Swatches : Korres Morello Creamy Lipsticks (10 αποχρώσεις - 10 shades)

/ 62 comments




Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Σήμερα σας έχω επιτέλους ποστ με swatches μετά από πολύ καιρό και αυτή τη φορά έχω να σας δείξω την καινούρια σειρά κραγιόν Morello του Κορρέ, η οποία ήρθε να αντικαταστήσει τις σειρές Mango Butter Lipstick και Guava Lipstick. Πρόκειται για κρεμώδη και ενυδατικά κραγιόν και δύο από αυτά (Pearl Berry και Blooming Pink) έχουν ελαφριούς ιριδισμούς. Έχω εφαρμόσει αρκετή ποσότητα από το κάθε κραγιόν για να μπορέσετε να δείτε τα χρώματα, αλλά σίγουρα μπορείτε να το περάσετε και ελαφριά από τα χείλη σας για πιο φυσικό αποτέλεσμα. Και οι 2 φωτογραφίες με τα swatches έχουν τραβηχτεί σε φυσικό φως ημέρας, η αριστερή σε σκιά και η δεξιά κάτω από τον ήλιο.






 Πώς σας φαίνονται; Το Natural Purple και το Burgundy Red νομίζω πως θα γίνουν τα αγαπημένα μου!

Μην ξεχνάτε ότι αύριο βράδυ λήγει ο διαγωνισμός μας σε συνεργασία με το online φαρμακείο PharmacyLife.gr!






Hola chicas! How are you? Today I finally have a swatch post for you after a long time and this time I got to show you the new lipstick collection called Morello Korres, which has replaced the Mango Butter Lipstick and the Guava Lipstick lines. They are creamy and hydrating lipsticks and two of them (Pearl Berry and Blooming Pink) have a slight shimmer. I’ve swatched all of the lipsticks a bit heavily so that you can see the colors better, but you can definitely apply less amount of product for a more natural look. Both pictures with swatches were taken in natural daylight, the left one was taken in the shade and the right one in direct sunlight.




What do you think of these? I think that Natural Purple and Burgundy Red will be my favorites!



Follow me on :



62 comments:

  1. Απ΄οταν έχουν βγει τα συγκεκριμένα κραγιόν έψαχνα να βρω swatches τους αλλά πουθενά!! Επιτέλους! :D
    Πολύ όμορφα είναι! Η υφή και η διάρκειά τους πώς είναι;;
    Πολλά φιλάκια!! <3 :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ χαίρομαι που σου φάνηκε χρήσιμο το άρθρο Γεωργία μου! :) Η υφή τους είναι κρεμώδης, αλλά όχι τόσο πολύ όπως τα Mango Butter Lipstick που έλιωναν στα χείλη (εμένα μου άρεσαν). Για διάρκεια θα ενημερώσω μόλις τα έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές. Φαντάζομαι ότι δε θα έχουν απίστευτη διάρκεια όπως ένα matte, long lasting κραγιόν, πάντως όταν πήγα να αφαιρέσω τα swatches από το χέρι μου είχαν αφήσει stain τα περισσότερα! Φιλιά πολλά κορίτσι μου :) x

      Delete
  2. Το Burgundi Red και το Pearl Berry με κοιτάνε επίμονα 💋Καλοφόρετα κορίτσι..θα ήθελα και εγώ να μάθω για την διάρκεια τους και την υφή όπως η προλαλήσασα Γεωργία..Σματς

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ωραίο το άτιμο το Burgundy Red! ;) Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μου! Θα σου κάνω copy/paste την απάντηση που έδωσα και στη Γεωργία όσον αφορά υφή και διάρκεια :

      "Η υφή τους είναι κρεμώδης, αλλά όχι τόσο πολύ όπως τα Mango Butter Lipstick που έλιωναν στα χείλη (εμένα μου άρεσαν). Για διάρκεια θα ενημερώσω μόλις τα έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές. Φαντάζομαι ότι δε θα έχουν απίστευτη διάρκεια όπως ένα matte, long lasting κραγιόν, πάντως όταν πήγα να αφαιρέσω τα swatches από το χέρι μου είχαν αφήσει stain τα περισσότερα!"

