Haul : iHerb (Avalon Organics, Alba Botanica, Tom's of Maine, Now Solutions, Nature's Gate) + Discount Code

/ 37 comments


Hola chicas! A few days ago I posted on Instagram a picture of my latest iHerb haul and some of you asked me to do a post to show you what I got and why I got each item.



Nature's Gate Herbal Blend Shampoo Tea Tree & Blue Cypress 12 fl oz (354 ml)  $5.90
This is a sulfate free shampoo of course, that’s the only kind of shampoo I’ve been using the last 11 months or so and it’s for dry, itchy, flaky scalp. I definitely have itchy and flaky scalp, so I thought I’d get it to see if it works for me. It contains organic tea tree oil, nettle extract and organic peppermint extract and it’s cruelty free and vegan.



Avalon Organics Smoothing Shampoo Grapefruit & Geranium 11 fl oz (325 ml)  $7.06
Another sulfate free shampoo with grapefruit and geranium essential oils for frizzy, unruly hair. I already have one of their shampoos (their Rosemary one) and I like it a lot, plus my hair is definitely frizzy, crazy frizzy to be exact, so I got this shampoo to try. No animal testing, 100% vegetarian ingredients.


Now Foods Solutions Certified Organic Jojoba Oil 4 fl oz (118 ml)  $11.46
If you’ve seen this post and this post then you know that I’m kinda obsessed with jojoba oil and since my Korres one expired I needed a new one, so instead of getting the Korres one again I thought I’d try something different. I got other oils from this brand as well and I’m really pleased with them, that’s why I chose this brand, plus they don’t test on animals. If you’re gonna use an oil on your face it’s best to go for the organic kind as it’s more pure.


Tom's of Maine Natural Long-Lasting Deodorant Stick Aluminum-Free Unscented 64 g (2.25 oz)  $5.63
I was searching on iHerb for a deodorant that would contain no aluminum, parabens, alcohol, fragrance (my armpits are really sensitive) and that would not be a crystal one and I chose this one because the reviews online were good. No animal testing or animal igredients, no artificial colors, flavors, fragrance or preservatives.


Alba Botanica Exfoliating Body Wash Papaya Mango 7 fl oz (200 ml)  $7.06
Oh my God this smells amazing!! I could smell it without even opening the tube! I love exfoliating body washes, because they save you some time, and I love the papaya/mango combination, it’s so fresh and exotic. No animal testing, no artificial colors, no parabens, no phthalates, no sodium lauryl/laureth sulfate or sodium methyl sulfate.


Alba Botanica Facial Cleanser Pineapple Enzyme 8 fl oz (237 ml)  $8.70
I heard that this cleanser makes your skin nice and soft, so I wanted to try it. It contains pineapple and papaya enzymes, as well as aloe, hibiscus and passion flower. It smells fruity and exotic! No animal testing, no artificial colors, no parabens, no phthalates, no sodium lauryl/laureth sulfate or sodium methyl sulfate.


That was my latest iHerb haul, it’s my 4th order from them and I’ve been loving this website from my 1st order. They have good prices, low shipping cost and a vast variety of products and brands. If you decide to order from iHerb and it’s your 1st order ever, then I have a discount code for you and for anybody else who wants to place his/her first order there:


If your order is worth $40 or more you get $10 off, if it’s under $40 you get $5 off, so you win a discount on your order and I get a chance to gather some reward money, so that I can buy and try more products from iHerb that I will review for you.


Have you tried any of these products? Do you have any favorites from iHerb?



-----------------------------

  
  
Γειά σας κορίτσια μου όμορφα! Πριν λίγες ημέρες δημοσίευσα στο Instagram μία φωτογραφία με την πιο πρόσφατη παραγγελία μου από το iHerb και κάποιες από εσάς μου ζητήσατε να σας κάνω ένα ποστ και να σας δείξω τι ακριβώς αγόρασα και γιατί διάλεξα το κάθε προϊόν.


