Review : Προϊόντα μαλλιών Colageno της Kativa || Kativa Colageno hair line

/ 38 comments



    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Σήμερα σας έχω review για τα προϊόντα από τη σειρά Colageno της Kativa, δύο από τα οποία είδατε στη ρουτίνα περιποίησής μου στο μπάνιο και πολλές από εσάς δείξατε μεγάλο ενδιαφέρον για αυτά. Η σειρά περιλαμβάνει σαμπουάν, conditioner και μάσκα. Η μάρκα Kativa είναι από το Peru, δημιουργήθηκε το 1996 και ανήκει στην εταιρεία Plus Cosmética S.A., η οποία έχει εργοστάσια σε Βραζιλία και Γαλλία.
    Η συσκευασία της σειράς είναι πράσινη με χρυσές λεπτομέρειες, φτιαγμένη από πλαστικό και περιέχει 250ml η καθεμία (στο εμπόριο κυκλοφορούν στα 500ml). Το άρωμά τους είναι πολύ ωραίο, θυμίζει κομμωτήριο και κρατάει σίγουρα 3 ημέρες, κάτι που δε συναντάς εύκολα. Το σαμπουάν είναι διαφανές με αρκετά λεπτόρευστη υφή, ενώ το conditioner και η μάσκα έχουν άσπρο χρώμα και η υφή τους είναι αρκετά πηχτή, ειδικά της μάσκας.
    Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σειρά καθημερινά ή όποτε εσείς νιώθετε ότι το χρειάζεστε. Η σειρά περιέχει κολλαγόνο και κερατίνη, υπόσχεται να δώσει στα μαλλιά σας λάμψη, απαλότητα και όγκο και τα καταφέρνει και τα 3! Μετά τη χρήση οποιουδήποτε από τα 3 προϊόντα τα μαλλιά μου είναι πολύ απαλά, λαμπερά και λιγότερο φριζαρισμένα, οπότε στρώνουν πολύ όμορφα. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι το σαμπουάν κρατάει τα μαλλιά μου καθαρά για λίγο περισσότερο απ’ότι τα υπόλοιπα που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα, κάτι πολύ σημαντικό για μένα που έχω πολύ λιπαρές ρίζες. Επιπλέον η σειρά δεν περιέχει άλατα ή sulfates, άρα δεν ξηραίνει τα μαλλιά και δεν ερεθίζει το τριχωτό της κεφαλής.
    Η τιμή τους είναι στα €30 για το κάθε προϊόν στα 500ml και τα βρίσκετε στα κομμωτήρια και στο site hairtool.gr, όπου τώρα είναι και τα 3 σε προσφορά στα 25.50Ευρώ. Σίγουρα δεν είναι οικονομικά προϊόντα, βέβαια χρειάζεστε μικρές ποσότητες και βλέπετε αποτελέσματα, οπότε αξίζει να τα αποκτήσετε έστω και για να τα χρησιμοποιείτε όταν θέλετε να περιποιηθείτε τον εαυτό σας αν τα θεωρείτε ακριβά για καθημερινή χρήση.

Συστατικά σαμπουάν : Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Dea, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Parfum, Polyquaternium-7, Hydroxycetyl Hydroethyl Dimonium Chloride, Citric Acid, PEG-120 Methyl Clucose Trioleate, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine,Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Συστατικά conditioner : Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol/ Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Parfum, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Συστατικά μάσκας : Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol/ Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Parfum, Polyquaternium-7, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Citric AcidMethylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.



*PR sample από το 
La Rou Hair Cosmetics



        

    Hola chicas! Today I’m reviewing for you the products of the line Colageno by the brand Kativa, two of which I showed you in my pampering routine in the shower and many of you seemed really interested in them. The line includes shampoo, conditioner and hair mask. The brand Kativa is from Peru and it was created in 1996 by the company Plus Cosmética S.A, which has factories in Brazil and France.
    The packaging of this line is green and golden, made of plastic and it holds 250ml each (the 500ml size is available to customers). Their scent is really nice, it reminds me of a hair salon and it lasts for at least 3 days, which is something you don’t encounter very often. The shampoo has no color and the texture is neither watery nor thick, whereas the conditioner and the hair mask are white and they have a pretty thick texture, especially the mask.
    You can use the line daily or whenever you think you need it. The line contains collagen and keratin, it promises to make your hair shiny, soft and voluminous and it does all 3! After the use of whichever of these products my hair is very soft, shiny and less frizzy, so it’s more manageable. I have also noticed that the shampoo keeps my hair clean for a little bit longer compared to the other ones I have tried so far, which is really important for me, since I have very oily roots. Apart from that the line doesn’t contain salt or sulfates, so it doesn’t dry the hair out and it doesn’t irritate the scalp.
    Each product of this line costs  $30 in Greece and you can find them at select hair salons and online at hairtool.gr, if you live outside of Greece please contact Kativa’s facebook page for more information.

