Αγαπημένα καλοκαιρινά προϊόντα 2015 || Summer favorites 2015

/ 64 comments


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά και να τα περάσατε πολύ ωραία το καλοκαίρι. Πάνω που λέω θα επανέλθω και θα γράφω συχνά με πιάνει πόνος στον αυχένα με αποτέλεσμα να μην έχω όρεξη για τίποτα όπως μπορείτε να φανταστείτε. Δεν το βάζω όμως κάτω και μιας που το καλοκαίρι έφτασε στο τέλος του είπα σήμερα να σας δείξω τα προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ που αγάπησα τους καλοκαιρινούς μήνες. Τα περισσότερα από αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλο το χρόνο βέβαια, δεν είναι αποκλειστικά για το καλοκαίρι. Πάμε να τα δούμε λοιπόν!
   


    Ας ξεκινήσουμε με το πρόσωπο και συγκεκριμένα με το αντιηλιακό, το λατρεμένο μου Second Skin Sun Screen SPF50 της Frezyderm (review εδώ), αν δεν το έχετε δοκιμάσει χάνετε. Για ενυδάτωση χρησιμοποιούσα εναλλάξ την Crème Matifiante της Castalia για λιπαρά δέρματα με τάση ακμής και την Ac-Norm Medilike Effect Type 1 της Frezyderm για ήπια ακμή, είμαι πολύ ευχαριστημένη και από τις 2 κρέμες.



    Συνεχίζοντας με τα μαλλιά, αγάπησα για άλλη μία χρονιά το λάδι Miraculous Oil της Garnier για μετά τη θάλασσα, το άπλωνα στις άκρες και στα μήκη, το άφηνα για όσο περισσότερο μπορούσα μέχρι το λούσιμο και μου ξέμπλεκε καταπληκτικά τα μαλλιά (το μαλλί μου μετά τη θάλασσα = κουβάρι). Μετά το λούσιμο έβαζα το conditioner Grow Strong της Garnier Fructis που ήταν καλό, αλλά η μάσκα από την ίδια σειρά με ξετρέλανε, γιατί έκανε τα μαλλιά μου πολύ απαλά συν του ότι μυρίζει υπέροχα όπως όλη η σειρά. Bγαίνοντας από το μπάνιο έβαζα στις άκρες είτε το Hair Serum Silicone της Ventus είτε το Mythic Oil της LOreal Professionnel, και τα 2 έχουν εξαιρετική μυρωδιά και αφήνουν πολύ απαλά τα μαλλιά. 



    Φέτος δεν κάηκα καθόλου στο σώμα και αυτό χάρη στο αντιηλιακό Helioderm Lait Fluide SPF50+ της Castalia, ήταν η πρώτη φορά που το δοκίμαζα και μου άρεσε που ήταν λεπτόρευστο, αλλά αποτελεσματικό. Μέσα στο μπάνιο αγάπησα το αφρόλουτρο Pomegranate & Almond της Gaia Ethereal Beauty, καταπληκτικό άρωμα, ενυδάτωση και ωραίος αφρός! Για ενυδάτωση είχα 3 διαφορετικά προϊόντα που χρησιμοποιούσα εναλλάξ, το Silk Hydration After Sun της Hawaiian Tropic, το Strawberry Body Sorbet και το Virgin Mojito Body Sorbet από τα The Body Shop, πολύ δροσερά και τα 3. Στα πόδια που ταλαιπωρούνται πολύ το καλοκαίρι έβαζα την Extra Feet Multi Active Cream της Panthenol και έκανε καλή δουλειά. Για άρωμα χρησιμοποίησα αρκετά το Coconut Sand Eau de Cologne του KORRES, γίνεται καλοκαίρι χωρίς καρύδα;;



