Φθινοπωρινή περιποίηση προσώπου|| Fall/Autumn skincare routine (collab Angie Kariofilli)

/ 49 comments


    Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά. Σήμερα σας έχω τη φθινοπωρινή ρουτίνα περιποίησης του προσώπου μου που σας είχα υποσχεθεί πριν λίγο καιρό στη σελίδα μου στο facebook και μάλιστα είναι σε συνεργασία με την Αγγελική (Angie Kariofilli) που έχει blog και κανάλι στο youtube, οπότε να την τσεκάρετε, γιατί έχει ανεβάσει και εκείνη αντίστοιχο άρθρο εδώ. Πριν ξεκινήσουμε να σας ενημερώσω ότι το δέρμα μου είναι πολύ λιπαρό, ευαίσθητο, αφυδατωμένο, με τάσεις ακμής και κάποια σημεία με σμηγματορροϊκή δερματίτιδα. Πάμε λοιπόν να δούμε τι χρησιμοποιώ!
    




     Ας ξεκινήσουμε με την πρωϊνή ρουτίνα περιποίησης. Για να καθαρίσω το πρόσωπό μου εμποτίζω ένα βαμβακερό δίσκο ντεμακιγιάζ με το νεράκι Sensibio H2O της Bioderma, το οποίο είναι πολύ ήπιο και δεν ερεθίζει καθόλου το ευαίσθητο δέρμα μου. Στη συνέχεια για ενυδάτωση χρησιμοποιώ εναλλάξ την Crème Matifiante της Castalia για λιπαρά δέρματα με τάση ακμής, την Ac-Norm Medilike Effect Type 1 της Frezyderm για ήπια ακμή και την Almond Blossom Moisturising Cream για λιπαρές-μεικτές επιδερμίδες της KORRES. Στα σημεία όπου έχω σμηγματορροϊκή δερματίτιδα εφαρμόζω την κρέμα Anticort της Frezyderm, κάτω από τα μάτια την Bee Radiant Age Defense Illuminating Eye Cream της Apivita, η οποία απορροφάται γρήγορα και πλήρως, ενώ αν είναι να βγω έξω θα εφαρμόσω και το αντιηλιακό Second Skin Sun Screen SPF50 της Frezyderm (review εδώ).


   
    Όσον αφορά τη βραδινή ρουτίνα περιποίησης ξεκινά όπως και η πρωϊνή με το νεράκι της Bioderma, το οποίο χρησιμοποιώ και για ντεμακιγιάζ σε περίπτωση που είμαι βαμμένη. Κατόπιν εφαρμόζω συνήθως κάποιον ορό είτε για ενυδάτωση είτε για λάμψη, όπως το Revitalizing Serum της Frezyderm που μόλις αγόρασα και το Turmeric+C Enlighten Serum της Andalou Naturals. Θα ήθελα να αρχίσω να χρησιμοποιώ το Vitamin E Overnight Serum-in-oil  και την Vitamin E Moisture Cream της The Body Shop, αλλά δεν ξέρω αν κάνουν για το δέρμα μου, οπότε αν τα έχετε πείτε μου σας παρακαλώ εντυπώσεις. Τέλος χρησιμοποιώ και πάλι την Anticort της Frezyderm και την κρέμα ματιών Bee Radiant της Apivita όπως και το πρωϊ.




    Εννοείται ότι έχω και προϊόντα που δε χρησιμοποιώ κάθε μέρα, όπως μάσκες, απολεπιστικά κτλ. Ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου λοιπόν (συνήθως 1 φορά την εβδομάδα) θα εφαρμόσω κάποιο απολεπιστικό (είτε μηχανικό είτε χημικό), όπως το Face Scrub with Olive και το Face Scrub with Bilberry της Apivita ή το Earth Science, Active Age Defense, A/B Hydroxy Acid Night Rejuvenator. Το μηχανικό απολεπιστικό το ξεβγάζω αμέσως και απλώνω στη συνέχεια κάποια μάσκα, ενώ το χημικό το αφήνω όλο το βράδυ και βάζω μάσκα την επόμενη μέρα. 

