Monthly favorites : October 2013 (Apivita, Now Solutions, Zara, China Glaze, Elf etc.)

/ 18 comments



Hola chicas! How are you? I can’t believe we’re already in November! I was so busy in October that as far as makeup is concerned what you’ll see in this post is ALL I used all month from start to finish. Let’s check out my October favorites! If I’ve swatched/ reviewed any of the products or used it in a FOTD, I will post the corresponding link to it.


Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Πώς είσαστε; Δεν το πιστεύω ότι είμαστε ήδη στο Νοέμβριο! Τον Οκτώβριο ήμουν τόσο απασχολημένη που όσον αφορά το μακιγιάζ αυτά που θα δείτε σ’αυτό το άρθρο είναι όλα όσα χρησιμοποίησα καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα. Πάμε να δούμε τα αγαπημένα μου για το μήνα Οκτώβριο! Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω το αντίστοιχο link!
  


  

Skincare / Haircare / Bodycare


Now Solutions Sweet Almond Oil : I’ve been using this as a pre-shampoo hair mask and it works great! It leaves my hair nourished and soft. / Το χρησιμοποιώ σα μάσκα πριν το λούσιμο και κάνει πολύ καλή δουλειά! Αφήνει τα μαλλιά μου πιο δυνατά και απαλά.

Natures Way Efagold Organic Coconut Oil : Still loving this product and yet I havent even used half of it. During the month of October I was using it alone to remove my makeup and mixed with avocado oil to wash my face. / Ακόμα το λατρεύω αυτό το προϊόν και να φανταστείτε δεν έχει φτάσει καν στη μέση. Κατά τη διάρκεια του Οκτώβρη το χρησιμοποιούσα μόνο του για να αφαιρέσω το μακιγιάζ μου και σε συνδυασμό με έλαιο αβοκάντο για να πλύνω το πρόσωπό μου!

Apivita Express Beauty with propolis (face mask) : If you have oily, acne prone skin, then give this mask a try! Propolis has antibacterial and antifungal properties, plus this mask contains clay which is always great for the skin! / Αν έχετε λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής τότε σίγουρα να δοκιμάσετε τη συγκεκριμένη μάσκα. Η πρόπολη έχει αντιβακτηριδιακές και αντιμυκητισιακές ιδιότητες και η άργιλος που περιέχει αυτή η μάσκα είναι πάντα ευεργετική για το δέρμα.

Shea d’afrique with Aloe Vera : I’ve had this for a long time and I finally decided to start using it regularly. I mainly use it on my legs and feet and it moisturizes my skin really well! It also smells like bubblegum and it doesnt contain chemicals. / Αυτό το προϊόν το έχω πολύ καιρό και επιτέλους αποφάσισα ν’αρχίσω να το χρησιμοποιώ συστηματικά, κυρίως στα πόδια μου και βρίσκω ότι ενυδατώνει το δέρμα πολύ ωραία! Επίσης μυρίζει σαν τσιχλόφουσκα και δεν περιέχει χημικά.

Apivita Organic Propolis Solution : I use this as a spot treatment and so far I like it a lot! / Το χρησιμοποιώ τοπικά πάνω στα σπυράκια και μέχρι στιγμής μου αρέσει πολύ!

Apivita Face Mask with Green Clay : One of the best clay masks that you can find on the market, definitely check it out! / Μία από τις καλύτερες μάσκες με άργιλο που μπορείτε να βρείτε στην αγορά, σίγουρα δοκιμάστε τη!

Now Solutions Organic Jojoba Oil : I’ve been loving this as a moisturizer! I apply it on damp skin and it leaves it really soft and moisturized. / Το λατρεύω σαν ενυδατική! Το απλώνω σε βρεγμένο δέρμα και το αφήνει πολύ απαλό και ενυδατωμένο.

Now Solutions Avocado Oil : I use it mixed with coconut oil to wash my face. If you have dry skin you will love this as a moisturizer too! / Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με λάδι καρύδας για να πλύνω το πρόσωπό μου. Αν έχετε ξηρό δέρμα θα το λατρέψετε και σαν ενυδατική!





Makeup



The Body Shop Vitamin E Cool BB Cream in Glowing Shade : I didn’t have high expectations for this product, but I find it really convenient for everyday use! It doesn’t provide a lot of coverage, but it’s enough for me, I’m ok if I use some concealer. / Δεν περίμενα πολλά απτο συγκεκριμένο προϊόν, αλλά τελικά με βόλεψε πολύ για κάθε μέρα! Δε δίνει μεγάλη κάλυψη, αλλά είναι αρκετή για μένα και είμαι εντάξει με λίγο κονσίλερ τοπικά.