    Τέλος έχουμε τα προϊόντα μακιγιάζ που αγάπησα, ναι παραδόξως φέτος το καλοκαίρι βάφτηκα αρκετά. Για κάλυψη, αλλά και αντιηλιακή προστασία, χρησιμοποιούσα το Oil Free Compact Cream SPF50 της Youth Lab στην απόχρωση Dark, ταίριαξε πολύ ωραία με το πολύ λιπαρό μου δέρμα, ενώ το ρουζ Cream Blush της Makeup Revolution στην απόχρωση Peach Cream είχε την τιμητική του. Στα μάτια φόρεσα πολύ την Twist Eyeshadow του KORRES στην απόχρωση Golden Bronze, την παλέτα Redemption Palette Iconic 1 της Makeup Revolution, το μολύβι Super Liner GelMatic της LOreal στην απόχρωση Ultra Black κοντά στις πάνω βλεφαρίδες και το λατρεμένο μου πλέον Lasting Contour Eye 25 της Erre Due με το καταπληκτικό μπλε χρώμα στην υγρή γραμμή του ματιού. Στις βλεφαρίδες συνδύαζα την Masterpiece Glamour Extensions της Max Factor με την Max Volume Mascara της MD Professionnel, και οι 2 στην απόχρωση Black. Στα φρύδια έβαζα είτε το Eye Brow Stylist στην απόχρωση 030 Brow-n-eyed Peas είτε το Eyebrow Filler, και τα 2 από την Catrice. Στα χείλη τις ελάχιστες φορές που ήθελα να φορέσω κάτι ήταν το Velvet Matte Lipstick της Golden Rose στην απόχρωση 27.



Εσείς ποιό προϊόν αγαπήσατε περισσότερο αυτό το καλοκαίρι;






    Hola chicas! I hope you are doing well and that you had a great summer. I was about to come back to blogging and start writing often, but my nape had a different opinion and started hurting again, so I was not in the mood to do anything as you can imagine. I will not let it bring me down though and since the summer is over I thought I would show you today the skincare/haircare and makeup products that I had been loving during the summer. Most of them can be used all year round, they are not summer exclusive. Let’s check them out!



    Let’s start with the face and in particular with the sunscreen, my beloved Second Skin Sun Screen SPF50 by Frezyderm (review here), if you have not tried it you are missing out. For moisturizer I used in rotation the Crème Matifiante by Castalia for oily, acne-prone skin and the Ac-Norm Medilike Effect Type 1 by Frezyderm for mild acne, I am really happy with both of them.


    Continuing on with the hair, I loved for one more year the Miraculous Oil by Garnier for after the beach, I would put it on the ends and the length of my hair, I would leave it on for as long as possible until washing it and it would detangle my hair amazingly well (my hair after the beach = rat’s nest). After washing it I would use the conditioner Grow Strong by Garnier Fructis, which was good, but the mask from the same line was amazing, because it made my hair really soft plus it smells amazing like the whole line. After the shower I would put on my ends either the Hair Serum Silicone by Ventus or the Mythic Oil by L’Oreal Professionnel, both of them smell great and they leave the hair really soft.


     This year I got no sunburns on my body at all thanks to the sunscreen Helioderm Lait Fluide SPF50+ by Castalia, it was the first time trying it and I liked that it was pretty fluid, yet effective. In the shower I loved the Pomegranate & Almond shower gel by Gaia Ethereal Beauty, amazing scent, hydration and nice foam! For hydration I used in rotation 3 different products, Silk Hydration After Sun by Hawaiian Tropic, Strawberry Body Sorbet and Virgin Mojito Body Sorbet by The Body Shop, all 3 were really cooling. On my feet that summer takes a toll on I used the Extra Feet Multi Active Cream by Panthenol and it did a good job. For fragrance I used quite a bit the Coconut Sand Eau de Cologne by KORRES, can you have summer with no coconuts?


    Finally we have the makeup products that I loved, yep oddly enough I did put on makeup this summer quite a bit. For coverage and for sun protection I used the Oil Free Compact Cream SPF50 by Youth Lab in the shade Dark, it fit my really oily skin well, while for blush I used the Cream Blush by Makeup Revolution in the shade Peach Cream a lot. On the eyes I used way too many times the Twist Eyeshadow by KORRES in the shade Golden Bronze, the Redemption Palette Iconic 1 by Makeup Revolution, the eye pencil Super Liner GelMatic by L’Oreal in the shade Ultra Black close to my upper lashline and my long beloved Lasting Contour Eye 25 by Erre Due with the amazing blue color on the lower waterline. On my eyelashes I combined 2 mascaras, the Masterpiece Glamour Extensions by Max Factor with the Max Volume Mascara by MD Professionnel, both in the shade Black. On my eyebrows I used either the Eye Brow Stylist in the shade 030 Brow-n-eyed Peas or Eyebrow Filler, both by Catrice. The few times that I wanted to wear something on my lips I used the Velvet Matte Lipstick by Golden Rose in the shade 27.