    

    Για μάσκες έχω διάφορες επιλογές, όπως τη European Clay Powder της Now Solutions και τη Moroccan Mineral Hair & Skin Clay Mask της Victoria & K (σκόνη αργίλου που ανακατεύεις με νερό και είναι ιδανική για λιπαρά δέρματα και βαθύ καθαρισμό), τη Face Mask with Pink Clay της Apivita (απαλός καθαρισμός), τη Face Mask with Pomegranate της Apivita (λάμψη), καθώς και δύο ακόμα μάσκες που δεν έχω αυτή τη στιγμή στην κατοχή μου, αλλά τις λατρεύω και είναι και οι δύο από Apivita (της έχω αδυναμία, τι να κάνω;;), η Face Mask with Green Clay (βαθύς καθαρισμός) και η Face Mask with Propolis (βαθύς καθαρισμός και αντισηπτικές/αντιμικροβιακές ιδιότητες της πρόπολης). Επίσης θέλω να αρχίσω να χρησιμοποιώ τη Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask της The Body Shop, την οποία αφήνεις όλο το βράδυ να δράσει. Κάποιες φορές εφαρμόζω μετά από απολέπιση το Pure Rosehip Seed Oil της Life-Flo (review εδώ) και σαν ενυδατική και σα μάσκα και εννοείται ότι το αφήνω όλο το βράδυ να δράσει, κάνει το δέρμα πολύ απαλό!





    Τέλος, αν θέλω να φρεσκάρω το δέρμα μου ή να βρέξω τη μάσκα αργίλου στο πρόσωπό μου για να μην ξεραθεί και αρχίσει να τραβάει χρησιμοποιώ είτε το Aloe Spray Mister της Georges (φανταστική η αλόη για δέρμα και μαλλιά) είτε κάποιο ιαματικό νερό, όπως της Avene (review εδώ), της La Roche Posay και της Vichy, ενώ τα σπυράκια που βγαίνουν κατά καιρούς τα αντιμετωπίζω εφαρμόζοντας τοπικά το δερματικό διάλυμα Ygielle της Frezyderm.


Εσείς ποιό προϊόν περιποίησης λατρεύετε το φθινόπωρο;

Μην ξεχνάτε το διαγωνισμό που τρέχει σε συνεργασία με το ηλεκτρονικό φαρμακείο Pharmacylife.gr για να κερδίσετε προϊόντα περιποίησης από αγαπημένες εταιρείες. Για συμμετοχές μπείτε εδώ.




    Hola chicas! I hope you are doing well. Today I am going to share with you my fall/autumn skincare routine which I had promised a little while ago on my facebook page that I would show you and in fact it is a collaboration with Aggeliki (Angie Kariofilli) which has a blog and a youtube channel, so check her out, because she is posting a similar article as well here. Before we start let me tell you that my skin is very oily, sensitive, dehydrated, acne-prone and with some seborrheic dermatitis spots. So, let’s see what I am using!



    Let’s start with the morning skincare routine. To clean my face I soak a cotton pad with the micellar water Sensibio H2O by Bioderma, which is really mild and it does not irritate at all my sensitive skin. Moving on with the hydration I use in rotation the Crème Matifiante by Castalia for oily, acne-prone skin, the Ac-Norm Medilike Effect Type 1 by Frezyderm for mild acne and the Almond Blossom Moisturising Cream for oily-combination skin by KORRES. On the spots where I have seborrheic dermatitis I apply the Anticort cream by Frezyderm, under my eyes I use the Bee Radiant Age Defense Illuminating Eye Cream by Apivita, which gets absorbed quickly and completely, whereas if I am about to head out I will also apply the Second Skin Sun Screen SPF50 by Frezyderm (review here).   




