Seventeen Cosmetics makeup looks autumn-winter 2013-2014

/ 13 comments


Hola chicas! I hope you’re doing well! Today I thought I’d show you the Fall(Autumn)-Winter 2013 catalogue by Seventeen Cosmetics. I don’t own the rights to these pictures, Seventeen Cosmetics does, I just scanned them so that you can see them, get inspired and maybe add a few items to your wishlist in case you’re planning to visit Greece or if you have relatives/ friends who live in Greece. Let’s check their makeup look suggestions out :

Γεια σας κορίτσια μου όμορφα! Ελπίζω να είσαστε καλά! Σήμερα σκέφτηκα να σας δείξω τον κατάλογο Φθινόπωρο-Χειμώνα 2013 της Seventeen. Δεν ανήκουν σε εμένα τα δικαιώματα των φωτογραφιών, αλλά στην εταιρεία Seventeen, εγώ απλά τις πέρασα με το scanner (σαρωτής) στον υπολογιστή μου ώστε να μπορείτε να τις δείτε, να εμπνευστείτε και ίσως να προσθέσετε και μερικά προϊόντα στη λίστα με τα πράματα που θέλετε να αγοράσετε. Πάμε να δούμε τις προτάσεις της Seventeen για το φετινό φθινόπωρο/χειμώνα :



1. 





2.





3.





4.





5.





6.





7.






What do you think of these makeup looks? Do you have any favorites? Would you re-create some of them?

Πώς σας φαίνονται τα συγκεκριμένα μακιγιάζ; Έχετε κάποια αγαπημένα; Θα κάνατε κάποια απ’αυτά;





13 comments:

  1. Πολύ ωραία αλλά δεν είναι περίπου τα ίδια με αυτά που βγάζει κάθε χρόνο;; Ωραίο το ποστ πάντως... Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γενικά οι κατάλογοι της Seventeen δεν είναι του γούστου μου, φέτος όμως μου αρέσουν αρκετά απ'τα μακιγιάζ τους! Οπότε ή πρότειναν πιο ταιριαστούς συνδυασμούς ή άλλαξε το γούστο μου, δεν ξέρω! Χαχαχα! Σ'ευχαριστώ πολύ :) Φιλιά!! x

      Delete
  2. Πόσο μ αρέσουν τα σκούρα ματ χείλη! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα!! Αυτό το ματ κραγιόν στην απόχρωση 22 σύντομα θα γίνει δικό μου! :) x

      Delete
  3. Μου άρεσαν σχεδόν όλα...Αυτή η Χρουσαλά κούκλα της πάνε όλα....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εμένα το ίδιο παραδόξως! Βελτίωσαν πάρα πολύ τα μακιγιάζ τους φέτος νομίζω! x

      Delete
  4. Πολύ ωραία όλα τα looks αλλά το no.2 μου άρεσε περισσότερο. Το κραγιον μου θύμισε πολύ τα 90's!

    Έχεις βραβειάκι: http://goldendropsofbeauty.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ReplyDelete
  5. πολύ ωραία όλα!Μόλις σου έδωσα και εγώ το unpaixtable bolgger award!
    http://love4glam3.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-bolgger-award.html

    ReplyDelete
  6. πολύ ωραία τα χρώματα και τα μακιγιάζ!όμως για κάποιο λόγο δεν μ'αρεσουν τα προϊόντα της Seventeen...μου κάθονται λίγο βαριά στο δέρμα και δεν έχω και καμιά ευαισθησία!επίσης δεν χωνεύω καθόλου όμως καθόλου τη Χρουσαλά!όμορφη δεν λέω αλλά μέχρι εκει!

    ReplyDelete
  7. Αχ μπράβο πολύ καλή δουλειά!! Σ' ευχαριστούμε :)
    Μου άρεσαν κάποια look, ίσως τα δοκιμάσω

    ReplyDelete
  8. Έχεις βραβειάκι αν θέλεις πέρασε από το blog μου να το παραλάβεις!!!!!

    ReplyDelete
  9. Πολύ ενδιαφέρουσα καμπάνια! <3

    ReplyDelete

.