Monthly Favorites : July - August 2013

/ 20 comments


Hola chicas! How are you? August is over and soon the summer will be over, that makes me kinda sad, because I love changes, but I also love the summer and I don’t want it to be over! Can I get more Gemini than that? LOL! Don’t think so! Anyway, I didn’t do a July favorites, because I didn’t write them down and by the time I got back from my vacation I had forgotten many of them, so in this post we basically have July-August favorites. Let’s check them out! If I’ve swatched/reviewed any of the products or used it in a FOTD, I will post the corresponding link to it.

Γειά σας κορίτσιά μου όμορφα! Πώς είσαστε; Ο Αύγουστος τελείωσε και θα τελειώσει και το καλοκαίρι σύντομα, αυτό με στεναχωρεί λίγο, γιατί ναι μεν αγαπώ τις αλλαγές, αλλά αγαπώ και το καλοκαίρι και δε θέλω να τελειώσει! Εντάξει, πιο Δίδυμος πεθαίνεις έτσι; Χαχαχα! Τον Ιούλιο δε σας έκανα αγαπημένα του μήνα, γιατί δεν τα είχα σημειώσει και μέχρι να γυρίσω απ’τις διακοπές μου είχα ξεχάσει πολλά απ’τα προϊόντα, οπότε σ’αυτό το ποστ βασικά θα δείτε αγαπημένα Ιουλίου-Αυγούστου. Πάμε να τα δούμε; Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω το αντίστοιχο link! 


  

Skincare / Haircare / Bodycare




Solene After Sun Face & Body Moisturising Cream : it’s not oily, it hydrates the skin and if you’ve got a sunburn it takes the redness away / Δεν είναι λιπαρό, ενυδατώνει το δέρμα και αν έχεις καεί παίρνει την κοκκινίλα

La Roche Posay ISO-UREA Smoothing Moisturizing Body Milk : I use it at night as foot cream / Το χρησιμοποιώ το βράδυ σαν κρέμα ποδιών

Frezyderm Anticort Alternative Steroid Effect : Great alternative to cortizone creams, it soothes inflammed skin / Πολύ ωραία εναλλακτική λύση στις αλοιφές με κορτιζόνη, καταπραϋνει το ερεθισμένο δέρμα

Lavera Foot Cream with Organic Macadamia & Healing Clay : Very nice foot cream that’s not oily and that gets absorbed into the skin really quickly, so I would use it whenever I would wear sandals and go out / Πολύ καλή κρέμα ποδιών που δεν είναι λιπαρή και που απορροφάται απτο δέρμα πολύ γρήγορα, οπότε τη χρησιμοποιούσα όποτε ήταν να φορέσω σανδάλια και να βγω έξω

Korres Organic Jojoba Oil : Still loving this stuff for my face and my hair! / Ακόμα λατρεύω αυτό το προϊόν για το πρόσωπό μου και τα μαλλιά μου!

Frezyderm Ygielle Skin Lotion : Great for drying out any random pimples! / Πολύ καλό στο να μαραίνει άκυρα σπυράκια που βγαίνουν κατά καιρούς!

Le Petit Marseillais Douche Huile Nourissante : It smells amazing and it actually hydrates the skin! / Μυρίζει καταπληκτικά και όντως ενυδατώνει το δέρμα

Garnier Fructis Miraculous Oil : I used it after the beach to soften and detangle my hair and after the shower for the same reasons, great stuff! / Το χρησιμοποιούσα μετά την παραλία για να μαλακώσουν και να ξεμπερδευτούν τα μαλλιά μου και μετά το μπάνιο για τους ίδιους λόγους, πολύ καλό προϊόν!

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner : It kept my hair in great condition during my vacation! / Διατήρησε τα μαλλιά μου σε πολύ καλή κατάσταση κατά τη διάρκεια των διακοπών μου!

La Roche Posay Thermal Spring Water : I especially enjoyed this during July-August, because it was pretty hot and one spritz would cool me down! / Απόλαυσα το συγκεκριμένο προϊόν ιδιαίτερα τους μήνες Ιούλιο και Αυγουστο, γιατί είχε πολλή ζέστη και με ένα φσιτ με δρόσιζε!

Inno Micropedi (also known as Emjoi Micropedi) : I love this!! It keeps my feet nice and smooth without having to work hard as I would with a foot rasp! / Το αγαπώ!! Διατηρεί τα πόδια μου όμορφα και απαλά χωρίς να μου βγαίνει το χέρι όπως με τις γνωστές ράσπες κτλ.




Makeup




La Roche Posay RespectissimeMascara Densifieur in Black : It gives the lashes a nice, kinda dramatic effect and it’s pretty black / Δίνει στις βλεφαρίδες ένα ωραίο, αρκετά δραματικό αποτέλεσμα και είναι αρκετά μαύρη

Maybelline Superstay 24h Foundation in 021 Nude: An oldie, but a goodie! It covers well and it doesn’t look heavy like Revlon Colorstay / Ένα παλιό αγαπημένο επανήλθε! Καλύπτει καλά και δε δείχνει βαρύ όπως το Colorstay της Revlon

Vivo Cosmetics Baked Blush inCinnamon Glow : It gives your cheeks color and a lovely glow! It is a bit powdery, but I love the results it gives, so it doesn’t really bother me / Δίνει στα μάγουλα χρώμα και μια πολύ ωραία λάμψη!