      Σματς αρνάκι μου! x

      Delete
  3. πανέμορφες αποχρώσεις!!!!( ελπίζω να το πιάσει το σχόλιο ως ανώνυμος γιατί με το Domniki Sarri δεν μπορώ να σχολιάσω με τον παλιομπλογκερ)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι όντως πολύ όμορφες Δομνίκη μου! Ήρθε το σχόλιο σου, αλλά μπορείς να σχολιάζεις και γράφοντας το όνομά σου και το e-mail σου για να φαίνεται κιόλας ποια είσαι! :) Αλλιώς καινούριο προφίλ αναγκαστικά! Φιλιά πολλά! x

      Delete
  4. Φανταστικήηηηηηη η πρώτη φωτό!!Μπράβο Σταυρούλα μου!!
    Γενικά τα κραγιόν από Korre μου αρεσουν πολύ!!Και η σειρά Mango αλλά και η Guava!
    Τα συγκεκριμένα δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά φαίνονται υπέροχα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααααα Βικάκι μου γλυκό, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Και εμένα μου αρέσουν τα κραγιόν του Κορρέ, έχω 3 από τη σειρά Mango Butter και ένα από τη σειρά Guava. Τα Morello είναι κρεμώδη, αλλά όχι σαν balm όπως τα mango butter και έχουν περισσότερη χρωματική απόδοση από τα mango butter! Πιστεύω θα σου αρέσουν ;) Φιλάκια πολλά κορίτσι μου! x

      Delete
  5. υπεροχες αποχρωσεις....το Burgundi Red και το Mocha Brown θελω να τα δοκιμασω ειναι τελεια......θελω και εγω σαν τα κοριτσια να μαθω την διαρκεια και την υφη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Burgundy Red θα κάψει καρδιές από ότι βλέπω! Το Mocha Brown λέω να το τολμήσω, αν και δεν έχω ξαναφορέσει καφέ κραγιόν! Θα σου κάνω copy/paste την απάντηση που έδωσα και στη Γεωργία πιο πάνω όσον αφορά υφή και διάρκεια :

      "Η υφή τους είναι κρεμώδης, αλλά όχι τόσο πολύ όπως τα Mango Butter Lipstick που έλιωναν στα χείλη (εμένα μου άρεσαν). Για διάρκεια θα ενημερώσω μόλις τα έχω χρησιμοποιήσει μερικές φορές. Φαντάζομαι ότι δε θα έχουν απίστευτη διάρκεια όπως ένα matte, long lasting κραγιόν, πάντως όταν πήγα να αφαιρέσω τα swatches από το χέρι μου είχαν αφήσει stain τα περισσότερα!"

      Φιλιά πολλά Νάντια μου :) x

      Delete
  6. Πολύ όμορφα κραγιονάκια! Ξεχώρισα το Pearl Berry και το Burgundy Red!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι πολύ ωραία και έχουν ποικιλία χρωμάτων για όλα τα γούστα! Καλά το Burgundy Red είσαι η 4η κοπέλα μαζί με εμένα που το αναφέρει σαν αγαπημένο, προβλέπω να φεύγει γρήγορα σα χρώμα! Ευτυχώς που είναι μόνιμη αυτή η συλλογή ;) Το Pearl Berry, αν και έχει λίγο shimmer που δεν το συμπαθώ σε προϊόντα χειλιών γενικά, έχει τέλειο χρώμα, οπότε λέω να το δοκιμάσω. Φιλιά Νικολέττα μου :) x

      Delete
  7. Και εγώ το Burgundy Red θα αγοράσω πρώτο πρώτο νομίζω! Τέλειο πάντως που τα έχεις όλα swatches! Thank you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφο το Burgundy Red! Χαίρομαι που σου φάνηκαν χρήσιμα τα swatches Μαρίνα μου, φιλιά πολλά! :) x

      Delete
  8. πολύ ωραία swatches και φωτογραφίες!!!
    αυτό που μπερδεύομαι και τα θέλω όλα;να το κοιτάξω ή το παθαίνουν κι άλλες !!
    πολλά φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τζαζάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!! Δε χρειάζεται να το κοιτάξεις, το παθαίνω κι εγώ ακόμα και με αποχρώσεις που ξέρω ότι δε μου ταιριάζουν χαχαχαχα #κάψιμο ! Φιλιά πολλά γλυκούλι μου :) x

      Delete
  9. Όλα τα χρώματα φαίνονται πολύ όμορφα, αλλά τολμώ να πω πως & εμένα μου άρεσε περισσότερο το Burgundy Red! :)
    Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο θα τα δοκιμάσω, γιατί είμαι πιο πολύ κορίτσι του ματ αποτελέσματος γενικά στο πρόσωπο, αλλά ειδικότερα στα χείλη!

