Swatch Time : Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow (6 shades)

/ 24 comments

click on the picture for a larger view


Hola chicas! How are you? Another swatch post and this time I got to show you my collection of Stay All Day cream eyeshadows by Essence. I’ve swatched all of the cream eyeshadows on bare skin with nothing underneath and I’ve packed them on, so that you can see the colors, but you can definitely sheer them out with a brush or with your fingers for a more natural look.



What do you think of these? Which are your favorite cream eyeshadows?



-------------------



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Ένα ακόμη ποστ με swatches και αυτή τη φορά έχω να σας δείξω τις κρεμώδεις σκιές Stay All Day της Essence που έχω στην κατοχή μου. Οι κρεμώδεις σκιές έχουν εφαρμοστεί σε γυμνό δέρμα με τίποτα από κάτω και έχω βάλει αρκετή ποσότητα για να μπορείτε να δείτε τα χρώματα, αλλά κάλλιστα μπορείτε να τις σβήσετε με πινέλα ή με τα δάχτυλά σας για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα.




Πώς σας φαίνονται; Ποιές είναι οι αγαπημένες σας κρεμώδεις σκιές;





24 comments:

  1. oraies kai oikonomikes. eixa ti roz k tin asimi alla dystixos kserenontai se poly syntomo xroniko diastima :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα συμφωνήσω! Οι color tattoo της maybelline και οι studio cream eyeshadows της elf δεν ξεραίνονται τόσο γρήγορα!

      Delete
  2. Replies
    1. Είναι πολύ όμορφο χρώμα και φοριέται ανέτα καθημερινά :)

      Delete
  3. Πολύ καλές και αυτές έχω την Jim-me blue και τη for fairies αλλά οι αγαπημένες μου είναι οι color tattoos!
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα μ'αρέσουν λίγο περισσότερο οι color tattoo της maybelline και οι studio cream eyeshadows της elf! :)

      Delete
  4. Έχω τη μοβ και μου αρέσει πολύ! Η μπλε δεν είναι τόσο...τρομακτικά μπλε όσο φανταζόμουν, ενδιαφέρον ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και την For Fairies δεν έχεις καλέ; Ναι δεν είναι τρομακτική η μπλε χαχαχα! ;)

      Delete
    2. όχι γιατί πήρα τη maybelline τη ροζ τελικά. Η χρυσή και η ασημί είναι super pigmented πάντως!

      Delete
  5. Έχω την glammy goes to αλλά ερωτεύτηκα την for fairies αν την βρώ την έχω αρπάξει....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι και οι 2 πολύ όμορφα, καθημερινά χρώματα! Να την αρπάξεις λοιπόν ;)

      Delete
  6. Φαίνονται τέλειες και αν με ρωτούσες δύσκολα θα μάντευα ότι είναι από Essence! Θα είναι και οικονομικές! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι όμορφες :) 3,99 έχουν νομίζω η καθεμία! x

      Delete
  7. Όμορφες ναι και καλή διάρκεια.Είχα κι εγω δύο αλλά ξεραινονται..της maybelineκρατάνε περισσότερο.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και της maybelline και της elf απ'τη studio σειρά δεν ξεραίνονται γρήγορα! ;) x

      Delete
  8. Όμορφες ναι και καλή διάρκεια.Είχα κι εγω δύο αλλά ξεραινονται..της maybelineκρατάνε περισσότερο.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Και μυρίζουν σα μπισκότο ή σαν κάτι γλυκό!! ;)

      Delete
    2. Αλήθεια; Θα πάρω μία αν βρω, μ'έπεισες. Και με γεια το blog, πολύ ωραία αλλαγή!

      Delete
    3. Ναι μυρίζουν πολύ ωραία! Πάρε κάποια που να τη φοράς συχνά, γιατί η αλήθεια είναι ότι ξεραίνονται σχετικά γρήγορα, οπότε αν πάρεις κάποια ευκολοφόρετη θα προλάβεις να την ευχαριστηθείς αρκετά :) Ωωωω σ'ευχαριστώ πολύ!! :) x

      Delete

.