Nature's Gate Herbal Blend Shampoo Tea Tree & Blue Cypress 12 fl oz (354 ml)  $5.90
Αυτό είναι ένα σαμπουάν το οποίο φυσικά δεν περιέχει sulfates, καθώς μόνο τέτοια σαμπουάν χρησιμοποιώ τους τελευταίους 11 μήνες περίπου και είναι για ξηρό τριχωτό της κεφαλής το οποίο παρουσιάζει φαγούρα και ξηροδερμία. Το τριχωτό της κεφαλής μου παρουσιάζει σίγουρα φαγούρα και ξηροδερμία, οπότε σκέφτηκα να το πάρω να δω αν θα μου κάνει δουλειά. Περιέχει βιολογικό έλαιο tea tree, εκχύλισμα τσουκνίδας και βιολογικό εκχύλισμα δυόσμου και δε δοκιμάζεται σε ζωάκια ούτε περιέχει συστατικά που προέρχονται από ζωάκια.


Avalon Organics Smoothing Shampoo Grapefruit & Geranium 11 fl oz (325 ml)  $7.06
Ένα ακόμη σαμπουάν που δεν περιέχει sulfates με αιθέρια έλαια από γκρέιπφρουτ και γεράνι για μαλλιά που φριζάρουν και δε στρώνουν (κοινώς ζούγκλα!!). Έχω ήδη ένα απ’τα σαμπουάν τους (αυτό με το Rosemary-δενδρολίβανο ) και μου αρέσει πολύ, συν του ότι τα μαλλιά μου φριζάρουν, φριζάρουν τρελά για την ακρίβεια, οπότε πήρα αυτό το σαμπουάν για να το δοκιμάσω. Δε δοκιμάζεται σε ζωάκια ούτε περιέχει συστατικά που προέρχονται από ζωάκια.



Now Foods Solutions Certified Organic Jojoba Oil 4 fl oz (118 ml)  $11.46
Αν έχετε δει αυτό το ποστ και αυτό το ποστ, τότε έχετε καταλάβει ότι έχω κολλήσει με το έλαιο jojoba και εφόσον αυτό που είχα από τον Κορρέ έληξε χρειαζόμουν ένα καινούριο, οπότε αντί να πάρω πάλι του Κορρέ είπα να δοκιμάσω κάτι άλλο. Έχω και άλλα έλαια από τη συγκεκριμένη μάρκα και είμαι πολύ ευχαριστημένη μ’αυτά, γι’αυτό και διάλεξα αυτή τη μάρκα, συν του ότι δε κάνουν δοκιμές σε ζωάκια. Αν είναι να χρησιμοποιήσετε κάποιο έλαιο στο πρόσωπό σας καλό θα ήταν να επιλέξετε τη βιολογική έκδοσή του μιας και είναι πιο αγνή.


Tom's of Maine Natural Long-Lasting Deodorant Stick Aluminum-Free Unscented 64 g (2.25 oz)  $5.63
Έψαχνα στο iHerb για ένα αποσμητικό που δε θα περιείχε αλουμίνιο, parabens, οινόπνευμα, άρωμα (οι μασχάλες μου είναι πολύ ευαίσθητες) και που δε θα ήταν κρύσταλλος και διάλεξα αυτό γιατί οι κριτικές online ήταν καλές. Δε δοκιμάζεται σε ζωάκια ούτε περιέχει συστατικά που προέρχονται από ζωάκια, τεχνητές χρωστικές ουσίες, τεχνητά αρώματα, άρωμα ή συντηρητικά.


Alba Botanica Exfoliating Body Wash Papaya Mango 7 fl oz (200 ml)  $7.06
Ω Θεέ μου αυτό το προϊόν μυρίζει απίστευτα!! Μπορούσα να το μυρίσω χωρίς καν να ανοίξω το σωληνάριο! Αγαπώ τα απολεπιστικά αφρόλουτρα, γιατί κερδίζεις χρόνο μ’αυτά,αλλά και το συνδυασμό της παπάγιας με το μάνγκο, είναι τόσο φρέσκος και εξωτικός. Δε δοκιμάζεται σε ζωάκια και δεν περιέχει τεχνητές χρωστικές ουσίες, parabens, sodium lauryl/laureth sulfate ή sodium methyl sulfate.