Which was your most favorite product for this summer?




Follow me on :




64 comments:

  1. Μα μου τα βάζεις όλα μαζί κι εσύ και δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω να ούμε. Ό,τι έδειξες από Body Shop & Mac Factor είναι και δικό μου αγαπημένο, και φυσικά και το Miraculous Oil το οποίο κλείνει φέτος 2 χρόνια στο ράφι μου. Τον ατελείωτο έχει. Βάζω βάζω και δεν τελειώνει. Χορταστικό post ομολογουμένως <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχα Μαριαννάκι μου!! Πλέον κάνω μικρότερα ποστ με λιγότερα προϊόντα, αυτό όμως δε γινόταν να είναι μικρό, αφού είναι τα αγαπημένα του καλοκαιριού! Όντως τον ατελείωτο έχει αυτό το λάδι και είναι και πολύ καλό και οικονομικό! Φιλιά πολλά γλυκούλι :)

      Delete
  2. πολύ όμορφα προϊόντα Σταυρουλάκι μου!Το αντηλιακό frezyderm είναι όντως τέλειο!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δομνίκη μου! Δύσκολα θα βρω άλλο αντιηλιακό προσώπου που να το αγαπάω περισσότερο από αυτό της Frezyderm! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  3. Καλό Φθινόπωρο κορίτσι μου όμορφο!
    Πολύ όμορφα τα προϊόντα που χρησιμοποίησες το καλοκαίρι.
    Το Coconut Sand του Κορρέ, το αγάπησα και εγώ ιδιαίτερα όλους αυτούς τους μήνες, και για να απαντήσω και στην ερώτηση σου, όχι δεν γίνεται καλοκαίρι χωρίς καρύδα! ^_^
    Επίσης, μου αρέσουν πολύ τα χρώματα αυτής της παλέτας! Εδώ και καιρό την έχω βάλει στο μάτι! :P

    Δικό μου πολύ-πολύ αγαπημένο προϊόν του καλοκαιριού έγινε το body milk mojito από Fresh Line.
    Μοναδικά δροσιστική υφή και άρωμα!

    Φιλιά πολλά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Μαράκι μου! :) Εγώ αρκετές φορές χρησιμοποιώ προϊόντα με άρωμα καρύδα και το χειμώνα, γιατί μου αρέσει πάρα πολύ, οπότε θα συνεχίσω να λατρεύω την καρύδα από Κορρέ! Η παλετούλα είναι ωραία, την ευχαριστήθηκα πολύ το καλοκαίρι και θα συνεχίσω να τη χρησιμοποιώ συχνά! Μοχίτο ε;; Πρέπει να μυρίζει φανταστικά!! Φιλάκια πολλά γλυκούλι :) x

      Delete
  4. αυτό το αντιηλιακό της Frezyderm πρέπει να το δοκιμάσω διότι πολύ το έχουν παινέσει!! Κι εγώ δοκίμασα το ac-norm (αλλά το type 2) φετος για την ορμονική ακμή και ομολογώ ότι κάνει καλή δουλειά! Πολύ μου άρεσε και το after sun της Hawaiian Tropic (αλλά πολύ οινόπνευμα βρε παιδί μου)! Για μένα το "star" προϊόν ήταν το Midnight Recovery Concentrate της Kiehl's...το πρόσωπό μου θέλει λάδι από ότι φαίνεται, αλλά και το serum Aqualia Thermal της Vichy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το δοκιμάσεις, είναι φανταστικό!! Εγώ στη συνέχεια θέλω να δοκιμάσω αυτό με το χρώμα! Γενικά αγαπώ Frezyderm απ'ότι έχεις καταλάβει χεχεχε! Πού το είδες το οινόπνευμα βρε συ στο after sun της Hawaiian Tropic; Έριξα τώρα μια γρήγορη ματιά στα συστατικά και δε βλέπω κάτι, άσε που αν είχε πολύ οινόπνευμα όπως λες θα μύριζε με το που το άνοιγες! Τι δέρμα έχεις; Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από τα 2 προϊόντα! Φιλιά :)