Shampoo ingredients : Water, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Dea, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Distearate, Parfum, Polyquaternium-7, Hydroxycetyl Hydroethyl Dimonium Chloride, Citric Acid, PEG-120 Methyl Clucose Trioleate, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Conditioner ingredientsWater, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol/ Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Parfum, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Hair mask ingredients : Water, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol/ Tea-Dodecylbenzenesulfonate, Parfum, Polyquaternium-7, Butyrospermum Parkll Butter, Hydrolyzed Collagen, Hydrolyzed Keratin, Water/ Sodium PCA/ Sodium Lactate/ Arginine/ Aspartic Acid/ PCA/ Glycine/ Alanine/ Serine/ Valine/ Proline/ Threonine/ Isoleucine/ Histidine/ Phenylalanine, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Citric Acid,  Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

*PR sample from La Rou Hair Cosmetics





Follow me on :




38 comments:

  1. Αυτή την εταιρία δεν την γνώριζα πριν!
    Πολύ ενδιαφέρον και αναλυτικό post :)
    Πολλά φιλιά,

    Μαρία από alternativebeautybymaria.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ τώρα την έμαθα, μη νομίζεις! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το ποστ Μαράκι μου, φιλιά πολλά! :)

      Delete
  2. Πολύ ωραίο review Σταυρούλα μου. Η αλήθεια ειναι οτι και εγώ δεν την ήξερα αυτή την εταιρεία όποτε από δω και πέρα μπαίνει στα υπ' όψιν.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα μου! :) Και εγώ τώρα την έμαθα την εταιρεία και χαίρομαι πάρα πολύ, γιατί με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη! x

      Delete
  3. τι τελειο χρωμα που εχουν οι συσκευασεις...γενικα φαινονται πολυτελη προϊοντα..σιγουρα θα τα αναζητησω..τελευταια ψαχνω πιο επαγγελματικα προϊοντα για τα μαλλια μου

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφες οι συσκευασίες και στην πραγματικότητα το πράσινό τους είναι λίγο πιο σκούρο, βγήκαν έτσι στις φωτογραφίες γιατί έβαλα φίλτρο τρομάρα μου χαχαχα! Ελπίζω να σου αρέσουν, εμένα μου ταίριαξαν απίστευτα! :) x

      Delete
  4. Φαίνονται πολύ όμορφα και από ότι ξέρω κάνουν απίθανη δουλειά :) Πολύ καλό review, ίσως τα ψάξω όταν μου τελειώσουν τα ήδη υπάρχοντα σαμπουάν μου! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάνουν πάρα πολύ καλή δουλειά, είμαι πολύ ευχαριστημένη! :) Ελπίζω να τα δοκιμάσεις και να σου αρέσουν όπως αρέσουν και σε εμένα! x

      Delete
  5. Πολυ ενδιαφερον review , δεν την γνωριζα την εταιρια την βρισκω ακριβουτσικη αλλα απο το post σου φαινεται να τα αξιζει τα λεφτα της..

    Θα το.σκεφτω να την αγορασω...

    Φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φαίη μου! Και εγώ τώρα την έμαθα την εταιρεία και χαίρομαι πάρα πολύ! Ναι είναι ακριβούτσικη, αλλά αξίζει! Όπως είπα και στο τέλος του ποστ μπορείς να την έχεις για όταν θέλεις να περιποιηθείς τον εαυτό σου, έτσι θα σου κρατήσει αρκετό καιρό! ;) Φιλιά πολλά!

