Monthly Favorites : June 2013

/ 16 comments

Hola chicas! How are you? Can you believe June is over? I hope your June was better than mine, I had allergies and then a stupid infected mosquito bit me on my leg and I got a lovely infection, thank God I didn’t have to take antibiotics. Be extra careful with mosquitos this summer! Despite these facts, I kept on discovering and using products, especially skincare ones. Let’s check them out! If I’ve swatched/reviewed any of the products or used it in a FOTD, I will post the corresponding link to it.

Γειά σας κορίτσιά μου όμορφα! Πώς είσαστε; Το πιστεύετε ότι πέρασε και ο Ιούνιος; Ελπίζω ο μήνας σας να ήταν καλύτερος απ’το δικό μου, είχα αλλεργίες (με τον ηλίθιο καιρό, μια ζέστη, μια κρύο) και μετά με τσίμπησε ένα μολυσμένο κουνούπι στη γάμπα και έπαθα μια ωραιότατη φλεγμονή, ευτυχώς γλίτωσα την αντιβίωση. Να προσέχετε πάρα πολύ τα κουνούπια φέτος, δεν έχουν ψεκάσει λόγω κρίσης με αποτέλεσμα να είναι πολλά και μολυσμένα. Παρόλο που δεν ήμουν και στα καλύτερά μου, όπως μπορείτε να φανταστείτε, αυτό δε με εμπόδισε να ανακαλύψω καινούρια προϊόντα, ειδικά περιποίησης του δέρματος. Πάμε να τα δούμε; Αν έχω κάνει swatch/review σε κάποιο από τα προϊόντα ή αν το έχω χρησιμοποιήσει σε κάποιο μακιγιάζ, θα σας βάλω το αντίστοιχο link!




Skincare / Haircare / Bodycare



Nivea In-Shower Body Conditioner for Normal Skin : I had tried something like that from Oriflame in the past and I really liked the idea, so I thought I’d try this one as well. After taking a shower I apply it on my legs only, because that’s where I’m dry, and it works great for me. It’s a great product if you’re in a rush or if it’s too hot and you don’t want to deal with body lotions after your shower. Definitely recommend this product! / 

Είχα δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο από την Oriflame στο παρελθόν και μου άρεσε πολύ σαν ιδέα, οπότε είπα να δοκιμάσω και αυτό. Μετά το ντουζ το βάζω μόνο στα πόδια μου, γιατί εκεί έχω ξηρότητα, και δουλεύει μια χαρά για εμένα. Είναι τέλειο προϊόν για όταν βιάζεσαι ή για όταν έχει ζέστη και δε θες να μπλέκεις με γαλακτώματα σώματος μετά το ντουζ. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Το δικό μου το πήρα δωρεάν από το zampple.



Bioten Firming Body Lotion with Lipofirm & Mandarin Oil : This was my favorite body lotion last summer and this summer I started using it again very often, because it’s lightweight and it get absorbed into the skin quickly without leaving any sticky or oily residue, which I absolutely hate when it’s hot! Love this product! / 

Αυτό ήταν το αγαπημένο μου γαλάκτωμα σώματος πέρισυ το καλοκαίρι και φέτος το καλοκαίρι άρχισα να το χρησιμοποιώ πάλι πολύ συχνά, γιατί είναι ελαφρύ σαν σύνθεση και απορροφάται από το δέρμα γρήγορα χωρίς να αφήνει κολλώδη ή λιπαρή αίσθηση στο δέρμα, κάτι το οποίο σιχαίνομαι απίστευτα όταν έχει ζέστη! Το αγαπώ αυτό το προϊόν!