Kryolan TV Paint Stick in FS 46 : Speaking of concealer this is what I use to cover any pimples or redness on my face! / Μιλώντας για κονσίλερ αυτό είναι το προϊόν που χρησιμοποιώ για να καλύψω σπυράκια και κοκκινίλες στο πρόσωπό μου!

E.L.F. Studio Eyebrow Kit in Dark : This product has lasted me for ever! lol I’ve had it for 2 years and it’s still going strong, I haven’t seen the bottom of the pan yet. Definitely check it out! / Αυτό το προϊόν δεν τελειώνει με τίποτα! Το έχω 2 χρόνια τώρα και συνεχίζει ακάθεκτο, δεν έχω δει καν το κάτω μέρος της συσκευασίας ακόμα. Σίγουρα να το δοκιμάσετε!

Stila Convertible Color in Peony : Lovely cream blush that gives a beautiful, natural color to the face and it goes with everything! / Πολύ καλό κρεμώδες ρουζ που δίνει ένα πολύ όμορφο, φυσικό χρώμα στο πρόσωπό σας και ταιριάζει με τα πάντα!

Maybelline Fit Me Pressed Powder in 120 Classic Ivory : Obviously I’m not Classic Ivory, but this powder doesn’t have any coverage, so I can use this shade with no problem. Its such a finely milled and velvety powder! / Φυσικά και δεν είναι αυτή η απόχρωσή μου (έχω πιο σκούρα επιδερμίδα)

Max Factor Wild Mega Volume Mascara in Brown : This mascara has a huge brush and a lovely brown color. It gives volume, but I only apply 1 coat over the Erre Due one, so it doesn’t give me a super dramatic effect which is great for everyday! / Αυτή η μάσκαρα έχει μεγάλο βουρτσάκι και ένα πολύ όμορφο καφέ χρώμα. Δίνει όγκο στις βλεφαρίδες, αλλά με 1 στρώση πάνω απ’την Erre Due δεν έχω υπερβολικά δραματικό αποτέλεσμα, οπότε είναι μια χαρά για καθημερινή χρήση!

Erre Due Volumizing Waterproof Mascara in 01 Black : Still loving this mascara as a base for other mascaras, it gives me long and full lashes and it holds my curl really well. / Ακόμα αγαπώ αυτή τη μάσκαρα σα βάση για άλλες μάσκαρες, μου δίνει και μήκος και όγκο και κρατάει την καμπύλη στις βλεφαρίδες μου πολύ καλά.

Wet ‘n Wild ColorIcon Palette in Vanity : And oldie, but a goodie! Great neutral palette, definitely check it out! / Παλιό, αλλά αγαπημένο προϊόν! Πολύ ωραία παλέττα με γήινα χρώματα, να την τσεκάρετε οπωσδήποτε!

Too Faced Shadow Insurance Eye Shadow Primer : I’ve tried several eyeshadow primers, but this one is my favorite so far! / Έχω δοκιμάσει αρκετά primers για τις σκιές, αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου μέχρι στιγμής!

E.L.F. Mechanical Eyelash Curler : I love this eyelash curler, it’s so easy to use, but unfortunately I can’t find it on Elf’s website anymore. Bummer! / Το αγαπώ αυτό το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες, γιατί είναι τόσο εύκολο στη χρήση, αλλά δυστυχώς δεν το βρίσκω πλέον στο site της Elf. Κρίμα!

Coastal Scents IB119 Deluxe Crease Brush : This is a nice, soft crease brush that I hadn’t used for so long / Ένα ωραίο, απαλό πινέλο για την κόγχη του ματιού που δεν είχα χρησιμοποιήσει εδώ καο πολύ καιρό

Sigma Beauty F30 Large Powder Brush : This powder brush is soft and huge! It sheds a couple of hairs each time though, which sucks. If it didn’t shed it would be an amazing brush. / Αυτό το πινέλο για πούδρα είναι απαλό και μεγάλο! Χάνει βέβαια 1-2 τρίχες κάθε φορά, το οποίο μου τη δίνει. Αν δε μαδούσε θα ήταν ένα απίστευτο πινέλο.

Sigma Beauty F50 Duo Fibre Brush : I really like this brush for applying cream blushes, it gives such a natural finish! / Μου αρέσει πολύ αυτό το πινέλο για να απλώνω κρεμώδη ρουζ, δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα!