      Delete
  6. Πολυ καλο το review σου!
    Φαινονται ωραια προιοντα αλλα λιγο ακριβουτσικα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Ναι είναι ακριβούτσικα, αλλά αξίζουν! Ακριβώς επειδή είναι ακριβούτσικα δεν τα βάζω κάθε μέρα, αλλά όταν θέλω να περιποιηθώ τον εαυτό μου και όταν θέλω να μυρίζουν τα μαλλιά μου πολύ ωραία ;) x

      Delete
  7. Ενδιαφερουσα φαινεται η εταιρεια, δεν την γνωριζα. Το σαμπουαν, αν και φαινεται απο τα συστατικα οτι τελικα εχει sulfate, φαινεται ωραια προταση γιατι περιεχει και πολλα ενυδατικα και δυναμωτικα οπως αργινινη, κολλαγονο και κερατινη. Θα το ψαξω σιγουρα τωρα που ειδα το review σου! Φιλια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ τώρα την έμαθα! Είναι όντως πολύ ενδιαφέρουσα! Το είδα και εγώ αυτό στα συστατικά και ξέχασα να το σχολιάσω! Έχω δει κι άλλες εταιρείες να το κάνουν, δεν ξέρω πώς και γιατί. Υπάρχουν τα SLES (Sodium Laureth Sulfate) και τα SLS (Sodium Lauryl Sulfate) και κάποιες φορές ενώ υπάρχει το ένα από τα 2 στα συστατικά το λένε sulfate free. Δεν το έχω ψάξει τόσο πολύ, αλλά θέλω! Πάντως δε μου ερεθίζει καθόλου το τριχωτό της κεφαλής ούτε μου προκαλεί ξηροδερμία, όπως τα σαμπουάν με sles/sls. Ναι είναι πολύ ωραία όλη η σειρά βασικά, γιατί όλη η σειρά περιέχει ενυδατικά και δυναμωτικά συστατικά! ;) Φιλιά πολλά!

      Delete
  8. Φαίνονται αρκετά ενδιαφέρων προϊόντα και ομολογώ πως πρώτη φορά τα βλέπω. Μου άρεσαν πολύ τα συστατικά τους και θα τα κοιτάξω μόλις τελειώσω αυτά που έχω. Πολλά φιλιά ομορφιά μου <3 !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι τα συστατικά τους είναι πολύ καλά! Έχουν και ενυδατικά και δυναμωτικά συστατικά και αυτό μου άρεσε πολύ! Και η μυρωδιά τους δεν υπάρχει, άσε που κρατάει για πάντα!! Χαχαχα! Φιλιά πολλά κουκλάρα μου :) x

      Delete
  9. Ok, παραδεχομαι οτι το πρασινακι με τραβαει αλλα αυτο που με κανει να τα θελω πολυ ειναι το οτι σου κραταει τα μαλλια λιγο περισσοτερο καθαρα!! Ελεος με αυτη τη λιπαροτητα!!! Πολύ ωραια αναρτηση κοριτσακι μου!!
    φιλια πολλα πολλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι πολύ ωραίες οι συσκευασίες τους;;; Μη φανταστείς ότι κάνει θαύματα με τη λιπαρότητα, αλλά κάτι κάνει και αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα! Καταραμένη λιπαρότητα, άσε!! Σ'ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου, φιλιά πολλά!! :) x

      Delete
  10. Πολύ ομορφο και αναλυτικό review Σταυρουλα :)
    Φιλακια πολλά :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά πολλά! :) x

      Delete
  11. Εντυπωσιακά προϊόντα, θα μπουν στη λίστα μου για τις επόμενες αγορές. Αν κατάλαβα καλά η τιμή αναφέρεται στα 500ml? Συμφέρει σε σχέση με άλλα προϊόντα κομμωτηρίου... Ελπίζω σύντομα να γράψω κι εγώ review γι αυτά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι βρε συ για τα 500ml είναι η τιμή, αφού το λέω ξεκάθαρα στο τέλος :) Ναι σίγουρα συμφέρει και εμένα προσωπικά άλλα προϊόντα κομμωτηρίου που έχω δοκιμάσει δε μου έκαναν κάτι, με αυτά είδα διαφορά στα μαλλιά μου! Ποιό blog έχεις;;; Το προφίλ σου δεν είναι δημόσιο και έτσι δε μπορώ να δω! Φιλιά :) x