Aussie 3 Minute Miracle Frizz Remedy Deep Treatment : It leaves my hair super soft and completely tangle free! I usually use it to reduce the frizz whenever I use a shampoo with liquid keratin that leaves my hair super frizzy and it works great, better than the Take the Heat one. / 

Αφήνει τα μαλλιά μου απίστευτα απαλά και χωρίς καθόλου κόμπους! Συνήθως το χρησιμοποιώ όταν χρησιμοποιώ ένα σαμπουάν με υγρή κερατίνη, το οποίο αφήνει τα μαλλιά μου απίστευτα φριζαρισμένα αν δεν βάλω κάτι ενυδατικό μετά, και κάνει πολύ καλή δουλειά, καλύτερη από το αντίστοιχο Take the Heat.


Ecotools Dual-Sided Facial Buffs : I use the exfoliating side with my exfoliator from Apivita with olive, especially on my nose, and I’ve noticed quite a difference on my skin, it’s much smoother and the blackheads on my nose are less obvious. Don’t try this if you have sensitive skin though, as it can be quite harsh. Id recommend it more for oily skins. / 

Χρησιμοποιώ την απολεπιστική πλευρά του μαζί με το απολεπιστικό μου με ελιά από την Apivita, κυρίως στη μύτη μου, και είδα αρκετά μεγάλη διαφορά, το δέρμα μου είναι πολύ πιο απαλό και τα μαύρα στίγματα στη μύτη μου πλέον δε φαίνονται τόσο πολύ. Μην χρησιμοποιήσετε κάτι τέτοιο όμως αν έχετε ευαίσθητο δέρμα, γιατί είναι αρκετά έντονο. Θα το πρότεινα κυρίω για λιπαρά δέρματα.


Vichy Purete Thermal 3-in-1 Micellar Solution : I got a sample of this and I think this is my favorite micellar lotion so far, I like it better than the Avene and the La Roche Posay one, because it’s more refreshing and it doesn’t irritate the super sensitive skin around my mouth AT ALL. Im definitely getting the full size soon. / 

Έχω ένα δείγμα από τη συγκεκριμένη λοσιόν και νομίζω πως είναι η αγαπημένη μου, μου αρέσει καλύτερα και από την αντίστοιχη της Avene και της La Roche Posay, γιατί είναι πολύ δροσιστική και δεν ερεθίζει το εξαιρετικά ευαίσθητο δέρμα γύρω απ’το στόμα μου ΚΑΘΟΛΟΥ. Σίγουρα θα το αγοράσω σε κανονικό μέγεθος σύντομα.


ROC Soleil Protection + Anti-Brown Spot Fluid SPF50+ : I’m not familiar with ROC skincare at all, but I was given this sunscreen at an event and I tried it without having great expectations. I was wrong! I love this product! It’s not oily, it doesn’t leave my face sticky or white and it actually brightens my skin, so it does work. Plus it offers UVA and UVB protection. Im really impressed! / 

Δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένη με τα προϊόντα της ROC, αλλά μου δόθηκε σε ένα event και είπα να το δοκιμάσω χωρίς να έχω ιδιαίτερα μεγάλες προσδοκίες. Έκανα λάθος! Το λατρεύω αυτό το προϊόν! Δεν είναι λιπαρό, δεν κάνει το δέρμα μου να κολλάει ή να φαίνεται άσπρο και όντως κάνει το δέρμα μου πιο φωτεινό, άρα κάνει δουλειά. Επιπλέον προσφέρει προστασία και από τις ακτίνες UVA και από τις ακτίνες UVB. Έχω εντυπωσιαστεί πραγματικά!


L’Oreal Professionnel Mythic Oil Nourishing Oil : This was the first hair oil that I tried and, being new to the whole hair oil thing, I tried it on dry hair and I didn’t like it at all. It just weighed my hair down, making it look oily. Now I tried it on wet hair and I liked it a lot, it makes it nice and soft and it smells lovely. / 

Αυτό ήταν το πρώτο λαδάκι μαλλιών που δοκίμασα και, όντας πρωτάρα σαυτό τον τομέα, το έβαλα σε στεγνά μαλλιά και δε μου άρεσε καθόλου. Μου τα βάρυνε, κάνοντάς τα να φαίνονται λαδωμένα. Τώρα το δοκίμασα σε βρεγμένα μαλλιά και μου άρεσε πολύ, αφήνει τα μαλλιά μου όμορφα και απαλά και μυρίζει καταπληκτικά.


