Coral Lovers : Blushes, Lip Products, Nail Polishes

/ 97 comments


    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πριν λίγες ημέρες κατέβασα τα καλοκαιρινά ρούχα και διαπίστωσα ότι έχω αρκετά κοραλί μπλουζάκια και με αφορμή το πρόσφατο άρθρο της Άννας σκέφτηκα να γράψω σήμερα ένα άρθρο με τα κοραλί προϊόντα που έχω στην κατοχή μου, δηλαδή ρουζ, προϊόντα χειλιών και βερνίκια νυχιών, καθώς είναι ένα χρώμα που αγαπώ πολύ, είτε είμαι μαυρισμένη είτε όχι!




    Ας ξεκινήσουμε με τα ρουζ, τα οποία προς το παρόν είναι μόνο τρία. Το πιο έντονο είναι της Louma στην απόχρωση Belle Fleur με μία διακριτική χρυσή λάμψη (δεν περιέχει γκλίτερ) και το βρίσκετε online στο site της Louma στα €5.99. Αν είστε (πολύ) ανοιχτόχρωμες και ψάχνετε κάτι πιο διακριτικό, τότε θα σας πρότεινα το Candid Coral της  E.L.F., το οποίο επίσης περιέχει διακριτική χρυσή λάμψη. Δυστυχώς η Αγγλική E.L.F. έχει κλείσει, όμως μπορείτε να βρείτε το συγκεκριμένο ρουζ στο iherb και μάλιστα στην πολύ καλή τιμή των $3 (περίπου €2.7). Τέλος, αν προτιμάτε κοραλί που πάει προς το μπρονζέ και περιέχει διακριτική λάμψη τότε να τσεκάρετε το Zea Mays Blush του KORRES στην απόχρωση 45 Coral, το οποίο σε φυσικά φαρμακεία κοστίζει γύρω στα €16.80, αλλά σε ηλεκτρονικά φαρμακεία το βρίσκετε γύρω στα €10-11.




    Πάμε στα προϊόντα χειλιών και έχω πολλές επιλογές από ότι μπορείτε να δείτε. Ας ξεκινήσουμε με το νο. 06 από τη σειρά Velvet Matte Lipstick της Golden Rose που είναι ένα υπέροχο ματ κοραλοκόκκινο κραγιόν (€4 στο time4beauty και σε άλλα καταστήματα, όπως i-beauty, beautytown, makeuphouse κ.α.). Για κάτι πιο ενυδατικό θα σας πρότεινα το κραγιόν Love Token της Louma (€4.44 στο site της Louma).
    Αν θέλετε κάτι λιγότερο έντονο και όχι τόσο κόκκινο, τότε δείτε το κραγιόν Μ111 από τη σειρά 24
Hours Lasting Finish της Miss Carolyn που έχει σατινέ υφή. Κοστίζει γύρω στα €3-4 και μπορείτε να βρείτε τη συγκεκριμένη μάρκα σε καταστήματα με οικονομικά καλλυντικά.
    Για κάτι λίγο πιο βαθύ σε τόνο και με περισσότερη λάμψη (στη συσκευασία φαίνεται να περιέχει
shimmer, στα χείλη όμως φαίνεται κυρίως σα λάμψη, δε μου αρέσουν τα μεταλλικά κραγιόν) θα σας πρότεινα το νο. 41 από την κλασσική σειρά της Lovie (€2 στα καταστήματα Lovie και στο e-shop τους).
    Στις πιο αρχάριες ή σε όσες δεν προτιμούν τα έντονα χρώματα, αλλά κάτι πιο διακριτικό με ελαφρύ λαμπερό χρώμα που να ενυδατώνει κιόλας θα έλεγα να τσεκάρετε το
Mango Butter Lipstick του KORRES στην απόχρωση 45 Coral, το οποίο μυρίζει και καταπληκτικά σαν κεράσι (κανονική τιμή €13.80, online φαρμακεία €9).
    Αν ψάχνετε ένα κοραλί που να πηγαίνει πιο πολύ προς το πορτοκαλί θα σας πρότεινα το νο. 21 από τη σειρά
Hydrating Lipstick της Aden Cosmetics, το οποίο έχει σατινέ αποτέλεσμα και βελούδινη υφή (€9.84 στο e-shop του Beautytestbox).
    Σε όσες προτιμούν τα κοραλί με περισσότερο ροζ μέσα θα έλεγα να τσεκάρουν το 914
Vibrant Mandarin από τη σειρά Colorsensational της Maybelline, το οποίο είναι κρεμώδες και ενυδατικό (γύρω στα €12 στα καταστήματα καλλυντικών).
    Αν προτιμάτε τα
lip gloss ή τα διάφανα, ενυδατικά κραγιόν σε μορφή στυλό, τότε θα σας πρότεινα το Cherry Lip Gloss no. 45 Coral του KORRES (κανονική τιμή €9.80, online φαρμακεία γύρω στα €6.50) και το Power Pout στην απόχρωση Runway της MUA (£3 στο site της MUA), ενώ αν σας βολεύουν τα κραγιόν σε μορφή μολυβιού, με τα οποία μπορείτε να κάνετε και το περίγραμμά σας δείτε το Soft Crayon Lip & Cheek 209 της Erre Due (γύρω στα €7 στα καταστήματα καλλυντικών).



