Ρουτίνα περιποίησης μετά το μπάνιο || Pampering routine after the shower

/ 65 comments




    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πριν λίγο καιρό σας έδειξα τη ρουτίνα περιποίησης που ακολουθώ μέσα στο μπάνιο και σήμερα σας έχω τη ρουτίνα που ακολουθώ μετά το μπάνιο, καθώς και τα προϊόντα που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο! Εννοείται ότι τα προϊόντα αλλάζουν συχνά, κυρίως τα body butters/body lotions, μιας και είμαι Δίδυμος και θέλω ποικιλία. Πάμε λοιπόν να τα δούμε!

    Όσο περιμένω να στεγνώσουν λίγο τα μαλλιά μου με φυσικό τρόπο μετά το μπάνιο ασχολούμαι με την ενυδάτωση του σώματος. Μου αρέσουν πολύ να μυρίζουν ωραία τα προϊόντα που βάζω στο σώμα μου, οπότε χρησιμοποιώ είτε το
Body Butter Caramel της Valley είτε το Olivia Fusion Body Lotion Kumquat του Παπουτσάνη και το απλώνω από τα γόνατα μέχρι και τους αστράγαλους, καθώς και στους αγκώνες. Δεν ενυδατώνω το υπόλοιπο σώμα μου, καθώς έχω κανονικό/λιπαρό δέρμα και δε θεωρώ ότι χρειάζεται κι άλλη ενυδάτωση. Αν έχω μόλις ξυρίσει τα πόδια μου, τότε αντί για κάποιο body butter ή body lotion θα χρησιμοποιήσω την Tol Velvet Soothing Cream της Pharmasept, η οποία βοηθάει με τους ερεθισμούς και ενυδατώνει καλά (πήρα την ιδέα από την Κωνσταντίνα).
    Επειδή μου αρέσει η επιπλέον ενυδάτωση στα ξηρά μου σημεία χρησιμοποιώ πάνω από το
body butter/body lotion και κάποιο λάδι σώματος, όπως το Wild Argan Oil The Radiant Oil της The Body Shop, το Cleria Renewal Dry Oil της Pharmasept και το Hydrating Body Oil & Massage Pomegranate & Almond Milk της Gaia Ethereal Beauty. Ειδικά αν υποφέρετε από ξηρό δέρμα δοκιμάστε αυτό το κόλπο (body butter+λάδι σώματος) και θα με θυμηθείτε!
    Σειρά έχουν τα πέλματα και εννοείται ότι δεν πρέπει να τα ξεχνάμε είτε έχει κρύο είτε όχι. Αφού τα έχω τρίψει λίγο στο μπάνιο, τα ενυδατώνω καλά είτε με την
Perfect Pistachio Foot Repair Cream της Desert Essence είτε με την Foot Cream Natural της Gaia Ethereal Beauty. Και οι δύο μυρίζουν ωραία και ενυδατώνουν καλά, αλλά επειδή δε λέω ποτέ όχι σε παραπάνω ενυδάτωση απλώνω από πάνω και κάποιο λάδι από αυτά που ανέφερα λίγο πριν, καθώς φοράω κάλτσες μετά οπότε δε φοβάμαι μη λερώσω έπιπλα, σεντόνια, πάπλωμα κτλ. Αν δεν κοιμάστε με κάλτσες μπορείτε να τις φορέσετε μέχρι να κοιμηθείτε ώστε να ενυδατωθούν καλά τα πόδια σας μέχρι τότε.
    Αφού τελειώσω με το σώμα και ντυθώ για να μην ξεπαγιάσω (άτιμος καιρός, πότε θα έρθει η άνοιξη επιτέλους;;;) βάζω κάποιο λαδάκι στα μαλλιά μου με ιδιαίτερη έμφαση στις άκρες. Το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιώ είτε το
Elvive Extraordinary Oil της LOreal για κάθε τύπο μαλλιών είτε το Exotic Oil της Lorvenn Paris. Και τα δύο μυρίζουν πολύ ωραία, ξεμπερδεύουν τα μαλλιά και τα αφήνουν απαλά χωρίς να τα βαραίνουν (έχω λεπτή τρίχα και πολύ λιπαρές ρίζες).
    Τελευταίο βήμα στη ρουτίνα μου είναι να βάλω αποσμητικό φυσικά και αυτό που χρησιμοποιώ την τελευταία περίοδο είναι το
Silver Protect Roll On της Nivea Men, ναι πρόκειται για ανδρικό αποσμητικό και ξέρω ότι σε πολλές γυναίκες αρέσει να χρησιμοποιούν προϊόντα που προορίζονται για άνδρες! Το συγκεκριμένο έχει μια πικάντικη, αλλά και φρέσκια μυρωδιά που μου αρέσει πολύ. Για μία πιο γυναικεία επιλογή θα σας πρότεινα το Talc Sensation Roll On της Nivea και πάλι, το χρησιμοποιούσα πριν και μου τελείωσε, έχει μια πολύ ωραία μυρωδιά πούδρας.