Avene Mattifying Cleansing Foam : You probably know that in general I love skincare products that you can find at the pharmacy and this is no exception. It cleanses my skin without dehydrating it or irritating it, it’s really gentle and I like it better than their Cleanance Gel. So, if you have dehydrated and/or sensitive skin go for it! / 

Λογικά θα έχετε καταλάβει ότι γενικά αγαπώ τα φαρμακευτικά προϊόντα περιποίησης προσώπου και το συγκεκριμένο δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθαρίζει το δέρμα μου χωρίς να το αφυδατώνει και χωρίς να το ερεθίζει, είναι πολύ απαλό και μου αρέσει περισσότερο απ’το Cleanance Gel της ίδιας εταιρείας. Οπότε αν έχετε αφυδατωμένο ή/και ευαίσθητο δέρμα δοκιμάστε το!


Bioten Body Nutrients Silky Radiance Body Lotion with Cocoa Butter & Macadamia : Oh man, you HAVE to smell this! It smells like the most amazing dessert in the world, like caramel and moca all blended together. I cant stop sniffing it, Im addicted to it! / 

Εντάξει, ΠΡΕΠΕΙ να πάτε σε ένα κατάστημα να το μυρίσετε. Μυρίζει σαν το πιο τέλειο γλυκό του κόσμου, σαν να έχεις αναμίξει καραμέλα και μόκα! Δε μπορώ να σταματήσω να το μυρίζω λέμε, έχω εθιστεί!


Oriflame Body Exfoliating Glove : I have no idea if this is still around, as I got it ages ago and never used it. One day though I randomly decided to use it with my shower gel and I fell in love! It leaves my skin perfectly exfoliated and so smooth. I even used it with my I love Cosmetics Mango & Papaya Exfoliating Shower Smoothie and I got excellent results. Definitely get an exfoliating body glove for the summer, especially for your holidays! / 

Δεν έχω ιδέα αν υπάρχει ακόμα το συγκεκριμένο προϊόν, μιας και το αγόρασα χρόνια πριν και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ. Μια μέρα μέσα στον Ιούνιο τυχαία αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω με το αφρόλουτρό μου και το ερωτεύτηκα! Αφήνει το δέρμα μου τέλεια απολεπισμένο και απίστευτα απαλό. Το χρησιμοποίησα και με το I love Cosmetics Mango & Papaya Exfoliating Shower Smoothie και είχα καταπλητικά αποτελέσματα. Αγοράστε οπωσδήποτε ένα απολεπιστικό γάντι σώματος για το καλοκαίρι, ειδικά για τις διακοπές σας!

   



Makeup

(very bad lighting, I'm sorry/ πολύ κακός φωτισμός, συγχωρέστε με)


Korres Monoi Oil Bronzing Powder in 01 Sunglow Light : This is a great bronzer if you’re pale, because it’s not orange and it’s not muddy, it’s got a slight pink tint to it which makes it look really natural. I use this bronzer to give my face some color and I love it for that! / 

Αυτό είναι ένα καταπληκτικό μπρόνζερ αν έχετε ανοιχτόχρωμη ή πολύ ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα, γιατί δεν είναι ούτε πορτοκαλί το χρώμα του ούτε μουντό για να δείχνει σα βρωμιά στο πρόσωπό σας, αντιθέτως έχει μια ελαφρώς ροζ χροιά που το κάνει να δείχνει πολύ φυσικό. Το χρησιμοποιώ για να δώσω λίγο χρώμα στο πρόσωπό μου και το λατρεύω γι’αυτή τη χρήση.