Alba Botanica Facial Cleanser Pineapple Enzyme 8 fl oz (237 ml)  $8.70
Κάπου διάβασα/άκουσα ότι το συγκεκριμένο καθαριστικό προσώπου αφήνει το δέρμα απαλό, οπότε ήθελα να το δοκιμάσω. Περιέχει ένζυμα από ανανά και παπάγια, καθώς και αλόη, ιβίσκο και λουλούδι του πάθους (πασιφλόρα). Έχει μια πολύ ωραία φρουτένια και εξωτική μυρωδιά! Δε δοκιμάζεται σε ζωάκια και δεν περιέχει τεχνητές χρωστικές ουσίες, parabens, sodium lauryl/laureth sulfate ή sodium methyl sulfate.


Αυτή ήταν η πιο πρόσφατη παραγγελία μου από το site iHerb, είναι η 4η μου παραγγελία από εκεί και αγαπώ το συγκεκριμένο site ήδη από την πρώτη μου παραγγελία. Έχουν καλές τιμές, χαμηλά έξοδα αποστολής και απίστευτη ποικιλία από προϊόντα και μάρκες. Αν αποφασίσετε να βάλετε παραγγελία στο iHerb και είναι η πρώτη σας παραγγελία, τότε έχω εκπτωτικό κωδικό για εσάς και για όποιον άλλο θέλει να βάλει την πρώτη του παραγγελία εκεί :


Αν η παραγγελία σας κοστίζει από $40 και πάνω (γύρω στα €30) τότε ο κωδικός αυτός σας εξασφαλίζει έκπτωση $10, αν η παραγγελία σας κοστίζει κάτω από $40 τότε έχετε έκπτωση $5, οπότε και εσείς κερδίζετε έκπτωση και εγώ μπορώ να κερδίσω κάποια χρήματα, με τα οποία αγοράζω περισσότερα προϊόντα απ’το iHerb για να τα δοκιμάσω και να σας τα κάνω review.



Έχετε δοκιμάσει κάποιο απ΄αυτά τα προϊόντα;Έχετε κάποια αγαπημένα από το iHerb;






37 comments:

  1. Υπεροχο ποστ!!καταπληκτικα προιοντα πολλα
    απο αυτα θελω να τα δοκιμασω και εγω κυριως
    απο την εταιρια Avalon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία! Δοκίμασα σήμερα το σαμπουάν από Avalon Organics, καλό μου φαίνεται, αλλά πρέπει να το δοκιμάσω κι άλλο για να έχω ολοκληρωμένη άποψη :) Άσε και εγώ θέλω πάρα πολλά πράματα να δοκιμάσω!! x

      Delete
  2. Πολυυυυ ωραιο ποστ! Τα λατρευω αυτα! Tα προιοντα που δειχνεις δεν τα εχω ξαναδει οποτε περιμενω τις εντυπωσεις σου ειδικα για τα Alba!!!! x x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφάκι :) Το καθαριστικό από Alba το δοκίμασα 1 φορά, μου άφησε το δέρμα απαλό και μυρίζει φανταστικά! Θα το δοκιμάσω κι άλλο και θα κάνω review ;) Το απολεπιστικό αφρόλουτρο λογικά θα το χρησιμοποιήσω μέσα στις επόμενες ημέρες! x

      Delete
  3. I strongly believe in the importance of investing in all-natural products. After all, it's going on your skin and will be absorbed INTO your skin! I have seen Alba products at my local Whole Foods store and have been wanting to try them; thanks for sharing so I know it's worth the investment.

    http://veggiesandglitter.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! Lately I've been buying more and more products that are natural/organic/sulfate free/paraben free etc. and my skin loves them! Definitely check out the natural oils too, they're amazing ;) x