Εσείς πώς περιποιείστε τον εαυτό σας μετά το μπάνιο;






    Hola chicas! A little while ago I showed you my pampering routine in the shower and today I am going to show you my routine after the shower, as well as the products that I have been using lately. Of course the products change all the time, especially the body butters/body lotions, as I’m a Gemini and I like variety. Let’s check them out!
    While I am waiting for my hair to naturally air dry a little bit after the shower, I focus on moisturizing my body. I like the products that I put on my skin to smell nice, so I use either the Body Butter Caramel by Valley or the Olivia Fusion Body Lotion Kumquat by Papoutsanis and I apply it from my knees until my ankles and on my elbows as well. I do not moisturize the rest of my body, as I have normal/oily skin and I feel like it doesn’t need any more moisture. If I have just shaved my legs, then instead of a body butter or body lotion I will use the Tol Velvet Soothing Cream by Pharmasept, which soothes the irritated skin and moisturizes well.
    Because I like some extra hydration for my dry areas I use on top of the body butter/body lotion some body oil as well, such as the Wild Argan Oil The Radiant Oil by The Body Shop, the Cleria Renewal Dry Oil by Pharmasept and the Hydrating Body Oil & Massage Pomegranate & Almond Milk by Gaia Ethereal Beauty. You should try the body butter+body oil trick, especially if you suffer from dry skin!
    The feet are next and we should not forget them whether the weather is cold or not. After I have scrubbed them a little bit in the shower, I moisturize them either with the Perfect Pistachio Foot Repair Cream by Desert Essence or with the Foot Cream Natural by  Gaia Ethereal Beauty. Both smell good and moisturize well, but again I never say no to some extra hydration, so I use one of the body oils I mentioned before on top of the foot cream, since I wear socks afterwards, so I am not afraid that I will stain any furniture, sheets, blankets etc. If you do not sleep with your socks on, then you can wear them until you go to sleep, so that your feet will get really moisturized.
    After I am done with the body and I finally get dressed, so that I do not freeze (damn weather, when is it gonna be spring already???), I apply some hair oil to my hair with emphasis on the ends. Lately I have been using either the Elvive Extraordinary Oil by L’Oreal for all hairtypes or the Exotic Oil by Lorvenn Paris. Both smell really nice, they detangle my hair and they leave it soft without weighing it down (I have thin hairs and very oily roots).
    The last step in my routine is to put on some deodorant of course and lately I have been using the Silver Protect Roll On by Nivea Men, yes it is a men deodorant and I know that many women like using men products! This particular one has a spicy, yet fresh scent that I like a lot. For a more feminine option I would suggest the Talc Sensation Roll On by Nivea again, I was using it previously and I ran out, it has a lovely powdery scent.


How do you pamper yourself after the shower?