NYX Concealer in a Jar in Beige : I stopped using my Kryolan TV Paint Stick in FS46 for concealing, because it’s too light for me now, and I came back to my old favorite concealer. It covers well (I use it on redness and blemishes) without looking cakey and it lasts for hours. / 

Σταμάτησα να χρησιμοποιώ το TV Paint Stick της Kryolan στην απόχρωση FS46 σαν κονσίλερ, γιατί είναι πολύ ανοιχτόχρωμο για εμένα τώρα, και επέστρεψα στο παλιό αγαπημένο μου κονσίλερ. Καλύπτει καλά (το χρησιμοποιώ σε κοκκινίλες και σπυράκια) χωρίς να κάνει το δέρμα να φαίνεται παστωμένο και διαρκεί για ώρες.


MUA Power Pout in Broken Hearted and Runway : These are freaking awesome! They’re moisturizing, minty and pigmented, they feel nice on your lips, they don’t dry them out and the color lasts for hours! And the best part? Theyre only £3 (around $4.5)! What more could you ask for? / 

Αυτά τα  προϊόντα είναι φανταστικά! Είναι ενυδατικά με άρωμα μέντας, καλή χρωματική απόδοση, τα νοιώθετε ωραία πάνω στα χείλη σας χωρίς να σας τα αφυδατώνουν και το χρώμα διαρκεί για ώρες! Και το καλύτερο; Κοστίζουν μόλις 3 λίρες (γύρω στα €3.5)! Τι άλλο να ζητήσεις;


Maybelline Volum’ Express The Falsies Mascara in Black Drama : I use this over my usual L’Oreal Telescopic Waterproof Mascara in Black and I get long and full lashes, I like it almost as much as The Rocket by Maybelline, again combined with the Telescopic.! / 

Τη χρησιμοποιώ πάνω απτη συνηθισμένη μου αδιάβροχη Telescopic της L’Oreal στη μαύρη απόχρωση και έχω μακριές και με όγκο βλεφαρίδες, μου αρέσει σχεδόν όσο η The Rocket της Maybelline σε συνδυασμό πάλι με την Telescopic.

                   
Elf Professional Shine Eraser : These are some affordable blotting sheets that work really well. If you’re an oily gal, then you need some blotting sheets! Never put powder on the skin to touchup without blotting first, otherwise it will look cakey. / 

Αυτά είναι οικονομικά χαρτάκια που απορροφούν τη λιπαρότητα και δουλεύουν μια χαρά. Αν έχετε λιπαρό δέρμα, τότε χρειάζεστε τέτοια χαρτάκια! Ποτέ μη βάζετε πούδρα πάνω σε δέρμα με λιπαρότητα χωρίς να την αφαιρέσετε πρώτα, αλλιώς θα δείχνει το δέρμα σας παστωμένο.


Real Techniques Domed Shadow Brush : I love this brush for applying and blending out cream eyeshadows, it works like a dream! / 

Το αγαπώ αυτό το πινέλο για να εφαρμόζω και να «σβήνω» τις κρεμώδεις σκιές στο βλέφαρό μου, κάνει τέλεια δουλειά!


Sigma F80 Flat Top Synthetic Kabuki Brush : I hadn’t used this brush in a while, because I was using the Cosmopolitan sponge a lot, but I still love it for when I want more coverage from my foundation. Great brush, get it! /

Είχα καιρό να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο πινέλο, γιατί χρησιμοποιούσα πολύ το σφουγγαράκι από τη μάρκα Cosmopolitan, αλλά ακόμα το αγαπώ για όταν θέλω περισσότερη κάλυψη απ’το μεϊκάπ μου. Πολύ καλό πινέλο, πάρτε το!


Real Techniques Powder Brush : I had been wanting to get this brush for about 2 months, because it was out of stock on iherb and I had to wait until my next order to get it. It’s big, soft and fluffy and I love it! So far it doesnt shed at all, I hate brushes that shed. / 

Το ήθελα αυτό το πινέλο γύρω στους 2 μήνες, γιατί δεν υπήρχε στοκ στο iherb και έπρεπε να περιμένω μέχρι την επόμενη παραγγελία μου για να το πάρω. Είναι μεγάλο, μαλακό και φουντωτό και το αγαπώ! Μέχρι στιγμής δε μαδάει καθόλου, σιχαίνομαι τα πινέλα που μαδάνε.