    Buenas noches Σταυρούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το έβαλα πριν λίγο μέσα στο σπίτι έτσι for the fun of it, είναι ωραίο το άτιμο! Δεν είναι πολύ γυαλιστερά, οπότε αν τα ταμπονάρεις με ένα χαρτομάντηλο ή/και περάσεις πάνω από το χαρτομάντηλο λίγη πούδρα πιστεύω θα είσαι οκ αφού σου αρέσει το χρώμα! Αλλά τώρα που το λες θα ήθελα κι εγώ να δω ματ κραγιόν από τον Κορρέ, είμαι σίγουρη ότι αν το αποφασίσει θα βγουν πολύ ωραία! Buenas noches chica! ;) x

      Delete
  10. Αχ τελεια φαινονται ολα! Ελπιζω το Natural Purple να ειναι ιδιο ακριβως με το Natural Purple της σειρας Guava που το εχω κατευχαριστηθει και κοντευει να τελειωσει. Πολυ ωραιο και κατατοπιστικο post! xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφα Εύα μου! Αχ τι κρίμα που δεν έχω το Natural Purple της σειράς Guava να στα έκανα swatch δίπλα-δίπλα :/ Πήγαινε σε ένα φαρμακείο με το Guava και κάνε το swatch δίπλα-δίπλα με το Morello και βλέπεις, αν είναι ίδια το τσιμπάς, αν όχι πιστεύω πως θα βρεις το Guava σε ηλεκτρονικά φαρμακεία κι ας έχει καταργηθεί! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, λέω να προσθέσω καμία φωτογραφία ακόμα αύριο και επίσης έρχεται πολύ σύντομα και το review, αφού τα δοκιμάσω λίγο πρώτα ώστε να έχω σωστή άποψη για υφή και διάρκεια. Φιλιά πολλά :)

      Delete
  11. 23,28,59 μ αρέσουν πααααρα πολύ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Συμφωνώ με τις επιλογές σου κορίτσι! ;) Φιλιά πολλά!

      Delete
  12. Υπέροχα χρώματα και τέλειο στήσιμο φωτογραφίας!!! Μερικα από αυτά μου κλείνουν ήδη το μάτι!!
    φιλια
    Μαιρη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη μου! Ναι τα χρώματα είναι πολύ ωραία, όπως και η υφή, να τα τσεκάρεις! Φιλιά :) x

      Delete
  13. Thelw to burgundy red!!

    http://www.distinguisheddiva.com/2015/11/beasuperstar-loreal-new-mascara-by.html

    ReplyDelete
  14. Εμένα μου γυάλισαν τα δύο άκρα... δηλ., το 03 και το 59. Από τι καταλαβαίνω ο Korres προσπαθεί να βελτιώσει την ένταση.... γιατί οι προηγούμενες υφές του ήταν υπερβολικά ενυδατικές και "εξασθενούσε" το χρώμα γρήγορα.... Φαίνεται γενικά βελτιωμένη η υφή και η ένταση αλλά όπως λες και εσύ θα το διαπιστώσουμε στην εφαρμογή και στο χρόνο! Τα φιλιά μου!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μ'αρέσει που είσαι των άκρων! Ακριβώς αυτό, έχει βελτιώσει την ένταση και έχει μειώσει την υπερβολικά ενυδατική υφή. Εμένα μου αρέσουν και τα προηγούμενα κραγιόν του πάντως, έχω αγοράσει 3 mango butter! Φόρεσα χθες μέσα στο σπίτι το 59 που σου αρέσει και η υφή μου άρεσε πολύ, όπως και το χρώμα! Θα κάνω το review όσο πιο σύντομα μπορώ! Φιλιά πολλά Στρουμφίτα μου :) x

      Delete
  15. Πολύ ωραίο ποστ Σταυρούλα μου!! Το natural purple και το mocha brown είναι φανταστικά χρώματα!! Θα τα αναζητήσω σίγουρα!!Φιλιά πολλά <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Λέω να το τολμήσω το mocha brown, αν και δεν έχω ξαναφορέσει καφέ κραγιόν! Φιλάκια κορίτσι μου γλυκό :) x

      Delete
  16. Τέλειο post Σταυρούλα μου! Το Burgundy Red το βρίσκω εξαιρετικό και με την πρώτη ευκαιρία θα κοιτάξω το να το πάρω! Φιλάκια! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! :) Με τα χρώματά σου, αλλά και με τα ντυσίματα που κάνεις τώρα τελευταία με τις βουργουνδί πινελιές νομίζω πως θα σου ταιριάξει πολύ ωραία το Burgundy Red! ;) Φιλιά πολλά! x