    Για το τέλος άφησα τα βερνίκια που είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να βάλουμε λίγο χρώμα στη ζωή μας. Τα swatches ξέρω ότι δε βοηθάνε ιδιαίτερα λόγω αντανάκλασης, οπότε θα σας περιγράψω κιόλας τα χρώματα όσο μπορώ. Ξεκινάμε με το μοναδικό μεταλλικό βερνίκι που είναι το 51 Tempting Coral του KORRES και έχει αρκετό κόκκινο μέσα (περσινή συλλογή, online φαρμακεία €3.50 με €4).
    Στους λάτρεις του κοραλορόζ προτείνω το 109
Off to Miami! της Essence (€2 στα Hondos Center και στο beautyaz), ενώ για πιο σκούρο κοραλορόζ θα σας έλεγα να δείτε το 50 Coral Reef του KORRES (κανονική τιμή €6.80, online φαρμακεία γύρω στα €4) και το 260 Life Vest της σειράς Exclusive της Erre Due (γύρω στα €4 στα καταστήματα καλλυντικών).
  Αν προτιμάτε τα κοραλί με περισσότερο πορτοκαλί μέσα τότε δείτε το 67
Amsterdam της Mavala και το 55 Flamenco Girl Mini Nail Polish της Max Factor (γύρω στα €5 και €3-4 αντίστοιχα στα καταστήματα καλλυντικών).



Εσάς ποια είναι τα αγαπημένα σας κοραλί προϊόντα;




    Hola chicas! A few days ago I brought out my summer clothes and I noticed that I own quite a few coral t-shirts and having read the recent article by Anna I thought I would write an article today about the coral beauty products I own, namely blushes, lip products and nail polishes, since it is a color I love a lot whether I am tanned or not.



Let’s start with the blushes, which are only three so far. The most intense one is Belle Fleur by Louma, which has a discreet golden sheen (no glitter) and you can find it online at Louma’s website for €5.99. If your skin is (very) light and you are looking for something more discreet, then I would suggest Candid Coral by  E.L.F., which also has a slight golden sheen. Unfortunately E.L.F. UK has closed down, but you can still shop from E.L.F. USA and also on iherb, where you can buy this blush for $3. Finally, if you prefer a coral blush that goes more towards bronze and contains a discreet sheen then check out Zea Mays Blush του KORRES in 45 Coral, which you can find at Korres stores/counters and on their website.



    Let’s go to lip products and I have a lot of choices as you can see. I will start with nr. 06 from the Velvet Matte Lipstick line by Golden Rose which is a gorgeous matte coral-red lipstick (click here to see where you can find their products). For something more hydrating I would suggest the lipstick Love Token by Louma (€4.44 on Louma’s website).
    If you want something less intense and not so red, then check out the lipstick
Μ111 from the 24 Hours Lasting Finish line by Miss Carolyn which has a satin finish. I have no idea if you can find this brand internationally, but here in Greece it costs around €3-4 and you can find it at stores with affordable cosmetics.
    For something deeper and with more reflective (in the tube it looks like it contains shimmer, but on the lips it looks more like shine, I do not like metallic lipsticks) I would suggest nr. 41 from the original line by (€2 at Lovie stores and on their e-shop, Greek brand).
    Beginners or those of you who do not like intense colors, but something more discreet with a hint of color and hydrating too should check out Mango Butter Lipstick by KORRES in the shade 45 Coral, which smells amazing like cherries (at Korres stores/counters and on their website).
    If you are looking for a coral that goes more towards orange I would suggest nr. 21 Hydrating Lipstick by Aden Cosmetics, which has a satin finish and a velvety texture (€4.90 on Aden Cosmetics’ website).
    Those of you who prefer corals with more pink in them should check out nr. 914 Vibrant Mandarin from the Colorsensational line by Maybelline, which is creamy and hydrating (around $6, the color name might be different if you do not live in Europe).
    If you prefer lip glosses or sheer, hydrating lipsticks in chubby twist up stick form, then I would suggest Cherry Lip Gloss nr. 45 Coral by KORRES (at Korres stores/counters and on their website) and the Power Pout Runway by MUA (£3 on MUA’s website), whereas if you prefer lipstick in a chubby pencil form, which you can use to line your lips as well, then check out the Soft Crayon Lip & Cheek 209 by Erre Due (around €7 at cosmetics stores in Greece).