Follow me on :




65 comments:

  1. Χρησιμοποιουμε τα ιδια αποσμητικα!χαχα το λαδακι bodyshop ειναι πολυαγαπημενο. Τα προιοντα gaia θα τα δοκιμασω συντομα! Ωραια αναρτηση!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα Μαράκι μου! :) Αγαπάμε γενικά The Body Shop! Αφού σου άρεσε το λαδάκι αυτό, να δοκιμάσεις και τα άλλα δύο που δείχνω, είναι πολύ καλά! Θα σου αρέσουν πολύ τα gaia, εγώ αυτά τα δύο προϊόντα τους που δείχνω στην ανάρτηση τα έχω λατρέψει και φαντάσου ότι δεν έχω προλάβει να χρησιμοποιήσω τα υπόλοιπα! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλιά :) x

      Delete
  2. Το body oil απο την Gaia είναι απίστευτοοοο!!! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ω ναι, έχει από τις καλύτερες υφές που έχω δοκιμάσει και η μυρωδιά του δεν υπάρχει, μου θυμίζει τσουρέκι για κάποιο λόγο! Φιλιά πολλά Λάουρα μου :) x

      Delete
  3. Πωπω!! Θέλω το Body Butter Caramel της Valley! Το Perfect Pistachio Foot Repair Cream της Desert Essence το έχω στη wishlist μου καιρό και μάλλον πρέπει να το πάρω!! Πολύ ωραίο και πλήρες post! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μυρίζει τέλεια το body butter, να το πάρεις! Έχει 4.5Ευρώ και το βάζουν συχνά 1+1 δώρο! Είναι ωραία κρέμα ποδιών και δεν είναι βαριά/λιπαρή, στην προτείνω! Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό, να 'σαι καλά :) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  4. Όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιείς πρέπει να έχουν υπέροχη μυρωδιά!! Με έβαλες σε πειρασμό να δοκιμάσω τα body oils που έδειξες! Ωραίο post! Φιλιά :D xox

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουν πάρα πολύ ωραία μυρωδιά, αλλιώς δε θα τα έβαζα πάνω μου! ;) Είναι πολύ καλά και τα 3 λαδάκια σώματος που έδειξα, της Pharmasept και της The Body Shop χρησιμοποιούνται και στα μαλλιά! Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  5. Πολύ όμορφο ποστ!
    Εγώ χρησιμοποιώ κάποια κρέμα σώματος στα πόδια και την κρέμα leave-in της sunsilk στα μαλλιά! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου! :) Εννοείται ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις κρέμα σώματος στα πόδια, απλά επειδή έχω ξεχωριστές κρέμες σώματος που μου αρέσουν κιόλας τις χρησιμοποιώ για να τις αδειάσω! Για τις κρέμες leave-in της Sunsilk ακούω συνέχεια καλά λόγια, πρέπει να τις δοκιμάσω κάποια στιγμή! Φιλάκια :) x

      Delete
  6. αααα και εγω νόμιζα πως είμαι τρελή που χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα!!!! δόξα το θεό... υπάρχουν κι άλλες σαν εμένα χαχαχαχαχαχαχα λατρεύω gaia !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι καλέ, είμαστε πολλές!! Χαχαχαχα! Από gaia έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής αυτά τα 2 προϊόντα και τα έχω λατρέψει! Φιλιά πολλά Νεκταρία μου :) x

      Delete
  7. Χαχα σαν δίδυμος κι εγώ σε καταλαβαίνω απόλυτα! Πολύ όμορφο ποστ :)

    Φιλάκια ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι βρε Αγγελική μου, εμείς οι Δίδυμοι καταλαβαινόμαστε! Δε μπορώ να έχω συνέχεια το ίδιο body lotion, τη βαριέμαι τη μυρωδιά!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια :) x

      Delete
  8. Σταυρούλα εμένα περιορίζεται σε μια κρέμα αν είναι δυνατόν για πρόσωπο και σώμα :P
    έχω βολευτεί πολύ με τα λάδια γιατί είναι ξηρή η επιδερμίδα μου !!!το gaia μοσχομυρίζει <3
    πολλά φιλάκια Β.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ είσαι μανούλα βρε Τζαζάκι μου, λογικό! :) Τα λάδια είναι τέλεια για το ξηρό δέρμα! Καλά το gaia μου θυμίζει κάτι μεταξύ τσουρεκιού και πικραμύγδαλου, φοβερή μυρωδιά! Φιλάκια πολλά πολλά :) x

