Giveaway Winners : 3 x Garnier Miraculous Oil (Greece only)

/ 2 comments

Γειά σας κορίτσιά μου όμορφα! Μου λείψατε πάρα πολύ τόσο καιρό που ήμουν απασχολημένη με τις εξετάσεις των ισπανικών, τώρα όμως που τελείωσα επιστρέφω δριμύτερη! Το πρώτο μου ποστ, λοιπόν, μετά την επιστροφή μου οφείλει να είναι η ανακοίνωση των ονομάτων των 3 νικητριών του Miraculous Oil της Garnier, την οποία έχω αργήσει αρκετά και λυπάμαι για την καθυστέρηση. Πάμε να δούμε τα ονόματα!





Συγχαρητήρια κορίτσια!! Πάντα καλότυχες και εύχομαι να το ευχαριστηθείτε το λαδάκι όσο και εγώ! Έχετε 48 ώρες να μου στείλετε τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, κινητό) στο e-mail stevoulina@gmail.com , ώστε να τα προωθήσω στη Garnier και να λάβετε το δώρο σας.

Για όσες και όσους δεν κέρδισαν μη μου ανησυχείτε! Έρχονται κι άλλοι διαγωνισμοί πάρα πολύ σύντομα, γιατί ωραία τα δωρεάν προϊόντα που λαμβάνουμε, αλλά είναι εξίσου ωραίο να κάνεις δώρα και να δίνεις χαρά σε ανθρώπους που σε διαβάζουν και σε στηρίζουν! J



2 comments:

  1. Αχα,και νόμιζα ότι ήμουν η μόνη που παραμελώ το blogging λόγω ισπανικών.Έδωσα το B2 του Cervantes,αλλά δεν νομίζω ότι θα το πάρω...θα δείξει :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εσύ;;;;; Και εγώ!!! Αθήνα έδωσες;

      Delete

.