    Last but not least I have some nail polishes, which are the easiest way to add some color to our life. I know that the swatches are not very helpful due to the reflection, so I will try to describe the colors as best as I can. Starting with the only metallic nail polish which is nr. 51 Tempting Coral by KORRES and it has quite a bit of red in it (last season, you can find it at Greek online pharmacies for around €3.50 to €4).
    If you love pinky corals I would suggest nr. 109 Off to Miami! by Essence (click here to see where you can find their products), whereas if you prefer a darker pinky coral you should check out nr. 50 Coral Reef by KORRES (at Korres stores/counters and on their website) and nr. 260 Life Vest from the Exclusive line by Erre Due (around €4 at cosmetics stores in Greece).
  Those of you who prefer a more orange coral should check out nr. 67 Amsterdam by Mavala and nr. 55 Flamenco Girl Mini Nail Polish by Max Factor (contact Mavala on where you can find their products in your country, click here to see where Max Factor products can be found).


Which are your favorite coral products?










97 comments:

  1. πολύ όμορφα χρώματα όλα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δομνίκη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! :) x

      Delete
  2. Coral masterpost! I have a Wet n Wild Just Peachy which is a light coral lipstick. I love it! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwww thank you Honey Tan!! :D I don't own any lipsticks by Wet 'n Wild, but I'm writing your suggestion down! x

      Delete
  3. Τα χρώματα κραγιον είναι εκπληκτικά όλα!! Πραγματικά το κοραλί ταιριάζει σε όλες μας

    ReplyDelete
    Replies
    1. Για φάγωμα θα έλεγα! ;) Ε ναι, υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές αποχρώσεις και σε διάφορες εντάσεις χρώματος που σίγουρα μπορεί να βρει η καθεμία το κοραλί που της ταιριάζει! Φιλιά Δήμητρά μου :) x

      Delete
  4. Υπέροχες αποχρώσεις! Αγάπησα τα κραγιόν! :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ Αναστασία μου που σου άρεσαν! ;) Καλά τα κραγιόν είναι ζουμερά και φωτεινά, τέλεια για τώρα που έφτιαξε ο καιρός! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  5. I love love coral nail polishes!!!

    http://www.distinguisheddiva.com/2015/05/get-ready-for-summer-with-this-full.html

    ReplyDelete
  6. Στα βερνίκια νυχιών δε με ενθουσιάζει το κοραλί αλλά τα κραγιόν είναι όλα φανταστικά!!
    Μόλις μου θύμισες ότι έχω μόνο ένα κοραλί κραγιόν χαχαχ Κάτι πρέπει να κάνω γι'αυτό!!
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ όπως είδες το αγαπώ παντού!! Ιιιιιι μόνο ένα κοραλί κραγιόν;; Θα σε μαλώσω! Γρήγορα να επανορθώσεις!! Χαχαχα! Φιλιά Κλαίρη μου :) x

      Delete
  7. Πολύ όμορφα όλα και πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου! Το gloss του κορε νομίζω θα γίνει σύντομα δικό μου! Φιλιά, Κωνσταντίνα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Τα gloss του Κορρέ γενικά μου αρέσουν πολύ, να τα τσεκάρεις! ;) Φιλάκια!! x

      Delete
  8. Πο πο τι όμορφα και χαρούμενα χρώματα! Υπέροχο post <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Nazh μου, χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσε! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  9. Omg I 'm in love :P ! Το λατρευω το κοραλλι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ να δεις, φαίνεται εξάλλου! ;) Χεχεχε!