      Delete
  9. Τα λαδακια απο body shop τελεια! Συμφωνω για τα αντρικα προιοντα μου αρεσουν και μενα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αφού σου αρέσουν να δοκιμάσεις κάποια στιγμή και τα άλλα δύο που έδειξα, είναι και αυτά πολύ καλά! :) Το ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που της αρέσουν τα ανδρικά προϊόντα! x

      Delete
  10. Πολύ ωραίο post και φυσικά χρησιμοποιώ κι εγώ ανδρικά προϊόντα!
    Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ μια κρέμα σώματος από Dust n Cream η οποία μυρίζει σαν την τσίχλα Bumbaloo...αχχχ...απόλαυση! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Τζοβάννα μου! Τελικά είμαστε πολλές! ;) Bubbaloo;;;;;; Τι είπες τώρα!!! Πρέπει να μυρίζει φανταστικά!! Φιλάκια! x

      Delete
  11. Πολύ ωραίο και αναλυτικό post!!! έχουμε κοινή περιποίηση το λαδάκι της Lorvenn! για πες λίγα παραπάνω για την Pharmasept κρέμα? Φιλάκιαααααα baby!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου! Ήθελα πολύ να το δοκιμάσω το λαδάκι της Lorvenn και χαίρομαι που τελικά μου αρέσει :) Η κρέμα από Pharmasept είναι εντατικής ενυδάτωσης για πρόσωπο και σώμα με ω3-ω6 λιπαρά οξέα, γάλα βρώμης και καλέντουλα με καταπραϋντική δράση! Αν θέλεις μπορώ να κάνω και αναλυτικό άρθρο! ;) Φιλάκια πολλά κοπελάρα μου :) x

      Delete
  12. Μου άρεσε πολύ το ποστ σου και πήρα και ιδέες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ Δέσποινά μου, μου αρέσει να σας δίνω ιδέες! Φιλιά :) x

      Delete
  13. You use nice products! I love the TBS wild argan oil range!
    After shower I use a rich body butter (I got dry skin) usually by TBS, now I'm using the Green tea one. And deodorant I use a very mild one for sensitive skin. Then I do my face routine, and finally apply some heat protection to my hair and blow it dry. Now I am using Kérastase Nectar thermique. That's about it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Natalia! Me too, it's such a nice range! The Fuji Green Tea line is perfect for spring and summer! I do my face routine after I'm done with my body as well haha! I always let my hair air dry, but I've heard great things about the Kerastase product! x

      Delete
  14. Αχ φαινονται ολα τελεια! Δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο απο αυτα αλλα με εβαλες τωρα σε πειρασμο να δοκιμασω καποιο απο τα λαδακια σωματος! Φιλακια:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Εύα μου! Στα προτείνω και τα 3 λαδάκια, το πιο οικονομικό είναι το Gaia Ethereal Beauty και αν θέλεις το Pharmasept εννοείται να τσεκάρεις online φαρμακείο, θα το βρεις πολύ πιο φθηνά! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  15. Ωραίο post! Επειδή είμαι ψιλοτεμπέλα ενυδατώνω το σώμα μου μέσα στο μπάνιο και ενώ η επιδερμίδα μου είναι ελαφρώς βρεγμένη ακόμα... μετά συνεχίζω με μαλλιά κτλ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Στρουμφίτα μου! Και εγώ βαριόμουν παλιότερα, αλλά πλέον το απολαμβάνω! Αυτό που κάνεις εσύ βέβαια είναι καλύτερο, γιατί έτσι κλειδώνεις μέσα στο δέρμα την υγρασία! Φιλιά :) x