    As far as the evening skincare routine is concerned it starts exactly like the morning one with the Bioderma micellar water, which I also use to remove my makeup in case I am wearing some. After that I usually apply a serum either for hydration or for brightness, like the Revitalizing Serum by Frezyderm that I just bought and the Turmeric+C Enlighten Serum by Andalou Naturals. I would love to start using the Vitamin E Overnight Serum-in-oil  and the Vitamin E Moisture Cream by The Body Shop, but I am not sure if they will suit my skin, so if you own them please let me know how they worked for you. Finally I use again the Anticort cream by Frezyderm and the eye cream Bee Radiant by Apivita like I do in the morning.



    Of course I also have products that I do not use everyday, like masks, exfoliators etc. So, depending on the needs of my skin (usually once a week) I will use some exfoliator (either manual or chemical), like the Face Scrub with Olive and the Face Scrub with Bilberry by Apivita or the Earth Science Active Age Defense A/B Hydroxy Acid Night Rejuvenator. I wash off the manual exfoliator right away and I apply some face mask afterwards, whereas the chemical exfoliator stays on my skin all night and I apply some face mask the next day.



    For face masks I do have several options, like the European Clay Powder by Now Solutions and the Moroccan Mineral Hair & Skin Clay Mask
της Victoria & K (clay powders that you mix with water and it is ideal for oily skin and deep cleansing), the Face Mask with Pink Clay by Apivita (mild cleansing), the Face Mask with Pomegranate by Apivita (illumination), as well as two more masks that I currently do not own, but I love nonetheless and they are both by Apivita (I have a soft spot for this company, what can I do??), the Face Mask with Green Clay (deep cleansing) and the Face Mask with Propolis (deep cleansing and antiseptic/antimicrobial properties of propolis). I also want to start using the Drops of Youth Bouncy Sleeping Mask by The Body Shop, which you leave on all night to do its magic. Sometimes after exfoliation I use the Pure Rosehip Seed Oil by Life-Flo (review here) as a moisturizer and as a mask and of course I leave it on all night, it makes my skin really soft!



    Finally, if I want to refresh my skin or if I want to wet the clay mask on my face so that it does not dry out and starts feeling tight I use either the Aloe Spray Mister by George’s (aloe vera is amazing for the skin and the hair) or some thermal water spray, like Avene (review here), La Roche Posay and Vichy, whereas I treat the occasional breakouts by applying some Ygielle skin solution by Frezyderm on them.


Which skincare item do you love in the fall/autumn?



Follow me :






49 comments:

