Swatch Time : Lovie Lipsticks / Κραγιόν της Lovie (Greek brand)

/ 42 comments


Hola chicas! How are you? I was in the mood yesterday to swatch for you all of my Lovie lipsticks, which is a very affordable Greek brand. I’ve swatched all of the lipsticks on bare skin with nothing underneath and I’ve packed them on, so that you can see the colors, but you can definitely sheer them out if you dab them on instead of swiping them. I’ve also included two pictures as you can see, one in direct sunlight and the bottom one just in natural daylight.



                     What do you think of these? Do you like any of the colors?



-------------------



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Χθες είχα όρεξη να σας κάνω swatch όλα τα κραγιόν που έχω από την πολύ οικονομική εταιρεία Lovie, η οποία είναι ελληνική για όσες δεν το ξέρετε. Τα κραγιόν έχουν εφαρμοστεί σε γυμνό δέρμα με τίποτα από κάτω και έχω βάλει αρκετή ποσότητα για να μπορείτε να δείτε τα χρώματα, αλλά κάλλιστα μπορείτε να εφαρμόσετε λιγότερη ποσότητα ταμποναριστά για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. Επίσης σας έχω 2 φωτογραφίες όπως μπορείτε να δείτε, η μία είναι κατευθείαν στο φως του ήλιου και η από κάτω είναι απλά στο φως της ημέρας.




Πώς σας φαίνονται; Έχετε κάποια αγαπημένα κραγιόν από αυτή την εταιρεία να μου προτείνετε;





42 comments:

  1. Τα νούμερα 58 και 60 είναι τέλεια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιιι και εγώ τα αγαπώ αυτά τα 2! Το 60 ειδικά τον περασμένο χειμώνα το είχα λιώσει, το φορούσα πολύ! Και φέτος το ίδιο προβλέπω λογικά ;) Έχουν απίστευτη ποικιλία!

      Delete
  2. Το νούμερο 19 & 60 είναι τα αγαπημένα μου!
    xx
    http://thecosmicsecret.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  3. Το νούμερο 19 & 60 είναι τα αγαπημένα μου!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το 60 τελικά καίει καρδιές!! Είναι όντως πολύ ωραίο και ιδιαίτερο χρώμα :)

      Delete
  4. 32, 37 kai 60 με έπεισες Σταυρούλα μου! Τώρα που επιστρέφω Αθήνα μια στάση στο κατάστημα τους και επιστρέφω με άποψη. Δεν έχω πάρει κανένα από Lovie μόνο βερνίκια νυχιών!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πολύ ωραίες επιλογές! ;) Τελικά το 60 αρέσει σχεδόν σε όλες ε! Από βερνίκια τους έχω μόνο 2 και δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, είναι πιο χειμωνιάτικα χρώματα! Εσύ ποια έχεις; Είσαι ευχαριστημένη;

      Delete
    2. Kαι εγώ χειμερινά έχω! Θα σου γράψω νουμεράκια όταν γυρίσω! Μου αρέσουν πολύ εχουν εξαιρετική διάρκεια! Το topcoat / base που έχουν είναι περίεργο ξεβάφεται τόσο δύσκολα!

      Delete
    3. Α ωραία θα περιμένω νουμεράκια λοιπόν! Εγώ έχω το 168 και το 186!

      Delete
  5. den exw kanena kragion Lovie...alla pragmatika meta ta swatches sou tha to skeftw polu sovara!!
    37,58 kai 60!!eidika to 60 super!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ στην αρχή τα σνόμπαρα, αλλά τελικά είναι τέλεια για να δοκιμάζεις διάφορα χρώματα και όχι μόνο! Καλά το 60 είναι φανταστικό χρωματάκι και δεν το βρίσκεις και εύκολα! ;)

      Delete
  6. pretty colors!!! i like 37 and 41 the most :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes they are! :) nr. 41 is a favorite of mine, I use it whenever I want something close to red, but not red (it's a coral red)

      Delete
  7. Τώρα αν πω ότι όλα μου αρέσουν...ξεχώρισα όμως: 19,32,37 και φυσικά 60!!
    Πολύ ωραίες επιλογές ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε, έχω τόσα και θέλω κι άλλα! Έχουν απίστευτη ποικιλία! Ε καλά το 60 πλέον έχει γίνει cult! Χαχαχα! ;)

      Delete
  8. χρήσιμο ως 'οδηγος'. good job!

    ReplyDelete
  9. Πολύ ωραίο post και τέλεια swatches. Αλλά γιατί να είναι Lovie ρε Σταυρούλααα; Δε μου κάθονται καθόλου καλά δυστυχώς, άσε που όντως θα μπορούσα να τα πάρω και όλα. Πφφ, τέλεια χρώματα, τα θέλω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ ;) Μήπως έτυχε τα 2 που πήρες να μη σου κάτσουν καλά; Στο λέω γιατί 1-2 απ'αυτά που έχω δε με τρελαίνουν σα σύνθεση και άλλα τα φοράω πάρα πολύ! Ποια απ'αυτά σ'αρέσουν περισσότερο να σου πω τι παίζει;

      Delete
  10. Τώρα με έκανες να θέλω και το 37.... ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι όμορφο το άτιμο! ;) Το έβαλα χτες ταμποναριστά σαν stain και ήταν πολύ όμορφο! x

      Delete
  11. Είναι όλα τέλεια, για μια περίοδο αγόραζα 1-2 κάθε βδομάδα! Νομίζω ότι έχουν βγάλει καινούρια χρώματα, πρέπει να κάνω μια βόλτα από το μαγαζάκι με σημειωμένα τα νούμερά σου χαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Damn!!! Χαχαχαχα!!! Πότε θα πας; Θέλω και εγώ!! *guilty* x

      Delete
  12. Όλα είναι πολύ ωραία, αλλά ξεχωρίζω τα 32 και 37!!! :Ρ

    ReplyDelete
  13. τα λατρεύω τα κραγιόν της lovie και έχω σταθεί πολύ τυχερή!!!!έχω τα περισσότερα από όσα δείχνεις και τα αγαπώ πολύ
    !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι και εγώ το ίδιο, μόνο 1-2 δε με τρελαίνουν απ'αυτά που έχω, αλλά τα χρησιμοποιώ, δεν είναι χάλια! Μια κοπέλα πιο πάνω λέει ότι έχουν βγάλει καινούριες αποχρώσεις και ακούω ήδη το πορτοφόλι μου να κλαίει χαχαχαχα!

      Delete
  14. Γεια σου!

    Σ'έχω κάνει tag εδώ: http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/2013/08/tag-10-things-about-me.html
    Θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα και τις δικές σου απαντήσεις :)

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη! Αν δεν το έχω κάνει ήδη το tag θα το κάνω ;) x

      Delete
  15. 6,37,60 αύριο κιόλας θα τα πάρω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ θα δείχνουν πολύ ωραία πάνω σου!! Περιμένω να τα δω και live ;) x

      Delete
  16. Είναι τέλεια! εγώ είχα πάρει ένα αλλά δεν έβαφε πολύ καλά αφού 'έσπαγε' μετά από λίγη ώρα και άφηνε τα χείλη μου πολύ ξερά. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μάλλον έφταιγε η συγκεκριμένη απόχρωση! Δεν έχουν όλα τα χρώματα την ίδια σύνθεση :) Κάποια που έχω είναι πιο κρεμώδη και 1-2 είναι αρκετά ξηρά! x

      Delete
  17. Beautiful colors!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  18. Replies
    1. Gorgeous colors, huge variety of colors and super affordable ;)

      Delete

.