Max Factor Wild Mega Volume Volumising Mascara in Brown : I don’t usually like brown mascara, but this one is pretty dark and it makes my lashes look huge! / Συνήθως δε μου αρέσουν οι καφέ mascara, αλλά η συγκεκριμένη είναι αρκετά σκούρα και κάνει τις βλεφαρίδες μου να φαίνονται τεράστιες!

MUA Power Pout in Runaway : Such a pretty color for the summer, plus it’s moisturizing and it has a lovely minty scent / Πολύ όμορφο χρώμα για το καλοκαίρι, συν του ότι είναι ενυδατικό και έχει μια ευχάριστη μυρωδιά μέντας

Max Factor Wild Shadow Pencilin Nr. 05 : Gorgeous taupe cream eyeshadow in a pencil form, so pretty and so convenient! / Πανέμορφη καφέ-γκρι (taupe) κρεμώδης σκιά σε μορφή μολυβιού, τόσο όμορφο χρώμα και τόσο βολική συσκευασία!

Rimmel Exaggerate WaterproofEye Definer in Nr. 26 Noir : It’s black, it’s creamy enough so that I can apply it to my waterline and it lasts! / Είναι μαύρο, αρκετά κρεμώδες ώστε να μπορώ να το εφαρμόσω στο εσωτερικό του ματιού μου και διαρκεί!

Sigma F40 Large Angled Contour Brush : I hadn’t used this brush forever, because all this time I mostly used cream blushes, but now that I started using powder blushes again I started using this brush too / Δεν είχα χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο πινέλο για πολύ καιρό, γιατί συνήθως χρησιμοποιούσα κρεμώδη ρουζ, όμως τώρα που άρχισα να χρησιμοποιώ πάλι ρουζ σε μορφή πούδρας ανακάλυψα ξανά το συγκεκριμένο πινέλο

Real Techniques Contour Brush : Great brush for contouring and for highlighting! / Πολύ καλό πινέλο για φωτοσκιάσεις!

Real Techniques Powder Brush : This is probably my favorite powder brush ever! It’s huge, super soft and it doesn’t shed, I hate brushes that shed / Αυτό είναι μάλλον το αγαπημένο μου πινέλο για πούδρα! Είναι τεράστιο, πολύ μαλακό και δε μαδάει, μισώ τα πινέλα που μαδάνε

Real Techniques Domed Shadow Brush : I love this brush for applying and blending out cream eyeshadows, I wish they would sell it individually, so that I could get a couple of them! / Λατρεύω αυτό το πινέλο για να απλώνω και να σβήνω κρεμώδεις σκιές, μακάρι να το πουλούσαν μεμονωμένα, ώστε να μπορούσα να αγοράσω μερικά!

Cosmopolitan Blend Perfection Sponge : Great if you prefer a natural finish and not a lot of coverage from your foundation and if you have any heavy foundation you can sheer it out with this sponge! / Τέλειο αν σας αρέσει το φυσικό τελείωμα και δε θέλετε πολλή κάλυψη απτο μεϊκάπ σας και αν έχετε κάποιο βαρύ μεϊκάπ μπορείτε να το κάνετε να φαίνεται πιο ελαφρύ μαυτό το σφουγγαράκι!



Nails




China Glaze Nail Lacquer inBermuda Breakaway : Gorgeous medium blue color! / Πανέμορφο μπλε χρώμα, ούτε ανοιχτό ούτε πολύ σκούρο!

Essence Colour & Go Nail Polish in Nr. 144 Black is Back : A staple in my collection / Κλασσική αξία πλέον στη συλλογή μου

Essence Nail Art Special Effect! Topper in Nr. 16 Cool Breeze : This on top of black nail polish = perfection! / Αυτό το βερνίκι πάνω από μαύρο χρώμα = τελειότητα!

Essence Colour & Go Nail Polish in Nr. 129 The boy next door : I’ve been clearly obsessed with blue nail polish this summer! Another beautiful blue, a bit lighter than the China Glaze one /

Maybelline Express Remover Nail Polish Remover : This removes my nail polish super quickly and it also leaves a nice scent on my skin / Το συγκεκριμένο προϊόν αφαιρεί το βερνίκι μου πολύ γρήγορα και αφήνει και ένα πολύ ωραίο άρωμα στο δέρμα μου




Fragrance




The Body Shop Perfume Oil Indian Night Jasmine : It smells lovely, it lasts pretty well and it doesn’t contain any alcohol, so you can definitely wear it under the sun / Μυρίζει όμορφα, κρατάει αρκετά καλά και δεν περιέχει οινόπνευμα, οπότε μπορείτε να το φορέσετε άφοβα κάτω απτον ήλιο

Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water : Lovely fruity and floral scent, it’s so light and refreshing! / Πολύ ωραία φρουτώδης και λουλουδάτη μυρωδιά, είναι τόσο ελαφρύ και δροσερό!