      Delete
  17. Το καλοκαίρι πήρα το νούμερο 44 luminous coral και το φόρουσα σχεδόν κάθε μέρα. Είναι τέλειο! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εννοείται ότι το 44 ανυπομονώ να το φορέσω το καλοκαίρι! Φιλιά πολλά Ειρήνη μου :) x

      Delete
  18. είναι τόσο όμορφες οι αποχρώσεις, κρίμα που δεν είναι matte γιατί δεν συμπαθώ τα κρεμώδη :-\

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ κρίμα, γιατί όντως τα χρώματα είναι πανέμορφα :( Θα ήθελα πολύ να δω ματ κραγιόν από τον Κορρέ τώρα που το λες! Φιλιά :) x

      Delete
  19. Γειά σου Σταυρούλα μου! Εξαιρετικά swatches! Νομίζω το mocha brown και το purple berry είναι πολύ ενδιαφέρουσες αποχρώσεις. .. Είναι ενυδατικα;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! :) Ναι είναι ενυδατικά, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό όπως ήταν τα Mango Butter Lipstick αν τα είχες δοκιμάσει! xxx

      Delete
  20. Μμμμ εγώ μάλλον είμαι του κλασικού!όσα κραγιόν και να πάρω,όσες φορές και να προσπαθήσω να λοξοδρομήσω,πάντα εκεί πέφτει το μάτι μου!το λατρεύω!Βέβαια όχι αυτό με το ιριδίζον,το αριστερό!
    Από διάρκεια πως είναι?γιατί συνήθως,επειδή όλο λέω να πάρω ένα με μεγάλη διαρκεια και όλο το αμελώ,εκεί έχω το θέμα με αυτά που εχω.Η απόχρωση μου κέντρισε πάντως το ενδιαφέρον,είναι και του κορρέ,οπότε δεν υπάρχει ταλαιπωρία να ψάχνω!!πολύ θετικό. Επίσης ήθελα να ρωτήσω,αν το αγοράσω,προτείνεις να το φοράω μαζί με μολύβι ή κατευθείαν το κραγιόν?Πάντα το χω απορία.Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι και η πιο σχετική σε αυτά τα θέματα,δεν βάφομαι διαιτερα,το τελευταίο χρόνο αμα βγω βάζω τυπικά πουδρα και όλα αυτά αν τύχει,και συνήθως μάσκαρα,λίγο μολύβι(δυστυχώς θα θελα να χρησιμοποιώ και κανένα για να τραβάω λίγο τη γραμμή αλλά δεν τα καταφέρνω ιδιαίτερα) και κραγιόν.Απλά πράγματα.
    Νομίζωέκανα κατάχρηση του χώρου.χαχα
    σε φιλώ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άργησα να απαντήσω, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ! Εγώ προσπαθώ να δοκιμάζω και καινούρια χρώματα για να δω αν μου ταιριάζουν, ποτέ δεν ξέρεις! Είναι ενυδατικά αυτά τα κραγιόν του Κορρέ, οπότε δεν έχουν τη διάρκεια ενός ματ, βέβαια αν βάλεις ένα μολύβι από κάτω σίγουρα διαρκούν παραπάνω, αυτό ισχύει για όλα τα κραγιόν γενικά. Μακάρι ο Κορρές να βγάλει και ματ κάποια στιγμή.

      Ούτε εγώ τα καταφέρνω με τη γραμμή που λες στα μάτια χαχαχα! Και καλά κάνεις, όπως νιώθει άνετα η καθεμία, άλλες νιώθουν άνετα τελείως άβαφες, άλλες με λίγο μακιγιάζ και άλλες με πολύ κι αυτό είναι και το ωραίο της υπόθεσης ;)

      Μου αρέσουν τέτοιου είδους καταχρήσεις χαχαχα, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο, φιλιά πολλά :) x

      Delete
  21. Τέλειο post...μου άρεσε και εμένα πολύ το Burgundy Red ..μου τράβηξε την προσοχή !!και το Mocha brown ...και τα υπόλοιπα ΟΛΑ είναι τέλεια για το καλοκαίρι :O <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Άννα μου! Το Burgundy Red προβλέπω να φεύγει γρήγορα, ευτυχώς που δεν είναι περιορισμένης έκδοσης η συλλογή! Το Mocha Brown λέω να το δοκιμάσω, δεν ξέρω αν θα μου ταιριάζει, μιας και δεν έχω ξαναβάλει καφέ κραγιόν. Ναιιιιιιι έχει 3 έντονα χρώματα που θα είναι τέλεια για το καλοκαίρι, ειδικά το 44! Φιλιά πολλά :) x

      Delete
  22. Πολύ ωραία όλα τα swatches! Λάτρεψα το νο.59! Τέλειες όλες οι αποχρώσεις!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου! Είναι πανέμορφο το 59 και θα σου ταιριάζει πολύ με τα χρώματα που έχεις ;) x

      Delete
  23. These shades are so beautiful!! Love the nudes and pink <3 You've swatched them very well!