      Delete
  10. Πωωωωω coral overdose ..... Από τα πιο απολαυστικά ποστ που έχω διαβάσει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ετοιμάζω άρθρο και για φούξια, πολύ χρώμα μιλάμε! :) Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε τόσο Άντζυ μου! Φιλιά :) x

      Delete
  11. Τι ομορφα που ειναι ολα! Το κοραλι ειναι ενα χρωμα που λατρευω, ιδιαιτερα στα νυχια! Μου εδωσες πολλες ιδεες, αυτο το κοραλι της Essence πρεπει οπωσδηποτε να το δοκιμασω. Φιλια:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ το λατρεύω όπως φάνηκε χεχε! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το άρθρο Εύα μου! Να το δοκιμάσεις το βερνίκι της Essence, είναι άκρως καλοκαιρινό! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  12. Χαχα μου άρεσε πολύ ο συνειρμός σου που αποφάσισες να μαζέψεις όλα τα κοραλί προϊόντα σου!
    Ωραία χρώματα και πολύ ωραίες φωτογραφίες.
    Είναι από τα χρώματα που επιλέγω κι εγώ για το καλοκαίρι :-)
    Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και σύντομα θα μαζέψω τα φούξια προϊόντα μου, δε θέλω να ξέρω πόσο τεράστιο θα βγει το συγκεκριμένο άρθρο χαχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  13. Υπέροχα χρωματάκιαααα <3 Τέλεια φαίνονται όλα !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφο το άτιμο το κοραλί! Σ'ευχαριστώ Μαριέλλα μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν! Έρχεται και αντίστοιχο άρθρο με φούξια ;) x

      Delete
  14. Μα τι υπέροχο άρθρο είναι αυτό!!! τόσο χαρούμενο με όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα! ήμουν έτοιμη να πάρω τις προάλλες το Vibrant Mandarin αλλά δεν είχε τεστερ για να το δω, τελικά έπρεπε να το πάρω! Πολλά πολλά φιλιά κούκλα μου!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κουκλάρα μου!! Μου αρέσει να σας δείχνω όμορφες φωτογραφίες με φωτεινά και χαρούμενα χρώματα για να σας φτιάχνω τη διάθεση! Να το τσεκάρεις ξανά το Vibrant Mandarin, είναι πολύ όμορφο χρώμα! Φιλιά πολλά! :) x

      Delete
  15. Το vibrant mandarin και το βερνίκι της essence πρέπει να γίνουν δικά μου!!!! Είναι καταπληκτικά,όπως και όλα όσα μας έδειξες!!!
    Σε ευχαριστώ πολυ Σταυρούλα μου!!! Η αγάπη μας για το κοραλί πραγματικά φαίνεται!!!! Πολλα φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να τα πάρεις, είναι πολύ όμορφα και τα δύο! Τι με ευχαριστείς βρε συ; Σκεφτόμουν τον τελευταίο καιρό να κάνω ένα τέτοιο άρθρο και εσύ με ενέπνευσες να το κάνω! Έρχεται και αντίστοιχο για το φούξια ;) Φιλιά πολλά Άννα μου! x

      Delete
  16. Ομολογώ ότι αγαπώ τα κοραλι μπλουζακια, αλλα δυστυχως δεν το προτιμω στα νυχια, ξερω οτι αυτο δεν ειναι και πολυ συχνο φαινομενο αλλα γενικα κοκκινα-πορτοκαλι-κοραλι δε μαρεσουν καθολου! παραξενη καλε τι να πείς! το post όμως υπέροχο και καλοκαιρινό! φιλια πολλα
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλήθεια;;; Μα πώς γίνεται αυτό;; Χαχαχα! Εγώ θα έλεγα να δοκιμάσεις κάποιο, είναι τόσο όμορφα! Σ'ευχαριστώ Μαίρη μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! :) x

      Delete
  17. Ωωω τι υπεροχα ολα, τελεια για καλοκαιρι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι το χρώμα σου Κατερίνα μου ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  18. Έφερες το καλοκαίρι με τη μία... :) Μ' αρέσουν γενικά τα κοραλί και σε κραγιόν και σε ρούζ... Πολλά φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια Στρουμφίτα μου, πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό! Και εμένα μ'αρέσουν, δίνουν ένα φυσικό χρώμα υγείας! Φιλάκια :) x