      Delete
  4. σκεφτομαι κ εγω να κανω μια παραγγελια απο αυτο το site.σε ποσες μερες ηρθε η παραγγελια?Περιμενω εντυπωσεις σου απο το καθαριστικο προσωπου...x x x
    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εξαρτάται που μένεις! Τα δικά μου ελτά είναι της καθυστέρησης και κάνουν 2 εβδομάδες να μου έρθουν τα πράματα, από άλλες κοπέλες έχω ακούσει και 1 εβδομάδα. Έρχονται από Αμερική, οπότε θέλουν χρόνο :) Ναι αμέ θα κάνω review μόλις το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά, πάντως δεν είναι για καθημερινή χρήση για μένα, εγώ θα το χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα περίπου! x

      Delete
  5. Αυτό το exfoliating body wash το θέλω! Με γεια σου όλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε μυρίζει κολασμένα και είναι το μόνο απ'τα 6 προϊόντα που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα! Σ'ευχαριστώ πολύ :)

      Delete
  6. Wow! What a fantastic haul, I think I want them all! :-)

    ReplyDelete
  7. Great haul, I have never heard of iherb before.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Chantel! You should definitely check it out, they ship worldwide! ;)

      Delete
  8. Great haul! Never heard of IHerb before, so thanks for sharing!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks girls ;) I recently heard about it and I've been obsessed ever since lol, definitely check it out! x

      Delete
  9. Ωραία τα πράγματα που πήρες.Θέλω κι εγώ να παραγγείλω από i-herb,αλλά φοβάμαι το τελωνείο.Εσύ είχες κάποιο πρόβλημα με τελωνείο;Με ποια εταιρεία ήρθαν τα πράγματα και μέχρι ποιο ποσό και βάρος,θα είμαι σίγουρη ότι δεν θα περάσουν τα πράγματα από τελωνείο;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω παραγγείλει 4 φορές από iherb και δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τελωνείο! Τα πράματα ήρθαν με απλό ταχυδρομείο, γενικά να προτιμάς τον πιο απλό τρόπο αποστολής για δέματα εκτός Ε.Ε., γιατί αν επιλέξεις κούριερ (γενικά, όχι στο iherb) το τελωνείο το έχεις σίγουρο. Γενικά με το απλό ταχυδρομείο αν τα πράματα που παίρνεις είναι μέχρι $50 και δεν είναι πολύ βαριά ή ογκώδη δε νομίζω να έχεις θέμα, εγώ έχω παραγγείλει άπειρες φορές απ'το εξωτερικό και ποτέ δεν είχα θέμα με τελωνείο :) Για το βάρος που λες στο iherb μπορείς να πάρεις πράματα συνολικού βάρους μέχρι 1,8 κιλά, παραπάνω δε σ'αφήνει, οπότε δε θα έχεις πρόβλημα μ'αυτό :)

      Ελπίζω να τα έγραψα κατανοητά, ό,τι άλλο θέλεις ρώτα με ή εδώ ή όπου αλλού σε βολεύει (e-mail, facebook κτλ.) :)

      Delete
    2. Θα σε ζαλίσω πάλι.Παράγγειλα κάποια πράγματα,έβαλα και τον κωδικό σου και όταν πήγα να πληρώσω,μου έχει για shipping προεπιλεγμένο μόνο την εταιρεία:global priority mail by dhl $4.Αυτό έχεις βάλει κι εσύ;με την dhl όμως φοβάμαι ότι θα περάσει από τελωνείο,αν και δεν είναι πολλά τα χρήματα,ούτε το βάρος

      Delete
    3. Δε με ζαλίζεις καθόλου! :) Εξάλλου από μόνη μου σου είπα να με ρωτήσεις ό,τι άλλο θες! Μη σε αγχώνει που λέει DHL, δεν έρχεται με κούριερ! Με απλό ταχυδρομείο έρχεται! Αυτό επιλέγω και εγώ, βασικά μόνο αυτή την επιλογή βγάζει :)