  1. Πολύ όμορφα όλα Σταυρούλα, και εγώ αυτή την εποχή χρησιμοποιώ τo bioderma και την medilike 1 της frezyderm και με έχουν βοηθήσει πολύ με την ακμή φιλιά Κωνσταντίνα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου! Ειδικά το νεράκι της Bioderma είναι απαραίτητο στη ρουτίνα μου, το λατρεύω! Ρώτα τη δερματολόγο σου και για το δερματικό διάλυμα Ygielle της Frezyderm που το εφαρμόζεις τοπικά σε τυχόν σπυράκια, κάνει πολύ καλή δουλειά! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  2. τί ωραιες φωτογραφιες! πολυ ωραια τα αγαπημενα σου! θα ηθελα να δοκιμασω τις μασκες απο apivita αλλα της βρισκω καπως ακριβες! φιλακια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Σε online φαρμακεία μπορείς να τις βρεις σε χαμηλότερη τιμή, επίσης οι περισσότερες κυκλοφορούν και σε φακελάκια, οπότε αν θέλεις μπορείς να πάρεις πρώτα σε φακελάκια τις μάσκες που σε ενδιαφέρουν και αν σου αρέσουν τότε να πάρεις το σωληνάριο! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  3. Σταυρούλα πολύ ωραίο το post σου και με πολλές ιδέες για νέες δοκιμές προϊόντων.Και εγώ παλεύω να βρω ισορροπίες μεταξύ ακμής και αφυδάτωσης.Δεν αποχωρίζομαι μόλις πέσει η θερμοκρασία τις πιο πλούσιες ενυδατικές προσώπου.Φιλάκια κορίτσι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου! :) Άσε είναι πίκρα να έχεις πολύ λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής που παράλληλα είναι και αφυδατωμένο, γι'αυτό πολλές φορές καταφεύγω σε ορούς, ενυδατώνουν χωρίς να έχουν βαριά, λιπαρή σύνθεση! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  4. Καλά για το νεράκι της bioderma τι να πούμε... ? Τέλειο! Όσον αφορά την σειρά της The Body Shop Vitamin E νομίζω δεν κάνει για λιπαρά δερματα,εγώ που έχω λιπαρο δέρμα δεν έμεινα ευχαριστημένη. Το drops of youth της ίδιας εταιρείας από την άλλη μεριά είναι εξαιρετικό. xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όντως τέλειο και δύσκολα θα το αλλάξω με κάτι άλλο! Δοκίμασες και το serum το βράδυ και ούτε αυτό σου άρεσε; Χμμμμ με προβλημάτισες! Θα κοιτάξω να δοκιμάσω το drops of youth τότε! Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα, φιλιά! :) x

      Delete
  5. Πολλά και ξεχωριστά τα προϊόντα σου! Μόνο το Bioderma έχω χρησιμοποιήσει, που φυσικά αγαπώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου! Δεν τα βάζω όλα μαζί φυσικά, απλά μου αρέσει να έχω ποικιλία και να προσφέρω στο δέρμα μου ό,τι έχει ανάγκη κάθε φορά! ;) Είμαστε πολλές που λατρεύουμε το Bioderma και όχι άδικα! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  6. Τι όμορφη και πλούσια περιποίηση.. Το Bioderma έχει γίνει σταθερή άξια για μένα :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κλαίρη μου! Και για εμένα, αφού κάθε φορά φροντίζω να έχω στοκ! ;) Φιλιά! x

      Delete
  7. Το scrub της apivita με την ελιά το χρησιμοποιώ και εγώ και μου αρέσει πααααρα πολύ η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου! Η ρουτίνα σου πάντως είναι πληρεστατη! Μπράβο που τα καταφέρνεις κ τα κανείς όλα αυτά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι αφήνει πάρα πολύ απαλό το δέρμα! Προσπαθώ να το προσέχω όσο μπορώ το δέρμα μου, γιατί είναι πολύ λιπαρό με τάσεις ακμής, δε με παίρνει να κάνω κι αλλιώς δυστυχώς! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  8. Το scrub της apivita με την ελιά το χρησιμοποιώ και εγώ και μου αρέσει πααααρα πολύ η αίσθηση που αφήνει στο δέρμα μου! Η ρουτίνα σου πάντως είναι πληρεστατη! Μπράβο που τα καταφέρνεις κ τα κανείς όλα αυτά!