      Delete
  19. Πω πω! Πόσα κοραλί προϊόντα;! Υπέροχα όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολλά, πολλά, αφού τα αγαπάω! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Ρούλα μου, φιλιά :) x

      Delete
  20. Τα ρουζάκια είναι όνειρο, πρέπει να πάρω κάποιο τέτοιο χρώμα άμεσα!Δεν το πολυπροτιμώ το κοραλί,περισσότερο το έχω συνδυάσει με νύχια και όχι με το πρόσωπο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να δοκιμάσεις και ρουζάκι και κραγιόν, αφού είσαι καστανή θα σου πηγαίνουν πολύ! ;) Φιλιά Δέσποινά μου! x

      Delete
  21. Πολύ ωραίες επιλογές. Έχω αρχίσει κι εγώ τα κοραλλί-πορτοκαλί τελευταία, αλλά νομίζω πως σαν το Lady Danger της MAC δεν έχει. Κοραλλί δεν το λες, αλλά στην ίδια χρωματική κλίμακα το λες.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαριαννάκι μου! Είναι πορτοκαλο-κόκκινο αν δεν κάνω λάθος και μάλιστα πολύ όμορφο, οπότε εγκρίνεται χαχαχα! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  22. υπέροχο post! έχω πάθει πλάκα με τις φωτογραφίες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κατερινάκι μου τι γλυκό σχόλιο, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσε τόσο, έρχεται σύντομα αντίστοιχο άρθρο για το φούξια ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  23. I adoreeee coral! This post made me so happy haha - and the pictures are just gorgeous :)

    Great post, sweetie!
    Charlotte xx
    www.dobeautywithcharlotte.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love coral as well! Awwwww I'm so glad to hear that, thank you very much girl :) x

      Delete
  24. Υπεροχο ποστ!
    Και μενα μου αρεσει το κοραλι και το εχω συνδυασμενο στο μυαλο με το καλοκαιρι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ελευθερία, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Είναι τέλειο το κοραλί, μαζί με το φούξια και το τιρκουάζ είναι φανταστικά για καλοκαίρι! ;) x

      Delete
  25. Υπέροχο post Σταυρούλα μου! Πολύ ωραίες όλες οι προτάσεις σου και σίγουρα θέλω να αποκτήσω αρκετά από αυτά! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! Εγώ ακόμα θέλω εκείνο το κοραλο-κόκκινο color drama χαχαχαχα! #τραγική Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  26. super ολα!!!Πολυ καλοκαιρινο ποστ και τελειες φωτογραφιες ειδικα στα χρωματα!!!Εσκισες παλι!!!Φιλακια!!!
    Αθανασία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Αθανασία μου, χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε! Έρχεται και αντίστοιχο ποστ με φούξια προϊόντα, ετοιμάσου χαχαχα! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  27. Τα κραγιόν τα θέλω όλα!!! Φιλάκια πολλά!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ με το κόκκινο μαλλί θα δείχνεις σούπερ με κοραλί κραγιόν, όρμα!! Φιλάκια Τζοβάννα μου :) x

      Delete
  28. Wow! Το πιο όμορφο post για καλωσόρισμα του καλοκαιριού! Τέλειο χρώμα το κοραλί.Το Soft Crayon Lip & Cheek της Erre Due φαίνεται υπέροχο! Πρέπει να το τσεκάρω! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα μωρέ γλυκούλι μου με συγκινείς, σε ευχαριστώ πολύ! Τέλειο το κοραλί, όπως και το φούξια, τα λατρεύω! Είναι ωραίο και βολικό το soft crayon της Erre Due και έχουν κι άλλες αποχρώσεις, σίγουρα να τα τσεκάρεις! Φιλιά πολλά Εβελίνα μου :) x

      Delete
  29. Μα τι υπέροχο ποστ..Συγχαρητήρια κορίτσι για την δουλειά σου.Λοιπόν,και εγώ είμαι σαν τη Μαίρη.Δεν το έχω με το κοραλί.Θεωρώ οτι δεν μου παει καθολου αλλα λατρευω να το βλεπω κ σπανια να το φοραω.Σματς

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφάκι μου!! :) Χμμμ μάλλον δεν έχεις βρει την κατάλληλη απόχρωση του κοραλί για εσένα, για δες το λίγο γιατί πρόκειται για φανταστικό χρώμα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  30. Μύρισε καλοκαίρι με το post σου! :) Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες, συγχαρητήρια!