Do we have any products in common? What were your August faves?


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για τον Αύγουστο;





20 comments:

  1. ωραια προιοντα το Roger & Gallet Fleur de Figuier Fresh Fragrant Water που μπορω να βρω?xxx kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαρία! :) Σε φαρμακεία το βρίσκεις! Κυκλοφορούν κατά καιρούς και σετάκια απ'αυτή την εταιρεία, αλλιώς κοίτα σε online φαρμακεία, γιατί εκεί θα τα βρεις σε πολύ χαμηλότερη τιμή! x

      Delete
  2. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου και αυτό το μήνα!!! Αγαπώ R&G παρολο τις τσιμπιμένες τιμές τους!!!
    Φιλιά
    Μαιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μαίρη μου! :) Ισχύει για τις τιμές, εγώ θα κοιτούσα αποκλειστικά σε online φαρμακεία, τα βρίσκεις πολύ φθηνότερα εκεί! Ή σε κανένα σετάκι που βγάζουν κατά καιρούς πχ. με άρωμα και body lotion ;) χ

      Delete
  3. και γιαυτο στο αρωματακι θα σταθω..θελω πολυ να το δοκιμασω...πιστευεις οτι θα ειναι πολυ ελαφρυ για το χειμωνα??

    Mybeautymap.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ άνετα θα το έβαζα και χειμώνα για κάθε μέρα, βέβαια τα γούστα της κάθε κοπέλας διαφέρουν! :) Πέρνα από ένα φαρμακείο και μύρισέ το :) x

      Delete
  4. αχ το αρωμα με το συκο και εγω δεν το αποχωριστηκα.ποσο εμπνευσμενο πραγματικα.
    και το taupe μολυβι μου εκανε κλικ.
    πολυ ωραιες οι επιλογες σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το άρωμα αυτό μ'αρέσει πάρα πολύ και θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ και το φθινόπωρο/χειμώνα! Έχω κολλήσει τον τελευταίο ένα χρόνο περίπου με το taupe χρώμα και ειδικά όταν είναι κρεμώδης σκιά! Βολεύει πάρα πολύ ;) Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  5. Τέλεια όλα, το Garnier κι εγώ το χρησιμοποίησα πολύ αυτό το καλοκαίρι! Και μ'έπεισες για το ξεβαφτικό από Maybelline, θα το πάρω! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριάννα μου :) Και εγώ το χρησιμοποίησα πολύ και όμως έχει κατέβει λίγο, γιατί δε βάζω μεγάλη ποσότητα κάθε φορά! Ρε μετά τα χέρια μου μυρίζουν λες και έχω βάλει άρωμα, ενώ μέσα στο μπουκαλάκι μυρίζει όπως ένα συνηθισμένο ξεβαφτικό νυχιών!! Να το πάρεις, είναι και βολικό ;)

      Delete
  6. Πολυ ομορφα ολα!! Εγω κλασικα ζηλεψα τα λαδακια μαλλιων (εχω ενα κολλημα τελευταια) αλλα και τα πινελακια σου.. θυμασαι περιπου τιμουλες??
    ellakibeauty.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Έλλη :) Άσε και εγώ έχω κολλήσει με τα λαδάκια γενικώς! Της Sigma το είχα πάρει σε σετ, μόνο του έχει $16! Για Real Techniques : Το contour brush είναι και αυτό από σετ (το core collection) που έχει $17.99 στο iherb. Το powder brush έχει $9.99 και το domed shadow brush είναι και αυτό από σετ (το travel essentials) που έχει $17.99 στο iherb.

      Έχω κάνει εδώ review κάποια πινέλα Real Techniques και έλεγα σήμερα να κάνω review και τα υπόλοιπα που έχω, θα δω αν θα προλάβω! Πάντως αν όχι σήμερα, σίγουρα θα ανέβει μέσα στις επόμενες ημέρες! :)

      http://www.drugstoreandbargainlover.com/2013/02/review-real-techniques-brushes.html

      Delete
  7. Πολύ ωραία, λατρεύω τα μπλε και γαλάζια μανό και τα RT ακόμα δεν τα έχω δοκιμάσει αν και θέλω πολύ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κοραλλία μου! :) Και εγώ λατρεύω τα μπλε μανό, είναι τέλεια! Τα RT να τα δοκιμάσεις, είναι πολύ ωραία πινέλα, μαλακά και δε μαδάνε! ;) x

      Delete
  8. τέλειο όλα,ενα και ένα!!! φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  9. Χρειάζομαι περισσότερα πινέλα Real Techniques! χαχαχα Το Solene After Sun το χρησιμοποιώ πλέον για κρέμα σώματος, μου αρέσει πολύ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ, τα αγαπώ!! :) Έχω τόσες κρέμες σώματος που δεν ξέρω τι να πρωτοβάλω χαχαχα! x

      Delete

.