    ReplyDelete
  9. Απολαυστικότατο όσο ποτέ το ποστ Σταυρούλα! Ζηλεύω την γκάμα από μάσκες προσώπου που έχεις και βλέπω ότι έχουμε και μια κοινή :).
    Ευχαριστώ για ακόμη μια φορά και από εδώ για την όμορφη συνεργασία και εύχομαι να μπορέσουμε να κάνουμε πολλές πολλές στο μέλλον. Πολλά πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Στο είπα ότι θα είναι μεγάλο, πάλι καλά που δε βάλαμε μέσα και περιποίηση σώματος και μαλλιών όπως σου έλεγα στην αρχή χαχαχα! Να δοκιμάσεις το rosehip seed oil είτε μόνο του είτε μέσα σε μάσκες, είναι πολύ ωραίο έλαιο! Και εγώ σε ευχαριστώ για τη συνεργασία Αγγελική μου! Αμέεεε, γιατί όχι;; ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  10. Γεια σου Σταυρούλα. Εγώ έχω την κρέμα του the body shop με τη βιταμίνη Ε και είναι μια πολύ καλή κρέμα, ανάλαφρη και απορροφάται εύκολα..όμως το δικό μου δέρμα δεν είναι λιπαρό, οπότε δεν ξέρω πως μπορεί να κάτσει στο δικό σου.. ωραίες οι μάσκες της apivita... ειδικά αυτή για τον βαθύ καθαρισμό νομίζω ότι θα είναι στα αμέσως επόμενα must have μου!
    καλό βράδυ..xxx φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Σοφία μου! Απ'ότι κατάλαβα η ενυδατική είναι πιο πολύ για ξηρά, κανονικά ή μεικτά δέρματα και εγώ έχω πολύ λιπαρό δέρμα, άρα μάλλον θα μου πέσει λίγο βαριά. Οι μάσκες της apivita είναι λατρεία! Καλό βράδυ και σε εσένα, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  11. τη ροζ άργυλο και της frezyderm medilice1 τα λατρεύω απλά!!!!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ χαίρομαι που συμφωνούμε Έφη μου, φιλιά πολλά! :) x

      Delete
  12. Yπέροχες φωτογραφίες για άλλη μια φορά <3
    Πολλά τα προϊόντα που αναφέρεις και μερικά θέλω να δω κι εγώ αν θα με βολέψουν (βλ. bee randiant).
    Το αγαπημένο μου κομπο για το χειμώνα ειναι το απολυτο απολεπιστικό προσώπου από clinique και φυσικά οι μάσκες από Apivita.
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωωωω σ'ευχαριστώ!! :D Τα χρησιμοποιώ με εναλλαγές, ανάλογα τι χρειάζεται το δέρμα μου. Είναι ωραία η κρέμα ματιών Bee Radiant, μου αρέσει περισσότερο από αυτή με το μπλε καπάκι. Οι μάσκες από Apivita είναι αξεπέραστες νομίζω! Φιλάκια πολλά :) x

      Delete
  13. αα πολυ καλη η ρουτινα σου!
    αληθεια την τηρεις κατα γραμμα καθημερινα?
    εγω δυσκολευομαι ολιγον!
    παρεπιπτοντως το βαζακι π εχεις τους δισκους ντεμακιγιαζ και τις μπατονετες ειναι τελειο!
    απο που το πηρες αν επιτρεπεται??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενά μου! Το ντεμακιγιάζ (αν είμαι βαμμένη), τον καθαρισμό και την ενυδάτωση και να κάνω καθημερινά, αλλιώς βγάζω σπυράκια! Κάποιες φορές ξεχνάω να κάνω απολέπιση και μάσκα, αλλά προσπαθώ να τα κάνω όσο μπορώ! Από τον Σκλαβενίτη το πήρα, θα το βρεις στο τμήμα με τα πράματα για την κουζίνα ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  14. Ναι αυτο με τα σπυρακια το εχω παρατηρησει κ εγω!
    Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση, θα το εχω στο νου μου, μου κινησε την περιεργεια!
    φιλια! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ σπαστικό, αλλά τι να κάνεις; Να είσαι καλά κορίτσι μου, ελπίζω να σε βολέψει αν το πάρεις τελικά! ;) x