      Delete
  12. Πόσο όμορφη μπορεί να είναι μία παρουσίαση! Τι υπέροχη φωτογραφία! Τα προϊόντα φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα και πραγματικά δεν τα έχω ξναδεί. Σίγουρα θα τα αναζητήσω! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααααα σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Εβελίνα μου! Τα προϊόντα είναι πολύ καλά και στα προτείνω, έστω ένα για αρχή για να δοκιμάσεις! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  13. Mα καλά τι υπέροχη συσκευασία είναι αυτή; Γούρλωσαν τα μάτια μου!
    Από ό,τι βλέπω στα συστατικά πρέπει να κάνει απίστευτο αφρό... Γενικά από τα όσα γράφεις μου αρέσει δε λέω αλλά λίγο τσιμπημένη σε τιμές... Θέλω κι άλλα review για να πειστώ :P Πόσο καιρό τα χρησιμοποιείς;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ ωραία η συσκευασία τους! :) Κάνει κανονικό αφρό, ούτε λίγο ούτε πολύ! Ναι είναι τσιμπημένα όσον αφορά την τιμή, αλλά αξίζουν γιατί βλέπεις διαφορά στα μαλλιά σου και δε χρειάζεσαι μεγάλη ποσότητα, οπότε θα κρατήσουν πολύ καιρό! Τι άλλα review θες να δεις; :P Έχουν κάνει κι άλλες κοπέλες review γι'αυτή τη σειρά αν θες να πάρεις κι άλλες γνώμες! Σχεδόν 1,5 μήνα τα χρησιμοποιώ! :) x

      Delete
  14. That packaging is gorgeous! That would look beautiful in any shower. I love the idea of hair masks, but they often weigh my hair down in the end. Sulfate free is always nice! If I ever see this brand here, I'll check them out!

    Wendy | Fashionable Heart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep they have gorgeous packaging! :) I have fine hair, so I don't use hair masks too often or else they will weigh my hair down like you said. Once a week is ideal for me now that my hair is medium length, when it's long I might do twice a week! Definitely check them out! :) x

      Delete
  15. Πολύ όμορφες συσκευασίες, θα ήθελα να τα δοκιμάσω αν και κάπως τσιμπημένη η τιμή τους!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχουν πολύ ωραίες συσκευασίες! Ξεκίνα με ένα προϊόν, πχ. τη μάσκα που δεν τη χρησιμοποιούμε συνέχεια για να δοκιμάσεις! Πιστεύω πώς θα σου αρέσει :) x

      Delete
  16. Γεια σου Σταυρούλα μου!! Να' μαι και εγώ στο blog σου, το οποίο επίσης δεν γνώριζα μέχρι τώρα :-( Χάρηκα που βρεθήκαμε έστω και λίγο καθυστερημένα! :-) Πολύ όμορφη παρουσίαση! Δεν γνώριζα την εταιρεία και ομολογώ ότι όλα τα προϊόντα φαίνονται ενδιαφέροντα. Το κολλαγόνο που περιέχει πρέπει να δουλεύει! Χρησιμοποιώ ένα conditioner με κολλαγόνο που είχα βρει σε ένα memebox και βλέπω μεγάλη διαφορά! Ευχαριστούμε για την όμορφη παρουσίαση!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου και από εδώ κορίτσι!! Και εγώ χαίρομαι που ανακαλύψαμε η μία την άλλη! :) Ναι κάνει δουλειά και το κολλαγόνο και η κερατίνη και όλα τα υπόλοιπα καλά συστατικά που περιέχει, γι'αυτό και έχω ενθουσιαστεί! Συν του ότι κρατάει το άρωμα 3 μέρες στα μαλλιά, αυτό που το πας;; Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Μαρτίνα μου :) x

      Delete
  17. Ενδιαφέροντα προϊόντα και αναλυτικότατο και κατατοπιστικότατο review! Ακριβούτσικα, αλλά ομολογούμε ότι μπήκαμε στον πειρασμό.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια! :) Ακριβούτσικα, αλλά αξίζουν, οπότε δικαιολογημένα μπήκατε στον πειρασμό! ;) x

      Delete
  18. Δεν τα ήξερα τα προϊόντα,αλλά μόνο οι συσκευασίες,με τραβάνε πολύ! Φαίνονται πολύ όμορφα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχουν πολύ όμορφες συσκευασίες, αλλά και τα προϊόντα μέσα είναι πολύ καλά! ;) x

      Delete
  19. Ούτε εγώ τα γνώριζα αυτά τα προϊόντα! Πάντως από τις συσκευασίες φαίνονται ότι είναι κομμωτηρίου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ τώρα τα έμαθα και χαίρομαι πολύ! Ναι οι συσκευασίες τους είναι όμορφες και κομψές! Φιλάκια Μαράκι μου :) x

      Delete

.