Swatch Time : Sleek Makeup blushes (6 shades)

/ 28 comments




Hola chicas! How are you? Today I’m swatching for you my Sleek Makeup blushes and I own six of them (Pomegranate, Sunrise, Rose Gold, Flushed, Pixie Pink, Flamingo). I’ve swatched all of the blushes on bare skin with nothing underneath and I’ve packed them on a little bit, so that you can see the colors, but you will definitely have to sheer them out with your brush, because they’re really pigmented, so be careful! The top picture was taken under direct sunlight and the bottom one in natural daylight. 


  
What do you think of these? Have you tried them?



-------------------



Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Σήμερα θα σας κάνω swatch τα ρουζ της Sleek που έχω στην κατοχή μου και έχω 6 (Pomegranate, Sunrise, Rose Gold, Flushed, Pixie Pink, Flamingo). Τα ρουζ έχουν εφαρμοστεί σε γυμνό δέρμα με τίποτα από κάτω και έχω βάλει αρκετή ποσότητα για να μπορείτε να δείτε τα χρώματα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να τα σβήσετε με το πινέλο σας, γιατί έχουν πολύ καλή χρωματική απόδοση, οπότε θέλουν προσοχή! Η πάνω φωτογραφία είναι τραβηγμένη κάτω από τον ήλιο και η κάτω σε φυσικό φως ημέρας.


  

Πώς σας φαίνονται; Έχετε δοκιμάσει κάποιο απ’αυτά;





28 comments:

  1. Πηρα προσφατα απο ebay το face form Που ειχε το rose gold συν pixie pink και Pomegranate.εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενη!χωρια απου απο ερευνα απο φασισα ebay γιατι αργουνε και δεν εχουνε πολυ καλο service.αλλα τρομερη αποδοση ρουζ και πολλες αποχρωσεις!η Pixie pink ειναι η πιο καθημερινη και παει νομιζω σε ολες..η rose gold η πιο ξεχωριστη.και η pomegranate ειναι λιγο για στυλ χιονατη!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουν πολύ ωραία ρουζ και πρέπει να αρχίσω να τα χρησιμοποιώ πιο συχνά, καιρός να ξεκολλήσω επιτέλους από τα κρεμώδη ρουζ! Ναι υπάρχουν και στο ebay και μάλιστα εκεί μπορείς να βρεις και limited edition προϊόντα τους ;) x

      Delete
  2. Ρουζ,όχι.Δεν έχω.Αλλά από αυτά που βλέπω τα λιγουρεύομαι!Πολύ όμορφα χρώματα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφα και πολύ οικονομικά αν σκεφτείς ότι το καθένα έχει τεράστια ποσότητα μέσα! x

      Delete
  3. Όλα είναι τέλεια αλλά τo rose gold και το flamingo φαίνονται πάρα πολύ ωραία!!! Έχω και εγώ κάποια sleek προϊόντα και πρόσφατα έκανα και review!! Αν θες τσέκαρέ το :) :) http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουν πανέμορφα χρώματα! :) Αχ το είδα το review σου και θέλω και τα 3 πράματα που δείχνεις!

      Delete
  4. I have Suede which is my favorite nude blush of all time! And I have flamingo, mirrored pink, pomegranate and the Lace blush by 3 palette! However I really really want rose gold!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I want to try Suede, it's really popular! :) Rose Gold is a beautiful blush, you should get it! x

      Delete
  5. ΤΡρομερή απόδωση χρώματος γενικά για τα προιόντα της sleek έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά δεν έχω δοκιμάσει κατι ακόμα :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πάρα πολύ ωραία! Εγώ είχα εκμεταλλευτεί παλιότερα ένα -50% που είχαν βάλει και τα σήκωσα όλα! Πολύ καλές τιμές για την ποιότητα και την απόδοσή τους! Να δοκιμάσεις έστω 2-3 πραματάκια, πχ. μία παλέτα σκιών, ένα ρουζ και ένα κραγιόν ή το face contour kit! x

      Delete
  6. Απίστευτα χρώματα! Θα κάνω σύντομα παραγγελία από Sleek, και μετά απ'αυτό το post μάλλον θα πάρω και ρουζ! Τέλεια όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ όμορφα τα ρουζ Μαριάννα μου, σίγουρα να δοκιμάσεις κάποιο! Αλλά θέλουν πολύ ελαφρύ χέρι να ξέρεις, γιατί έχουν έντονη χρωματική απόδοση!

      Delete
  7. Love these blushes, vl definitely pick up some, thanks for the recommendations!

    ReplyDelete
  8. Το Pomegranate το φόρεσα σχεδόν όλο το χειμώνα πέρυσι. Φέτος θέλω κάτι πιο μωβ... αλλά και το Flushed δεν είναι κακό τώρα που το σκέφτομαι! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το flushed είναι πολύ ιδιαίτερο χρώμα, δε βρίσκεις και τόσο εύκολα κόκκινο ρουζ και μάλιστα αρκετά σκούρο! Να το τσιμπήσεις ;)

      Delete
  9. Έχω μια παλέτα με σκιές της Sleek αλλά και τα ρουζ τώρα που τα είδα φαίνονται το ίδιο καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολύ ωραία Κοραλλία μου, όπως και οι παλέτες! ;) x

      Delete
  10. Είναι όλα τόσο όμορφα!! Το pixie pink είναι ματ; Φαίνεται το τέλειο barbie ροζ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι είναι ματ! ;) Πιο barbie ροζ πεθαίνεις χαχαχα! x

      Delete
  11. Τελεια αποδοση χρωματος φαινεται να εχουν, μου αρεσε πολυ το pixie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχουν τρελή χρωματική απόδοση, χρειάζεσαι ελάχιστη ποσότητα κάθε φορά! Ναι είναι όμορφο το pixie pink :) x

      Delete
  12. Replies
    1. Oh yes, you definitely do! These are awesome blushes and so affordable for their quality and for the amount of product you get in them ;) x

      Delete
  13. Πρέπει να πέρασα και κανα 5λεπτο κολλημένη στη φώτο, ψάχνοντας να βρω ποια θα προστεθούν στη wish list μου..... και τελικά τα βρήκα... όλα μικρή ξελογιάστρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχα! Μα είναι πολύ ωραία, δε φταίω εγώ! Δες και τις τριπλές παλέτες με ρουζ που έχουν ;) x

      Delete
  14. The blushes are absolutely gorgeous. All the shades look so good,

    ReplyDelete
  15. Rose Gold is very nice, I think it would suit me nicely...I don't know why I haven't tried any Sleek product yet, I should buy some to see the quality. Kisses from Romania!:)

    ReplyDelete

.