      Delete
    4. Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα! :) Καλές αγορές! x

      Delete
  10. Τελειαααααααααααααα πράγματα!!Αγαπώ το Iherb...εχει θησαυρούς!!!
    Θέλω οπωσδήποτε να πάρω λαδάκια απο την now solutions...και μου τράβηξες την περιέργεια για το scrub!!τρελαίνομαι για εξωτικές μυρωδιές!
    υγ..καθαρίζουν καλά τα μαλλιά σου με sulfate free??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ το λατρεύω όπως έχεις καταλάβει χαχαχα! :) Έλεγα να κάνω σύντομα ένα ποστ με τα φυσικά λαδάκια που έχω, οπότε θα σε βοηθήσει πιστεύω! :) Τα χρησιμοποιώ για πολλά διαφορετικά πράματα! Μυρίζει τέλεια το scrub, ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω, ίσως αύριο! Ναι, τα λούζω μέρα παρά μέρα γενικά και κάνω 2 σαπουνάδες! Η 1η δεν πιάνει ιδιαίτερα, η 2η μια χαρά αφρό κάνει :) x

      Delete
    2. aaa thank you!!den exw agorasei pote gt fovomoun oti den tha katharizoun!! :D
      na kaneis opwsdipote post!

      Delete
    3. Κοίτα κάποιες φορές χρησιμοποιώ κανονικό σαμπουάν μόνο στις άκρες για να τις καθαρίσω καλά, γιατί τους βάζω λαδάκια που περιέχουν σιλικόνη! Στο τριχωτό της κεφαλής όμως δεν τα βάζω, γιατί τα κλασσικά σαμπουάν μου φέρνουν φαγούρα και πολύ γρήγορα λιπαρότητα! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη μέχρι στιγμής απ'το Rosemary της Avalon Organics και το Tea Tree Triple Treat της Giovanni που το έχω κάνει και review πρόσφατα! ;) Ενδεικτικά έχω λεπτή τρίχα, πολύ λιπαρές ρίζες και πολύ ευαίσθητο τριχωτό της κεφαλής! (όλα τα καλά μαζί!)

      Delete
    4. Θα κάνω, θα κάνω, τα αγαπώ τα λαδάκια μου και θέλω κι άλλα! :)

      Delete
  11. Αχ το iherb είναι σκέτος πειρασμός, αν και δε σου κρύβω πως είμαι επιφυλακτική με εταιρίες που δεν γνωρίζω! Θα ήθελα ωστόσο να δοκιμάσω το jojoba oil!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι ΤΕΛΕΙΟ το jojoba oil, να το δοκιμάσεις! 100% οργανικό jojoba oil είναι, δεν είναι κάτι το χημικό από εταιρεία που δεν ξέρεις, οπότε δεν έχεις να φοβηθείς κάτι! ;) Έχω κι άλλα λαδάκια απ'αυτή την εταιρεία και είμαι πολύ ευχαριστημένη! x

      Delete
  12. Wonderful post...I really like your pretty blog.*__*
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets nessa

    ReplyDelete
  13. Thank you so much for the follow and your lovely comment.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    ReplyDelete
  14. Gracias por tu visita y bonito comentario!! hablas muy bien español!!
    Me encanta tu blog! ya soy seguidora por GFC y Bloglovin!!
    Mi like en bloglovin para tu post, también!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  15. Εγω πάντως περιμένω δεμα εδω και 2 μήνες και ακόμα δεν εχει έρθει και ούτε γνωρίζει κανείς που βρίσκεται.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επικοινώνησες με το iherb μήπως έχει επιστρέψει το δέμα σε αυτούς; Αν έχει επιστρέψει τότε σε αποζημιώνουν, αν όμως έχει χαθεί δεν σε αποζημιώνουν δυστυχώς, το λένε και στο site τους στη σελίδα που βλέπεις το καλάθι σου.

      Delete

.