      Delete
  16. Πολυ ωραιο το ποστ σου.!! Δεν χρησιμοποιω λαδακια σωματος αλλα πιστευω ηρθε η ωρα να τους δωσω μια ευκαιρια!!! φιλιαα :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νούλα μου! Σίγουρα να τους δώσεις μία ευκαιρία, εγώ τα λατρεύω όπως βλέπεις! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  17. Σταυρούλα μου, πολύ όμορφο post και τέλειες φωτογραφίες! Ειδικά η δεύτερη που άρεσε ιδιαιτέρως! Σε γενικές γραμμές ακολουθώ και εγώ παρόμοια ρουτίνα περιποίησης μετά το βραδινό μου μπάνιο ή ντους! Το συνδυασμό body butter και body oil τον συνηθίζω και εγώ ιδιαίτερα το χειμώνα και την άνοιξη! Επιπλέον τώρα την άνοιξη αρχίζω να προσθέτω και κάποια προϊόντα σύσφιξης ή σμίλευσης στοχευμένα σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματος. Νομίζω ότι νιώθω μεγαλύτερη ασφάλεια με αυτά πριν την παραλία! Το συγκεκριμένο λαδάκι του Body Shop το έχω και είναι τέλειο!! Ευχαριστούμε για το όμορφο post!! Φιλάκια πολλά!! <3 <3 :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εντάξει θέλω να ξέρεις ότι εκτιμώ πάρα πολύ τα καλά σου λόγια Μαρτινάκι μου! Θα φροντίσω να βγάζω κι άλλες τέτοιες φωτογραφίες από εδώ και πέρα αφού σου αρέσουν ;) Ααααα πουλάκι μου τον κάνεις και εσύ αυτό τον συδυασμό;; Γενικά δε βάζω τέτοια προϊόντα, εκτός και αν μου αρέσει η μυρωδιά τους και η υφή τους, οπότε τότε τα βάζω σαν body lotion, καθώς τέτοια προϊόντα θέλουν συστηματική χρήση πρωϊ-βράδυ! Όλη η σειρά από τα The Body Shop είναι πολύ ωραία! Εγώ ευχαριστώ που το διάβασες και που μου άφησες ένα τόσο όμορφο σχόλιο γλυκούλι μου! Φιλιά πολλά!! :) x

      Delete
  18. Έχω πάρα πολλά προϊόντα που θα έπρεπε να βάζω μετά το μπάνιο αλλά μερικές φορές βαριέμαι τόσο πολύ! Για ενυδατική κρέμα τελευταία χρησιμοποιώ της garnier με aloe και της bioten με βούτυρο κακάο! Το λαδάκι από the body shop το έχω και εγω αλλα σε άλλη μυρωδιά και το βάζω στις άκρες των μαλλιών! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μωρέ και εγώ βαριόμουν, ώσπου παραγέμισα με προϊόντα σώματος και είπα να αρχίσω να τα χρησιμοποιώ! Ε πλέον το απολαμβάνω! Έχω ακούσει καλά λόγια για αυτές τις κρέμες της Garnier! Της Bioten το είχα παλιότερα το γαλάκτωμα σώματος, το τελείωσα και μου λείπει! Είναι ωραία αυτά τα ξηρά λαδάκια και πολυχρηστικά! Φιλιά Αλεξάνδρα :) x

      Delete
  19. Χαχα, έχουμε ίδιο γούστο στα αποσμητικά.. Κι εγώ αυτό χρησιμοποιούσα και τώρα αυτές τις μέρες πήρα ένα άλλο να το δοκιμάσω.
    Τα ανδρικά είναι και τα καλύτερα όπως και τα ξυραφάκια τους. :P
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άρα έχουμε καλό γούστο χαχαχα ;) Εννοείται ότι το ξυραφάκι μου είναι ανδρικό, Gillette Fusion! Αφού οι άνδρες έχουν πιο ευαίσθητο δέρμα από εμάς, ειδικά εφόσον ξυρίζονται κάθε μέρα, άρα είναι καλύτερα τα ξυραφάκια τους και οι αφροί τους! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  20. Το λαδακι της Elvive κανει θαυματα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ω ναι! Και εγώ το αγαπώ! Μου αρέσει και της Lorvenn όμως εξίσου ;) Φιλιά πολλά Μπέτυ!