      Delete
  5. Πωπω πράμα που σαλεύει..Πολλά κοινά προϊόντα στα αγαπημένα κορίτσι. Και ακόμη περισσότερα αυτά που μπήκαν στην WISHLIST.Σματς..Καλό μας φθινόπωρο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχαχα σγουρό αρνάκι μου!! <3 Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε το άρθρο! Καλό μας φθινόπωρο! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  6. Την μάσκαρα από MD τη αγάπησα & εγώ! :)
    Έδινε έντονο αποτέλεσμα & αρκετά μαύρο, βέβαια μου τις κολλούσες λίγο, που δεν είμαι λάτρης αυτού.
    Όπως μου άρεσε πολύ πολύ & το bronzer του Κορρέ από τη σειρά sunflower (αν δεν κάνω λάθος)!
    Πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου, αλλά με βάζεις σε αμαρτωλές σκέψεις (για αγορές)! >:O

    Buenas noches Σταυρούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ τη βάζω πάνω από μάσκαρα που δίνει μήκος και διαχωρισμό, οπότε δε μου τις κολλάει ιδιαίτερα! ;) Το έχω το bronzer του Κορρέ, αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο δεν το δοκίμασα, ενώ είναι όμορφο! Θα το δοκιμάσω όμως τώρα, ποτέ δεν είναι αργά! Εγώ να δεις σε πόσες αμαρτωλές σκέψεις μπαίνω όταν διαβάζω τα blogs όλων σας χαχαχα! Φιλιά πολλά Δέσποινά μου, buenos días!

      Delete
  7. πού είσαι? μας ελειψες!!! Max Volume Mascara της MD Professionnel θεϊκή μασκαρα! η αγαπημενη μου! το αντηλιακο απο frezyderm φοβερο! θελω να δοκιμασω το mythic oil!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εσείς μου λείψατε!! Με ταλαιπωρεί ο καταραμένος ο αυχένας μου πάλι :( Είναι πολύ καλή, αφού να φανταστείς τη χρησιμοποίησα 2-3 φορές χωρίς ψαλιδάκι και μου σήκωσε μόνη της τις βλεφαρίδες, wow! Είναι ωραίο το mythic oil και μυρίζει όμορφα, αλλά το extraordinary oil της L'Oreal και το Miraculous Oil της Garnier μου αρέσουν εξίσου! :) Φιλάκια πολλά! x

      Delete
  8. Γλυκιά μου Σταυρούλα καλό Φθινόπωρο!!
    Το Hawaiian Tropic και ένα από Κορρέ είναι και τα δικά μου αγαπημένα After Sun. Πολλά πολλά φιλιάααα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Νατάσα μου! :) Αυτό με το γιαούρτι να υποθέσω; Έχω δοκιμάσει αυτό με την αλόη και είναι καλό, αλλά έχω ακούσει ότι αυτό με το γιαούρτι είναι καλύτερο, οπότε έχει μπει στη λίστα μου όπως καταλαβαίνεις! Φιλάκια πολλά κούκλα μου :) x

      Delete
  9. Θα συμφωνήσω απόλυτα σχετικά με το αντιηλιακό της Frezyderm! Καλό φθινόπωρο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα είναι φανταστικό! Καλό φθινόπωρο Βασιλική :) x

      Delete
  10. Καλό φθινόπωρο! Μπορώ να δω τη λατρεία για το μπλε και από αυτό το post!! Φιλιά ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Μάιρα μου! Ε μα το μπλε είναι στάνταρ, ειδικά για το καλοκαίρι! Αν έκανα και αγαπημένα βερνίκια για το καλοκαίρι θα έβλεπες και εκεί μπλε, αλλά δεν έκανα, γιατί τα περισσότερα βερνίκια που χρησιμοποίησα φέτος ήταν μεσαία προς σκούρα ως πολύ σκούρα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  11. Υπεροχα προιοντα ολα!
    Ακρως καλοκαιρινα τα προιοντα για το σωμα!
    Καλο φθινοπωρο Σταυρουλα!
    Φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ελευθερία! Ήταν ό,τι πρέπει για το καλοκαίρι τα προϊόντα σώματος! ;) Καλό φθινόπωρο να έχουμε, φιλιά! x