      Delete
  15. Καλησπέρα κοπέλα μου...Πρώτα απ'όλα τέλειο post :)
    Γενικά αποφεύγω τα σκραμπ γιατί έχω παρατηρήσει οτι δεν κάνουν καλό στο δέρμα μου δυστυχώς ...Εχω δοκιμάσει και αυτό της Apivita και αμέσως πετάω σπυράκι..:( !
    Αυτό με την Αλόη πρέπει να είναι αρκετά καλό...
    της Frezyderm το Ac-norm έχω ολη τη σειρά σε δειγματάκια αλλα δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα..πως σου φένεται?Μου είπε ο φαρμακοπειός οτι κάνει φοβερή δουλειά(σχεδον σαν γνωστή θεραπεία με χάπια αλλα χωρις τις παρενέργειες)
    Επίσης μου έβαλες ίδέες για τη Vitamin E της The body Shop!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Άννα μου! Αν έχεις ακμή δεν κάνει να χρησιμοποιείς μηχανικό απολεπιστικό (δηλαδή με μπιλίτσες/κομματάκια) ούτως ή άλλως γιατί κάνει χειρότερα την ακμή. Εσύ μάλλον έχεις ευαίσθητο δέρμα, οπότε όταν μπορέσεις ρώτα το δερματολόγο σου αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο προϊόν που κάνει ήπια χημική απολέπιση, πχ. ενυδατική με aha/bha! Το σπρέι αλόης είναι πολύ ωραίο και καταπραϋντικό!

      Από τη σειρά Ac-norm έχω μόνο την ενυδατική που βλέπεις που είναι για ήπια ακμή και μου αρέσει πολύ! Για τη σειρά Vitamin E να ζητήσεις δείγματα πρώτα για να δεις αν ταιριάζει με το δέρμα σου! Φιλιά πολλά κορίτσι μου :)

      Delete
  16. Εκτός από το Bioderma που έχουμε κοινό, μόλις χειμωνιάζει για τα καλά δίνω βάση στην ενυδατική, γιατί εγώ έχω ξηρή που αυτή την εποχή γίνεται ακόμα πιο ξηρή... έτσι τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ του Korres την ενυδατική με νεροκάρδαμο. Έχει πλούσια σύσταση & προσφέρει φουλ ενυδάτωση! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Λατρεμένο Bioderma! Σε καταλαβαίνω, γιατί αν και φουλ λιπαρή, έχω σημεία με σμηγματορροϊκή γύρω από το στόμα, ανάμεσα και κάτω από τα φρύδια, όπου το δέρμα μου είναι πολύ ξηρό! Τις τελευταίες ημέρες χρησιμοποιώ στα συγκεκριμένα σημεία βιολογικό argan oil της Victoria & K και κάνει πολύ καλή δουλειά συν του ότι δεν αφήνει λαδίλα στο δέρμα, δηλαδή σκέφτομαι να το βάζω και κάτω από μακιγιάζ. Φιλάκια Στρουμφίτα μου :) x

      Delete
  17. Καλε πονοκεφαλιασα!! αν τα κανεις αυτα καθημερινα, ποτε βρισκεις χρονο για οοολα τα αλλα που κανεις?? προσωπικα δεν χρησιμοποιω τιποτα περα απο βαλσαμελαιο που φτιαχνω και ελαιολαδο, και παλι καλα εχω πεντακαθαρο δερμα. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα αλήθεια ήταν τόσα πολλά; Μα δεν τα κάνω όλα αυτά καθημερινά βρε συ! Τα καθημερινά είναι το πρωϊ πλύσιμο με bioderma, ενυδατική προσώπου και ματιών και ενυδατική για τη σμηγματορροϊκή (και αντιηλιακό αν βγω έξω) και το βράδυ πλύσιμο με bioderma (και ντεμακιγιάζ με το ίδιο προϊόν αν είμαι βαμμένη), ορός, ενυδατική ματιών και ενυδατική για τη σμηγματορροϊκή. 5 λεπτά μου παίρνει κάθε φορά, εκτός κι αν είμαι βαμμένη, γιατί θέλω να κάνω πολύ καλό ντεμακιγιάζ. Όλα τα υπόλοιπα είναι εξτρά και τα χρησιμοποιώ περιστασιακά :)

      Είσαι τυχερή και μακάρι να παραμείνεις έτσι, εγώ έχω πολύ λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής και αν δεν το φροντίσω έστω και μία ημέρα κατά 80% την επόμενη ημέρα θα έχω βγάλει σπυράκι(α). Φιλιά πολλά!

