Review : SXUC Salvatore Style Black sunglasses (SunglassesShop)

/ 6 comments





Hola chicas! Today I wanted to show you my new sunglasses from SunglassesShop.co.uk. They are an online store that carries from simple, affordable brands to a bit more expensive brands like Oakley and Rayban to even more expensive and luxurious Designer Sunglasses, like Chanel, Dior, Prada etc.

The sunlasses I chose are these ones from the brand SXUC, which is an affordable brand. They’re pretty sturdy and big to cover your whole eye area, yet not heavy, so you won’t get those nasty red marks on the sides of your nose. I took them with me on vacation and I wore them a lot to the beach and after the beach, when we would go to eat some lunch and I was still covered in sunscreen and salt and I didn’t want all that stuff to end up on my expensive sunglasses. They were really handy in that case! I love the design, I think it’s really unique, and the frame suits my face really well, it’s not too big or too small, it’s just right!

These sunglasses cost £20 (around $31 or €23) plus shipping (you can find the cost
here) and if I remember correctly they took about a week to get to me from the UK to Greece, so pretty fast I would say. The only downside I can find about these sunglasses and the SXUC brand in general is that they don’t come with a case, which is a bit of a bummer, but other than that I would definitely recommend them to you, especially for the beach/pool or any other activity in which you don’t want your expensive sunglasses to get dirty or just for fashion! ;)




Have you ever bought sunglasses from this online store? What's your experience with stores that sell (sun)glasses online?


FTC : SunglassesShop kindly sent me this product for free to review. My opinion is honest as always, because YOU come first. I would never recommend to you something I didn't like.



----------------------



Γειά σας κορίτσιά μου όμορφα! Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω τα καινούρια μου γυαλιά ηλίου από το κατάστημα SunglassesShop, το οποίο είναι ένα online κατάστημα που διαθέτει από απλές, οικονομικές μάρκες μέχρι λίγο πιο ακριβές μάρκες, όπως η Oakley και η Rayban ως αρκετά ακριβές και πολυτελείς μάρκες, όπως Chanel, Dior, Prada κτλ.

Τα γυαλιά ηλίου που διάλεξα εγώ είναι αυτά από τη μάρκα SXUC, η οποία είναι μία οικονομική μάρκα. Είναι αρκετά σταθερά και συμπαγή, δε σου δίνουν την εντύπωση ότι ανά πάσα στιγμή θα σπάσουν και αρκετά μεγάλα ώστε να καλύπτουν όλη την περιοχή των ματιών, χωρίς όμως να είναι βαριά, άρα δεν αφήνουν εκείνα τα απαίσια κόκκινα σημάδια στα πλαϊνά της μύτης. Τα πήρα μαζί μου στις διακοπές και τα φόρεσα πολύ στην παραλία και μετά την παραλία που πηγαίναμε για φαγητό και ήμουν ακόμα καλυμμένη με αντιηλιακά και αλάτι (ίσως και άμμο!) και φυσικά δεν ήθελα όλα αυτά να καταλήξουν στα ακριβά μου γυαλιά ηλίου. Τα βρήκα πολύ πρακτικά λοιπόν σ’αυτή την περίπτωση! Μου αρέσει πάρα πολύ το σχέδιο, μου φαίνεται πολύ πρωτότυπο, και πιστεύω πως ο σκελετός ταιριάζει στο πρόσωπό μου, δεν είναι ούτε πολύ μεγάλος ούτε πολύ μικρός!

Τα συγκεκριμένα γυαλιά κοστίζουν £20 (γύρω στα €23) συν τα έξοδα αποστολής, τα οποία αν δεν κάνω λάθος είναι £6.5 (γύρω στα €7.5), μπορείτε να δείτε τις χρεώσεις αποστολής εδώ. Αν θυμάμαι καλά έκαναν περίπου 1 εβδομάδα να φτάσουν από την Αγγλία εδώ στην Αθήνα, άρα αρκετά γρήγορα. Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω στα συγκεκριμένα γυαλιά και γενικά στη μάρκα SXUC είναι ότι δεν έρχονται με κάποια θήκη μεταφοράς/αποθήκευσης, το οποίο λίγο με χαλάει, κατά τ’άλλα όμως θα σας τα πρότεινα ανεπιφύλακτα, ειδικά για την παραλία/πισίνα ή για οποιαδήποτε δραστηριότητα, κατά την οποία δε θέλετε να λερώσετε τα ακριβά σας γυαλιά ηλίου, ή απλά για λόγους μόδας για να έχετε διαφορετικά ζευγάρια να αλλάζετε! ;)




Έχετε ψωνίσει ποτέ από αυτό το κατάστημα; Ποιες είναι οι εμπειρίες σας από τέτοια καταστήματα που πουλάνε γυαλιά (ηλίου) online;



Ενημέρωση : Το online κατάστημα SunglassesShop πολύ ευγενικά μου έστειλε το συγκεκριμένο προϊόν δωρεάν για να γράψω την άποψή μου. Η άποψή μου είναι πάντα ειλικρινής, γιατί ΕΣΕΙΣ είστε η προτεραιότητά μου. Ποτέ δε θα σας πρότεινα κάτι που δε μου άρεσε.




6 comments:

  1. Πόσο τέλεια φωτογραφία Σταυρούλα μου!! Κούκλα!! Και σου πάνε πολύ! Το μαλλί το αγαπώ, το ξέρεις!
    Ποιο είναι το χρώμα στα χείλη? Τέλειο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία μου :) Το μαλλί θέλει επειγόντως βάψιμο!! Την πήρες την απάντηση στο άλλο ποστ χαχαχα, MUA Cosmetics Power Pout in Runaway! x

      Delete
  2. Πολύ όμορφα γυαλιά και σου πάνε πολύ!

    Θα μπω να τσεκάρω το site!

    Φιλιά :)

    http://smudgeitblenditrockit.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, είναι πολύ πρωτότυπα ;) x

      Delete
  3. πολυ ουαου ειναι το μπλογκ σου :)
    χιλια μπραβοοο :)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ReplyDelete

.