε χρησιμοποιώ το Intimate Daily Gel της Apivita για να καθαρίσω την ευαίσθητη περιοχή. Μου αρέσει το συγκεκριμένο τζελ (σας το έκανα πρόσφατα και review), γιατί είναι ήπιο, μυρίζει ωραία και αφήνει την περιοχή φρέσκια για πολλές ώρες.



Εσείς πώς περιποιείστε τον εαυτό σας στο μπάνιο και πόσο συχνά;




click on the picture for a larger view


    Hola chicas! Today I have for you my routine in the shower, as well as the products that I’ve been using lately when I want to pamper myself, usually once a week. I believe that it’s really important to pamper ourselves as frequently as possible, because it makes us feel better and it relaxes us, plus our skin and hair look better afterwards. Let’s get started then!
    I’m starting by washing my hair and lately I’ve been excited about the shampoo from the line Colageno by Kativa, it leaves the hair soft, it detangles it and it makes it smell amazing. I wash it twice and with the second wash I leave the shampoo on for a few minutes to work (it's not necessary, I personally like doing it).
    While I’m waiting for the shampoo to work I move on to the shower gel and lately I’ve been using the Olivia Shower Gel by Papoutsanis, because it leaves my skin quite soft and it smells nice and relaxing. Of course my shower gel changes all the time, because I’m a typical Gemini and I like variety, so I have 2-3 shower gels that I alternate between.
    I rinse my hair and my body and after I gently wring it out, so that it’s not soaking wet, I put from the middle until the ends the Deep Treatment hair mask again from the line Colageno by Kativa, because it smells amazing just like the shampoo and it leaves the hair soft and detangled without weighing it down (I have thin hairs and oily hair).
    The mask needs 5-10 minutes to work (I leave it on for 10), so I have time to pamper myself even more. So, next step is body exfoliation. I recently tried the Wild Argan Oil Rough Scrub by The Body Shop (I don’t know why I hadn’t tried it all this time, since I love the body oil) and I liked it very much, because it smells really good just like the rest of the line, it offers a pretty intense exfoliation and it leaves the skin incredibly soft!
    After the scrub it’s time to shave and for the past 2-3 years instead of a shaving foam/gel I’ve been using whatever hair conditioner I have with great results, so I don’t see myself changing this habit.
    After I’m done with shaving I rinse my hair and my body, but no matter how much you rinse hair masks/conditioners will still leave a residue on your skin, so I use the Intimate Daily Gel by Apivita to cleanse the sensitive area. I like this particular gel (I reviewed it for you recently), because it’s mild, it smells good and it leaves the area feeling and smelling fresh for many hours.



How do you pamper yourself in the shower and how often?




Follow me on:



57 comments:

  1. πολύ ωραια προϊοντα..την εταιρία ΚΑTIVA δεν την είχα ξανακουσει..με εβαλες σε πειρασμο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Βάσω μου! :) Μου αρέσουν πάρα πολύ και σύντομα θα κάνω review το σαμπουάν, τη μάσκα και το conditioner! x

      Delete
  2. Αχ ζήλεψα το scrub του body shop! Τι υπέροχα πραγματάκια δείχνεις κάθε φορά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι απλά καταπληκτικό το scrub από Body Shop (όπως και το λαδάκι σώματος)! Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Εβελίνα, χαίρομαι που σου αρέσουν! :) x

      Delete
  3. These are great products for pampering!:) Love the Olivia line as for body and as for hair care:)

    http://oksiblueberry.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes they are! It's an excellent line, especially if you like more herbal, natural scents! :) x

      Delete
  4. έχω δοκιμάσει το τζελ από apivita για την ευαίσθητη περιοχή και μου αρέσει πολύ :) Επίσης έχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο από papoutsanis και μου άρεσε πολύ η μυρωδιά του. Με ταξιδεύει σε άλλη εποχή ^^. χα! ωραία ιδέα για blogpost!! θα κάνω κ΄καποια παρόμοια ανάρτηση μου φαίνεται ^^. φιλιάαα <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραίο, εγώ πριν μερικές μέρες αγόρασα 2ο για να έχω! ;) Ναι είναι πιο φυσική μυρωδιά, μας πάει λίγο σε πιο παραδοσιακά πράματα! Χεχεχε σ'ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ να κάνεις και εσύ τέτοια ανάρτηση, λατρεύω προϊόντα που μας "κακομαθαίνουν"! Πολύ σύντομα θα κάνω και αντίστοιχο ποστ για μετά το μπάνιο! Φιλιά πολλά Έφη μου :) x

      Delete
  5. Τα προϊόντα που χρησιμοποιείς είναι πραγματικά υπέροχα, πολύ ωραίο post φιλακια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπελάρα μου! :) Αν και ξέρω ότι γενικά ασχολείσαι με τα νύχια, πολύ θα ήθελα να δω ένα παρόμοιο ποστ από εσένα! Φιλιά πολλά! :)