Elf Stipple Brush : I’ve had this guy for a while and never used it, but recently I was chatting with some fellow beauty bloggers and they were saying that they used stippling brushes for their cream blush, so I thought I’d give it a try. I’ve been using it with my Revlon cream blush and it works perfectly! I dont get too much product on my cheeks with this brush and the finish it gives is pretty amazing. /

Έχω στην κατοχή μου το συγκεκριμένο πινέλο εδώ και αρκετό καιρό και δεν το είχα χρησιμοποιήσει, όμως πρόσφατα είχα πιάσει την κουβέντα με μερικές άλλες beauty bloggers, οι οποίες έλεγαν ότι χρησιμοποιούν τέτοιου τύπου πινέλα για τα κρεμώδη ρουζ τους, οπότε είπα να ξεθάψω αυτό το πινέλο απ’το συρτάρι μου, όπου το είχα ξεχασμένο. Το χρησιμοποιώ με το κρεμώδες ρουζ που έχω από τη Revlon και αποτελούν φοβερό δίδυμο! Δεν πιάνει πολύ προϊόν αυτό το πινέλο, οπότε είναι τέλειο αν συνηθίζετε να το παρακάνετε με την ποσότητα του ρουζ και το τελείωμα που δίνει στα μάγουλα είναι πολύ ωραίο.


Real Techniques Contour Brush : I use this with my Elf Studio Cream Blush in Temptress (it’s brown) for contouring and I love this duo! I’ve also used this brush for highlighter and I liked it for that as well. / 

Χρησιμοποιώ αυτό το πινέλο με το κρεμώδες ρουζ στην απόχρωση Temptress της Studio σειράς από την Elf (είναι καφέ) για να κάνω σκιάσεις κάτω απτα μάγουλά μου και τον λατρεύω αυτό το συνδυασμό! Το έχω χρησιμοποιήσει και για highlighter (προϊόν λάμψης) και μου άρεσε εξίσου το αποτέλεσμα.



  

Nails



Elf Nail Polish in Teal Blue : It applies darker than it looks in the bottle, especially if you apply 2 coats like I always do, but I still like it a lot. Its a midtone minty green. / 

Στα νύχια φαίνεται πιο σκούρο σε σχέση με το πως φαίνεται στο μπουκαλάκι, ειδικά αν βάλετε 2 στρώσεις όπως κάνω εγώ πάντα με τα βερνίκια, αλλά ακόμα και έτσι μου αρέσει πολύ. Είναι ένα μέτριο πράσινο της μέντας θα έλεγα, δεν είναι δηλαδή παστέλ, είναι πιο σκούρο.


Essence Colour & Go Nail Polish in 144 Black is Back : This month I used it to create dots on my pedicure with the Elf nail polish and I loved it! / 

Αυτό το μήνα το χρησιμοποίησα για να κάνω βουλίτσες στο πεντικιούρ μου με το βερνίκι της Elf και μου άρεσε πάρα πολύ το αποτέλεσμα!


BornPretty Store dotting tool : This came in a set with 3 more tools like this in different sizes. I used it with the black nail polish to create dots on my pedicure. Really easy to use! / 

Αυτό έρχεται σε σετ με άλλα 3 παρόμοια εργαλεία σε διαφορετικά μεγέθη. Το χρησιμοποίησα με το μαύρο βερνίκι για να σχηματίσω βουλίτσες στο πεντικιούρ μου!