      Delete
  12. Πολύ ωραία όλα! Πολλά από αυτά είναι και δικά μου αγαπημένα, ειδικά το αντηλιακό από frezyderm και το λάδι για τα μαλλιά από garnier!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Τασία μου! Το αντιηλιακό της Frezyderm το αγαπώ εδώ και 3 χρόνια και δύσκολα θα το αλλάξω! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  13. Καλό φθινόπωρο! Έχουμε κοινό το Strawberry Body Sorbet από The body shop.... και γενικά φέτος το καλοκαίρι τα πιο αγαπημένα μου ήταν αυτά που φορούσα κάθε μέσα και δεν ήταν άλλα από τα αρώματα από The body shop. Συγκεκριμένα το white musk libertine και το honeymania το οποίο ούτε εγώ θυμάμαι πόσες φορές το έχω αγοράσει και μάλλον θα γίνει και το αγαπημένο μου άρωμα του φθινοπώρου.... :) Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο στρουμφίτα μου! Μα το βάζεις, δροσίζεσαι και μυρίζεις και φραουλίτσα μετά, τέλειο! Δεν το έχω μυρίσει το white musk libertine, θα το τσεκάρω όμως! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  14. kala to antihliako ths frezyderm egw t xrhsimopoiw pleon kai san make up (auto me to xrwma)! mou ekatse toso kala k san kalupsi p dn paizei na t afisw xeimwna kalokairi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει αυτό με το χρώμα, αλλά αφού σου ταίριαξε εννοείται να μην το αφήσεις! Πρέπει να βάζουμε αντιηλιακό χειμώνα-καλοκαίρι! Φιλιά Μαρίσσα μου :) x

      Delete
  15. Το αντηλιακό της frezyderm είναι ο,τι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Θα σε εμπιστευτώ και θα πάρω και την κρέμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το λατρεύω το αντιηλιακό της Frezyderm! Την κρέμα μου είπε η δερματολόγος μου να την πάρω αφού τελείωσα τη θεραπεία για την ακμή και να τη βάζω 2-3 φορές την εβδομάδα πρωϊ ή βράδυ ή και τα δύο! Εγώ ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου κάποιες φορές τη βάζω και 4 φορές την εβδομάδα! Φιλιά πολλά Ελένη μου :) x

      Delete
  16. Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο post!!!! :***************************

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου, χαίρομαι που σου άρεσε! :) x

      Delete
  17. All the products look great!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
  18. Τέλειο post! Νομίζω πως την αντηλιακή της Frezyderm κι εγώ την ευχαριστήθηκα φέτος, όσο κανένα άλλο προιόν :) Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Λίλα μου, χαίρομαι που σου άρεσε! Το αντιηλιακό της Frezyderm το αγαπώ εδώ και 3 χρόνια, είναι καταπληκτικό προϊόν! Καλό φθινόπωρο να έχουμε :) x

      Delete
  19. Τέλειο post..τα grow strong τα έχω στο ράφι αλλα δε τα χω δοκιμάσει ακόμα..!!το mythic oil και το αλλο της garnier τέλεια.Για τη σιλικόνη έχω μια αμφιβολία..δεν την έχω δοκιμάσει αλλα την βλέπω αρκετά...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραίο και το conditioner και η μάσκα, ειδικά η μάσκα! Μου αρέσει η σιλικόνη της Ventus, αφήνει τα μαλλιά απαλά και μυρίζει ωραία, θα σου πρότεινα να τη δοκιμάσεις! Φιλιά Άννα μου :) x

      Delete
  20. Φανταστικά όλα!! :D :D :D Η Dermopur όντως πολύ καλή για εμάς που έχουμε λιπαρά δέρματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Ρούλα μου! Είναι το 2ο σωληνάριο dermopur που χρησιμοποιώ, πολύ πολύ καλή! Φιλιά :) x

      Delete
  21. That's a lot of great products you used for the summer and enjoyed! Thanks for telling us.

