Bodycare during the summer / Φροντίδα του σώματος το καλοκαίρι

/ 18 comments



Hola chicas! Quite many days ago I showed you my summer haircare routine, so today I wanted to show you my bodycare routine for this summer and it’s quite simple. Let’s check the products that I used out!



In the shower : 

In the shower I was using the Le Petit Marseillais Shower Gel with Argan Oil and Orange Blossom, which smells great and it’s actually moisturizing, along with my beloved exfoliating glove by Oriflame, so that I would cleanse and exfoliate my skin at the same time. This combination left my skin super soft and moisturized and in fact I didn’t even need to use body lotion afterwards if I wanted to. Awesome!



After the shower :

After the shower I was applying the After Sun Face & Body Moisturising Cream by Solene on my shoulders, arms and legs just to soothe the skin from the sunrays and for my feet I used 2 products : the Inno (or Emjoi) Micropedi, which is great for removing dead skin easily, and after that the Foot Cream by Lavera with organic macadamia and healing clay to moisturize. I will soon review the Micropedi, it’s amazing and I love it!




What do you do to take care of your body in the summer?




---------------------------------------




Γειά σας κορίτσιά μου όμορφα! Πριν από αρκετές ημέρες σας έδειξα πώς περιποιούμαι τα μαλλιά μου το καλοκαίρι, οπότε σήμερα ήθελα να σας δείξω πώς περιποιήθηκα το σώμα μου αυτό το καλοκαίρι και η διαδικασία είναι πολύ απλή. Πάμε να δούμε τα προϊόντα που χρησιμοποίησα λοιπόν λοιπόν!



Στο μπάνιο :

Στο μπάνιο χρησιμοποιούσα το αφρόλουτρο της Le Petit Marseillais με έλαιο Αργκάν και άνθη πορτοκαλιάς, το οποίο μυρίζει υπέροχα και ενυδατώνει κιόλας το δέρμα, σε συνδυασμό με το αγαπημένο μου απολεπιστικό γάντι από την Oriflame, έτσι ώστε να καθαρίζω και να απολεπίζω το σώμα μου ταυτόχρονα. Αυτός ο συνδυασμός άφηνε το δέρμα μου πολύ απαλό και ενυδατωμένο και για την ακρίβεια θα μπορούσα να παραλείψω το γαλάκτωμα σώματος στη συνέχεια αν ήθελα. Τέλεια!


Μετά το μπάνιο :


Μετά το μπάνιο έβαζα το After Sun Face & Body Moisturising Cream της Solene στους ώμους, στα μπράτσα και στα πόδια μου (κυρίως από τα γόνατα μέχρι τους αστραγάλους) απλά για να καταπραϋνω το δέρμα από τις ακτίνες του ήλιου και για τα πόδια μου (πέλματα) χρησιμοποιούσα 2 προϊόντα : το Micropedi της Inno, το οποίο είναι τέλειο για να αφαιρείτε τα νεκρά κύτταρα εύκολα, και μετά από αυτό την Foot Cream της Lavera με βιολογικό macadamia και επουλωτική άργιλο για ενυδάτωση. Θα σας κάνω σύντομα review το Micropedi, είναι καταπληκτικό και το λατρεύω!




Εσείς πώς φροντίζετε το σώμα σας το καλοκαίρι;






18 comments:

  1. Poli omorfa ola fainontai :) auto to Micropedi apo pou to agorases? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ :) Το αγόρασα από τον Κωτσόβολο και τώρα το έχει και -6Ευρώ! Είναι τέλειο, πάρτο και θα με θυμηθείς! ;)

      http://www.kotsovolos.gr/site/personal-care/beauty-at-home/109475-inno-%CF%83%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CE%BD-micropedi

      Delete
  2. Αυτό το Solene το έχω αγαπήσει! Είναι όντως πολύ ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα ενυδατικό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιι!! Και όντως παίρνει την κοκκινίλα, είχα αρπάξει λίγο στους ώμους στην πισίνα, το έβαλα το βράδυ και το επόμενο πρωϊ δεν ήμουν κόκκινη! :)

      Delete
  3. Στα αφρόλουτρά της Le Petit Marseillais τον τελευταίο καιρό ολο πέφτω πάνω μου φαίνεται ότι θα εκμεταλευτώ την προσφορά που έχει ο ΑΒ και θα τα δοκιμάσω και εγώ.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία!! Δεν ξέρω τα γούστα σου, πάντως τα αγαπημένα μου μέχρι στιγμής είναι αυτό που δείχνω εδώ στο ποστ και αυτό με το ροδάκινο! Θέλω πολύ να πάρω και τη βανίλια, τη μύρισα στο σούπερ μάρκετ και μου άρεσε πολύ, παρόλο που γενικά δεν τρελαίνομαι για βανίλια! :) x

      Delete
  4. Great post <3

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    x Maria / Retro Street Station

    ReplyDelete
  5. Nice routine! Θέλω να διαβάσω και το review για το Micropedi! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κοραλλία μου! Θα κάνω πολύ σύντομα, το αγαπώ, το αγαπώ, το αγαπώ!! x

      Delete
  6. Thanks for following! Followed back on all platforms :)

    ReplyDelete
  7. I have a micropedi, I love it! Its disgustingly satisfying!

    Anna x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahaha I laughed so much with your comment Anna!!! You're SO right! :)

      Delete
  8. Very nice Blog ! I like the photos a lot !

    hug from Germany

    visit my blog if you like ;)and tell me what you think

    ReplyDelete
  9. Το αγαπημένο μου είδος σφουγγαριού! Αυτό το αφρόλουτρο θα πάω να το μυρίσω, σίγουρα θα μ'αρέσει. Πολύ ωραίο post, όπως πάντα βασικά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θέλω να πάρω και ένα πιο μικρό για να το κουβαλάω μαζί μου όταν πηγαίνω πισίνα, το καταραμένο το χλώριο ξεραίνει απίστευτα το δέρμα! Μέχρι και αύριο στο Βασιλόπουλο τα le petit marseillais είναι -50% και αυτό το αφρόλουτρο βγαίνει στο 1,5Ευρώ ;) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!! :D

      Delete

.