    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια, αυτό ήθελα!! Ωωωωω σ'ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου, φιλιά πολλά! x

      Delete
  31. I'm also a huge fan of corals from peach to bright! This is a great post but I cannot choose one. :X

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too as you can see! ;) I know, it's hard to choose only one! x

      Delete
  32. Τα ρουζ ειναι πανεμορφα!Το κοραλλι στο κραγιον σ μενα δεν το τολμαω πολυ ενω οι πελατισες μου το λατρευουν!!
    φιλακια πολλααα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι όντως πολύ όμορφα! Αααα να το τολμάς, είναι φανταστικό χρώμα! Βάζε το εκάστοτε κραγιόν πιο απαλά για να το συνηθίσεις! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  33. Σταυρουλακι μου ομορφο πολυ ωραιες οι επιλογες σου!!! Την εταιρεια louma δν τ εχω ξανα ακουσει αλλα παω να την τσεκαρω φιλια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου! Να την τσεκάρεις, έχει ωραία πραματάκια σε καλές τιμές :) Φιλάκια! x

      Delete
  34. Μ'αρέσει πολύ το κοραλί ειδικά σε ρουζ και κραγιόν, μιας και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη και το κοραλί μου δίνει παραπάνω χρώμα απο το να χρησιμοποιήσω ροζ ρουζ (το οποίο συνήθως συστήνουν στις ανοιχτόχρωμες)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα μου αρέσει πολύ! Αν έχεις κίτρινους υποτόνους νομίζω πως σου ταιριάζει καλύτερα το κοραλί από ότι το ροζ, εγώ ας πούμε έχω κίτρινους υποτόνους! x

      Delete
  35. Το καλοκαίρι σε ένα post!! Μα πόσο όμορφα χρώματα Σταυρούλα μου!! Υπέροχο post με τέλειες φωτογραφίες και περιγραφές!! Το κραγιόν της Golden Rose μπήκε πάνω-πάνω στην wish list μου!! Καταπληκτική απόχρωση!! Να περνάς πολύ πολύ όμορφα!! Ευχαριστούμε πολύ για αυτό το υπέροχο post!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι γλυκούλι που είσαι μωρέ, με σκλαβώνεις!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το άρθρο! Ω ναι το κραγιονάκι της Golden Rose είναι πολύ ωραίο και άκρως καλοκαιρινό! Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια Μαρτινάκι μου, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  36. Such gorgeous shades, love them all!!! XO
    www.fashionphases.com

    ReplyDelete
  37. OMG, such gorgeous shades lipstick and blushes! I'm unable to choose my favorite among them because I love all <3 Kisses <3

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like them Rakhshanda, I'm sure coral looks great on you because you're a brunette! :) Kisses back to you! x

      Delete
  38. Τι ομορφα και ζωντανα χρωματα για τα χειλη και τα νύχια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν είναι τέλεια;; Τα αγαπώ!! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  39. Woooooow! Ola ta xromata einai para poli omorfa!!! Telies fotographies!!!!! :)

    Filakia Polla Polla!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Layla μου! Να δοκιμάσεις μερικά από αυτά, σίγουρα το κοραλί θα σου πηγαίνει πολύ! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  40. Ένα υπέροχο post γεμάτο χρώμα! Μας έφερες το καλοκαίρι κι ας μην το θέλει ο καιρός! Το κοραλί το αγαπάμε πολύ και είναι σταθερή αξίατο καλοκαίρι, αλλά φέτος έχουμε πάθει μία εμμονή με το καθαρό πορτοκαλί! Κόλλημα! χιχι! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε κορίτσια μου! Ανοίξατε πονεμένη κουβέντα τώρα με τον καιρό, αφήστε και του τα 'χω μαζεμένα!! Θέλω να δοκιμάσω και εγώ καθαρό πορτοκαλί φέτος το καλοκαίρι, δεν ξέρω αν θα μου ταιριάζει, αλλά θα το τολμήσω πιστεύω! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  41. Αχ, υπέροχο post! Και σε αντίθεση με το καιρό τελευταία, τοοοσο καλοκαιρινο! Εγώ που είμαι αρκετά σκούρη όλο το χρόνο -πόσο μάλλον τώρα που άρχισα να μαυρίζω-, τα φοβάμαι λίγο τα κοραλλί; Εσύ τι νομίζεις; Προσωπικά είμαι και λίγο "αυστηρή" στο θέμα των χρωμάτων και δεν το έχω με τα πολύ φανταχτερά, με τα έντονα δεν έχω θέμα. Λες να μου πήγαινε ή θα χτυπούσαν άσχημα στο μάτι, ειδικά τα κοραλλί κραγιον;;
    Φιλιά πολλά! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Ελένη μου! Άσε τα νεύρα μου τσατάλια με τον καιρό, δε μπορώ άλλο! Πιστεύω πως θα σου ταιριάζουν πολύ τα κοραλί και τα πορτοκαλί, αφού είσαι μελαχρινή! Δες ας πούμε την παρακάτω φωτογραφία, η Freida Pinto είναι μελαχρινή με αρκετά σκούρο δέρμα, κοίτα τι ωραία που δείχνει το κραγιόν πάνω της χωρίς να φαίνεται φανταχτερό :