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like mixing it up and having variety ;) You're welcome Ahleessa, I'm really glad you enjoyed the post! x

      Delete
  22. Πωπω ενα ενα και ενα ολα, εχουμε καποια κοινα και σιγουρα καποια που θελω πολυ να δοκιμασω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου, χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες! Φιλιά :) x

      Delete
  23. καλησπέρα κορίτσι.Που μπορώ να βρώ τη συγκεκριμένη σιλικόνη και σε τι τιμούλα?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Άννα μου! Η σιλικόνη κοστίζει γύρω 7.95Ευρώ και αν δεν κάνω λάθος μπορείς να τη βρεις στα καταστήματα Ηοndos Center,Galerie de Beaute, σε καταστήματα καλλυντικών και σε κάποια φαρμακεία. Αν δεν τη βρίσκεις στείλε ένα μήνυμα στη σελίδα της DMB Hellas στο facebook για να σου πουν που μπορείς να τη βρεις. Φιλιά :)

      Delete
  24. Πως να μην αγαπήσεις τέτοια προϊόντα! Έχουμε αρκετά κοινά. Ελπίζω να είσαι καλύτερα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου, να είσαι καλά! Τώρα που άρχισε να κρυώνει ο καιρός είμαι λίγο καλύτερα! :) Φιλιά πολλά!

      Delete
  25. Και εγώ τρελαίνομαι για τα Body Sorbet των The Body Shop! Επέλεξα το Mango και το χρησιμοποιούσα όλο το καλοκαίρι! Όσο για το μακιγιάζ, με έβγαζε πάντα ασπροπρόσωπη η Twist Eye Shadow στην απόχρωση Ivory! Για άρωμα χρησιμοποιούσα το Selene από Fresh Line, πολύ ιδιαίτερο, ελαφρύ και συνάμα αισθησιακό! Αν οι νύχτες του καλοκαιριού είχαν άρωμα θα μύριζαν ακριβώς έτσι, για μένα!
    Πολύ απολαυστικό το άρθρο σου!

    Marylooo
    Από : http://marylooo.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ αναλάφρα και δροσερά, δε μπορώ να βάζω πάνω μου βαριά και πολύ ενυδατικά προϊόντα όταν έχει ζέστη, νιώθω ότι ασφυκτιώ! Έχω κολλήσει τόσο καιρό με τη Golden Bronze, αλλά τώρα μιας και την ανέφερες λέω να δώσω μια ευκαιρία στην Ivory! ;) Ωωωωω ενδιαφέρον, πρέπει να το μυρίσω! Φιλιά Μαρία μου :) x

      Delete
  26. Καλό φθινόπωρο Σταυρούλα μου! Αγαπημένο του καλοκαιριού και οχι μόνο είναι η σκιά Naked Lunch από MAC! Βασικά την φοράω όλο το χρόνο σαν highlighter αλλά το καλοκαίρι την τίμησα και μόνη της σε όλο το βλέφαρο!
    Φιλάκια :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό φθινόπωρο Ιωάννα μου! Δεν την έχω δοκιμάσει ποτέ τη Naked Lunch, αλλά θα τσεκάρω να δω αν έχω ήδη κάποια παρόμοια σκιά. Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  27. Ωραια η παλέτα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία όντως και πολύ οικονομική! ;) x

      Delete
  28. Πραγματικά έχεις βάλει τοσα αγαπημένα προιοντα σε τοσο 'απολαυστικές' φωτο που το κυριο συναισθημα που μου προκάλεσαν ειναι: Μου λειπειιιιιί το καλοκαίρι!! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν οι φωτογραφίες! Και εμένα μου λείπει, ειδικά η θάλασσα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  29. Πολύ ωραίο φαίνεται το αντηλιακό της Frezyderm και η παλέτα καταπληκτική!!❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το αντιηλιακό είναι το αγαπημένο μου και η παλέτα είναι πολύ καλή, στα προτείνω και τα 2 εννοείται! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  30. OMg Such an amazing selection of Makeup and other products :)
    xx
    Maliha Rao / Red Alice Rao

    ReplyDelete

.