      Delete
  21. Ωραια, πήρα ιδέες ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
  22. Τι υπέροχο post! Τόσο μυρωδάτο που νομίζουμε μυρίζει το σπίτι! Είναι ιεροτελεστία το μπάνιο, αλλά είναι και το μετά του! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ααααα κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και χαίρομαι που σας άρεσε το άρθρο! :) Εννοείται ότι η ιεροτελεστία συνεχίζεται και μετά το μπάνιο! Φιλιά πολλά! x

      Delete
  23. Με έχεις πείσει για το λαδάκι της Elvive ;) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το αγαπώ!! Αν έχεις λεπτή τρίχα τσίμπησέ το! ;) Φιλάκια Μαριέλλα μου! x

      Delete
  24. Γενικά τα λαδάκια από The Body Shop είναι πολύ ωραία, έχω 1-2 ακόμα! Εννοείται ότι στα προτείνω! Φιλιά Αλεξάνδρα :) x

    ReplyDelete
  25. You use great products! I love the TBS wild argon oil range! Great product selection. Kisses <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rakhshanda! :) It's a lovely range! You should try their new collection called Fuji Green Tea, it's so nice and fresh, perfect for spring and summer! Kisses back :) x

      Delete
  26. πολύ ωραία όλα τα προιόντα! εγω μετα το μπάνιο βάζω λαδάκι fructis στο μαλλί και απλώνω μια απο τις ενυδατικές μου, αναλογα με τα κέφια και το άρωμα που θέλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαρίσσα μου! Καλά και εμένα εννοείται ότι αλλάζουν συνέχεια οι κρέμες και τα λάδια που χρησιμοποιώ ανάλογα τα κέφια και το άρωμα που θέλω! Φιλιά :) x

      Delete
  27. Ενυδάτωση και πάλι ενυδάτωση! Πολύ ωραία προϊόντα όλα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ενυδάτωση παντού και συστηματικά, είναι σημαντικό να μην την ξεχνάμε! :) Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαράκι μου, φιλιά πολλά! x

      Delete
  28. πολύ όμορφη η περιποίηση σου :) φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοπελάρα μου, χαίρομαι που σου αρέσει! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  29. Τι ωραία ρουτίνα :) Ότι καλύτερο μετά το μπανάκι να περιποιηθούμε την επιδερμίδα μας!!
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλαίρη μου! Έτσι, μετά το μπανάκι χρειάζεται περιποίηση το δέρμα μας! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  30. μιλάμε για τρελή ενυδάτωση! χαχαχαχχ

    εγώ αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ απο dove αυτή που είναι για έντονη ενυδάτωση και πραγματικά απλώνεται σαν βούτυρο και ενυδατώνει τρομερά!

    φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πάστωμα, όχι απλά ενυδάτωση! Μετά όμως το δερματάκι είναι βελούδο! ;) Έχω πολύ καιρό να δοκιμάσω κάτι από Dove, θα τα έχω κατά νου! Φιλιά Φαίη μου :) x

      Delete
  31. Εδώ εγώ στα ξένα, αγαπώ Bath and Body Works!! ναι τα προϊόντα τους περιέχουν mineral oil και parabens (με τα τελευταία μετά από έρευνα αποφάσισα να μην ασχολουμαι), αλλά τα αρώματα τους είναι καταπληκτικά!! Αυτή τη στιγμή έχω ένα body lotion που μυρίζει γιασεμί (το αγαπημένο μου) και έχω και μια κρέμα ποδιών της ίδιας μάρκας. Επειδή συνήθως κάνω μπάνιο βράδυ μετά ακολουθεί καμια μάσκα προσώπου ή υπόλοιπη ρουτίνα καθαρισμού προσώπου!!

    ReplyDelete
  32. I totally need to get myself sorted and get an after shower routine! Most of the time I'm too lazy and don't even do anything! I love the sound of the Hydrating Body Oil & Massage Pomegranate & Almond Milk I'll need to give it a try and get a routine sorted!

    Jackie |Beauty Bundle Blog

    ReplyDelete
  33. Very cool! Have a wonderful tuesday sweetie!

    If you want to follow each other, please follow me on GFC or Bloglovin and I'll do the same ;)


    Join my worldwide giveaways: Jexshop 10$ gift card & Polka dots dress

    ReplyDelete
  34. I love moisturizing after I shower. I feel clean and hydrated... hehe~

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete

.