      http://www.naturallycurly.com/curlreading/wp-content/uploads/2013/07/freida-pinto-coral-lipstick.jpg

      Εγώ λέω να πας να πάρεις μερικά οικονομικά κραγιόν σε διάφορες αποχρώσεις του πορτοκαλί και του κοραλί και να πειραματιστείς! :) Και εννοείται ότι περιμένουμε σχετικό ποστ ε! Φιλάκια πολλά! x

      Delete
  42. Το λατρεύω το κοραλλί Σταυρούλα μου!!! Ειδικά το καλοκαίρι το χρησιμοποιώ ομως πολύ συχνά και το χειμώνα αφού μου φτιάχνει τη διάθεση!!! Υπέροχη ανάρτηση και ακόμα πιο υπέροχες φωτογραφίες!!! Σε φιλώ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ το λατρεύω Αναστασία μου απ'ότι βλέπεις! Και εγώ μερικές φορές βάζω το χειμώνα κάποιες πιο ήπιες αποχρώσεις του κοραλί! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι απίστευτα που σου άρεσε το άρθρο! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  43. Υπέροχο ποστ! <3 Το κοραλί είναι σίγουρα συνώνυμο του καλοκαιριού... Αχ..τι υπέροχα όλα! Ζήλεψα ιδιαίτερα τα ρουζάκια.. Πολύ όμορφες προτάσεις!!! Φιλάκια Πολλά

    ReplyDelete
  44. Βλέπεις τέτοια χρώματα και αλλάζει η διάθεση σου!
    Πολύ μου άρεσαν. :)
    Έχω κι εγώ πολλές παραλλαγές του κοραλί σε βερνίκια νυχιών.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  45. Τέλεια χρώματα και υπέροχα προϊόντα!!
    Λατρεύω τα matte κραγιόν!!
    Να τα χαρείς όλα!!

    ReplyDelete
  46. You have quite a few coral products there :P The ELF blush is gorgeous, and the Essence nail polish is lovely too :)

    ReplyDelete
  47. Πολύ όμορφα όλα...αγαπημένο και καλοκαιρινό κοραλί!!! Το αγαπώ σε όλες τις εκδόσεις του...Το Μavala μανό πρέπει να προστεθεί στη συλλογή μου!

    ReplyDelete
  48. Ένα υπέροχο καλοκαιρινό post με φανταστικά χρώματα!
    Αγαπάω πραγματικά τις κοραλί αποχρώσεις στα πάντα...
    Ειλικρινά αυτό το post σου μου έφτιαξες τις διάθεση κοριτσάκι μου ^_^

    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  49. Αγαπώ και εγώ το κοραλλί και οι αποχρώσεις που έχεις στα ρουζ είναι φοβερές!

    ReplyDelete
  50. Love your pictures! Really nice arranged :-)

    Regards from Germany
    melina from www.melinaalt.de

    ReplyDelete
  51. μου αρέσουν πάρα πολύ τα κοραλί κραγιόν αλλά θέλει και λίγο μαύρισμα αλλιώς θα φαίνονται τα χείλη σαν κώνος της τροχαίας! :P

    ReplyDelete
  52. Είναι όλα υπέροχα!! Λατρεύω το κοραλλί για το καλοκαίρι και πιστεύω οτι με την κατάλληλη απόχρωση κολακεύει όλες τις επιδερμίδες!! Τέλειο το post σου μου έφτιαξε την διάθεση!

    ReplyDelete
  53. Nice colour blushes!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete

.