      Delete
  6. Τα KATIVA είναι απλά ονειρεμένα, τα έχω και εγώ και τα μαλλιά μου λάμπουν πιο πολύ από ποτέ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι το διάβασα το ποστ σου Ελενάκι μου και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! :) x

      Delete
  7. The Body Shop Scrub sounds great! I always love a heavy duty body scrub! I will definatly have to check that out next time I am in a Body Shop!
    Ellie,xx
    Elephant stories and more

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's really good Ellie, I love heavy duty body scrubs as well! Definitely check it out ;) x

      Delete
  8. Kativa διαβάζω... δεν τα ήξερα και τώρα θέλω να τα μάθω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα ακολουθήσει review πολύ σύντομα! Μου αρέσουν πάρα πολύ και η μυρωδιά τους κρατάει τουλάχιστον 3 ημέρες, απίστευτο!! x

      Delete
  9. Ola fenountai PARA poli orea!!!!

    Filakia polla!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Layla, φιλιά πολλά! :)

      Delete
  10. Ωραιο ποστ και ομορφα τα προιοντα που χρησιμοποιεις, ομως θα σταθω και εγω στα προιοντα Kativa δεν τα γνωριζα αλλα θα ηθελα να τα μαθω τωρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου! :) Θα ακολουθήσει review πολύ σύντομα! Μου αρέσουν πάρα πολύ! :) x

      Delete
  11. Κοπελιά μου τι να σου πω... Ας πάω να πάρω ότι υπάρχει από τη σειρά Argan oil γιατί δεν αντέχω πια! Όλο και κάτι καινούργιο με κάνεις να θέλω. Και είναι που με πετυχαίνεις και σε μέρες που αναζητώ τα εκάστοτε προϊόντα! Μπήκε λοιπόν και το scrub στη λίστα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ε ναι ρε παιδί μου πήγαινε για να μην τρέχεις 500 φορές με κάθε ποστ μου χαχαχα! ;) Το scrub είναι πάρα πολύ ωραίο! Αυτό και το λάδι σώματος είναι τα αγαπημένα μου από τη σειρά! x

      Delete
  12. Τέλειο το scrub! Ένα από τα αγαπημένα μου, η μυρωδιά του απλά είναι πραγματικά υπέροχη!! Πρώτη φορά ακούω τα προϊόντα Kativa , σίγουρα θα τα έχω στα υπόψην μου για κάποια μελλοντική αγορά.Φιλιά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σας κορίτσια! :) Και εγώ ενθουσιάστηκα με το scrub, είναι πολύ καλό! Θα κάνω πολύ σύντομα review για το σαμπουάν, τη μάσκα και το conditioner της σειράς Colageno από Kativa, μου αρέσουν πάρα πολύ! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  13. Πολύ ωραία η ρουτίνα σου!
    Αυτό το τιπ με το conditioner για το ξύρισμα δεν το είχα σκεφτεί, θα το δοκιμάσω λοιπόν την επομένη φορά :P
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα μου! :) Αφήνει το δέρμα απαλό, καθόλου ερεθισμένο και δεν κόβεσαι κιόλας! Φιλιά :)

      Delete
  14. Τι ωραία που είναι η ρουτίνα περιποίησης σου!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω προϊόντα kativa!! Φιλάκια πολλά!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ντέμυ μου! :) Είναι πολύ ωραία τα προϊόντα Kativa, θα κάνω review πολύ σύντομα! Φιλάκια :)

      Delete
  15. I love to pamper myself ;) I have a bunch of shower product and skin screams, peelings and other stuff. Anything that smells fine... well, I need it =P

    xoxo, Nyx
    ( http://nyxsbeautyblog.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! :) Yeah I have a bunch of shower products and body butters/creams/lotions/oils as well! Hahaha I feel you! ;) Maybe do a similar post on your blog? I would love to read it :) x

      Delete
  16. Όλα είναι super! Πολύ ωραίο το post σου για τη ρουτίνα σου!
    Σε έχω κάνει tag στο tag post εδώ : http://cometomybdr.eu/the-grateful-blogger-tag/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου! :) Θα το τσεκάρω! x

      Delete
  17. πολύ ωραία προϊόντα...το αφρόλουτρο του Papoutsani το χρησιμοποιώ και εγώ...
    το άρωμα του σε εμένα δεν εχει διάρκεια...αλλά πράγματι αφήνει το δέρμα πάρα πολύ απαλό...
    την εταιρία Kativa δεν την ειχα ξανα ακουσει...θα την ψαξω...

    φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Φαίη μου! Νομίζω ούτε σε εμένα έχει μεγάλη διάρκεια το άρωμα, αλλά δε με πειράζει ιδιαίτερα, γιατί αφήνει το δέρμα απαλό! :) Να την τσεκάρεις, εγώ έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη! Φιλιά πολλά!