      Delete
  18. Wow, such a nice post honey, your skin routine is great. I have used The Body Shop Vitamin E cream. It's a light moisturising cream that will be good for normal skin. I have dry/normal skin and loved using that cream in summer <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Rakhshanda, I'm glad you liked it! I have very oily skin, so I'm guessing that the Vitamin E range is not for me unfortunately. Thank you so much for sharing your opinion, I really appreciate it! :) x

      Delete
  19. Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου, φιλιά! :) x

      Delete
  20. Τελεια ανασρτηση +_+ εχω πολλα κοινα αγαπημενα, πχ το vitamin e serum της body shop το λατρευωωω ειναι το μοναδικο απο τα πολλα που θα το ξανα αγορασω, απορροφατε αμεσως και γενικα ειναι τελειο ειδικα για ξηρες !!! Φιλακια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Για την ενυδατική το πήρα απόφαση ότι δεν κάνει για εμένα, για το serum όμως το ψήνω να το δοκιμάσω, δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Φιλιά πολλά κούκλα μου :) x

      Delete
  21. Τι όμορφη που είναι η περιποίηση σου Σταυρούλα μου!! :) Μου έδωσες πολλές ιδέες για προϊόντα!! Το bioderma το λατρεύω..Είναι σταθερή αξία!! Πολλά φιλάκια!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες, αυτός ήταν εξάλλου ο σκοπός μου! Αυτές τις ημέρες έχω κολλήσει με το Eye Balm της Frezyderm για τα μάτια που σου ανέφερα και στο blog σου, αλλά δεν το συμπεριέλαβα στο άρθρο, γιατί οι φωτογραφίες βγήκαν πριν το αποκτήσω και επιπλέον είναι πολύ νέο απόκτημα! Όχι ότι θα σου πέσει βαριά της Apivita που δείχνω εδώ, απλά θεωρώ ότι της Frezyderm είναι πιο κατάλληλη για μικρότερες ηλικίες (μιλάω εγώ τώρα που είμαι 31 χαχαχαχα!). Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  22. Πολύ όμορφο post και εξαιρετικές επιλογές. Το post μας θύμισε αγαπημένα προϊόντα, αλλά μας έβαλε και σε πειρασμό για νέες αγορές. Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου, χαίρομαι που σας άρεσε! Ε μα τι, μόνο εσείς θα μας βάζετε σε πειρασμό;; Χεχεχε! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  23. I love reading others skin care routines! I haven't heard of half these products but they sound nice and I love the photographs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too, especially if we have similar skintype! ;) Hahaha you haven't heard of them because most of them are from Greek brands, like Frezyderm, Castalia, etc.! Awwwww this compliment coming from you made my day, thank you so so much Tay! xxx

      Delete
  24. I need to be as good as you for skin care!

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your skin will thank you if you do, trust me! Just don't overdo it, especially with exfoliating! :) x

      Delete
  25. Πολύ ωραίο ποστ !!. Αγαπημένα κοινά το νεράκι Au Thermale Avene που δεν το αποχωρίζομαι ειδικά το καλοκαίρι!! Είναι σωτήριο!!. Από τη σειρά του Body Shop αγαπημένη μου είναι η μάσκα Vitamin E, δεν την αποχωρίζομαι ούτε αυτή και είναι η καλύτερη για ενυδάτωση μετά από scrub.. και την ξεβγάζεις και δεν αφήνει λιπαρότητα... Την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει... Τα μπουκαλάκια με τους ορούς μου άρεσαν όπως Andalou και Earth Science και θέλω να τα ψάξω!! Φιλάκια !!!. :)

    ReplyDelete

.