Zoeva Buffing Brush : I love flat top brushes for applying base products (foundations, bb creams) to my face! / Λατρεύω τα επίπεδα πινέλα για να απλώνω προϊόντα βάσης (μεϊκάπ, bb creams) στο πρόσωπό μου!

Zoeva Spoolie Brush : After applying the Elf Studio Eyebrow Kit (the wax side) to my eyebrows, I brush them with this spoolie to distribute the product evenly. / Αφού γεμίσω τα φρύδια μου με το Eyebrow Kit της Elf (το κερί) τα περνάω με αυτό το βουρτσάκι για να απλωθεί το προϊόν ομοιόμορφα.

  


Nails



China Glaze Nail Lacquer in On the Catwalk : Such a pretty grey nail polish and I love the name too! / Ένα πολύ όμορφο γκρι βερνίκι και μου αρέσει πολύ και το όνομά του!

Essence Nail Art Special Effect Topper in 02 Circus Confetti : I’m officially obsessed with this glitter nail polish! / Είμαι και επίσημα εθισμένη σαυτό το βερνίκι με γκλίτερ!




Fashion



Zara Shopping Bag: I wouldn’t describe this as a shopping bag, it’s more like an office bag to me. Its huge yet stylish and I love it! / Δε θα την περιέγραφα σαν shopping bag, για εμένα είναι περισσότερο τσάντα γραφείου. Είναι τεράστια αλλά κομψή και την αγαπώ!

  


Do we have any products in common? What were your October faves?



Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για τον Οκτώβριο;






18 comments:

  1. wow..Πολλα αγαπημενα...τα ζηλεψα..σκεφτομαι να παρω τη λοσιον της apivita με την προπολη..ειμαι σιγουρη οτι αξιζει

    ReplyDelete
  2. αυτα τα φυσικα ελαια με εξιταρουν.... με ξεσηκωσες παλι...κ η τσαντα σου ειναι υπεροχη...

    ReplyDelete
  3. Ποιό να πρωτοδιαλέξω!! Υπέροχες όλες οι επιλογές σου, και η τσάντα πολύ ωραία!!:)xx

    ReplyDelete
  4. Το μανο της essence το εχω φορέσει και εγώ πολύ!!! Αυτα τα oils τα διαφορα απο που τα εχεις παρει???

    ReplyDelete
  5. Το coconut oil πρέπει να το πάρω! Έχει τόσες χρήσεις! :)

    ReplyDelete
  6. Πολύ πολύ όμορφα πραγματάκια!

    ReplyDelete
  7. έχεις βραβειάκι από μένα...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/11/2.html

    ReplyDelete
  8. I love Apivita, gorgeous skin product range, and Kryolan as they are cinema / theatre back stage makeup brand they do have nice foundations that covers perfectly

    ReplyDelete
  9. http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/11/whats-in-my-shower.html#.UoOduuL_F0U

    Σε τάγκαρα!!

    Η βάση από too faced είναι και δική μου αγαπημένη!!Οπως και τα βερνίκια της China Glaze!

    ReplyDelete
  10. Apivita αγαπώ!
    Πολύ ωραίο ποστ! :)
    Με ψήνεις να κάνω και εγώ γιατί έχω κάτι χρόνια να κάνω!

    ReplyDelete
  11. H mascara tis Erre Due einai agapimeni apo to kalokairi! Pragmatika polu kali!! :)

    ReplyDelete
  12. τέλειο & αναλυτικό ποστ!
    ψηφίζω Apivita δεν το συζητώ <3
    xxx

    ReplyDelete
  13. Εχεις ενα υπέροχο βραβειάκι απο μένα!!
    Unpaixtable award for yyou as well...
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/11/an-unpaixtable-award-x-3.html

    ReplyDelete
  14. υπεροχη η μασκα της apivita με προπολη!!!!

    ReplyDelete
  15. Πολυ ωραια η τσαντα και μασκα με αργιλο ειναι υπεροχη !!!

    Novembre Beaute by Natassa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νατάσα! :) Και εγώ λατρεύω τις μάσκες με άργιλο!

      Delete
  16. Πολύ ωραία όλα! Αγαπώ coconut oil και μάσκες περιποίησης γενικώς! Πολύ βολική κι η τσάντα επίσης!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Μαριαννάκι μου! :) Και εγώ το λατρεύω το λάδι καρύδας, μου λήγει σύντομα και θα πάρω σίγουρα καινούριο!

      Delete

.