Το Drugstore and Bargain Lover έγινε Stevista! || Drugstore and Bargain Lover is now called Stevista! [www.stevista.com]

/ 6 comments






 Διαβάστε στα Ελληνικά      Read in English

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα και αγόρια φυσικά! Σήμερα είναι μία ημέρα που περιμένω εδώ και καιρό και αυτό γιατί σήμερα αλλάζουμε όνομα μετά από σχεδόν 6 χρόνια στο χώρο του blogging! Αρκετά χρόνια παιδευόμαστε με το σιδηρόδρομο, οπότε το Drugstore and Bargain Lover πλέον θα λέγεται Stevista. Όπως πολλοί ξέρετε με λένε Σταυρούλα και πολύς κόσμος με φωνάζει Stevi, επίσης μιλάω Ισπανικά, οπότε σκέφτηκα το Stevista και ελπίζω να σας αρέσει. Σας ετοιμάζω πολλά ωραία πράματα και εννοείται ότι περιμένω και τις δικές σας προτάσεις. Παρακάτω σας έχω όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία μπορείτε να με βρείτε, με το καινούριο όνομα φυσικά, και θα χαρώ πολύ να με ακολουθήσετε αν δεν το έχετε κάνει ήδη και να τα λέμε κι εκεί. Την Τρίτη έρχεται καινούριος διαγωνισμός για να γιορτάσουμε και το νέο όνομα και για σας ευχαριστήσω κιόλας για την υποστήριξη και την αγάπη σας τόσα χρόνια. Σας φιλώ γλυκά!

Υ.Γ. : Σας έχω μία ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, καθώς πολύ σύντομα θα μπορείτε να με βρίσκετε και στο Youtube επιτέλους, yaaaaaay!!





6 comments:

  1. Καλή αρχή!Το νέο όνομα μου αρέσει πολύ και σίγουρα είναι πιο εύκολο! Ανυπομονώ να σε δω στο youtube!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου! Ε μα ναι, φτάνει πια με το όνομα-σιδηρόδρομο τόσα χρόνια, μέχρι κι εγώ κουράστηκα! Ωωωωω να είσαι καλά! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  2. Καλορίζικο το νέο όνομα!! Το οποίο είναι και πολύ ωραίο και πιο προσωπικό σου σήμα κατατεθέν!

    ReplyDelete
  3. Καλή αρχή, κοριτσάκι, και πολύ χαίρομαι που θα έχουμε την τιμή να σε ακούμε πλέον και στο youtube! Δεν ήξερα ότι μιλάς και ισπανικά, εκτός από ελληνικά (εννοείται αυτό), αγγλικά, γερμανικά ή μήπως και κάτι ακόμη που μου διαφεύγει;
    Maria Ifadopoulou

    ReplyDelete
  4. Καλή αρχή Σταυρούλα μου με το νέο υπέροχο όνομα για το blog σου!!!Χαίρομαι και περιμένω τα βιντεάκια σου στο Youtube!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  5. Εμένα μου αρέσει πολύ το Stevista! Σύντομο και πολύ έξυπνο το λογοπαίγνιο.... Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete

.