Essence Colour & Go Nail Polish in 107 Naughty and Pink! : I can’t remember if I’ve showed you this nail polish before, I think I haven’t. I fell in love with it during the first half of the month of June! It’s a gorgeous midtone pink that can turn into coral depending on the lighting. I think its super cool! / 

Δε μπορώ να θυμηθώ αν σας έχω ξαναδείξει αυτό το βερνίκι, νομίζω όμως πως όχι. Το ερωτεύτηκα το πρώτο μισό του Ιουνίου! Είναι ένα υπέροχο μεσαίο ροζ (δηλαδή ούτε ανοιχτό ούτε σκούρο ροζ), το οποίο μπορεί να στο γυρίσει και σε κοραλί ανάλογα με το φωτισμό. Δεν είναι τέλειο; Σα να φοράς 2 διαφορετικά βερνίκια!





Fashion



H&M Shoulder Bag : I’m in love with bag! I had been looking for a simple, small, black shoulder bag for ages and I finally found it at H&M! It costs €12.95 here in Greece and I love the fact that it’s simple yet edgy with the golden spikes on the bottom of the bag. I’ve been wearing it like crazy! / 

Τη λατρεύω αυτή την τσάντα! Έψαχνα πολύ καιρό για μια απλή, μικρή, μαύρη τσάντα που μπορείς να την περάσεις χιαστί και επιτέλους τη βρήκα στα H&M! Κοστίζει €12.95 και μου αρέσει πάρα πολύ που είναι ναι μεν απλή, αλλά έχει και αυτό το τρέντι στοιχείο με τα χρυσές μεταλλικές λεπτομέρειες στο κάτω μέρος της. Τη φοράω συνέχεια από τότε που την πήρα!






Do we have any products in common? What were your June faves?


Έχουμε μήπως κάποια προϊόντα κοινά; Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας για τον Ιούνιο;




16 comments:

  1. Πολυ ομορφα ολα!
    Λατρευω την μασκαρα της Maybelline και θελω πολυ να δοκιμασω τα πινελα της Elf και το Mythic Oil.

    http://ellakibeauty.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ! :) Ναι είναι πολύ καλή η μάσκαρα της Maybelline! Πινέλα από Elf έχω αρκετά και έχω μείνει γενικά ευχαριστημένη, οπότε θα τα πρότεινα! Το Mythic Oil καλό, αλλά αν σου φαίνεται ακριβό δοκίμασε το Miraculous Oil της Garnier, σε εμένα την ίδια δουλειά κάνουν και τα 2 πάνω-κάτω! :)

      Delete
  2. δεν έχω κανένα απο αυτα π δείχνεις:)) για το γαντι πάντως εχεις πολύ δικιο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιι το γάντι είναι τέλειο!! Σκέφτομαι σύντομα να πάρω και ένα πιο μικρό για να το κουβαλάω μαζί μου στην πισίνα! Αφήνει το δέρμα τόσο απαλό! :)

      Delete
  3. Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! :) Ναι καλά είναι, δεν το περίμενα να σου πω την αλήθεια!

      Delete
  4. I really like the look of the big scrubby glove!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should definitely get one! It leaves the skin super soft, the first time I used it I couldn't stop caressing my arms afterwards lol! ;)

      Delete
  5. Hey, thanks for following my blog!!
    I'll follow you back with bloglovin

    http://clothes-and-fairytales.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραία αγαπημένα! Το γαλάκτωμα της Bioten είναι και δικό μου αγαπημένο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ :) Φαντάζομαι εννοείς αυτό που μυρίζει κολασμένα!! Μου έρχεται να το φάω!

      Delete
  7. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα! Περαστικά σου εύχομαι, είναι σπαστικές οι αλλεργίες σε νιώθω γιατί έχω μόνιμα αλλά το πάλεψα με συμπληρώματα διατροφής! Καλή συνέχεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα Κατερίνα! Συμπληρώματα διατροφής ε; Χμμμ... θα ρωτήσω τον παθολόγο μου την επόμενη φορά, σ'ευχαριστώ! :)

      Delete
  8. Love it! I think I'll have to check some of these products too.

    (^з^)-☆ Dizzy
    Death-By-Dizziness.blogspot.com

    ReplyDelete

.