    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep they're really pretty shades! Awwwww thank you so much Rakhshanda, you're so kind! :)

      Delete
  24. εγώ είμαι ανάμεσα στο burgundi red και στο mocha brown! ο φετινός χειμώνας ταιριάζει με σκούρες αποχρώσεις!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το Burgundy Red έχει κάψει καρδιές!! Λέω να δοκιμάσω και το Mocha Brown, είναι και τάση φέτος τα καφέ κραγιόν! ;) x

      Delete
  25. Με το Hola chicas με σκάλωσες λίγο. Πίστεψα πως θα το γράψεις το κείμενο σε Ισπανικά. αχαχχα . 28 και 23 μαρεσουν πολύ <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχαχα πόσο γέλασα με το σχόλιο σου! Μιλάω Ισπανικά και μου αρέσουν πολύ, οπότε είπα να ενσωματώσω τον συγκεκριμένο χαιρετισμό στο blog! ;) Ναι είναι πολύ όμορφα χρώματα! Φιλιά πολλά κορίτσι μου :) x

      Delete
  26. Mocha Brown is gorgeous!

    http://ahleessa4realz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah it's pretty, I'm thinking about giving it a go, although I've never tried a brown lipstick before! You do have Korres at Sephora if I'm not mistaken, so check the brand out and let me know if you need recommendations ;) x

      Delete
  27. Beautiful colors! The burgundy red is my favorite for the fall and winter months :)
    fashionphases.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep they're pretty colors Glenda! Burgundy Red has been a favorite of many girls as you can see in the comments (they're in Greek, but you can definitely spot the name Burgundy Red or the number 59 in them), it's gorgeous! ;) x

      Delete
  28. Εκπληκτικές αποχρώσεις! Όταν τα δοκίμασα με εντυπωσίασε και η σύσταση τους! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  29. Δεν έχω πάρει ποτέ κραγιόν Κορρέ και ούτε είχα δει τα συγκεκριμένα! Μα που ζω;;; Μου άρεσαν πολύ το 28, το 54 και το 59!

    ReplyDelete
  30. Kαλά... καταλαβαινεις ότι δεν μπορώ να μην πω για τις θεϊκές φωτογραφίες... είναι απλά καταπληκτικές!
    Δυστυχώς τα morello δεν μου άρεσαν όσο θα περίμενα... είναι πολύ ενυδατικά και καθόλου σταθερά. Το μόνο θετικό τους -εκτός απο τη συσκευασία- είναι η γκάμα αποχρώσεων που είναι όντως δελεαστική. Ειδικά το 19 και το 21 είναι δύο χρώματα που ξεχωρίζουν και δύσκολα βρίσκεις.
    xoxo

    ReplyDelete
  31. ενώ μ'αρέσουν τόσο πολύ τα κραγιον, αποφεύγω να τα φοράω καθημερινά γιατι βαριέμαι να ξαναβάφω τα χείλη μου στο μέσω της ημέρας! Εδώ στο γάμο μου χρυσή με έκανε μια φίλη μου να ξαναβάλω κραγιόν, αλλά εγώ πέρα βρέχει!! Νομίζω ότι το Mocha Brown θα είναι ότι πρέπει για το χειμώνα ενω το Luminous Coral για το καλοκαίρι!!

    ReplyDelete
  32. Εντάξει Σταυρούλα μου δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!! Τι υπέροχες αποχρώσεις είναι αυτές!!! Πολύ απλά τις θέλω όλες!!! Φιλιαααααα!!!

    ReplyDelete
  33. Το Burgundy Red φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!

    ReplyDelete
  34. Πολύ αναλυτικό ποστ. Εξαιρετική η δουλειά σου όπως πάντα.
    Νομίζω πως το βουργουνδί μου παίρνει τα μυαλά. Καταπληκτική απόχρωση.
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  35. Πωωω εκπληκτικά χρώματα και το ποστ σου τα αναδεικνύει τέλεια. Το stevista πάντως φυσάει! Χίλια μπράβο ! :D

    ReplyDelete

.