      Delete
  18. Αγαπάω τα papoutsanis!! Και το Apivita intimate πολύ. Τα Kativa αγάπη δεν τα ήξερα, και μου κίνησες πολύ την περιέργεια . Το scrub από Βody Shop δεν ξέρω γιατί δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη ;-)
    Θέλουμε κι άλλες ρουτίνες περιποίησης κλπ κλπ κλπ <3
    Μουτς πολλά όμορφή μου !!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το αφρόλουτρο το έχω λιώσει, έχει φτάσει στη μέση! Να τα τσεκάρεις τα Kativa, με ενθουσίασαν! Το scrub να το πάρεις, αφήνει το δέρμα βελούδο! Θα κάνω πολύ σύντομα τη ρουτίνα περιποίησης μετά το μπάνιο που παστώνομαι κάθε φορά, ξέρεις εσύ χαχαχαχα! Φιλάκια πολλά γλυκούλι μου :)

      Delete
  19. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου :) x

      Delete
  20. Πολύ ωραίο ποστ! Θέλω να δοκιμάσω το scrub από τα the body shop μήπως θυμάσαι την τιμή του? Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια, χαίρομαι που σας άρεσε! :) Το scrub είναι στα 15,50Ευρώ και έχει 200ml, τα Body Shop όμως βάζουν αρκετά συχνά προσφορές, οπότε μπορείτε να το βρείτε και σε χαμηλότερη τιμή! x

      Delete
  21. Πολύ όμορφα όλα! Τι χαλαρωτικό post! Περιμένουμε το review σου για τα Kativa γιατί σκεφτόμαστε να τα δοκιμάσουμε. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια, χαίρομαι που σας άρεσε :) Θα κάνω πολύ σύντομα! x

      Delete
  22. Αγαπάμε Παπουτσάνη... τα kativa τα εχω στο μάτι ομολογώ... πάνω κάτω τα ιδια κανουμε με επιπροσθετο το scrub ΠΟυ κανω εβδομαδιαιως με λαδι καρυδας και μαυρη ζαχαρη!!! Φιλια πολλά Σταυρουλάκι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σταθερή αξία ο Παπουτσάνης εδώ και χρόνια! Θα κάνω πολύ σύντομα review για τα Kativa, πάντως να ξέρεις ότι μου αρέσουν πάρα πολύ! ;) Το scrub που κάνεις είναι πολύ ωραίο, απλά εμένα δε μ'αρέσουν τα λιπαρά scrubs, δε θέλω μετά να μένει ένα φιλμ λιπαρότητας στο δέρμα! Αν έχω κάποιο που είναι έτσι το χρησιμοποιώ πριν κάνω μπάνιο χαχαχα! Φιλιά Μαίρη μου :)

      Delete
  23. A! αυτό το scrub πρέπει να το δοκιμάσω! πολύ ωραία όλα!! conditioner στο ξύρισμα ... me too!!! Πολλά φιλιά γλυκιά μου!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πάρα πολύ καλό το scrub, στο προτείνω! :) Χαίρομαι που σου άρεσαν! Έτσι κι άλλη στο club "conditioner στο ξύρισμα"! Μα δίνει τόσο ωραίο αποτέλεσμα και γλιτώνεις και ένα προϊόν! Φιλιά κοπελάρα μου όμορφη :)

      Delete
  24. Τα βρίσκουμε σε επιλεγμένα κομμωτήρια και στο παρακάτω site :

    http://hairtool.gr/index.php?route=product/search&search=kativa

    Φιλιά Κωνσταντίνα :)

    ReplyDelete
  25. Θέλω επειγόντως scrub σώματος, έχω ξεμείνει εδώ και καιρό! Εγώ λατρεύω στο μπάνιο τις φρουτένιες μυρωδιές, ρόδι, μάνγκο και φράουλα είναι παντού στο μπάνιο μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και οι φρουτώδεις μυρωδιές μ'αρέσουν πολύ, ειδικά αυτές οι 3 που ανέφερες! ;) Δεν έχω δοκιμάσει τα υπόλοιπα scrubs σώματος από The Body Shop, αλλά μπορείς να τα τσεκάρεις στο κατάστημά τους για να δεις αν σου αρέσουν οι υφές τους και οι κόκκοι που έχει μέσα το καθένα! Το Wild Argan Oil πάντως κάνει φοβερή απολέπιση και αφήνει το δέρμα πολύ μαλακό! :) x

      Delete
  26. Μου άρεσε πάρα πολύ η ρουτίνα σου, αν και δεν έχουμε τίποτα κοινό!Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  27. Το Intimate Daily Gel της Apivita αγαπημένο!! :)

    ReplyDelete

.